Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ο moukoublen εξηγεί το προφανές.

 

Από τα γραφόμενά μου είναι σαφέστατο ότι στη συζήτηση ο όρος "πίνακας" αφορά αποκλειστικώς αριθμητικά

μητρώα, όπως ορίζονται στην άλγεβρα.

Πουθενά δεν αναφέρω κάτι για δέσμευση μνήμης, ούτε γενικότερα για πίνακες άλλων ειδών δεδομένων,

ούτε υποστηρίζω ότι δεν μπορούν ή όχι να κατασκευαστούν με τα μέσα της γλώσσας.

Έξάλλου επεκτάσεις της fortran έχουν επίσης εντολές όπως η malloc.

Δεν είναι αυτά το θέμα της συζήτησης.

 

Το θέμα είναι ότι η C/C++ δεν έχει έτοιμες εντολές στον πυρήνα της ή στις τυποποιημένες βιβλιοθήκες της

για χειρισμό αριθμητικών πινάκων (μητρώων), αντίστοιχο της fortran, και αυτό σε πολλές περιπτώσεις είναι

τελείως άβολο.

 

Τα υπόλοιπα περί του ποιός ξέρει ή δεν ξέρει τι, είναι τρολάρισμα και αμπελοφιλοσοφικές μπούρδες....

 

-

  • Like 2
Δημοσ.

Αυτά τα καταλαβαίνουν και τα μικρά παιδιά απλά ο Groot έχει μια μανία με την "κυριολεξία" π,χ, αν πεις ότι έφαγες σήμερα σαν βόδι, θα σε βγάλει εντελώς λάθος γιατί ουδείς μπορεί να φάει ένα βόδι. Τέτοια πράγματα τον απασχολούν

Έλειψα λίγο γιατί έφτιαξα ένα ωραίο παράδειγμα πελάτη-εξυπηρετητή με την Μ2000. (αυτή τη χαζομάρα κατά τα άλλα, που δεν μπορεί να αντιληφθεί ο Groot αν είναι γλώσσα "μόνη της" ένα πράγμα ή είναι εφαρμογή της Vb6)

  • Like 1
Δημοσ.

Αλγεβρικοί, ξε-αλγεβρικοί

 

 

 

Το claim είναι ότι "εάν εγώ δεν γράψω function_for_array(my_array) για να δίνει  δουλειά, τότε δεν υποστηρίζονται πίνακες". Δηλαδή, "εάν οι developers δεν μου γράψουν αυτοί τον κώδικα για να κάνω πράξεις με πίνακες αλγεβρικούς πίνακες και να του δώσουν και ένα κατάλληλο όνομα (όχι Μαρία ας πούμε) τότε Η ΓΛΩΣΣΑ δεν υποστηρίζει πίνακες". 

 

Έτσι για να ευθυμήσουμε...

 

Εάν η γλώσσα δεν υποστηρίζει κάτι τότε αυτό το κάτι δεν μπορεί να γίνει από αυτή την γλώσσα. Αφού δεν το υποστηρίζει; Πώς θα γίνει; Αφού, δε, λέμε και για εγγενής υποστήριξη, τότε σημαίνει ότι για να γίνει αυτό το κάτι πρέπει να φορτώσουμε κάτι εξωτερικά από την γλώσσα. Κάποια βιβλιοθήκη σε άλλη γλώσσα ας πούμε υπό τη μορφή εκτελέσιμου ή κάτι παρόμοιο. 

 

Χώρια ότι, το όλο θέμα είναι επειδή κάποιος δεν έκατσε να γράψει για εσένα κώδικα και να του δώσει κατάλληλο όνομα. 

 

Οπότε, τα περί (διαβάστε τα με χοντρή κοροϊδευτική φωνή) "εγώ μιλάω για τους μαθηματικούς πίνακες", πόσο μάλλον όταν "στα αυτιά μας ρε φίλε οι μαθηματικοί πίνακες. εάν δεν ξέρει να το κάνεις σε κώδικα δεν σου φταίει η γλώσσα και πάρε έναν πληροφορικάριο να στο κάνει. ", είναι εντελώς ανυπόστατα. 

Δημοσ.

