Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καθόλου τυχαίο δεδομένης της πολυπλοκότητας πλέον. Ας μην αγοράζουμε τίποτα από Κίνα

ποια πολυπλοκοτητα ? καθαρα θεμα κοστους εργατικων ειναι η china ....απο εκει και περα εφοσον οι εταιριες εχουν εκει τα εργοστασια τους ,αναγκαστικα δεν μπορεις να κανεις κατι για αυτο ....και δεδομενης της ολης καταστασης λοιπον ας μην αναφερουμε την λεξη "ποιοτικο" ,εκει εστιαζω εγω και οχι το να μην αγοραζουμε λογω κινας ....ο φιλος απο πανω απλα θιχτηκε που την ειπα για την apple , λες και τον ταιζει και τον πληρωνει ..........τραγικο !!! φαντασου και να τον ταιζε τι θα ελεγε !!!προς το παρων απλα τους τα σκαει και να αποδεχεται και τις συνεπειες λοιπον !!! το αυτο και τελος .....

  • Like 1
Δημοσ.

ποια πολυπλοκοτητα ? καθαρα θεμα κοστους εργατικων ειναι η china ....απο εκει και περα εφοσον οι εταιριες εχουν εκει τα εργοστασια τους ,αναγκαστικα δεν μπορεις να κανεις κατι για αυτο ....και δεδομενης της ολης καταστασης λοιπον ας μην αναφερουμε την λεξη "ποιοτικο" ,εκει εστιαζω εγω και οχι το να μην αγοραζουμε λογω κινας ....ο φιλος απο πανω απλα θιχτηκε που την ειπα για την apple , λες και τον ταιζει και τον πληρωνει ..........τραγικο !!! φαντασου και να τον ταιζε τι θα ελεγε !!!προς το παρων απλα τους τα σκαει και να αποδεχεται και τις συνεπειες λοιπον !!! το αυτο και τελος .....

εγω δεν δινω δεκαρα για την απλ αλλα οι ανακλησεις ειναι καλοδεχουμενες παντα. αλοιμονο αν αυτος που κανει ανακλησεις ειναι προβληματικος. ποτε δεν υπηρξε εποχη η μερος που να βγαιναν ολα απο το εργοστασιο χωρις ατελειες. απλα πριν το ιντερνετ μας γραφαν στα παλια τους τα παπουτσια. για να μαθεις εσυ οτι το στερεο που πηρες και χαλασε στον πρωτο μηνα το αγορασαν και αλλοι εκατο και τους χαλασε επρεπε να το γραψουν στις εφημεριδες.

  • Like 1
Δημοσ.

εάν αντιδρούσατε στη σημερινή Ελληνική πραγματικότητα όπως στις κοκορομαχίες apple android θα ήμασταν μια χαρά

 

για το θέμα με την apple εναντίον ΧΨ  θέλω να ξαναγράψω ότι έχει καταντήσει θλιβερό διότι αναμασώνται τα ίδια και τα ίδια ''επιχειρήματα'' απέναντι σε εταιρείες λες και εγώ δεν ξέρω, άλλες εποχές πλακωνόντουσαν για το ποιο αυτοκίνητο είναι καλύτερο από το άλλο λες και το είχαν αγορασμένο με λίγα λόγια υπάρχουν πολλοί τρόποι για να σπάσεις ένα αυγό εκτός από το σφυρί.

Δημοσ.

Όταν τα διαθέτεις... "μεγάλα", έχεις και την άνεση να παραδεχτείς το λάθος σου και να υποστηρίξεις τον πελάτη σου.

 

Απλά... σε κάτι τέτοια... σκέπτομαι ΠΟΣΟΙ "πήραν πόδι" την επόμενη μέρα της ανακαλύψεως του λάθους/σφάλματος.

Διότι ΚΟΛΟΣΣΟΙ σαν την Apple δεν αστειεύονται, σε "τρώνε" στο δευτερόλεπτο.

Δημοσ.

Όταν τα διαθέτεις... "μεγάλα", έχεις και την άνεση να παραδεχτείς το λάθος σου και να υποστηρίξεις τον πελάτη σου.

 

Απλά... σε κάτι τέτοια... σκέπτομαι ΠΟΣΟΙ "πήραν πόδι" την επόμενη μέρα της ανακαλύψεως του λάθους/σφάλματος.

Διότι ΚΟΛΟΣΣΟΙ σαν την Apple δεν αστειεύονται, σε "τρώνε" στο δευτερόλεπτο.

Λογικο δεν ειναι να πεσουνε κεφαλια?

