Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Super Moderators
Δημοσ.

Μόνο στον ΟΤΕ εδώ και τέσσερα χρόνια τώρα έχω ηρεμήσει. Οι ιδιωτικές εταιρίες πάντα τέτοια θα κάνουν. Καμία αξιοπιστία.Το καλύτερο μάθημα είναι να περιμένεις να τελειώσει το συμβόλαιό σου και μετά να πας στον ΟΤΕ κι όταν σε παίρνουν τηλέφωνο από τη Forthnet για συμβόλαιο να παίζεις μαζί τους. Ολες οι ιδιωτικές εταιρίες τον ΟΤΕ έχουν σαν σημείο αναφοράς.

Θα ήθελα να δω τι θα έκανε ο ΟΤΕ αν κοβόταν η ετήσια επιχορήγηση από το κράτος στο ασφαλιστικό του ταμείο. Πόσες περικοπές και πόσες επιπλέον χρεώσεις θα έκανε για την απώλεια των 500+m eurο/year...

  • Like 1
  • Απαντ. 34
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Σαφως ειναι κακη κινηση για τους υφισταμενους αλλα αν δεν σαρεσει φευγεις οπως και το ανεφερες.

Ετσι απο περιεργεια κοιταξα τις αλλες εταιρειες και ολες πλην της Cosmote εχουν χρεωση κλησης ~25cents/κληση.

Προφανως ειναι κοινη αποφαση μεταξυ αυτων για την χρεωση τετοιων κλησεων αλλα και για την αυξηση +700% σε ορισμενες κλησεις απο το 2016 και μετα.

Κατα τα αλλα για το 12ωρο πακετο σου, αναφερει:

3. Για κλήσεις προς κινητά η χρέωση είναι ανά λεπτό. Για το πρόσθετο πακέτο κλήσεων προς όλα τα κινητά ισχύει πολιτική ορθής χρήσης 720 λεπτά με βήμα χρέωσης ανά λεπτό.

Μετά τη κατανάλωση των 720 λεπτών ανά μήνα, οι κλήσεις χρεώνονται με 0,0299€/λεπτό

(720min=12ωρες)

 

Απο εκει και περα, φαινεται οτι εχεις βγαλει αφρους και γραφεις σεντονια,

πρωτον ηρεμησε και δευτερον αν εχεις υπομονη και απομενει λιγο χρονικο διαστημα για να τελειωσει το συμβολαιο σου

θα σου προτεινα να μεινεις και μετα να πας σε οποια αλλη θες χωρις να σπαταλησεις ατελειωτες ωρες στα τηλεφωνα

με τα κοριτσακια που βγαζουν 2,80 την ωρα σε κακες συνθηκες χωρις καν να μπορουν να κανουν κατι παραπανω

και χωρις να πληρωσεις 72e κερατιατικα.

 

Το θεμα με τα Mbps εχει λυθει εδω και χρονια.

Ανεφερει παντου το "εως" αρα δεν ειναι guarantee οτι θα πιασεις 24 διοτι θελει ιδανικες συνθηκες.

Μπορει να πιασεις και 3Mbps δεν στο εγγυαται κανεις για παιζουν πολλοι παραγοντες ρολο.

Και τελος, αναφερει ρητα στην κατηγορια πληρωμων με σημειωση οτι θελει 4-5 μερες να φανει η πληρωμη λογω ΕΛΤΑ.

Εσυ οφειλεις να εισαι ενταξει και να υπολογισεις ολες τις ημερες που χρειαζεται ωστε να μην το κοβουν.

Μα να φύγω θέλω, το λέω και το ξαναλέω, μόνο που όταν γίνεται κάποια αλλαγή θα πρέπει να πιάνει τους νέους συνδρομητές και όχι τους παλιούς, τουλάχιστον μέχρι να λήξει το συμβόλαιο κι έπειτα να αποφασίσεις εάν θα μείνεις ή όχι. Δηλαδή τρως 2 χρόνια δέσμευση για να τα κάνουν όπως θέλουν και να σου ζητήσουν και τα ρέστα μετά όταν εσύ θες να αποχωρήσεις για κάτι που δεν συμφωνείς; Δεν πάει έτσι, καθόλου, θα φύγω και ας με παρακαλάνε χρόνια για τα 73 ευρώ.

 

Άσε τι αναφέρει στη σελίδα τους, στο συμβόλαιο αναφέρει κάτι τέτοιο; Τι μου λες για τις 720 ώρες; Ξέρω τι έχει ανακοινωθεί, έχει κάποια σημασία; Σημασία έχει το συμβόλαιο και μόνο. Εάν δηλαδή ανακοινωθεί στο site πως η ελάχιστη χρέωση θα είναι ανά 5' ή πως αφαιρούνται οι υπεραστικές από το δωρεάν... θα είναι και νόμιμο; Σοβαρά;

 

Θα περιμένω και 7 μήνες από πάνω για το κλέψιμο που μου κάνουνε; Εγώ συμφώνησα στα 24,90 το μήνα με αυτά που περιλαμβάνει το πακέτο, αυτό σημαίνει πως δεν θα πληρώνω το στάνταρ ποσό των 49,80 ( 50 ευρώ ) σε κάθε λογαριασμό.

Οι κοπελίτσες αντίθετα είχαν την επιλογή εάν θα πάνε ή όχι σε τέτοια δουλειά, άμα είναι να μας γαμάνε κι να μη βγάζουμε και κουβέντα, επειδή η κοπελίτσα στην εξυπηρέτηση πληρώνεται 250 ευρώ το 6ωρω. Τι λες μωρέ;

 

Σοβαρά δεν είναι ευθύνη τους εάν η ταχύτητα είναι 3mbps;  Και ποιος θα ευθύνεται ο πελάτης; Οι παράγοντες που παίζουν ρόλο αφορούν την εταιρεία και μόνο την εταιρεία, διαφορετικά να μην παρουσιάζει την ταχύτητα 24mbps και να μην λέει ψέματα στα κεντρικά πως η ταχύτητα είναι 20mbps όταν με 14 σέρνεται το youtube.

