ikaruga24 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2017 Αυτά είναι τα αποτελέσματα των όλο και χαμηλότερων τιμών στις υποτιθέμενες προσφορές. Προσφορές θέλετε κύριε; Θα σας τα πάρουμε αλλιώς. Προτιμώ χίλιες φορές να έχω μια ακριβότερη αλλά σταθερή και ολοκληρωμένη υπηρεσία παρά αυτόν τον χαβά του να μην ξέρω τι θα πληρώσω κάθε φορά που θα θέλω να επικοινωνήσω με τον πάροχο μου και να λύσουμε ένα θέμα. Ακόμα και για ερωτήσεις λογαριασμού μπορεί να χρεωθείς τα κέρατα σου. Εγώ με wind για να ρωτήσω κάτι συγκεκριμένο στον λογαριασμό ήμουν στην αναμονή κάνα 20λεπτο και στον επόμενο λογαριασμό είχα χρεωθεί κάνα 7ευρω+ Φυσικά και δεν φταίνε οι εταιρίες. Οι γελοίοι που αγοράζουν φταίνε και μένουν μόνο στο "τόσο internet και τόσο ομιλία ΜΟΝΟ 20 ευρώ" χωρίς να ρωτάνε τι άλλο περιλαμβάνει η υπηρεσία. Τώρα οι εταιρίες το έμαθαν και δεν κάνουν λόγο για κάτι άλλο εκτός από αυτό και τα λουζόμαστε. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Manjaro Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2017 30 ευρώ για βασικό double play χωρίς εξοπλισμό δηλαδή τι θέλουν; να τους κάτσουμε και απο πάνω; τι ειναι το internet; κομπρεσέρ να τους καίει βενζίνη; και 2ετές συμβόλαιο (άλλη απατεωνιά των καρτέλ να πρέπει να κατσικωθείς σε κάποιον για 2 χρόνια αν πχ σπουδάζεις και φεύγεις απο εκει που είσαι σε 1 χρόνο τότε καλά να πάθεις... κάτσε χωρίς internet ή σπάστο και πλήρωσε τα σπασμένα... ) 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ikaruga24 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2017 Ο κόσμος που θα σε εξυπηρετεί στο τηλεφωνικό κέντρο θέλει να πληρωθεί. Τόσο απλά. Οσο περισσότερο προσωπικό και η φυσική παρουσία καταστημάτων/υπαλλήλων/τεχνικών για εξυπηρέτηση τόσο ακριβότερη η υπηρεσία. Ετσι πάνε αυτά. Οι περισσότερες εταιρίες αυτή τη στιγμή κλείνουν μαγαζιά, απολύουν προσωπικό, κλείνουν τηλεφωνικά κέντρα και βάζουν όσο γίνεται στον αυτόματο κάποια πράγματα με τα αναμενόμενα φυσικά αποτελέσματα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Manjaro Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2017 Ο κόσμος που θα σε εξυπηρετεί στο τηλεφωνικό κέντρο θέλει να πληρωθεί. Τόσο απλά. Οσο περισσότερο προσωπικό και η φυσική παρουσία καταστημάτων/υπαλλήλων/τεχνικών για εξυπηρέτηση τόσο ακριβότερη η υπηρεσία. Ετσι πάνε αυτά. Οι περισσότερες εταιρίες αυτή τη στιγμή κλείνουν μαγαζιά, απολύουν προσωπικό, κλείνουν τηλεφωνικά κέντρα και βάζουν όσο γίνεται στον αυτόματο κάποια πράγματα με τα αναμενόμενα φυσικά αποτελέσματα. την παλεύεις τι λες τώρα; να λυπηθούμε τους ISP που πουλάνε αέρα κοπανιστό (και αυτό χάλια το κάνουν); να κάνουμε και ένα μη κερδοσκοπικό ίδρυμα να τους δίνουμε και δωρεές για να μην μας πάθουν τίποτα τα καημένα..!!! Τι θα πει οι υπάλληλοι θέλουν να πληρωθούν!!!! (1 σιγά τα λεφτά που τους δίνουν και 2 σιγά τους υπαλλήλους ) και όταν πάω να αγοράσω ρούχα πχ στα zara στο μαγαζί είναι ένα σορό υπάλληλοι