Σε τετοια μεγεθη εταιρειων  το κοστος ανακλησης προιοντων ειναι πολυ μεγαλο  και  παρολο την αμεση και σωστη πολιτικη της ανακλησης δεν παυει να αποτελει κατι μεμπτο για το εταιρικο προφιλ  και την αξιοπιστια του εκαστοτε brand .

  • Like 1
Δημοσ.

εγω δεν δινω δεκαρα για την απλ αλλα οι ανακλησεις ειναι καλοδεχουμενες παντα. αλοιμονο αν αυτος που κανει ανακλησεις ειναι προβληματικος. ποτε δεν υπηρξε εποχη η μερος που να βγαιναν ολα απο το εργοστασιο χωρις ατελειες. απλα πριν το ιντερνετ μας γραφαν στα παλια τους τα παπουτσια. για να μαθεις εσυ οτι το στερεο που πηρες και χαλασε στον πρωτο μηνα το αγορασαν και αλλοι εκατο και τους χαλασε επρεπε να το γραψουν στις εφημεριδες.

 

οταν χαλουσε το στερεο ,εαν ποτε χαλουσε ,το τονιζω .....το πηγαινες πισω με εγγυηση οπως σημερα ,καμια διαφορα ....δεν περιμενες να το γραψουν οι εφημεριδες φιλε...καπου εχεις κανει λαθος εαν εχεις ζησει δεκαετια του 90 ......ειχαν εγγυηση τα προιοντα κανονικα και δεν σε επριζαν οταν τα πηγαινες πισω με προβλημα....σημερα εχεις εγγυηση και σε κοιτανε ολοι καχυποπτα στο σερβις και ψαχνονται να σου πασσαρουν οτι φταις εσυ ....ειναι τα νεα κολπα των managers απο τοτε που ανελαβαν τα ινια των επιχειρησεων και τα εκαναν σα τα μουτρα τους σημερα ......οικονομικοι managers χωρις ιδεα σε μηχανολογια κοβουν ραβουν στο φθηνοτερο υλικο και τρως στην μαπα σαβουρες με ημερομηνιες ληξεως......εχω στερεο JVC του 1991 και λειτουργει αψογα μεχρι σημερα και ηχο που σπαει τζαμι ακομα , κρατα ενα προιον σημερινο και να δουμε εαν θα υπαρχει μετα απο 25 χρονια εαν δεν εχει πολυμεριστει πρωτα το πλαστικο του .....

Δημοσ.

Θέλει α@@@@@α να είσαι τόσο μεγάλη εταιρία και να έχεις βγάλει τόσα πολλά προγράμματα αντικατάστασης παραδέχοντας ότι έκανες λάθος. Τουλάχιστον σέβονται τους πελάτες!

 

Δε θέλει α@@@@@α για να μπορείς να εφαρμόσεις ένα τετοιο πρόγραμμα.

Λεφτά θέλει γιατί είναι έξτρα κόστος.

Όταν το καλώδιο κάνει 50 ευρώ εύκολα βρίσκεις λεφτά.

Ούτως η άλλως ποτέ δεν κατάλαβα γιατί κοστίζανε διπλή και τριπλή τιμή τα καλωδιά τους.

Πάντα σκατένια ήταν.

 

Εγώ 2 iPod είχα που τα 'φτυσε η μπαταρία στο 1 χρόνο και κανένα δε μου αντικατέστησε.

 

Τρομερά α@@@@@α η αππλε.

  • Like 1
Δημοσ.

Θέλει α@@@@@α να είσαι τόσο μεγάλη εταιρία και να έχεις βγάλει τόσα πολλά προγράμματα αντικατάστασης παραδέχοντας ότι έκανες λάθος. Τουλάχιστον σέβονται τους πελάτες!

 

Όταν τα διαθέτεις... "μεγάλα", έχεις και την άνεση να παραδεχτείς το λάθος σου και να υποστηρίξεις τον πελάτη σου.

 

Το θέμα είναι είναι για κάθε τέτοια απόφαση με α@@@@@α που παραδέχεται ότι έχει κάνει λάθος και σέβεται τους πελάτες της, υπάρχουν και άλλες δέκα αποφάσεις χωρίς α@@@@@α που δεν παραδέχεται ότι έχει κάνει λάθος και δεν σέβεται τους πελάτες της.

Την δεκαετία του 90 το κινητό ήταν σχεδόν ανύπαρκτο στην καθημερινότητα και η apple ήταν κάπου στο πουθενά....επίσης το 90 τα προϊόντα ήταν ποιο ποιοτικά και χαλούσαν σπανίως, ήταν made in Japan,made USA,made Germany, made....... Σήμερα είναι made in China....τίποτα τυχαίο.