 

Και το σημαντικότερο.

 

Υπάρχει η δυνατότητα πληρωμής μέσω ΕΛΤΑ; Πληρώνω μέσα στις 13-15 μέρες που δίνουν επιπλέον; Τελείωσε είμαι νόμιμος με συνέπεια και δεν με απασχολεί εάν θα αργήσει να φανεί η πληρωμή στα κεντρικά τους σε 1 ημέρα ή 100.

Εγώ είμαι εντάξει, δεν καθυστερώ ποτέ, ακολουθώ την πολιτική της κάθε εταιρείας από τη στιγμή που υπάρχει αυτή η δυνατότητα αποφασίζω ή όχι εάν θα πληρώσω την τελευταία η μέρα ή πιο πριν.

 

εγω δεν βρισκω παραλογη ή παρανοικη την forthnet αλλα εσενα. σιγα ρε. αμαν πια. τοσα νευρα επειδη χρεωνουν το νουμερο της εξυπυρετησης ?

Ψήφισες "Ναι" στις εκλογές; Κι εγώ θεωρώ παρανοϊκούς τους Δαπίτες  ( άσχετα με το αν δεν τους θεωρείς εσύ ) και δεν είναι σιγά, ούτε αμάν πια που υπάρχουν στο πλήθος. 

 

Έλα ρε παιδιά μην τα βάζετε με το παλικάρι,εντάξει είναι αρματωμένος,γιατί προφανώς όπως οι περισσότεροι από εμάς τρώμε πίεση από παντού..

Ο καθένας μας αποφασίζει την εταιρία που θα επιλέξει με κάποια κριτήρια,και εγώ προσωπικά βρίσκω τον συλλογισμό του σωστό,(άσχετα με την αντίδραση του) κατ'αρχην δεν έχουμε κανένα λόγο να καλούμε την εξυπηρέτηση πελατών αν δεν έχουμε κάποιο πρόβλημα,εμ λοιπόν εχω πρόβλημα με την γραμμή μου "με δική σου ευθύνη" όπως προσφάτως δεν άνοιγαν οι σελίδες,εμ θα σε πληρώσω γι'αυτο ?

..και γιατί μου αλλάζεις μονομερώς την συμφωνία,χωρίς μάλιστα να με ενημερώσεις προσωπικά όπως κάνεις με 1000δες τρόπους όταν θέλεις να εισπράξεις παρά μου έχεις μια ανακοίνωση με μικρά γράμματα στην σελίδα σου που κανείς δεν διαβάζει εκεί που είναι ,κακά τα ψέματα..

Όλες αυτές οι εταιρίες έχουν ξεφύγει,προχωράνε σε ένα όριο εξαπάτησης του καταναλωτή,ψευδών διαφημίσεων,κλπ χωρίς κανείς πραγματικά - με μια νομοθεσία που μπάζει από παντού - να μπορεί να τους ελέγξει..  και ολο αυτό εκ,των υστέρων.

 

Με θεωρείς καημένο ή πως δεν μπορώ να αντεπεξέλθω οικονομικά και τι έχει δηλαδή η αντίδρασή μου;

Μπορείτε να καταλάβετε τι σημαίνει συμβόλαιο + υποχρεωτική δέσμευση + αλλαγές που επιτρέπονται ή όχι; Άμα είναι έτσι να μην τηρεί κάποιος την υποχρεωτική δέσμευση και κάθε φορά που βρίσκει κάτι καλύτερο να φεύγει, να μην πληρώνει τέλη σύνδεσης ή ενεργοποίησης νέας γραμμής, να μην δίνει το ελάχιστον ποσό που αναλογεί τόσο το μήνα και να δίνει όσα γουστάρει.

 

Η συμφωνία είναι συμφωνία, εγώ να τηρήσω όλες τις προϋποθέσεις, αυτοί να μην τηρούν τίποτα (ούτε καν τη σωστή εξυπηρέτηση); Που ρώτησα τι παίζει και δεν είχαν καν ενημερωθεί;

Τότε γιατί υπογράφουμε συμβόλαιο; Ας συμπληρώνουμε μια αίτηση με τα στοιχεία του πελάτη και τέλος. 

Δημοσ.

Αυτό κατάλαβες από αυτό που διάβασες ?

..και το παρακάτω με την ασφαλιστική που έγραψα γιατί δεν το ποσταρες γιατί θεωρώ κ τον εαυτό μου καημένο ?

 Χαχαχα τι να πω ? αυτό ακριβώς .. χάνεις το δίκιο σου με τον τρόπο σου,και εκεί δεν έχουν ευθύνη οι άλλοι "πριγκιπόπουλο μου".

  • Like 2
Δημοσ.

Σοβαρά χρεώνει η forthnet το τηλεφώνημα στην εξυπηρέτηση???

ΧΑΧΑΑΧ κλαίω απλά...Αν τη χρέωνε τότε που είχα εγώ το τεχνικό πρόβλημα, θα πλήρωνα κάνα 50άρικο extra.....

Κάθε μέρα τηλέφωνο, αναμονή μέσο όρο 15 λεπτά και αν έπιανα, οπότε πάμε άλλα 15 και να μαλώνω κ να προσπαθώ να βρω το δίκιο μου κάνα 15λεπτο ακόμα, να περιμένω να μιλήσω με υπεύθυνο κτλ...!! 

Γελάω απλά με όσους την συγκρίνετε με τον οτε..!!

Φίλε μου καλά ξεμπερδέματα ειλικρινά, ψάξτο όσο πάει, αν και για να το κάνανε σημαίνει ότι είναι καλλυμένοι.

Εγώ να φανταστείς τους πλήρωσα για να φύγω, γιατί ήμουν μέσα σε συμβόλαιο, αλλά μου έκατσε τρελή προσφορά από οτε τότε, για 1 χρόνο, που τα έφερνε στα ίσια πάνω κάτω.Ήταν το πακέτο που έδινε με 11 ευρώ/μήνα το ΟΤΕ tv..!!

  • Like 1
Δημοσ.