έτοιμοι να με εξυπηρετήσουν! και αυτοί ζητάνε λεφτά θέλουν να πληρωθούν... το ζάρα δεν με χρεώνει όμως 25 λεπτά 1,7 ευρώ το λεπτό για την εξυπηρέτηση τους! Α και τα ζάρα πέρα απο πάγια έξοδα έχουν και έξοδα για το εμπόρευμα και ρίσκο... όχι internet που ουσιαστικά πληρώνουν ένα πάγιο σε έναν πιο μεγάλο ISP και βρέξει χιονίσει μπορούν να βάλουν όσους θέλουν στο πελατολόγιο τους ... τα zara αν δεν πουληθεί κάτι έχουν ζημιά αυτοι αν δεν κάνουν όσες συνδέσεις θέλουν έχουν απλά λιγότερο κέρδος... και έχει διαφορά το να έχεις ζημιά απο το να έχεις λιγότερο κέρδος. Αλλά αν είναι και άλλοι με τέτοια μυαλά σαν και εσένα δεν μου φαίνεται τελικά τόσο παράλογη η κατάντια μας.. βρίσκουν και τα κάνουν! Αλλά μήπως είσαι κάνας βαλτός; 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ikaruga24 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2017 Μη το κουράζουμε παραπάνω, η κάθε εταιρία έχει έξοδα και προσφέρει κάποιες υπηρεσίες και δεν είναι φιλανθρωπικό ίδρυμα. Αν δεν αρέσει σε κάποιον μπορεί να ψηφίσει με το πορτοφόλι του και να μην αγοράζει τίποτα ή αν θέλει να δημιουργήσει ο ίδιος την εταιρία των ονείρων του και να δίνει απλόχερα τις υπηρεσίες του. Στο χέρι σου είναι λοιπόν. Εγώ έχω δικό μου μαγαζί και είμαι και ιδιωτικός υπάλληλος επίσης. Να είσαι σίγουρος ότι στο μαγαζί μου δεν χαρίζω, πουλάω πράγματα και οι άλλοι αγοράζουν. Αν θεωρούν ότι τα πουλάω ακριβά ή ότι είμαι αναξιόπιστος μπορούν να πάνε παραδίπλα. Το πορτοφόλι δικό τους είναι έτσι και αλλιώς. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
driverpit Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2017 Ορισμένες εταιρείες έχουν θέματα μετά οικονομικά τους λόγο κακής διαχείρισης δάνεια απλήρωτες υποχρεώσεις έχουν μπει σε αναγκαστική επιτήρηση από τους πιστωτές τους αναδιάρθρωση των χρεών τους μειώσεις προσωπικού μισθών παροχών. Και ποιος είναι το θύμα στην όλοι φάση πάντα ο πελάτης όλα τα σπασμένα τα χρεώνουμε σε αυτόν. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
giannisag17 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2017 Παιδια δεν χρειαζεται να χαλαμε τις καρδιες μας..!Ενα email στην nova στελνετε εφοσον υπαρχει θεμα βλαβης και σας καλουν οι οι ιδιοι!Οτι προβλημα και να ειχα ποτε μου δεν τους καλεσα! 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Manjaro Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2017 Ναι το θέμα (αν και απο το OP συμπεριλαμβάνει και την τεχνική υποστήριξη) δεν είναι τόσο τα οικονομικά της κάθε εταιρίας και το service.. είναι ότι δεν βγάζουν (το εν δύναμη πιθανό κέρδος που θα μπορούσαν να βγάλουν) με αυτή την πολιτική... δεν γίνεται να στείλεις email ας πούμε σαν επίδοξος πελάτης και να εξυπηρετηθείς... (το έκανα εγώ με Online αίτηση KAI εμαιλ και πέρασε μια βδομάδα μέχρι να νιώσουν και να βγεί άκρη) Το θέμα είναι ότι η πρόσβαση στο προϊόν σου θα πρέπει να γίνεται όσο πιο ανέξοδη (οικονομικά/ψυχολογικά/χρονικά) γίνεται.. δηλαδή