 

Μάλλον πρέπει να ρίξεις μια ματιά στην ιστορία της. Την δεκαετία του '90 παρά τα προβλήματά της, ήταν περίπου μονοπώλιο σε τομείς όπως η εκπαίδευση και οι εφαρμογές μουσικής και γραφιστικής.

 

Επίσης εκείνη την εποχή η Κίνα δεν ήταν τόσο ανοιχτή σε ξένες επενδύσεις και εταιρείες, οπότε όλοι αυτοί που τα έφτιαχναν σε USA, Germany, Japan, ήταν επειδή δεν μπορούσαν να κάνουν αλλιώς, όχι επειδή ήθελαν.

Δημοσ.

Ζειτε ολοι στην ελληνικη πραγματικοτητα του πτωχευμενου κρατους και καθε τι που λειτουργει σωστα πχ. αντικατασταση ενος καλωδιου το θεωρείτε απιστευτο... :-(

Cookie anyone?

Δημοσ.

Ζειτε ολοι στην ελληνικη πραγματικοτητα του πτωχευμενου κρατους και καθε τι που λειτουργει σωστα πχ. αντικατασταση ενος καλωδιου το θεωρείτε απιστευτο... :-(

Cookie anyone?

 

Όπως είπα, για κάθε τι που λειτουργεί σωστά στην συγκεκριμένη εταιρεία, υπάρχουν άλλα δέκα που λειτουργούν λάθος (όσον αφορά τον καταναλωτή εννοείται). Η διαφορά με το ελληνικό πτωχευμένο κράτος είναι ακριβώς ότι είναι πτωχευμένο, ενώ η apple κατέχει την τέχνη του να βγάζει χρήμα από αέρα κοπανιστό.

 

Το κόυκι φάτο εσύ, είναι φανερό ότι το χρειάζεσαι.

Δημοσ.

Όπως είπα, για κάθε τι που λειτουργεί σωστά στην συγκεκριμένη εταιρεία, υπάρχουν άλλα δέκα που λειτουργούν λάθος (όσον αφορά τον καταναλωτή εννοείται). Η διαφορά με το ελληνικό πτωχευμένο κράτος είναι ακριβώς ότι είναι πτωχευμένο, ενώ η apple κατέχει την τέχνη του να βγάζει χρήμα από αέρα κοπανιστό.

 

Το κόυκι φάτο εσύ, είναι φανερό ότι το χρειάζεσαι.

Απίστευτο, κάνει αντικατάσταση καλωδίων που ειναι προβληματικα. Καμιά εταιρία στον κόσμο δεν το εχει κάνει ετσι;

Και καλά να μπει σαν είδηση και να ενημερωθεί ο κόσμος, το οτι το εκθειάζετε με ξεπερνάει...

Τώρα για το κουκι στο γυρνάω πίσω με ένα γλυψιματακι, γιατι εσυ μπήκες να κράξεις σαν hater, απο τα καλώδια εφτασες στο τι πουλάει η apple και για ποιους...

Δημοσ.

Απίστευτο, κάνει αντικατάσταση καλωδίων που ειναι προβληματικα. Καμιά εταιρία στον κόσμο δεν το εχει κάνει ετσι;

Και καλά να μπει σαν είδηση και να ενημερωθεί ο κόσμος, το οτι το εκθειάζετε με ξεπερνάει...

Τώρα για το κουκι στο γυρνάω πίσω με ένα γλυψιματακι, γιατι εσυ μπήκες να κράξεις σαν hater, απο τα καλώδια εφτασες στο τι πουλάει η apple και για ποιους...

 

Εγώ προσωπικά δεν εκθείασα τίποτα, την πραγματικότητα υπογράμμισα. Κι η πραγματικότητα είναι ότι η συγκεκριμένη εταιρεία έχει το πιο προβληματικό σέρβις και υποστήριξη after sales, σύμφωνα με παράπονα των ίδιων των χρηστών των συσκευών αυτών. Αυτό είπα ακριβώς άλλωστε: Το ότι άλλαξε ένα καλώδιο προβληματικό δεν είναι είδηση, ουσιαστικά πάλι καλά θα έπρεπε να λέμε. Όλα τα άλλα που δεν άλλαξε, πηγαίνοντας να βγάλει τους πελάτες της τρελούς. Αυτό θα ήταν είδηση.

 

Τώρα αν λόγω της γνωστής «ομερτά» την βρίσκεις να παριστάνεις τον ανήξερο ένα έχω να πω: περαστικά σου.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...