Αυτό κατάλαβες από αυτό που διάβασες ?

..και το παρακάτω με την ασφαλιστική που έγραψα γιατί δεν το ποσταρες γιατί θεωρώ κ τον εαυτό μου καημένο ?

 Χαχαχα τι να πω ? αυτό ακριβώς .. χάνεις το δίκιο σου με τον τρόπο σου,και εκεί δεν έχουν ευθύνη οι άλλοι "πριγκιπόπουλο μου".

Με ρωτάς γιατί δεν πόσταρα το οφ τοπικ στην απάντηση; Μα γιατί πολύ απλά άνθρωπε μου συζητάμε για το θέμα της forthnet και οχι για το τι συνέβη στο προσωπικό του καθενός με μια ασφαλιστική ή με το μπακάλικο του γείτονα. Θα το δεχόμουνα εάν ήτανε παράδειγμα της forthnet. Στην τελική μιλάς ανώνυμα για μια εταιρεία για την οποία δεν μπορούμε καν να εκφέρουμε άποψη. Χάνω το δίκιο μου που τάπωσα σερί την υπάλληλο και δεν ήξερε τι να μου απαντήσει;

 

Θα σου στείλω μήνυμα όταν βγω από την εταιρεία και θα σου δώσω και φώτο το συμβόλαιο για να δεις το δίκιο μου "πριγκιπόπουλο μου".

 

Σοβαρά χρεώνει η forthnet το τηλεφώνημα στην εξυπηρέτηση???

ΧΑΧΑΑΧ κλαίω απλά...Αν τη χρέωνε τότε που είχα εγώ το τεχνικό πρόβλημα, θα πλήρωνα κάνα 50άρικο extra.....

Κάθε μέρα τηλέφωνο, αναμονή μέσο όρο 15 λεπτά και αν έπιανα, οπότε πάμε άλλα 15 και να μαλώνω κ να προσπαθώ να βρω το δίκιο μου κάνα 15λεπτο ακόμα, να περιμένω να μιλήσω με υπεύθυνο κτλ...!! 

Γελάω απλά με όσους την συγκρίνετε με τον οτε..!!

Φίλε μου καλά ξεμπερδέματα ειλικρινά, ψάξτο όσο πάει, αν και για να το κάνανε σημαίνει ότι είναι καλλυμένοι.

Εγώ να φανταστείς τους πλήρωσα για να φύγω, γιατί ήμουν μέσα σε συμβόλαιο, αλλά μου έκατσε τρελή προσφορά από οτε τότε, για 1 χρόνο, που τα έφερνε στα ίσια πάνω κάτω.Ήταν το πακέτο που έδινε με 11 ευρώ/μήνα το ΟΤΕ tv..!!

Ήδη από χθες βράδυ άφησα στοιχεία στο "call back" του ΟΤΕ και επικοινώνησα και με υπάλληλο στο chat για επικοινωνία το συντομότερο. Αν και σήμερα το πρωί είχα 2 κλήσεις (07:58 & 08:27 ) από το 13888. Κατευθείαν τηλέφωνο όταν αφήνεις "ενδιαφέρομαι για τα προϊόντα". Το επόμενο που μένει είναι ένα μικρό παζαράκι στην τιμή ώστε να είμαι στα ίδια πλαίσια.  :lol:

 

 Ποτέ ξανά σε forthnet, μέχρι να βγει κάτι αντίστοιχο του ΟΤΕ ( που δεν πρόκειται ). Όλα αυτά τα τσουτσέκια νοικιάζουν στον ΟΤΕ. Άκου εκεί να σου χρεώνουν 0,0295€/λεπτό. Ας ήταν 0,0295€/κλήση, εκεί αν και πάλι είναι αλλαγή συμβολαίου δεν θα το έκανα θέμα, άλλα για μια κλήση 20' περίπου με χρέωση 0,59€ για ένα τηλέφωνο το λιγότερο μέσα στο μήνα ε, δεν το δέχομαι γαμώ το μαγαζί τους.

Κάθε μέρα τηλέφωνο, αναμονή μέσο όρο 15 λεπτά και αν έπιανα, οπότε πάμε άλλα 15 και να μαλώνω κ να προσπαθώ να βρω το δίκιο μου κάνα 15λεπτο ακόμα, να περιμένω να μιλήσω με υπεύθυνο κτλ...!! 

Α, επίσης δεν υπάρχει η δυνατότητα επικοινωνίας με ανώτερο εκπρόσωπο ή υπεύθυνο πέρα από την εξυπηρέτηση πελατών. Και όταν μετά από επιμονή σε βάζουν σε αναμονή... απλά περιμένουν μερικά λεπτά και 1) η συνδέουν με διαφορετικό εκπρόσωπο και πάλι απ`την αρχή, 2) ή σου λένε πως δεν υπάρχει αυτή τη στιγμή κάποιος ελεύθερος και πως θα καλέσει κάποιος το συντομότερο.

 

Η επική παραπληροφόρηση και κοροϊδία.

Δημοσ.

Επειδή μου αρέσει να λέω την αλήθεια, τουλάχιστον εκείνη την περίοδο, όταν ζητούσα υπεύθυνο η με συνέδεαν η άφηνα τηλέφωνο και με έπαιρνε ο υπεύθυνος. Αλλά είχα χοντρό πρόβλημα κ για καιρό.
Στον οτε πάλι, μια φορά που ζήτησα δεν γινόταν.
Αλλά εντάξει δεν ειναι εκεί το θέμα έτσι κ αλλιώς δεν φταίνε σε κάτι οι υπάλληλοι.
Την ουσία νομίζω την αντιλήφθηκες ήδη...

Δημοσ.