Το claim είναι ότι μας πρήζεις σε θέματα που απασχολούν εσένα! Από ουσία μηδέν! Δεν βλέπω κανένα προγραμματάκι να φτιάχνουμε...κάτι βαρύ ρε παιδί να ξεχάσουμε και αυτά που ξέρουμε!

Όλο με χαζομάρες ασχολείσαι! Πες μου όμως ότι κάνω λάθος...Δείξε κάτι...μια ιδέα που είναι δική σου...αλλιώς είσαι 1st copier skill ever...

  • Like 1
Δημοσ.

Η C/C++ δεν έχει στον πυρήνα της ή στις τυποποιημένες βιβλιοθήκες της εντολές χειρισμού αριθμητικών μητρώων,

αυτό σημαίνει ότι "δεν υποστηρίζει εγγενώς αριθμητικούς πίνακες".

 

Σε όποιον το πεις αυτό θα το καταλάβει - εκτός από τον groot που προσπαθεί με μπουρδολογικές σοφιστείες να

διαστρεβλώσει τη λογική. Μου θυμίζει το ανέκδοτο με τον τροχονόμο :

"- Παραβιάσατε το κόκκινο..

- Όχι δεν το παραβίασα. Έτρεχα και το έβλεπα πράσινο λόγω του φαινομένου doppler..."

 

Δεν μπορώ παρά να χαμογελάσω ειρωνικά και μην απαντήσω ξανά επί του θέματος.

 

-

  • Like 2
Δημοσ.

Δεν θυμάμαι όλο την στιχομυθία, αλλά θυμάμαι ότι είχε πετάξει διάφορα διαμαντάκια.

 

Σε κάθε περίπτωση, δεν τίθεται θέμα υποστήριξης. Θέμα NOTATION τίθεται. Το πως υλοποιούνται οι πράξεις είναι το θέμα; Δηλαδή, optimization για vectorized calculations; Σαφώς και όχι.

 

Θέμα NOTATION είναι. Εάν, δηλαδή, μία γλώσσα έχει τέτοιο notation που κάποιος με ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ και ΓΝΩΣΗ, και όχι βάσει ΓΕΝΙΚΩΝ συμβάσεων για προγραμματιστές, να μπορεί να έχει εύκολο το γράψιμο με ΑΛΓΕΒΡΙΚΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ.

 

 

Καταλαβαίνεις τώρα moukoublen πόσο άστοχο είναι το σχόλιο "δεν υποστηρίζει εγγενώς πίνακες η τάδε γλώσσα";

 

 

Και για να προλάβω απαντήσεις...

 

 

Το θέμα είχε ξεκινήσει παρόμοια και μετά πήγε κάπως έτσι:

 

- Ναι αλλά είναι και οι πράξεις

- ΟΚ, πώς υλοποιούνται οι πράξεις; Με κάποιο διαφορετικό τρόπο από ό,τι στις άλλες γλώσσες;

- Όχι, αλλά αυτές είναι για πίνακες

- ΟΚ, αλλά οι πράξεις γίνονται με μηχανισμούς που ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ σε άλλες γλώσσες; Εάν όχι, τότε πώς λες ότι δεν υποστηρίζονται οι πίνακες;

- Δεν με νοιάζει, εγώ ξέρω ότι η τάδε γλώσσα υποστηρίζει εγγενώς πίνακες

- Δεν σε νοιάζει, αλλά λες ό,τι να 'ναι γιατί αυτό που υποστηρίζει η γλώσσα είναι ένα notation που σε διευκολύνει ΕΣΕΝΑ και κατά τα άλλα δεν έχει κάτι διαφορετικό (στο επίπεδο που την εξετάζουμε) με τις άλλες γλώσσες.

 

Και μετά πήγε και λίγο στο memory representation που είναι το ίδιο (άντε, με μικρές παραλλαγές) σε όλες τις γλώσσες κτλ κτλ.

Η C/C++ δεν έχει στον πυρήνα της ή στις τυποποιημένες βιβλιοθήκες της εντολές χειρισμού αριθμητικών μητρώων,

αυτό σημαίνει ότι "δεν υποστηρίζει εγγενώς αριθμητικούς πίνακες".

 

Σε όποιον το πεις αυτό θα το καταλάβει - εκτός από τον groot που προσπαθεί με μπουρδολογικές σοφιστείες να

διαστρεβλώσει τη λογική. Μου θυμίζει το ανέκδοτο με τον τροχονόμο :

"- Παραβιάσατε το κόκκινο..

- Όχι δεν το παραβίασα. Έτρεχα και το έβλεπα πράσινο λόγω του φαινομένου doppler..."

 

Δεν μπορώ παρά να χαμογελάσω ειρωνικά και μην απαντήσω ξανά επί του θέματος.

 

-

 

Και να πω ότι δεν τα έλεγα....

 

Υ.Γ. Φυσικά το "χειρισμού αριθμητικών πινάκων" είτε θα αποφύγει να το ορίσει, είτε δεν ξέρει τι είναι. Γιατί εάν ήξερε, τότε δεν θα πετούσε το διαμαντάκι με την υποστήριξη πινάκων.

 

 

Υ.Γ.2 Μ2000, όσο και να προσπαθείς... πέρα από το να σπάω πλάκα που και πού με αυτά που γράφεις, δεν είσαι για κάτι άλλο. Στο γράφω για να μην κουράζεσαι, γιατί βλέπω ότι προσπαθείς :)

 

Άντε και καλή τύχη στο να ανακαλύψεις code versioning systems.

Δημοσ.

Η C/C++ δεν έχει στον πυρήνα της ή στις τυποποιημένες βιβλιοθήκες της εντολές χειρισμού αριθμητικών μητρώων,

αυτό σημαίνει ότι "δεν υποστηρίζει εγγενώς αριθμητικούς πίνακες".

 

Σε όποιον το πεις αυτό θα το καταλάβει - εκτός από τον groot που προσπαθεί με μπουρδολογικές σοφιστείες να

διαστρεβλώσει τη λογική. Μου θυμίζει το ανέκδοτο με τον τροχονόμο :

"- Παραβιάσατε το κόκκινο..

- Όχι δεν το παραβίασα. Έτρεχα και το έβλεπα πράσινο λόγω του φαινομένου doppler..."

 

Δεν μπορώ παρά να χαμογελάσω ειρωνικά και μην απαντήσω ξανά επί του θέματος.

 

-

Άντε βγάλε ένα define για το εγγονός στη c++... Με τόσα operator overloads

 

#include <iterator>
#include <vector>
#include <iostream>
#include <algorithm>

template <class T>
class V : public std::vector<T>
{
public:
	V(){}
	V(std::initializer_list<T> list) : std::vector<T>(list)
	{}
	V<T> operator *(const T& v) const
	{
		V<T> ret;
		for (auto &i : *this)
			ret.push_back(i*v);
		return ret;
	}
};


int main(int argc, char **argv)
{
	
	auto a = V<int>{ 1,2,3 } * 3;

	std::copy(a.begin(), a.end(), std::ostream_iterator<int>(std::cout," "));
	return 0;
}

t-shirt-close-enough.jpg

Δημοσ.

Groot και ο χαζός γελάει όλη την ώρα....Μου θυμίζεις κάποτε που ένας συμφοιτητής επέμενε να του φτιάξω ένα πρόγραμμα που το άνω όριο να είναι το άπειρο. Αφού η άσκηση έδινε το όριο με το σύμβολο του άπειρου.  Κάπως έτσι κάνεις  και συ. Έπιασες τώρα την τρίχα να την κάνεις τριχιά. Δεν σου έφτανε που είχες κάνει συζήτηση για το ευτελές του θέματος (δεν αξίζει κανείς να παίζει με τις λέξεις, όπως κάνεις εσύ), αλλά την έφερες και εδώ, σε άσχετο χώρο, μόνο και μόνο επειδή σου την είπα, και πληγώθηκες σαν σχολιαρόπαιδο.

Βρες τώρα κάπου να λέει ότι το MATlab είναι γενικού σκοπού γλώσσα και άσε τον κόσμο ήσυχο...

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εντυπωσιακό το πως παρεκτράπηκε το topic και δεν έχει, πλέον, καμία χρησιμότητα (τουλάχιστον σε σχέση με την αρχική του κατεύθυνση).

