Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Λοιπόν, πριν λίγη ώρα επικοινώνησα με την εξυπηρέτηση πελατών της forthnet για να μάθω το password και το username από το router επειδή τα είχα ξεχάσει. Έτσι διαπίστωσα στην αρχή της κλήσης πως υπάρχει χρέωση στο νούμερο εξυπηρέτησης 13831 με 0,0295€/λεπτό ( περιττό να σας πως ότι φρίκαρα με τη μία ).

 

Αφού είχα συνεννοηθεί με το θέμα για το οποίο κάλεσα, ρωτάω για το θέμα της χρέωσης και σύμφωνα με τα λεγόμενα της υπαλλήλου αυτό ισχύει εδώ και μία εβδομάδα περίπου.

 

Της απαντώ πως είναι παράλογο και πως ΔΕΝ υπάρχει στο συμβόλαιο που έχω με την forthnet. Της λέω πως η ίδια η εταιρεία ΔΕΝ τηρεί τους όρους προϋποθέσεων!

Εκεί τα χάνει και αφού προσπαθεί να με παραπληροφορήσει δίχως αποτέλεσμα μου λέει στο τέλος να περιμένω για να ρωτήσει και καλά τι μπορεί να γίνει.

 

Περιμένω στην αναμονή με κανονικότατη χρέωση και μου ανακοινώνει πως αυτή η αλλαγή είναι επιλογή της εταιρείας, είναι εκτός συμβολαίου, και πως δεν τίθεται θέμα προϋποθέσεων. 

 

Εκεί της φέρνω 2 παραδείγματα:

 

1) Είναι αδύνατον να χρεώνονται οι πελάτες με 0,0295€/λεπτό όταν για τον οποιοδήποτε λόγο μπορεί να χρειαστεί να επικοινωνήσω από μία φορά μέχρι εκατό μέσα στο μήνα για θέμα τεχνικής υποστήριξης;

 

 

2) Η ενημέρωση του λογαριασμού ( υπόλοιπο ποσό τρεχούμενου λογαριασμού, υπόλοιπος χρόνος ομιλίας ). Παράδειγμα τον προηγούμενο μήνα ξέφυγα 10 ευρώ πάνω, σε κλήσεις κινητών και είχα ρωτήσει στην εξυπηρέτηση πελατών εάν υπάρχει δυνατότητα προειδοποίησης στο 80% της χρήσης ή στο υπολειπόμενο 1 ώρας ή κάποιος τρόπος τέλος πάντων (παράδειγμα) ώστε να ξέρω που βρίσκομαι. Ε, η απάντηση όπως περίμενα ήταν πως δεν υπάρχει τέτοια δυνατότητα και αυτό επειδή ο λογαριασμός τηλεφώνου/ίντερνετ  δεν είναι δίκτυο/συμβόλαιο κινητής τηλεφωνίας. 

Το σεβάστηκα και είπα στην τελική θα παίρνω ένα τηλ. στο 13831 για να ενημερώνομαι.

 

Πλέον ΔΕΝ υπάρχει ούτε αυτή η δυνατότητα όταν χρεώνεσαι με 0,0295€/λεπτό ακόμα και στα θέματα του λογαριασμού.

 

Εξηγώ στην υπάλληλο με πολύ ευγενικό τρόπο πως μπήκα στην forthnet για κάποιους λόγους ειδάλλως θα έμενα στην προηγούμενη εταιρεία. Της λέω πως κρατάω στα χέρια μου το συμβόλαιο με όλους τους όρους και πως επάνω αναφέρει ακόμη και το όνομα της υπαλλήλου που είχα συνεργαστεί τότε στην πορεία άλλα και στην ολοκλήρωση της αίτησης. 

 

Εκεί άρχισε να μου λέει πάλι τα δικά της, πως υπάρχει νούμερο για τεχνική βλάβη 800 100 1112 που είναι δωρεάν και πως δεν έγινε αλλαγή προσωπικά στο συμβόλαιο που έχω, στους χρόνους ή στο ίντερνετ κ.λ.π παρά μόνο στο τηλέφωνο επικοινωνίας της εταιρείας.

Της απαντάω πως ΔΕΝ είναι το ίδιο η τεχνική βλάβη με την τεχνική υποστήριξη και πως ο αριθμός αυτός δεν σε εξυπηρετεί σε περίπτωση προβλήματος με το router ( ένα από τα εκατομμύρια παραδείγματα ). Είναι τηλεφωνική επικοινωνία για βλάβη ολόκληρης της γραμμής.

 

Έφτασα στο σημείο να της πω πως αύριο κιόλας θα φύγω από την forthnet και πως θα σπάσω το συμβόλαιο χωρίς να πληρώσω τα τέλη σύνδεσης 72, κάτι € και πως αν τολμήσουν να με ενοχλήσουν τηλεφωνικά ή ταχυδρομικά για το συγκεκριμένο ποσό... θα πάω στην αστυνομία και θα τους καταγγείλω και ξέρω πως θα βγω κερδισμένος.