Με ρωτάς γιατί δεν πόσταρα το οφ τοπικ στην απάντηση; Μα γιατί πολύ απλά άνθρωπε μου συζητάμε για το θέμα της forthnet και οχι για το τι συνέβη στο προσωπικό του καθενός με μια ασφαλιστική ή με το μπακάλικο του γείτονα. Θα το δεχόμουνα εάν ήτανε παράδειγμα της forthnet. Στην τελική μιλάς ανώνυμα για μια εταιρεία για την οποία δεν μπορούμε καν να εκφέρουμε άποψη. Χάνω το δίκιο μου που τάπωσα σερί την υπάλληλο και δεν ήξερε τι να μου απαντήσει;

 

Θα σου στείλω μήνυμα όταν βγω από την εταιρεία και θα σου δώσω και φώτο το συμβόλαιο για να δεις το δίκιο μου "πριγκιπόπουλο μου".

 

Ήδη από χθες βράδυ άφησα στοιχεία στο "call back" του ΟΤΕ και επικοινώνησα και με υπάλληλο στο chat για επικοινωνία το συντομότερο. Αν και σήμερα το πρωί είχα 2 κλήσεις (07:58 & 08:27 ) από το 13888. Κατευθείαν τηλέφωνο όταν αφήνεις "ενδιαφέρομαι για τα προϊόντα". Το επόμενο που μένει είναι ένα μικρό παζαράκι στην τιμή ώστε να είμαι στα ίδια πλαίσια.  :lol:

 

 Ποτέ ξανά σε forthnet, μέχρι να βγει κάτι αντίστοιχο του ΟΤΕ ( που δεν πρόκειται ). Όλα αυτά τα τσουτσέκια νοικιάζουν στον ΟΤΕ. Άκου εκεί να σου χρεώνουν 0,0295€/λεπτό. Ας ήταν 0,0295€/κλήση, εκεί αν και πάλι είναι αλλαγή συμβολαίου δεν θα το έκανα θέμα, άλλα για μια κλήση 20' περίπου με χρέωση 0,59€ για ένα τηλέφωνο το λιγότερο μέσα στο μήνα ε, δεν το δέχομαι γαμώ το μαγαζί τους.

Α, επίσης δεν υπάρχει η δυνατότητα επικοινωνίας με ανώτερο εκπρόσωπο ή υπεύθυνο πέρα από την εξυπηρέτηση πελατών. Και όταν μετά από επιμονή σε βάζουν σε αναμονή... απλά περιμένουν μερικά λεπτά και 1) η συνδέουν με διαφορετικό εκπρόσωπο και πάλι απ`την αρχή, 2) ή σου λένε πως δεν υπάρχει αυτή τη στιγμή κάποιος ελεύθερος και πως θα καλέσει κάποιος το συντομότερο.

 

Η επική παραπληροφόρηση και κοροϊδία.

Όχι σε ρώτησα αν από αυτό που διάβασες το συμπέρασμα σου,ήταν αυτό που έγραψες παρακάτω,αλλά πάλι ότι θέλεις καταλαβαίνεις.. - τεσπα, - το συμβόλαιο σου και κατ'επεκταση ο νόμος τους δίνει το δικαίωμα να αλλάξουν τις χρεώσεις μονομερώς σε αυτούς,και εσένα να πάρεις τα μπογαλάκια σου να πας σε άλλη παραλία.. Οπότε μην επικαλείσαι συνεχώς το συμβόλαιο,γιατί το θέμα είναι περισσότερο ηθικό,και όχι νομικό..

Αλλά είμαι σίγουρος πλέον οτι ακόμα μια φορά "θα καταλάβεις" (?)  και θα απαντήσεις σε αυτό που εσύ θέλεις κ όχι σε αυτό που σου γράφω. Ίσως τελικά γι'αυτο μας συμπεριφέρονται κ με αυτόν τον τρόπο,εμένα ήδη κατάφερες και τους δικαίωσες κατά το ήμισυ στα μάτια μου ενώ είμαι σίγουρος όπως έγραψα και πιο πάνω αλλά ΔΕΝ κατάλαβες - ότι έχεις δίκιο -,και νόμιζες ότι σε είπα απλά κακομοίρη..

Δημοσ.

πληροφοριακα μιας και λετε οτι μονο ο οτε ειναι αξιοπιστος, μια χαρα επισης σε καλει και η vodafone εντος ωρων, αμα αφησεις μηνυμα να επικοινωσουν μαζι σου ειτε στη σελιδα τους ειτε στο fb. Γενικα σε ολες τις εταιριες μπορει να δεις "γραψιμο" παντως. 

Δημοσ.

Τελικα κυριοι..

 

ΟΤΕ ..Κραταει τις πιο καλες γραμμες για παρτη του και γραφει τις βλαβες των αλλων παροχων..Ακριβος στα συμβολαια του και γενικα κανουν οτι γουσταρουν.

 

Forthnet ..Ξεκινησε πολυ καλη εταιρια ,στο περασμα του χρονου εγινε ιδια με τον ΟΤΕ...μην πω και χειροτερη..

 

Cita..Ρισκο σαν εταιρια,δεν ξερεις τι θα σου βγαλει...Βαζεις και κανεις τον σταυρο σου.

 

WIND ..Eδω τα πραγματα ειναι σε μια μεση κατασταση,αλλα δεν περιμενεις και πολλα...

 

Hol ,,, Oπου και εχω τωρα,μετα απο ολες τις παραπανω....ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ σαν πελατης και τονιζω το εμενα,γιατι αλλος μπορει να εχει αλλη αποψη,εχει..Καλη εξυπηρετηση,καλες τιμες και τρεχουν....

 

 

 

Και οπως ελεγε και ενας παππους το δικιο ειναι σαν τον ποπο,εχει ο καθενας απο εναν.....Αλλος βρισκει καλο αυτο που εγω βρισκω κακο....Απλα διαβαζεις,ζεις καταστασεις και αποφασιζεις τι θα εχεις....Τα ρισκα ειναι για ολους....

Δημοσ.

Επειδή μου αρέσει να λέω την αλήθεια, τουλάχιστον εκείνη την περίοδο, όταν ζητούσα υπεύθυνο η με συνέδεαν η άφηνα τηλέφωνο και με έπαιρνε ο υπεύθυνος. Αλλά είχα χοντρό πρόβλημα κ για καιρό.