 

Αγαπητέ Napol, αν ενδιαφέρεσαι και διαβάζεις αυτό το thread ακόμα θα σου έλεγα τα εξής (ως απόφοιτος Τοπογράφος Μηχανικός που εργάζεται ως προγραμματιστής): το υπόβαθρό σου είναι ελάχιστο, αλλά φυσικά αυτό δε σημαίνει απολύτως τίποτα. Το σημαντικό είναι να αντιληφθείς ότι η έννοια "προγραμματισμός" είναι διαφορετική από την "ανάπτυξη λογισμικού" (για την ακρίβεια, είναι ένα μικρό υποσύνολό της). Το "ταξίδι" από τη μία όχθη στην άλλη απαιτεί πολλή προσπάθεια, μελέτη και φυσικά εξάσκηση. Κατ' εμέ, αξίζει καθώς ως απλός Μηχανικός στην Ελλάδα θα βρεις πολύ λιγότερη απασχόληση από ότι ως προγραμματιστής. Αλλά για να κατακτήσεις το σύνολο της γνώσης που απαιτείται για σοβαρά πράγματα απαιτούνται γνώσεις Αλγορίθμων, Βάσεων Δεδομένων, Αντικειμενοστραφούς Προγραμματισμού και μετά χρειάζεται μία τριβή με revision systems (git) και Design Patterns (μοντέλο MVC κλπ.).

 

Αν με ακούς, λοιπόν, εξοπλίσου με υπομονή και θάρρος και άρχισε να διαβάζεις και να μελετάς βίντεο, ενώ παράλληλα υλοποιείς προγραμματάκια που θα σου φαίνονται χρήσιμα στην προσωπική σου ζωή, προκειμένου να εξασκείσαι. Από γλώσσες, προτίμησε Java/C# για πιο desktop/mobile καταστάσεις αλλά και με Web ορίζοντα ή Python για πιο πολύ "παιχνίδι" (prototyping και web, φυσικά). Από εκεί και πέρα θα πρέπει να αρχίσει να "παίζει" με βιβλιοθήκες και να μαθαίνεις να λειτουργείς διαβάζοντας API specifications (σε συνδυασμό, πάντα, με την πολυαγαπημένη Google search engine).

 

Το παν είναι να μάθεις να διαχειρίζεσαι κώδικα και να δομείς σωστά κλάσεις. Το πως, είναι αντικείμενο τριβής και μελέτης ετών.

Επεξ/σία από liberostelios
  • Like 3
Δημοσ.

liberostelio ασχοληθηκες με τον προγραμματισμό μόνος και έφτασες σε επίπεδο να εργάζεσαι πάνω σ αυτό?

Δεν έχω επαφή με προγραμματισμό εκτός της σχολής (όπου είναι κοινά με τους τοπογραφους) και γι αυτό ζήτησα γνώμες.

Δημοσ.

liberostelio ασχοληθηκες με τον προγραμματισμό μόνος και έφτασες σε επίπεδο να εργάζεσαι πάνω σ αυτό?

Δεν έχω επαφή με προγραμματισμό εκτός της σχολής (όπου είναι κοινά με τους τοπογραφους) και γι αυτό ζήτησα γνώμες.