αν υπήρχε τρόπος ο πελάτης να αγοράσει το προϊόν σου κατευθείαν με το που το σκεφτεί χωρίς καν να κουνηθεί πιστέψτε με οι εταιρίες θα το είχαν εφαρμόσει... Εδώ όχι διευκόλυνση δεν κάνουν αλλά βάζουν ναρκοπέδια... πχ έστω μπαίνω στην σελίδα της nova και ψάχνω πιο πρόγραμμα μου ταιριάζει... δεν υπάρχει άμεσος τρόπος σύγκρισης και πολλά πράματα δεν τα λέει εξ αρχής (πχ το δώρο router σε ένα πρόγραμμα δεν το ανέφερε εξ αρχής έπρεπε να μπω στην φόρμα παραγγελίας και στο 3ο βήμα το πετούσε... οπότε αν δεν το ήξερα πως θα το έβαζα υπόψιν μου για να διαλέξω; ) δεν υπάρχει τρόπος να βάλω τα στοιχεία μου να με καλέσει κάποιος για να με βοηθήσει για lifechat δεν το συζητάμε καν... ωραία πες διαλέγω μόνος μου αλλά μετά αλλάζω γνώμη γιατι είδα κάτι φθηνότερο ή πχ θέλω τελικά να βάλω και τηλεόραση.. νομίζετε μπορώ απλά να ακυρώσω την αίτηση και να κάνω καινούργια;;; ΟΧΙ θα πρέπει ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΑΡΩ ΤΗΛΕΦΩΝΟ (και να πληρώσω) να τους πω να ακυρώσουν την αίτηση!!!! Η αλήθεια είναι ότι υπάρχει και δεύτερος τρόπος (κάνοντας νέα αίτηση και προσπαθώντας να την καταχωρήσεις σου λέει υπάρχει ήδη αίτηση σε αυτό το τηλέφωνο και θα σε πάρουν τηλέφωνο)Το πρόβλημα ποιο είναι όμως;1) ότι σε παίρνουν τηλέφωνο μετα απο 2,3 μέρες ενώ απλά θα μπορούσες μέσω internet να πατήσεις "ακυρο" ή κάτι τέτοιο και να σβηστεί η αίτηση ατάκα επιτόπου.. 2) στο τηλέφωνο σου λένε ότι νάναι (οι τιμές που μου λέγανε δεν αντιστοιχούσαν με αυτές της σελίδας) και σου λένε ότι θα ενημερώσουν το "ειδικό τμήμα" να σε πάρει (δηλαδή αυτοί δεν ήταν οι "ειδικοί" και περιμένεις πάλι 1,2 μέρες να σε πάρουν 3) το σε παίρνουν ειναι σχετικό.. όσα βλέπει η πεθερά που λέμε... δηλαδή παίρνουν σε μια ανύποπτη ώρα (μιας και δεν μπορείς να κανονίσεις πότε) παίρνουν για μερικά δευτερόλεπτα. Αν δεν το σηκώσεις σε μερικά δευτερόλεπτα (πχ αν είναι στην κρεβατοκάμαρα το τηλέφωνο εσύ στην κουζίνα και δεν πεταχτείς σαν ελάφι να το σηκώσεις) το κλείνουν και ΔΕΝ ξαναπαίρνουν Αν το σηκώσεις ακουστεί ήχος φωνής κτλ αλλά πέσει η γραμμή επειδή εισαι με κινητό καλή ώρα σαν εμένα ΔΕΝ σε ξαναπαίρνουν... Είναι κατάντια αυτό ή δεν είναι... και όλα αυτά για να τους δώσεις τα λεφτά σου!! όχι για σε πληρώσουν αυτοί!! Δηλαδή είναι τόσο δύσκολο να καταλάβουν πως οι αγορές θα πρέπει να γίνονται σαν τα deal στην ομόνοια χέρι χέρι στα μπαμ και γειά σας καλορίζικο; Γιατι νομίζετε σπρώχνουν ανέπαφες συναλλαγές κτλ για να κάνουν την διαδικασία πληρωμής ευκολότερη γιατι έτσι αποδεδειγμένα αυξάνετε ο τζίρος... Το να κάνεις συμβόλαιο στην forthnet μοιάζει με την διαδικασία του να πάρεις επιστροφή φόρων στο ελληνικό δημόσιο... τέλος για την τεχνική υποστήριξη δεν ξέρω αλλά και το aftersales service ανύπαρκτο... κάθε μέρα τους παίρνω τηλέφωνο και κάθε μέρα μου λένε μια διαφορετική δικαιολογία για το να περιμένω... έχω κάνει την αίτηση 24 αυγούστου και είναι φορητότητα... Φαντάσου να τους έστελνα email... άσε