Στον οτε πάλι, μια φορά που ζήτησα δεν γινόταν.

Αλλά εντάξει δεν ειναι εκεί το θέμα έτσι κ αλλιώς δεν φταίνε σε κάτι οι υπάλληλοι.

Την ουσία νομίζω την αντιλήφθηκες ήδη...

Στον ΟΤΕ μπορούσα να επικοινωνήσω με ανώτερο εκπρόσωπο, σε γενικές γραμμές δεν είχα προβλήματα πέρα από την απάθεια των υπάλληλων σε αντίθεση με την Forthnet που τους ξεκαθάρισα ορισμένα πράγματα πριν μπω στην εταιρεία τους. Θυμάμαι μια φράση που είχα πει "... να μπω άλλα μην έχω προβλήματα στην πορεία διότι η Forthnet τραβάει από τον ΟΤΕ".

Ε, από την πρώτη κιόλας στιγμή είχα πρόβλημα με την εξυπηρέτηση, σε θέματα λογαριασμών, σε θέματα ίντερνετ, router που στα περισσότερα δεν είχα φταίξιμο, και στα υπόλοιπα έπαιρνα τηλ για πιθανή λύση - συμβουλή. Ρε παιδί μου, τουλάχιστον στον ΟΤΕ δεν υπήρξαν αλλαγές στο συμβόλαιο δεν με έκλεβαν κι αυτή είναι η ουσία διότι τα λεφτά του καθενός δεν είναι υποκειμενική συζήτηση όπως με την εξυπηρέτηση που αξιολογεί και κρίνει κάποιος ανάλογα, τα λεφτά είναι με σωστό και λάθος, είναι με το τι έχεις δεχτεί εξαρχής και τι όχι, δεν αναφέρω κάπου ότι ο ΟΤΕ είναι ξηγημένος, άλλα τουλάχιστον δεν είχα χρεώσεις για το τίποτα πέρα από το στάνταρ πάγιο του μήνα.

 

Εννοείται πως δεν φταίνε οι υπάλληλοι παρά μόνο η πολιτική της εταιρείας, όμως αυτοί εκπροσωπούν που σημαίνει πως εκεί θα απευθυνθείς και εκεί θα μαλώσεις εάν χρειαστεί προκειμένου να βγάλεις συμπέρασμα. 

πληροφοριακα μιας και λετε οτι μονο ο οτε ειναι αξιοπιστος, μια χαρα επισης σε καλει και η vodafone εντος ωρων, αμα αφησεις μηνυμα να επικοινωσουν μαζι σου ειτε στη σελιδα τους ειτε στο fb. Γενικα σε ολες τις εταιριες μπορει να δεις "γραψιμο" παντως. 

Συμφωνώ απόλυτα και λέω πάλι, το γράψιμο, το φτύσιμο, η απάθεια και η έλλειψη εξυπηρέτησης είναι θέματα που δεν τα δίνεις τόση σημασία επειδή έτσι είναι, η επιπλέον χρέωση συμβολαίου όμως είναι σοβαρή αλλαγή. Το θέμα είναι να μη σου έρχονται καρφωτές χρεώσεις για μαλακίες, σήμερα 0,59€/κλήσή στην πορεία με άλλες 9 κλήσεις των 20' σου έρχεται ένα 5,9€ και όλα αυτά για την αναμονή, την ενημέρωση λογαριασμού με ηχογραφημένο μήνυμα εντολών ( ούτε καν σύνδεση με εκπρόσωπο ). Δεν βάζω το να έχεις θέμα τεχνικό, ας το εκεί σε πιάνε τρέλα!

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τελικα κυριοι..

 

ΟΤΕ ..Κραταει τις πιο καλες γραμμες για παρτη του και γραφει τις βλαβες των αλλων παροχων..Ακριβος στα συμβολαια του και γενικα κανουν οτι γουσταρουν.

 

Ε δεν θες κάτι άλλο αν ισχύουν τα παραπάνω..!

Επίσης, μην συγκρίνεις τον οτε προ 10ετίας με τον τωρινό και σε διαφορά τιμών, γιατί έχει κλείσει αισθητά η ψαλίδα, αλλά αναγκαστικά θα πρέπει να είναι ακριβότερος, και ειδικά σε θέματα εξυπηρέτησης.

Το δικό μου συμπέρασμα είναι ότι: οι τηλεπικοινωνίες στην Ελλάδα είναι γενικά για το ανάθεμα, αλλά από τη στιγμή που ο οτε διαχειρίζεται τις γραμμές, και από τη στιγμή που μπήκαν ιδιώτες μέσα έχει σαφές πλεονέκτημα για ευνόητους λόγους.

Επεξ/σία από paronio
  • Like 1
Δημοσ.

ο πατέρας μου έβαλε forthnet 2play το σταθερο καλο ειναι αλλα το ιντερνετ καθ μερα 4 και 30 το απογευμα με 6 κοβοταν με τα οκ απο της 3/2/16 μεχρι σημερα κοπηκε εντελως στης 6/2/16 εκανα αιτηση να φυγω ο τεχνικος εχει ερθει 3 φορες και εχω αλλαξει 10 ρουτερ πολυ αναξιοπιστη 

  • Like 1
Δημοσ.

Μα να φύγω θέλω, το λέω και το ξαναλέω, μόνο που όταν γίνεται κάποια αλλαγή θα πρέπει να πιάνει τους νέους συνδρομητές και όχι τους παλιούς, τουλάχιστον μέχρι να λήξει το συμβόλαιο κι έπειτα να αποφασίσεις εάν θα μείνεις ή όχι. Δηλαδή τρως 2 χρόνια δέσμευση για να τα κάνουν όπως θέλουν και να σου ζητήσουν και τα ρέστα μετά όταν εσύ θες να αποχωρήσεις για κάτι που δεν συμφωνείς; Δεν πάει έτσι, καθόλου, θα φύγω και ας με παρακαλάνε χρόνια για τα 73 ευρώ.