Ναι. Ασχολούμουν με τον προγραμματισμό από μικρός (QBasic σε DOS και μετά VB6) αλλά ποτέ δεν έκανα κάτι ιδιαίτερο ή κάποιο ολοκληρωμένο πρόγραμμα, μέχρι που στο 4ο έτος ασχολήθηκα με modding οπότε έφτιαξα ένα πρόγραμμα για το PES 2008 (PES Stadium Studio) και λίγο αργότερα προέκυψε η πρώτη δουλειά (γνωριμία μέσα από τη σχολή, που έμαθα ότι μία τοπογραφική εταιρεία έψαχνε προγραμματιστή .NET για ένα project και το ανέλαβα). Δυστυχώς, αυτό είναι το επίπεδο της ελληνικής αγοράς, που ένας απλός άνθρωπος που έχει λίγο "θράσος" και μπορεί να προγραμματίσει στοιχειωδώς, να μπορεί να σταθεί (ακόμα και να ξεχωρίσει) στην εγχώρια αγορά εργασίας. Έτσι ξεκίνησα κι εγώ, λοιπόν, και χάρει στο πλεονέκτημα που μου έδωσε η σχολή (γνώσεις CAD, GIS κλπ.) μπήκα και στην αγορά της Γεωπληροφορικής που έχει "ψωμί". Εν συνεχεία, έκανα το μεταπτυχιακό της Πληροφορικής στο ΠΑΠΕΙ, αλλά εν τω μεταξύ μπορώ να σου πω ότι οι εμπειρίες που είχα από προσωπική (modding, reverse engineering, 3d graphics κλπ.) και επαγγελματική ενασχόληση σχεδόν υπερκάλυπταν τα όσα μου πρόσφερε ο συγκεκριμένος τίτλος σπουδών. Έχε υπόψη σου ότι το πτυχίο πληροφορικής στην Ελλάδα δε λέει σχεδόν τίποτα. Θα μπορούσες από μόνος σου να ασχοληθείς με προγραμματισμό στα ίδια χρόνια και να είσαι πολύ πιο άρτιος προγραμματιστής από κάποιον που έχει πάρει ένα πτυχίο προγραμματιστή από το ΠΑΠΕΙ, πχ.

 

Τα λέω αυτά για να έχεις μία εικόνα, όχι γιατί θεωρώ ως "πρότυπη" τη δική μου πορεία (ίσα-ίσα, μακάρι να το είχα πάρει αλλιώς). Στην Ελλάδα, αν ξέρεις προγραμματισμό ακόμα και να γράφεις VBA macros σε Access, θεωρείσαι προγραμματιστής. Κατ' εμέ, αυτό είναι λάθος και μάλιστα το κατάλαβα και σχετικά πρόσφατα. Δεν μπορείς να είσαι σωστός προγραμματιστής χωρίς να ξέρεις να χειρίζεσαι κώδικα (GIT), χωρίς να ελέγχεις τον κώδικά σου (Unit Testing) και χωρίς να ξέρεις να χρησιμοποιείς Design Patterns (ή, εν πάση περιπτώσει, common practices). Το να ανοίγεις ένα Visual Studio και να αραδιάζεις 100 γραμμές κώδικα μέσα σε ένα button click event δε σε κάνει σοβαρό προγραμματιστή. Ούτε το να ξέρεις απλά να γράφεις αποδοτικούς αλγορίθμους (χρήσιμο, φυσικά). Γι αυτό λέω ότι ο προγραμματισμός από την ανάπτυξη λογισμικού είναι διαφορετικό πράγμα. Προγραμματισμός είναι να ξέρεις να γράψεις ένα πρόγραμμα στο Matlab ή ένα Macro στο Excel για να βοηθήσεις τη δουλειά σου (χοντρικά, το να συντάξεις έναν αλγόριθμο). Ανάπτυξη λογισμικού είναι κάτι πολύ μεγαλύτερο και ολοκληρωμένο. Είναι η αντίστοιχη διαφορά του Programmer από το Software Engineer (τουλάχιστον στα δικά μου μάτια).

 

Θα έλεγα ότι είναι ενδιαφέρον να αρχίσεις να παρακολουθείς βίντεο που να παρουσιάζουν διάφορες πτυχές της ανάπτυξης λογισμικού. Στο Udacity έχει μερικά εξαιρετικά δωρεάν μαθήματα για Software Enginnering και κυρίως αυτό που έχω παρακολουθήσει και δίνει μία πολύ ολοκληρωμένη και συνοπτική εικόνα είναι αυτό. Χωρίς να παραμελείς τα μαθήματα της σχολής σου (βασικό, γιατί είναι κάτι που μπορεί να σου δώσει τεράστιο πλεονέκτημα στο μέλλον), βρες "ευκαιρίες" για να φτιάχνεις χρήσιμα προγραμματάκια ώστε να αποκτάς εμπειρίες. Αν δεις κάποιο πεδίο της σχολής που να σε ενδιαφέρει (πχ., επίλυση στατικών ξέρω 'γω), προσπάθησε να εμπλακείς σε κάποιο open source πρόγραμμα που να είναι σχετικό (πχ. LibreCAD, OpenSeas) για να αποκτήσεις εμπειρία, να αποκτήσεις κουλτούρα συνεργασίας και, ενδεχομένως, να διαμορφώσεις έναν κύκλο γνωριμιών. Να ξέρεις ότι στην αγορά μηχανικών στην Ελλάδα και κυρίως στην ανάπτυξη CAD plugins (εκεί κυρίως δραστηριοποιούμαι τώρα) υπάρχει δουλειά και με αρκετά καλά λεφτά. Επομένως, θα μπορούσες να αρχίσεις να μαθαίνεις το ObjectARX της Autodesk για να φτιάξεις κάποια plugins στο AutoCAD.

 

Εφόσον, τελικά, ασχοληθείς με προγραμματισμό να έχεις ως "μπούσουλα" αυτόν τον πίνακα για να εντοπίζεις το που υστερείς και να εξελίσσεσαι. Αυτά από εμένα, ελπίζω να βοήθησα χωρίς να κούρασα. Σε ότι μπορώ να φανώ χρήσιμος μη διστάσεις να με ρωτήσεις. Μπορεί να μην είμαι ο καλύτερος προγραμματιστής που υπάρχει εκεί έξω, αλλά ξέρω κάποια πράγματα από CAD και GIS development που μπορώ να σε βοηθήσω.

  • Like 1
Δημοσ.

Κατ' εμέ, αυτό είναι λάθος και μάλιστα το κατάλαβα και σχετικά πρόσφατα. Δεν μπορείς να είσαι σωστός προγραμματιστής χωρίς να ξέρεις να χειρίζεσαι κώδικα (GIT), χωρίς να ελέγχεις τον κώδικά σου (Unit Testing) και χωρίς να ξέρεις να χρησιμοποιείς Design Patterns (ή, εν πάση περιπτώσει, common practices). Το να ανοίγεις ένα Visual Studio και να αραδιάζεις 100 γραμμές κώδικα μέσα σε ένα button click event δε σε κάνει σοβαρό προγραμματιστή. Ούτε το να ξέρεις απλά να γράφεις αποδοτικούς αλγορίθμους (χρήσιμο, φυσικά). Γι αυτό λέω ότι ο προγραμματισμός από την ανάπτυξη λογισμικού είναι διαφορετικό πράγμα. Προγραμματισμός είναι να ξέρεις να γράψεις ένα πρόγραμμα στο Matlab ή ένα Macro στο Excel για να βοηθήσεις τη δουλειά σου (χοντρικά, το να συντάξεις έναν αλγόριθμο). Ανάπτυξη λογισμικού είναι κάτι πολύ μεγαλύτερο και ολοκληρωμένο. Είναι η αντίστοιχη διαφορά του Programmer από το Software Engineer (τουλάχιστον στα δικά μου μάτια).

Θα συμφωνήσω και να συμπληρώσω ότι πέρα από αυτά που αναφέρεις, υπάρχει και η γνώση γύρω από το τι γίνεται μέσα στο λειτουργικό σύστημα/μηχανή όταν εσύ εκτελείς ένα κομμάτι κώδικα. Πως εκτελούνται οι διεργασίες/functions/processes, με τι σειρά, τι επιπτώσεις έχει το κάθε ένα στο Λ.Σ., πώς επηρεάζει η αρχιτεκτονική του Λ.Σ. τον τρόπο που θέλεις να κάνεις κάτι, πως επηρεάζει το μοντέλο/αρχιτεκτονική/mechanics της γλώσσας προγραμματισμού τον τρόπο που θα εκτελεστεί κάτι κτλ κτλ.

 

Και αυτό χωρίς να πάμε σε επικοινωνίες, είτε εντός ενός Η/Υ και μεταξύ διαφόρων εκτελέσιμων ή διεργασιών στο ίδιο ή διαφορετικό space (π.χ. user, app, kernel) είτε μεταξύ δικτύου.

 

Και μετά έρχεται η μοντελοποίηση του προβλήματος που έχεις... τεχνικές μοντελοποίησης, τρόπος θέασης/γωνία οπτικής των πραγμάτων κτλ. plus το πώς σχεδιάζεις αυτά στο χαρτί έτσι ώστε να τα δείξεις σε κάποιον και να καταλάβει (ω τον μέγα Booch, βοήθειά μας).

 

 

Οπότε, φαντάζομαι ότι τα τραγελαφικά σκηνικά του στυλ: "με μία γλώσσα γενικής χρήσης πρέπει να μπορείς να φτιάξεις drivers για εκτυπωτές, όπως π.χ. η Javascript" θα καταλαβαίνεις τι ρίζες έχουν.

Δημοσ.

Groot δεν ξέρω τι πίνεις, αλλά κάτι τρέχει εδώ!

Πρώτον σου έχω αναφέρει ότι το τι θεωρείται γενική γλώσσα παίζει, από το αυστηρό..."κάνεις τα πάντα" μέχρι το πιο ελαφρύ.."το έχει πολλές εφαρμογές".

Τραγελαφικά συμβαίνουν στο μυαλό σου γιατί έτσι τα καταλαβαίνεις. Αλλά τι εννοείς "τι ρίζες έχουν"; Δηλαδή είσαι ο ευγενής και οι άλλοι είναι οι τιποτένιοι; Πόσο μάγκας είσαι δηλαδή να προσβάλλεις και να σε ανέχονται;

Εκμεταλλεύτηκες μια ωραία απάντηση του Liberostelios, δεν έκανες τον κόπο να διαβάσεις τον "μπούσουλα" που αναφέρει και εκεί γράφει όλο αυτό περί της γνώσης του τι γίνεται στον υπολογιστή, έτσι η αναφορά σου είναι πλεονασμός, και μόνο για να δείξεις ότι εσύ κατανοείς τι λέει σε σχέση με άλλους που αγρόν αγόρασαν!

Ε! δεν είναι έτσι τα πράγματα!

Ελπίζω μετά από αυτό μια συγνώμη!

  • Like 1
Δημοσ.

Θα πρότεινα να μην πάει η συζήτηση παραπέρα, γιατί ξεφεύγει από το αντικείμενο που ενδιαφέρει το φίλο μας και χάνεται η ουσία. Ναι, είναι χρήσιμο να γνωρίζεις από αρχιτεκτονική υπολογιστών, ιδίως στη σύγχρονη εποχή που έχει αρχίσει να γίνει μείζων ζήτημα το multi processing άρα πρέπει να έχεις μία στοιχειώδη εικόνα του τι είναι process/thread/memory space κλπ. Νομίζω ότι από εκεί και πέρα είναι μεγάλο ατού να έχεις εικόνα για τα χαμηλότερου επιπέδου στοιχεία του υπολογιστή, αλλά δεν είναι πλέον απαιτητό. Άλλωστε, σήμερα που μεταφερόμαστε σε cloud computing και σε πιο αφαιρετικές έννοιες, αυτές οι λεπτομέρειες πάνε μάλλον περίπατο!

Δημοσ.

Ναι, είναι χρήσιμο να γνωρίζεις από αρχιτεκτονική υπολογιστών, ιδίως στη σύγχρονη εποχή που έχει αρχίσει να γίνει μείζων ζήτημα το multi processing άρα πρέπει να έχεις μία στοιχειώδη εικόνα του τι είναι process/thread/memory space κλπ. Νομίζω ότι από εκεί και πέρα είναι μεγάλο ατού να έχεις εικόνα για τα χαμηλότερου επιπέδου στοιχεία του υπολογιστή, αλλά δεν είναι πλέον απαιτητό. Άλλωστε, σήμερα που μεταφερόμαστε σε cloud computing και σε πιο αφαιρετικές έννοιες, αυτές οι λεπτομέρειες πάνε μάλλον περίπατο!

Well... that's on side of the coin.

 

 

Η άλλη είναι για τα ολοένα και πιο μικρά συστήματα (π.χ. wearables, smart sensors etc). Προσωπικά πιστεύω ότι θα χαθεί η έννοια του desktop computing όπως την ξέρουμε-αμε μέχρι σήμερα. Δηλαδή, ένας Η/Υ με περιορισμένους πόρους κτλ. Η έννοια ή το σκεπτικό των περιορισμένων πόρων θα κρατηθεί στα embedded systems όπου εκεί συνήθως το policy είναι "πολλά και φθηνά". Οπότε, για μικρότερη τιμή χρειάζεσαι "μικρότερο hardware".

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...