που δεν χρησιμοποιούν email οι ίδιοι.. πχ μίλησα στο τηλέφωνο μαζί τους μου λένε θα υπογράψω το συμβόλαιο και θα βγάλω μια φωτοτυπία την ταυτότητα και θα τους τα στείλω με mail τους λέω θα το κάνω τώρα και να περιμένουν να το δουν.. λένε εντάξει αλλά θα μου το κλείσουν... όταν σήκωσα το συμβόλαιο υπογεγραμμένο και το επισύναψα με την ταυτότητα μου πήρα mail πως έλαβε η nova το mail μου... και μετά απο δύο τρείς μέρες δεν γίνεται τιποτα δεν παίρνω sms πως προχωράει η γραμμή μου και παίρνω τηλέφωνο.. προχωράει; προχωράει... άλλες 2 μέρες ξαναπαίρνω ΕΓΩ τηλέφωνο προχωράει; προχωράει... άλλες δύο μέρες ακόμη να πάρω sms πάλι παίρνω ΕΓΩ τηλέφωνο προχωράει; όχι λείπει μια φωτοτυπία της πρώτης σελίδας ενός παλιού λογαριασμού... οκ ρε φίλε δεν μπορούσε κάποιος χριστιανός 6 μέρες πριν να γράψει μισή γραμμή να του στείλω και την κωλοφωτοτυπία;;; Ας γράφανε κάτι του τύπου "Γεια σας κύριε τάδε, είμαι ο δείνα και επιμελούμαι της αιτήσεως σας, για να ολοκληρωθεί όμως χρειαζόμαστε επίσης να μας επισυνάψετε το Υ έγγραφο. Σας ευχαριστούμε που επιλέξατε Forthnet" ή έστω ένα "Μπάρμπα στείλε μας φωτό και την σελίδα απο τον λογαριασμό" δεν θα παρεξηγούσα αρκεί να μου το λέγανε ατάκα επιτόπου να μην περιμένω σαν το βρεςτηνλέξη πως περιμένουν να βγάλουν λεφτά έτσι και να μην έχουν προβλήματα;; ένα καράβι παλιό σαπιοκάραβο... 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
driverpit Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2017 Συμφωνώ σε όλα με το παραπάνω post του Manjaro ακριβώς όπως τα περιγράφει πελάτης 6 χρόνια και εγώ στην συγκεκριμένη εταιρεία αίτηση 30-7-2017 για αναβάθμιση σε vdsl ακόμα περιμένω λοιπόν και εγώ με την σειρά μου τούς χαιρέτησα όπως και πολλοί άλλη συνδρομητές από πλευρά τους η γνωστές δικαιολογίες 44 ΜΕΡΕΣ μετά την αίτηση ότι ευθύνεται ο ΟΤΕ που δεν προχωράει η αίτηση. Πάω και εγώ στον ΟΤΕ 8-9-2017 κάνω αίτηση να πάω στο δίκτυο τους το αποτέλεσμά με παίρνουν χθες 10-9- και μου δίνουν ημερομηνία ενεργοποίησης στον ΟΤΕ 13-9-2017 στην ουσία ούτε 4 μέρες δεν έκανε η μεταφορά μου. Κατά τα άλλα για την nova ευθύνεται ο ΟΤΕ που δεν προχώρησε η αίτηση μου. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
makfil Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2017 Share Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2017 Για όσους αντιμετωπίζουν προβλήματα επικοινωνίας με τη συγκεκριμένη εταιρεία, υπάρχει η ανέξοδη και αποτελεσματική λύση της άμεσης επικοινωνίας, για οποιοδήποτε θέμα, μέσω του Support που έχουν αναπτύξει δύο γειτονικά fora. Χρησιμοποιώ αυτή τη μέθοδο επικοινωνίας πολλά χρόνια και δεν είχα ποτέ κανένα πρόβλημα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
doctorser Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2018 Share Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2018 (επεξεργασμένο) ακριβως σημερα το διαπιστωσα τα τηλ ολα παραπεμπουν στο 13831 Επεξ/σία 8 Ιανουαρίου 2018 από doctorser 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