 

Άσε τι αναφέρει στη σελίδα τους, στο συμβόλαιο αναφέρει κάτι τέτοιο; Τι μου λες για τις 720 ώρες; Ξέρω τι έχει ανακοινωθεί, έχει κάποια σημασία; Σημασία έχει το συμβόλαιο και μόνο. Εάν δηλαδή ανακοινωθεί στο site πως η ελάχιστη χρέωση θα είναι ανά 5' ή πως αφαιρούνται οι υπεραστικές από το δωρεάν... θα είναι και νόμιμο; Σοβαρά;

 

Θα περιμένω και 7 μήνες από πάνω για το κλέψιμο που μου κάνουνε; Εγώ συμφώνησα στα 24,90 το μήνα με αυτά που περιλαμβάνει το πακέτο, αυτό σημαίνει πως δεν θα πληρώνω το στάνταρ ποσό των 49,80 ( 50 ευρώ ) σε κάθε λογαριασμό.

Οι κοπελίτσες αντίθετα είχαν την επιλογή εάν θα πάνε ή όχι σε τέτοια δουλειά, άμα είναι να μας γαμάνε κι να μη βγάζουμε και κουβέντα, επειδή η κοπελίτσα στην εξυπηρέτηση πληρώνεται 250 ευρώ το 6ωρω. Τι λες μωρέ;

 

Σοβαρά δεν είναι ευθύνη τους εάν η ταχύτητα είναι 3mbps;  Και ποιος θα ευθύνεται ο πελάτης; Οι παράγοντες που παίζουν ρόλο αφορούν την εταιρεία και μόνο την εταιρεία, διαφορετικά να μην παρουσιάζει την ταχύτητα 24mbps και να μην λέει ψέματα στα κεντρικά πως η ταχύτητα είναι 20mbps όταν με 14 σέρνεται το youtube.

 

Και το σημαντικότερο.

 

Υπάρχει η δυνατότητα πληρωμής μέσω ΕΛΤΑ; Πληρώνω μέσα στις 13-15 μέρες που δίνουν επιπλέον; Τελείωσε είμαι νόμιμος με συνέπεια και δεν με απασχολεί εάν θα αργήσει να φανεί η πληρωμή στα κεντρικά τους σε 1 ημέρα ή 100.

Εγώ είμαι εντάξει, δεν καθυστερώ ποτέ, ακολουθώ την πολιτική της κάθε εταιρείας από τη στιγμή που υπάρχει αυτή η δυνατότητα αποφασίζω ή όχι εάν θα πληρώσω την τελευταία η μέρα ή πιο πριν.

Με μια μικρη επιφυλαξη, τα πακετα δεν αλλαζουν απο μερα σε μερα.

Στους ορους χρησης αναφερουν οτι τα λεπτα κτλ βασιζονται στον ισχυοντα τιμοκαταλογο.

Αναφερουν επισης οτι πρεπει να ενημερωσουν εντος μηνα στο site τους στις Ανακοινωσεις

για καθε αλλαγη (μειωση λεπτων/αυξηση/αλλαγη πακετου κτλ) και εχεις δικαιωμα να κανεις καταγγελια αζημιως.

 

6.8. Ο ισχύων σήμερα τιμοκατάλογος γνωστοποιείται στον Συνδρομητή στα σημεία πώλησης του Εξοπλι-

σμού και των υπηρεσιών της Forthnet (www.forthnet.gr). Η Forthnet διατηρεί το δικαίωμα αναπροσαρμο-

γής του ισχύοντος κάθε φορά τιμοκαταλόγου και των τελών συντήρησης ιδίως εφόσον αυτό επιβάλλεται,

ενδεικτικά, από τις οικονομικές συνθήκες της αγοράς των τηλεπικοινωνιών, το κόστος παροχής των Τη-

λεπικοινωνιακών Υπηρεσιών από τη Forthnet στο Συνδρομητή, τον πληθωρισμό και τους κανόνες του

υγιούς ανταγωνισμού.

Με την επιφύλαξη των περιπτώσεων: (α) μείωσης τιμολογίων, (β) τιμολογίων που αφορούν διεθνείς κλή-

σεις, (γ) τιμολογίων που αφορούν σε κλήσεις πολυμεσικής πληροφόρησης, κλήσεις σε σύντομους κω-

δικούς και κλήσεις σε μη γεωγραφικούς αριθμούς (εξαιρουμένων των κλήσεων προς αριθμούς κινητής

τηλεφωνίας), τυχόν αύξηση των τιμών του τιμοκαταλόγου και των τελών συντήρησης της Forthnet τίθεται

σε ισχύ ένα (1) μήνα μετά την ενημέρωση των συνδρομητών σύμφωνα με το νόμο, ο δε Συνδρομητής

έχει το δικαίωμα να καταγγείλει εγγράφως την παρούσα αζημίως εντός χρονικού διαστήματος ενός μήνα

από τη σχετική ενημέρωση. Η ενημέρωση πραγματοποιείται σωρευτικά μέσω: (i) της ιστοσελίδας της στη

Forthnet και (ii) με αναφορά σε εμφανές σημείο του έντυπου λογαριασμού ή σε σχετικό έντυπο που συνο-

δεύει το έντυπο του λογαριασμού ή, στην περίπτωση που δεν αποστέλλεται έντυπος λογαριασμός, μέσω

ηλεκτρονικού ταχυδρομείου καθώς και διά του τρόπου με τον οποίο γίνεται η ειδοποίηση για την έκδοση

του λογαριασμού ηλεκτρονικά.

 

Εσυ επελεξες 2 χρονια δεσμευση με οτι συνεπαγεται.

Δεν λεω οτι συμφωνω με την πολιτικη τους αλλα εαν δεν σου αρεσει ας το εψαχνες καλυτερα πρωτου

υπογραψεις. Εγω γιαυτο αποφευγω 2 χρονια δεσμευσεις.

 

Δεν βρηκα πουθενα στους ορους να αναφερει κατι για την δωρεαν υποστηριξη (οσο γελοιο και αν ειναι ) αρα εκτος και αν το λεει καπου ξεκαθαρα στο συμβολαιο σου τοτε λες ανακριβειες ή απλα υπεθεσες οτι πληρωνεις 24,90 ΚΑΙ για αυτο.