Άμα είναι έτσι να σας πληρώνω λιγότερα όταν λείπω βδομάδες από το σπίτι, ή να σας πληρώνω ανάλογα και για την ταχύτητα την οποία έχω που 24mbps δεν είναι ( ούτε καν 15 ). Τα τέλη σύνδεσης όταν σπάει το συμβόλαιο τα ζητάνε, εκεί είναι όρος προϋποθέσεων, η τεράστια χρέωση που βάλανε στην εξυπηρέτηση δεν είναι;

 

Αυτομάτως ακυρώνει το συμβόλαιο το οποίο έχω διότι εγώ συμφώνησα "γι` αυτό, γι`αυτό και για εκείνο" που σημαίνει πως η εταιρεία άλλαξε το συμβόλαιο από τη στιγμή που με χρεώνει επιπλέον!

 

Για ένα τηλεφώνημα 20 λεπτών που προέκυψε με αναμονή, με απαράδεκτη εξυπηρέτηση χωρίς λύση χρεώθηκα 0,59 λεπτά. Παράνοια!

 

Και ρωτάω εγώ, ένας ανθρωπάκος που δεν ξέρει ούτε το router να ανοίγει, ρε παιδιά ένας τέλος πάντων που δεν έχει γνώσεις τεχνολογίας... τι θα κάνει; Για ένα στάνταρ μηνιαίο ποσό θα πληρώνει μια περιουσία; Φανταστείτε πόσο θα κοστίσει ένα τηλέφωνο σε ένα πρόβλημα που δεν θα μπορεί να λύσει ένας υπάλληλος, φανταστείτε το χρόνο που θα τρώει η εταιρεία μέχρι να καταλάβει ο υπάλληλος το πρόβλημα, μέχρι να καταλάβει ο πελάτης τη λύση ( αν υπάρχει ), μέχρι να σου δώσει πιθανές λύσεις βήμα - βήμα για ένα πρόβλημα... κι όλο αυτό σε μία κλήση, για βάλτε άλλες 10 το μήνα.

 

Τώρα σκέφτομαι να μπω πάλι στον ΟΤΕ!

Φίλε μου απλά πάρε στο 211 100 8000.Αφού έχεις απεριόριστα σταθερά,η κλήση αυτή συμπεριλαμβάνεται.Αντί για 13831 απλώς θα καλέις το 211 νούμερο.

  • Απαντ. 34
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Λίγο υπερβολική η αντίδραση του OP στο θέμα της αύξησης της τιμής. Εκτός του ότι υπάρχει το νούμερο που μπορείς να καλείς δωρεάν αυτο που παρατεθηκε πιο πάνω αλλα και το 800 100 1112, εγω όσες φορές έχω χρειαστεί κάτι απο την εξυπηρέτηση παίρνω, περιμένω 1-2 λεπτα και μολις το σηκώσουν και συννενοηθουμε μου λενε σας ευχαριστουμε πολύ θα το κοιτάξω αυτη τη στιγμη και θα σας καλεσουμε εμεις σε 5 λεπτα.   Δηλαδή απο κει που δεν χρεωνομουν, τωρα θα χρεώνομαι 6-10 λεπτα του ευρω. Quelle catastrophe  :-D

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

και σε καλούσαν σε 5 λεπτά με λυμένο το πρόβλημα ε ? .. και μετά είναι ο OP υπερβολικός ε ?

 

4μιση χρόνια είμαι στην forthnet ξεκίνησα από 13mbps και εχω πέσει στα 9mbps η επικοινωνία για τα δικα τους προβλήματα πρέπει να είναι δωρεάν και κανείς δεν μιλάει για χρηματικό θέμα,αλλά για ηθικό πάνω απ'ολα..  

 

Είναι ανήθικο λοιπόν να πληρώνει ο άλλος για το ... "πρόβλημα" που του παρέχεις,έστω κ το ελάχιστο.

Επεξ/σία από MoviemakerGr
  • Like 1
Δημοσ.

ναι εμενα η εμπειρία μου ειναι αυτη που σου περιγράφω παραπάνω. 

 

Επίσης να σε ενημερώσω πως όλες οι εταιριες χρεώνουν για εξυπηρέτηση πελατών, τουλαχιστον Wind και Vodafone και αρκετα παραπάνω μαλιστα, μόνο στον οτε δεν πληρώνεις που σου πίνει το αίμα απο τα πάγια.

 

Φαντάζομαι αν πας το αμαξι σου για σερβις στην αντιπροσωπία που το πήρες τους ζητάς και τα ρέστα? Υπηρεσία ειναι και το support και απο τη στιγμη που σου παρέχει πολυ χαμηλότερο πάγιο από τον βασικο πάροχο τα 3 λεπτα του ευρω ειναι όντως θέμα? και μάλιστα ανηθικο?

  • Like 1
Δημοσ.

Εντελώς ανήθικο όποιος και να το κάνει .. και τι σχέση έχει το αμάξι,την χρήση την πληρώνεις κάθε μήνα,εδώ μιλάμε για πρόβλημα δεν είναι γραμμή ζωής να τους πάρεις να πεις τον πόνο σου..

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...