poulinos Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2018 Share Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2018 On 12/9/2017 at 6:27 AM, driverpit said: Συμφωνώ σε όλα με το παραπάνω post του Manjaro ακριβώς όπως τα περιγράφει πελάτης 6 χρόνια και εγώ στην συγκεκριμένη εταιρεία αίτηση 30-7-2017 για αναβάθμιση σε vdsl ακόμα περιμένω λοιπόν και εγώ με την σειρά μου τούς χαιρέτησα όπως και πολλοί άλλη συνδρομητές από πλευρά τους η γνωστές δικαιολογίες 44 ΜΕΡΕΣ μετά την αίτηση ότι ευθύνεται ο ΟΤΕ που δεν προχωράει η αίτηση. Πάω και εγώ στον ΟΤΕ 8-9-2017 κάνω αίτηση να πάω στο δίκτυο τους το αποτέλεσμά με παίρνουν χθες 10-9- και μου δίνουν ημερομηνία ενεργοποίησης στον ΟΤΕ 13-9-2017 στην ουσία ούτε 4 μέρες δεν έκανε η μεταφορά μου. Κατά τα άλλα για την nova ευθύνεται ο ΟΤΕ που δεν προχώρησε η αίτηση μου. τα εχουμε πει αλλα ας τα ξαναπουμε.ο καθε παροχος δεν μιλαμε μονο για Forthnet στελνει την αιτηση στον οτε για την μετατροπη σε vpu.δεν υπαρχει κατι αλλο να κανει ο παροχος.απο εκει και περα ειναι στο χερι του οτε να την ενεργοποιησει.ο οτε κανονικα εχει ενα sla που πρεπει να σε ενεργοποιησει το οποιο βεβαια λιγο τον νοιαζει.παραδειγμα πχ με εμενα.ηταν να ενεργοποιηθω 05/01/2018.δεν εγινε ποτε.η ημερομηνια αλλαξε σημερα στο συστημα του οτε σε 08/01/2018 και με ενεργοποιησαν.κανονικα δεν γινεται να αλλαζει η ημερομηνια τελευταια στιγμη επειδη δεν προλαβε ή για αλλο λογο ο οτε να κανει την ενεργοποιηση.και εννοειται οτι ο οτε θα ενεργοποιησει τους δικους του πελατες.αυτα ισχυουν οπως ειπα γιαοποιονδηποτε παροχο κανει αιτηση για vdsl στον οτε.ο παροχος μονο μια αιτηση εχει να στειλει και να σου στειλει εξοπλισμο.τιποτε αλλο. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
makfil Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2018 Share Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2018 Εκτός από τα σωστά που έγραψες, νομίζω ότι έπρεπε να προσθέσεις στο συμφορουμίτη ότι το ίδιο μπορεί να γίνει, αλλά ανάποδα, στις περιοχές που έχουν αναλάβει να καλύψουν η Wind και η Voda. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
driverpit Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2018 Share Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2018 Εμένα σαν τελικό χρήστη τα εσωτερικά της όποιας εταιρείας λίγο πολλή δεν με αφορούν όταν την τάδε ημερομηνία μου δίνουν ενεργοποίηση θα πρέπει να υλοποιούν τα λεγόμενα τους και να ενημερώνουν τον πελάτη τους αν υπάρχει κάποιο πρόβλημα με την αίτηση τους αλλιώς ας μην προχωράνε την αίτηση αρκετά με την κοροϊδία τόσα χρόνια. Και πληροφοριακά στο δικό μήνυμα που έγραψα παραπάνω όταν ρώτησα τον τεχνικό του ΟΤΕ μου είπε το εξής με vodafone και wind έχει συμφωνήσει ο ΟΤΕ σχετικά με την παροχή vdsl στην περιοχή σας και προχωράμε της αιτήσεις τους κανονικά μέσα σε 20 ημέρες το αργότερο τούς υλοποιούμε τα αίτημα τους. Για την εν λόγω εταιρεία έχουν μπει σε αναμονή η όποιες αιτήσεις έχουν γίνει γιατί έχει προσφύγει στη ΕΕΤΤ εν λόγο εταιρεία σχετικά με την τιμολογιακή πολιτική του ΟΤΕ στις γραμμές. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