Πληρωνεις για παροχη τηλεπικοινωνιακων υπηρεσιων και στην περιπτωση σου υποθετω οτι εχεις

το 2PLAY απεριοριστα με δωρο τις 12ωρες προς κινητα για παντα.

Αρα πληρωνεις την παραπανω υπηρεσια και σου παρεχουν επισης καποιες δωρεαν υπηρεσιες (ρουτερ/50sms κτλ) εγω αυτα βλεπω και αυτα περιμενω να μου δωσουν τσαμπα. Τιποτα παραπανω.

Οποτε δεν καταλαβαινω γιατι σε κλεβουν αφου πληρωνεις για αυτα που συμφωνησες και σου τα δινουν.

 

Οσο αναφορα την ταχυτητα, αναφερεις στο πρωτο σου ποστ οτι δεν εχεις ιδεα πως ανοιγει το router

αλλα "εχεις ιδεα" για το πως δουλευουν οι καλωδιωσεις και το internet μιας και αναφερεις οτι ειναι

καθαρα ευθυνη της εταιρειας.

Ε δεν ειναι αποκλειστικη ευθυνη αυτης. Ευθυνονται 1002 λογοι συμπεριλαμβανομενου

του ΟΤΕ , της καλωδιωσης του σπιτιου σου, της καταστασης του σπιτιου σου, του δικτυου της

forthnet και αααααλλα τοσα, για περισσοτερες πληροφοριες μπες στο adslgr.com και διαβασε.

 

2.2. Οι ονομαστικές ταχύτητες ADSL/ VDSL αποτελούν τις μέγιστες δυνατές ταχύτητες. Ωστόσο, η παρο-

χή τους δεν είναι εγγυημένη από την Forthnet, επειδή εξαρτώνται από συνθήκες και παραμέτρους πέραν

του ελέγχου της Εταιρείας. Η μέγιστη επιτευχθείσα ονομαστική ταχύτητα ανόδου/καθόδου της παρεχό-

μενης στον Συνδρομητή γραμμής ADSL/ VDSL θα καθορίζεται μετά από την ενεργοποίηση. Η Forthnet

ικανοποιεί κάθε αίτημα για μεταβολή της ταχύτητας ανόδου/καθόδου εφόσον αυτό είναι τεχνικά εφικτό.

 

 

Τελος ομολογω οτι δεν γνωριζω εαν εισαι νομικα καλυμμενος οταν πληρωνεις ληξηπροθεσμα εναν λογαριασμο. Αυτο που ξερω απο τα λεγομενα σου ειναι οτι δεν τα πληρωνεις πριν την ληξη τους

και απαιτεις κιολας.

 

Ελπιζω να μην κοπιασεις να φυγεις απο την forthnet αλλα με το υφος σου χανεις καθε δικιο που μπορει να εχεις.

Σαφως εχει ριξει κατα πολυ την ποιοτητα της μεσα στα χρονια αλλα προσωπικα ειμαι απο το 2008

και ετυχε να εχω ελαχιστα προβληματα οποτε δεν βρηκα ποτε τον λογο να φυγω.

Δημοσ.

ναι αλλα πως γινοταν μολις εμπαινε ο τεχνικος στο σπιτι να δυνδεοταν και μολις εφευγε και εμπαινε στο αμαξι του να κοβεται στης 5/2/2016 ηρθε συνδεθηκε και μολις εφυγε μετα απο 2 λεπτα ξανακοπηκα και δεν επαληνλθε μεχρι και τωρα

Δημοσ.

Εσυ επελεξες 2 χρονια δεσμευση με οτι συνεπαγεται.

Δεν λεω οτι συμφωνω με την πολιτικη τους αλλα εαν δεν σου αρεσει ας το εψαχνες καλυτερα πρωτου

υπογραψεις. Εγω γιαυτο αποφευγω 2 χρονια δεσμευσεις.

 

Δεν βρηκα πουθενα στους ορους να αναφερει κατι για την δωρεαν υποστηριξη (οσο γελοιο και αν ειναι ) αρα εκτος και αν το λεει καπου ξεκαθαρα στο συμβολαιο σου τοτε λες ανακριβειες ή απλα υπεθεσες οτι πληρωνεις 24,90 ΚΑΙ για αυτο.

Πληρωνεις για παροχη τηλεπικοινωνιακων υπηρεσιων και στην περιπτωση σου υποθετω οτι εχεις

το 2PLAY απεριοριστα με δωρο τις 12ωρες προς κινητα για παντα.

Αρα πληρωνεις την παραπανω υπηρεσια και σου παρεχουν επισης καποιες δωρεαν υπηρεσιες (ρουτερ/50sms κτλ) εγω αυτα βλεπω και αυτα περιμενω να μου δωσουν τσαμπα. Τιποτα παραπανω.

Οποτε δεν καταλαβαινω γιατι σε κλεβουν αφου πληρωνεις για αυτα που συμφωνησες και σου τα δινουν.

 

Οσο αναφορα την ταχυτητα, αναφερεις στο πρωτο σου ποστ οτι δεν εχεις ιδεα πως ανοιγει το router

αλλα "εχεις ιδεα" για το πως δουλευουν οι καλωδιωσεις και το internet μιας και αναφερεις οτι ειναι

καθαρα ευθυνη της εταιρειας.

Ε δεν ειναι αποκλειστικη ευθυνη αυτης. Ευθυνονται 1002 λογοι συμπεριλαμβανομενου

του ΟΤΕ , της καλωδιωσης του σπιτιου σου, της καταστασης του σπιτιου σου, του δικτυου της

forthnet και αααααλλα τοσα, για περισσοτερες πληροφοριες μπες στο adslgr.com και διαβασε.

Οι ονομαστικές ταχύτητες ADSL/ VDSL αποτελούν τις μέγιστες δυνατές ταχύτητες. Ωστόσο, η παρο-

χή τους δεν είναι εγγυημένη από την Forthnet, επειδή εξαρτώνται από συνθήκες και παραμέτρους πέραν

του ελέγχου της Εταιρείας. Η μέγιστη επιτευχθείσα ονομαστική ταχύτητα ανόδου/καθόδου της παρεχό-

μενης στον Συνδρομητή γραμμής ADSL/ VDSL θα καθορίζεται μετά από την ενεργοποίηση. Η Forthnet

ικανοποιεί κάθε αίτημα για μεταβολή της ταχύτητας ανόδου/καθόδου εφόσον αυτό είναι τεχνικά εφικτό.

 

Τελος ομολογω οτι δεν γνωριζω εαν εισαι νομικα καλυμμενος οταν πληρωνεις ληξηπροθεσμα εναν λογαριασμο. Αυτο που ξερω απο τα λεγομενα σου ειναι οτι δεν τα πληρωνεις πριν την ληξη τους

και απαιτεις κιολας.

 

Ελπιζω να μην κοπιασεις να φυγεις απο την forthnet αλλα με το υφος σου χανεις καθε δικιο που μπορει να εχεις.

Σαφως εχει ριξει κατα πολυ την ποιοτητα της μεσα στα χρονια αλλα προσωπικα ειμαι απο το 2008

και ετυχε να εχω ελαχιστα προβληματα οποτε δεν βρηκα ποτε τον λογο να φυγω.

Δεν είπα πως αναγκάστηκα να μπω στην forthnet και εδώ που τα λέμε όλες οι εταιρείες ( αν όχι όλες οι περισσότερες ) έχουν 18 -24 μήνες δέσμευση συμβολαίου, άρα θες ή όχι πρέπει να το υποστείς.

 

Ακριβώς αυτά που αναφέρεις μου προσφέρει το πακέτο με την διαφορά πως τώρα δεν έχω δωρεάν εξυπηρέτηση και γνωρίζω πως δεν υπάρχει αυτό στο συμβόλαιο. Η οποιαδήποτε αλλαγή της κάθε εταιρείας θα έπρεπε να ενημερώνει άμεσα τον πελάτη και διότι πολύ απλά εάν υπήρχε εξαρχής αυτή η χρέωση, πολύ απλά δεν θα έμπαινα καν στην διαδικασία να κάνω αίτηση, καλά έκανε και το άλλαξε άλλα εφόσον έκανε αυτή την αλλαγή να δίνει και την επιλογή για το αν θέλει ή όχι να μείνει κάποιος πελάτης. Εγώ ας πούμε έχω ακόμα 7 μήνες συμβόλαιο και δεν είναι λίγο, γιατί λοιπόν να αναγκαστώ να κάτσω από την στιγμή που δεν συμφωνώ με μια αλλαγή που έγινε χωρίς να με ρωτήσουν; 

 

Κατάλαβες λάθος στο κομμάτι του router. Ήταν παράδειγμα ( όχι για μένα ) για κάποιο άτομο που δεν έχει γνώσεις στην τεχνολογία που για να συνδέσει το router πρέπει να του λέει ο υπάλληλος "το μπλε καλώδιο εκεί, το μαύρο από δίπλα, το τάδε φωτάκι έτσι, και το κουμπάκι από πίσω είναι για ανοίγει και να κλείνει το router". Με το παράδειγμα αυτό ήθελα να πω πόσο θα χρεωθεί ένας τέτοιος άνθρωπος για κάτι τόσο απλό.

 

Καλά όλα αυτά που είπες σχετικά με τις πιθανές αιτίες κακής σύνδεσης και δεν αντιλέγω και τα γνωρίζω, θες λοιπόν πραγματικά να σου φέρω παραδείγματα για την κακή σύνδεση με ευθύνη της εταιρείας; Να σου φέρω παραδείγματα σύνεσης στα 20 μέτρα από το κέντρο, καφετέρια με ταχύτητα που να σέρνεται το web radio; Παραδείγματα τεχνικού σε κολώνες και με το τελείωμα να λέει πως το σήμα θα είναι καμπάνα και μόλις φεύγει μέσα στην ώρα να πέφτει το ίντερνετ; Άστο καλύτερα...

 

Ληξιπρόθεσμο λογαριασμό δεν έχω πληρώσει ποτέ, και τότε αν απαιτούσα θα ήμουν απλά ανόητος.

 

Θα το πω για τελευταία φορά, η κάθε εταιρεία στην πολιτική της δίνει 13-15 μέρες από την ημερομηνία εξόφλησης για να πληρωθεί το ποσό. Που σημαίνει πως δεν τίθεται θέμα συνέπειας η πληρωμή σε εκείνο το χρονικό διάστημα. Το γνωρίζω καλά αυτό, επειδή είχα θέμα που έχει λυθεί επειδή μια υπάλληλος μου είχε πει πως δεν είμαι συνεπής στην εξόφληση, τότε μέσα στην ημέρα επικοινώνησα ξανά με την εξυπηρέτηση για να αναφέρω το συγκεκριμένο θέμα και η υπάλληλος μου είπε πως δεν είναι καθυστέρηση από μέρος μου και από είναι νόμιμο από την εταιρεία μας το περιθώριο αυτό. Έτσι δεν μου έκοψαν ποτέ ξανά το ίντερνετ, και δεν χρειάστηκε να επικοινωνήσω με την εταιρεία δίνοντας τον κωδικό του ταχυδρομείο για επανενεργοποίηση. Απλά τους έκραξα για το λάθος τους και πλέον περιμένουν μέχρι εκείνο το διάστημα, από εκεί και μετά έχουν το κάθε δικαίωμα να σου το κόψουν.

 

Θα φύγω το συντομότερο και θα ήδη έχω αρχίσει να λέω τα χειρότερα γα την εταιρεία, είχα από την πρώτη στιγμή προβλήματα και δεν είμαι ικανοποιημένος, προφανώς ξεγελάστηκα με τις 12 ώρες προς κινητά και την οικονομικότερη τιμή που είχε η forthnet εκείνο το διάστημα που έψαχνα να μπω αλλού.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...