poulinos Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2018 Share Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2018 αμα διαβασεις πιο πανω τι εχω γραψει θα δεις γιατι μια εταιρεια οποιαδηποτε ειναι γιατι δεν μπορει να σε ενημερωσει παντα .δεν αφορα μονο την Forthnet αυτο αφορα τους παντες .αν ο οτε θελει να σε καθυστερησει θα σε καθυστερησει. επισης μερικα πραγματα. α.δεν νομιζω οτι οποιαδηποτε προσφυγη αυτοματα δινει το δικαιωμα στον οτε να καθυστερησει αιτησεις. β. συνεχιζω αυτο που εγραψα για την δικη μου γραμμη πανω σε Forthnet . κανω αιτηση περναει στο συστημα κανονικα.ο οτε δινει πιθανη ημερομηνια ενεργοποιησης 5/01/2018 ημερα παρασκευη.κλασικα δεν με ενεργοποιουν και στις 8/01/2018 βλεπω οτι η ημερομηνια εχει αλλαξει και πλεον δειχνει 08/01/2018 οτι θα ενεργοποιηθω.κοινως ο οτε αλλαξε την ημερομηνια τελευταια μερα.χτες χανω το ιντερνετ και ο οτε κλεινει οτι με ενεργοποιησε.παω σπιτι και δεν κανει καν προσπαθεια συγχρονισμου σε vdsl.σε unlock το οριο απο το αστικο κεντρο συνεχιζω και παιζω adsl απο το αστικο κεντρο.ο οτε εδωσε ρευμα.φιλος επισης περιπου το ιδιο.απο 5 του μηνος πηγε 08 του μηνος ο οτε τον γυρισε αλλα τον εχει βαλει σε πακετο 25/2,5 κατι τετοιο.οποτε σου φταιει ο παροχος ?επισης για ολα αυτα ειναι υπευθυνη η εεττ η οποια γνωριζει για τις καθυστερησεις οπως και τα θεματα v-vodafone/forthnet σχετικα με το zte που δεν επαιζε σε vectoring παροτι σε Lab ολα ηταν μια χαρα.οποτε αυτα τα εγραψα γιατι ολο αυτο --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Και πληροφοριακά στο δικό μήνυμα που έγραψα παραπάνω όταν ρώτησα τον τεχνικό του ΟΤΕ μου είπε το εξής με vodafone και wind έχει συμφωνήσει ο ΟΤΕ σχετικά με την παροχή vdsl στην περιοχή σας και προχωράμε της αιτήσεις τους κανονικά μέσα σε 20 ημέρες το αργότερο τούς υλοποιούμε τα αίτημα τους. Για την εν λόγω εταιρεία έχουν μπει σε αναμονή η όποιες αιτήσεις έχουν γίνει γιατί έχει προσφύγει στη ΕΕΤΤ εν λόγο εταιρεία σχετικά με την τιμολογιακή πολιτική του ΟΤΕ στις γραμμές. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- απλα δεν στεκει.αν μπαινουν σε αναμονη πως ενεργοποιουνται ατομα σε vdsl στην Forthnet? αρα ενας τεχνικος του οτε απλα ειπε κατι για να το πει.επισης ποιος ειπε οτι στους αλλους παροχους δεν υπαρχουν καθυστερησεις?δεν ειπα οτι οι εναλλακτικοι ειναι τελειοι και ο οτε ο κακος αλλα εχω βαρεθει τεχνικους του οτε να λενε μια ζωη οτι ο μοναδικος οτε δεν φταιει πουθενα.θα μου πεις οτι τον πελατη δεν τον ενδιαφερουν ολα αυτα.δεν ειπα οτι τον ενδιαφερουν αλλα επειδη η θεωρια αλλαζει με σχεση την πραξη καλο ειναι ο κοσμος να ξερει τι γινεται ασχετα αν το αποτελεσμα δεν αλλαζει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα