Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Λοιπόν, πριν λίγη ώρα επικοινώνησα με την εξυπηρέτηση πελατών της forthnet για να μάθω το password και το username από το router επειδή τα είχα ξεχάσει. Έτσι διαπίστωσα στην αρχή της κλήσης πως υπάρχει χρέωση στο νούμερο εξυπηρέτησης 13831 με 0,0295€/λεπτό ( περιττό να σας πως ότι φρίκαρα με τη μία ).

 

Αφού είχα συνεννοηθεί με το θέμα για το οποίο κάλεσα, ρωτάω για το θέμα της χρέωσης και σύμφωνα με τα λεγόμενα της υπαλλήλου αυτό ισχύει εδώ και μία εβδομάδα περίπου.

 

Της απαντώ πως είναι παράλογο και πως ΔΕΝ υπάρχει στο συμβόλαιο που έχω με την forthnet. Της λέω πως η ίδια η εταιρεία ΔΕΝ τηρεί τους όρους προϋποθέσεων!

Εκεί τα χάνει και αφού προσπαθεί να με παραπληροφορήσει δίχως αποτέλεσμα μου λέει στο τέλος να περιμένω για να ρωτήσει και καλά τι μπορεί να γίνει.

 

Περιμένω στην αναμονή με κανονικότατη χρέωση και μου ανακοινώνει πως αυτή η αλλαγή είναι επιλογή της εταιρείας, είναι εκτός συμβολαίου, και πως δεν τίθεται θέμα προϋποθέσεων. 

 

Εκεί της φέρνω 2 παραδείγματα:

 

1) Είναι αδύνατον να χρεώνονται οι πελάτες με 0,0295€/λεπτό όταν για τον οποιοδήποτε λόγο μπορεί να χρειαστεί να επικοινωνήσω από μία φορά μέχρι εκατό μέσα στο μήνα για θέμα τεχνικής υποστήριξης;

 

 

2) Η ενημέρωση του λογαριασμού ( υπόλοιπο ποσό τρεχούμενου λογαριασμού, υπόλοιπος χρόνος ομιλίας ). Παράδειγμα τον προηγούμενο μήνα ξέφυγα 10 ευρώ πάνω, σε κλήσεις κινητών και είχα ρωτήσει στην εξυπηρέτηση πελατών εάν υπάρχει δυνατότητα προειδοποίησης στο 80% της χρήσης ή στο υπολειπόμενο 1 ώρας ή κάποιος τρόπος τέλος πάντων (παράδειγμα) ώστε να ξέρω που βρίσκομαι. Ε, η απάντηση όπως περίμενα ήταν πως δεν υπάρχει τέτοια δυνατότητα και αυτό επειδή ο λογαριασμός τηλεφώνου/ίντερνετ  δεν είναι δίκτυο/συμβόλαιο κινητής τηλεφωνίας. 

Το σεβάστηκα και είπα στην τελική θα παίρνω ένα τηλ. στο 13831 για να ενημερώνομαι.

 

Πλέον ΔΕΝ υπάρχει ούτε αυτή η δυνατότητα όταν χρεώνεσαι με 0,0295€/λεπτό ακόμα και στα θέματα του λογαριασμού.

 

Εξηγώ στην υπάλληλο με πολύ ευγενικό τρόπο πως μπήκα στην forthnet για κάποιους λόγους ειδάλλως θα έμενα στην προηγούμενη εταιρεία. Της λέω πως κρατάω στα χέρια μου το συμβόλαιο με όλους τους όρους και πως επάνω αναφέρει ακόμη και το όνομα της υπαλλήλου που είχα συνεργαστεί τότε στην πορεία άλλα και στην ολοκλήρωση της αίτησης. 

 

Εκεί άρχισε να μου λέει πάλι τα δικά της, πως υπάρχει νούμερο για τεχνική βλάβη 800 100 1112 που είναι δωρεάν και πως δεν έγινε αλλαγή προσωπικά στο συμβόλαιο που έχω, στους χρόνους ή στο ίντερνετ κ.λ.π παρά μόνο στο τηλέφωνο επικοινωνίας της εταιρείας.

Της απαντάω πως ΔΕΝ είναι το ίδιο η τεχνική βλάβη με την τεχνική υποστήριξη και πως ο αριθμός αυτός δεν σε εξυπηρετεί σε περίπτωση προβλήματος με το router ( ένα από τα εκατομμύρια παραδείγματα ). Είναι τηλεφωνική επικοινωνία για βλάβη ολόκληρης της γραμμής.

 

Έφτασα στο σημείο να της πω πως αύριο κιόλας θα φύγω από την forthnet και πως θα σπάσω το συμβόλαιο χωρίς να πληρώσω τα τέλη σύνδεσης 72, κάτι € και πως αν τολμήσουν να με ενοχλήσουν τηλεφωνικά ή ταχυδρομικά για το συγκεκριμένο ποσό... θα πάω στην αστυνομία και θα τους καταγγείλω και ξέρω πως θα βγω κερδισμένος.

Άμα είναι έτσι να σας πληρώνω λιγότερα όταν λείπω βδομάδες από το σπίτι, ή να σας πληρώνω ανάλογα και για την ταχύτητα την οποία έχω που 24mbps δεν είναι ( ούτε καν 15 ). Τα τέλη σύνδεσης όταν σπάει το συμβόλαιο τα ζητάνε, εκεί είναι όρος προϋποθέσεων, η τεράστια χρέωση που βάλανε στην εξυπηρέτηση δεν είναι;

 

Αυτομάτως ακυρώνει το συμβόλαιο το οποίο έχω διότι εγώ συμφώνησα "γι` αυτό, γι`αυτό και για εκείνο" που σημαίνει πως η εταιρεία άλλαξε το συμβόλαιο από τη στιγμή που με χρεώνει επιπλέον!

 

Για ένα τηλεφώνημα 20 λεπτών που προέκυψε με αναμονή, με απαράδεκτη εξυπηρέτηση χωρίς λύση χρεώθηκα 0,59 λεπτά. Παράνοια!

 

Και ρωτάω εγώ, ένας ανθρωπάκος που δεν ξέρει ούτε το router να ανοίγει, ρε παιδιά ένας τέλος πάντων που δεν έχει γνώσεις τεχνολογίας... τι θα κάνει; Για ένα στάνταρ μηνιαίο ποσό θα πληρώνει μια περιουσία; Φανταστείτε πόσο θα κοστίσει ένα τηλέφωνο σε ένα πρόβλημα που δεν θα μπορεί να λύσει ένας υπάλληλος, φανταστείτε το χρόνο που θα τρώει η εταιρεία μέχρι να καταλάβει ο υπάλληλος το πρόβλημα, μέχρι να καταλάβει ο πελάτης τη λύση ( αν υπάρχει ), μέχρι να σου δώσει πιθανές λύσεις βήμα - βήμα για ένα πρόβλημα... κι όλο αυτό σε μία κλήση, για βάλτε άλλες 10 το μήνα.

 

Τώρα σκέφτομαι να μπω πάλι στον ΟΤΕ!

Επεξ/σία από d4mage
  • Like 1
  • Απαντ. 34
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Για τέτοια θέματα μία απλή καταγγελία στην ΕΕΤΤ αρκεί. Μάλιστα θα μπορούσες να την κάνεις και άμεσα και η εταιρεία πρέπει γραπτώς να σου απαντήσει.

Δημοσ.

Για τέτοια θέματα μία απλή καταγγελία στην ΕΕΤΤ αρκεί. Μάλιστα θα μπορούσες να την κάνεις και άμεσα και η εταιρεία πρέπει γραπτώς να σου απαντήσει.

Τωρα να κανω το δικηγόρο του διαβόλου (που λενε)

 

Καταγγελία γι ποιον λογο, για την χρέωση του helpdesk?  Δεν εχει υπογράψει συμβόλαιο η εταιρεία οτι θα παρέχει δωρεάν υπηρεσίες, αυτό αποφάσισε αν δεν αρέσει σε κάποιον την κάνει.

Δημοσ.

Τωρα να κανω το δικηγόρο του διαβόλου (που λενε)

 

Καταγγελία γι ποιον λογο, για την χρέωση του helpdesk?  Δεν εχει υπογράψει συμβόλαιο η εταιρεία οτι θα παρέχει δωρεάν υπηρεσίες, αυτό αποφάσισε αν δεν αρέσει σε κάποιον την κάνει.

Ούτε έχει υπογράψει συμβόλαιο η εταιρεία ( μαζί μου ) πως θα μου χρεώνει την εξυπηρέτηση πελατών και την ενημέρωση του λογαριασμού μου. Ακριβώς αυτό θέλω, να την κάνω, μόνο που μου ζητάνε και τα ρέστα πληρώνοντας τέλη σύνδεσης 72 και κάτι ευρώ.

Και για να καταλάβω, εάν δηλαδή η εταιρεία αποφασίσει αύριο πως οι 12 ώρες που έχω προς κινητά το μήνα πρέπει να γίνουν 6 ώρες... εγώ θα πρέπει να το δεχτώ; 

 

Είσαι καλά; Άμα είναι ας μπει χρέωση και από την κάθε εταιρεία κινητής ( ας πούμε Vodafone στο 1252 ) όταν παίρνεις για ενημέρωση υπολοίπου να σε χρεώνει το λεπτό ή όταν στέλνεις στο 1286 για τα sms να χρεώνεσαι με 1 μήνυμα την αποστολή.

Δημοσ.

Υπαρχει καπου στο συμβολαιο ενοτητα που λεει οτι η γραμμη τεχνικης υποστηριξης ειναι δωρεαν?

Αν οχι, δεν υπηρχε μεσα στο συμβολαιο και κανουν οτι θελουν, απλα.

Δημοσ.

Εγώ ξέρω ότι οι μονομερής ενέργειες κ αλλαγές στις χρεώσεις πρέπει να ανακοινώνονται και ο συνδρομητής μπορεί να μεταφέρει η να πάψει την σύνδεση του χωρίς κανένα πέναλτι.(εντός μηνός))

 

Ανακοινώσεις

 

http://www.forthnet.gr/News.aspx?a_id=8064

http://www.forthnet.gr/News.aspx?a_id=8071

  • Like 2
Δημοσ.

Υπαρχει καπου στο συμβολαιο ενοτητα που λεει οτι η γραμμη τεχνικης υποστηριξης ειναι δωρεαν?

Αν οχι, δεν υπηρχε μεσα στο συμβολαιο και κανουν οτι θελουν, απλα.

Ναι, φυσικά και υπάρχει! 24,90/μήνα για πάντα όχι μόνο για το διάστημα με υποχρεωτικό συμβόλαιο. Να το πω με καλύτερα ελληνικά μήπως το καταλάβεις;

 

Μία σύνδεση = ένα πακέτο. Ένα πακέτο = κάποια πράγματα. Κάποια πράγματα = δωρεάν αστικές & υπεραστικές κλήσεις, δωρεάν αναγνώριση κλήσεων, 12 ώρες το μήνα προς κινητά.

 

Τι σημαίνει αυτό; Αυτό σημαίνει πως εάν εγώ από επιλογή μου ή από αφέλεια ξεπεράσω τις 12 ώρες, ή μιλήσω εξωτερικό ή σε ορισμένους αριθμούς ( 11880 ) που δεν καλύπτονται από το συμβόλαιο, τότε και μόνο τότε θα χρεωθώ επιπλέον. Σε κάθε λογαριασμό υπάρχει η συνοπτική παρουσίαση ( πίσω ).

 

Και άσε τις εξυπνάδες με το τι γράφει το συμβόλαιο. Οι 12 ώρες προς κινητά είναι 12 ώρες όμως δεν αναφέρει κάπου εάν η χρεώση είναι ανά 1 λεπτό ή ανά 3 λεπτά.  :X

 

Το 13831 αν και είναι πενταψήφιος, είναι διαφορετική περίπτωση. Το συμβόλαιο αναφέρει τα αυτονόητα είναι σ να μου λες για τα τέλη σύνδεσης. Αναφέρει κάπου τιμή; Μόνο στην εξυπηρέτηση σου λένε, δηλαδή εάν τα 72, κάτι ευρώ που θα πλήρωνες σε περίπτωση που έκοβες το συμβόλαιο αποφασίσουν ξαφνικά να τα πάνε 172,κάτι ευρώ, θες να μας πεις ότι είναι λογικό;

 

Θες να σου πω κι άλλα; Ευχαρίστως, 24άρα ταχύτητα, μάλλον έως 24 mbps! Το "έως" σημαίνει μάξιμουμ; Το "από" σημαίνει μίνιμουμ, το αναφέρει κάπου ότι στην χειρότερη θα πιάνεις ας πούμε 12mbps και στην καλύτερη 24mbps;

Δημοσ.

Τωρα να κανω το δικηγόρο του διαβόλου (που λενε)

 

Καταγγελία γι ποιον λογο, για την χρέωση του helpdesk?  Δεν εχει υπογράψει συμβόλαιο η εταιρεία οτι θα παρέχει δωρεάν υπηρεσίες, αυτό αποφάσισε αν δεν αρέσει σε κάποιον την κάνει.

Έχω την εντύπωση ότι όσο αφορά γραμμές εξυπηρέτησης πελατών για τεχνικά θέματα πρέπει να προσφέρονται δωρεάν. Π.χ. εάν εγώ έχω πρόβλημα στη γραμμή μου από δική τους υπαιτιότητα γιατί να χρεώνομαι και από πάνω για να διορθωθεί. Θα το ψάξω λίγο να δω τη λέει η νομοθεσία.

 

Edit: Τελικά έκανα λάθος στις οδηγίες του ΕΕΤΤ αναφέρει μόνο τη περίπτωση μη χρέωσης όσο είσαι στην αναμονή.

 

http://www.eett.gr/opencms/opencms/EETT/FAQSview/categories_view.jsp?c=43&col=yellow&s=117

Δημοσ.

Έχω την εντύπωση ότι όσο αφορά γραμμές εξυπηρέτησης πελατών για τεχνικά θέματα πρέπει να προσφέρονται δωρεάν. Π.χ. εάν εγώ έχω πρόβλημα στη γραμμή μου από δική τους υπαιτιότητα γιατί να χρεώνομαι και από πάνω για να διορθωθεί. Θα το ψάξω λίγο να δω τη λέει η νομοθεσία.

Αυτό ακριβώς είπα στην υπάλληλο και μου απάντησε για το 800 100 1112 και της είπα αμέσως μετά πως είναι διαφορετική φάση η τεχνική βλάβη με την τεχνική υποστήριξη.

 

Ένα θέμα που είχα ήταν με το router που δεν μπορούσε να το δεχτεί καμία συσκευή και ζητούσα αντικατάσταση και μου λέγανε όχι διότι δεν εμφάνιζε κάποιο πρόβλημα στα κεντρικά τους. Για πόσες μέρες μιλούσα κάθε μέρα στην τεχνική υποστήριξη.

 

Άλλο πάλι θέμα είναι η πληρωμή του λογαριασμού, από την ημερομηνία εξόφλησης ο κάθε πελάτης έχει επιπλέον 13 με 15 μέρες προθεσμία εξόφλησης, από την πολιτική της εταιρείας και είναι νόμιμο. Το έψαξα, το γνωρίζω και σας το αναφέρω παρακάτω.

 

Επειδή ο λογαριασμός έρχεται με προπληρωμή, πάντα τον πλήρωνα στο διάστημα μετά της ημερομηνίας εξόφλησης άλλα εντός 13-15 ημερών. Στον ΟΤΕ δεν είχα ποτέ θέμα ( το συγκεκριμένο ), στην Forthnet από την πρώτη μέρα μέσα στις 6 μέρες μετά την ημερομηνία εξόφλησης μου κόβανε την γραμμή ( τηλέφωνο, ίντερνετ ). Την πρώτη φορά παίρνω τηλ, δίνω τον αριθμό του ταχυδρομείου και μου λένε κάθε φορά που συμβαίνει αυτό να μα στέλνεις ένα fax και να μας παίρνεις και τηλέφωνο. Φυσικά δεν υπήρχε περίπτωση να το κάνω αυτό, το είπα στην υπάλληλο και μου έβγαλε και στόμα τύπου " δεν είστε συνεπείς κύριε " ( η μία υπάλληλος αυτό ).

 

Τη δεύτερη φορά πάλι τα ίδια, παίρνω λοιπόν ξανά τηλ, λέω τα ίδια και μου λέει η άλλη υπάλληλος πως δεν έχει να κάνει με τη συνέπεια απλά καθυστερούν να έρθουν στα κεντρικά μας οι πληρωμές επειδή γίνονται μέσω ΕΛΤΑ, όμως κι αυτή μου είπε να παίρνω τηλ. Λέω λοιπόν πως δεν με ενδιαφέρει εάν θα έρθει σύντομα ή όχι η πληρωμή στα κεντρικά σας, και είναι δικό σας θέμα εάν θα βάλετε κάποιον εκπρόσωπο να επικοινωνεί στα ΕΛΤΑ ή στην τελική εάν θα με παίρνετε εσείς τηλέφωνο και όχι εγώ!

 

Να σημειώσω πως είχα ενημερωτικά μηνύματα για την ενεργοποίηση φραγής της γραμμής μου " σας ενημερώνουμε πως έχει πραγματοποιηθεί προσωρινή φραγή του τηλεφωνικού σας αριθμού, παρακαλούμε να εξοφλήσετε το υπόλοιπο ".

 

Την τρίτη φορά δεν άντεξα, παίρνω ένα τηλέφωνο και λέω απλά πως αν πάω με το απόκομμα του ταχυδρομείου στην αστυνομία και εξακριβωθεί η ημερομηνία πληρωμής δείχνοντας το ενημερωτικό μήνυμα φραγής που μου στείλατε... λαλαλαλαλα

 

Το επόμενο μήνυμα ήταν "σας ενημερώνουμε πως έχει πραγματοποιηθεί προσωρινή φραγή του τηλεφωνικού σας αριθμού, παρακαλούμε να εξοφλήσετε το υπόλοιπο, εάν έχετε εξοφλήσει το ποσό αγνοήστε το μήνυμα " Φυσικά από τότε δεν μου έκοψαν ξανά το ίντερνετ, ούτε αναγκάστηκα να τους πάρω τηλέφωνο.

 

Στην περίπτωση αυτή θα έπρεπε κάθε φορά να χρεώνομαι για τα λάθη τους και για το μπάχαλο που τους δέρνει;

Δημοσ.

Εαν κανουν μειωση των ωρων π.χ. λογικα θα ενημερωσουν εγκαιρως στην σελιδα τους -και οχι προσωπικα-
για να κανεις τυχον καταγγελια του προγραμματος σου δωρεαν.
Κατα τα αλλα ναι, παλια ηταν τζαμπα για τους συνδρομητες της και μου κακοφανηκε.
Σαφως ειναι κακη κινηση για τους υφισταμενους αλλα αν δεν σαρεσει φευγεις οπως και το ανεφερες.
Ετσι απο περιεργεια κοιταξα τις αλλες εταιρειες και ολες πλην της Cosmote εχουν χρεωση κλησης ~25cents/κληση.
Προφανως ειναι κοινη αποφαση μεταξυ αυτων για την χρεωση τετοιων κλησεων αλλα και για την αυξηση +700% σε ορισμενες κλησεις απο το 2016 και μετα.

Αλλα ποιος τους χεζει, με τοσα δωρεαν πακετα που δινουν οι κινητες εχεις επιλογες.

Κατα τα αλλα για το 12ωρο πακετο σου, αναφερει:
3. Για κλήσεις προς κινητά η χρέωση είναι ανά λεπτό. Για το πρόσθετο πακέτο κλήσεων προς όλα τα κινητά ισχύει πολιτική ορθής χρήσης 720 λεπτά με βήμα χρέωσης ανά λεπτό.

Μετά τη κατανάλωση των 720 λεπτών ανά μήνα, οι κλήσεις χρεώνονται με 0,0299€/λεπτό
(720min=12ωρες)

 

Απο εκει και περα, φαινεται οτι εχεις βγαλει αφρους και γραφεις σεντονια,
πρωτον ηρεμησε και δευτερον αν εχεις υπομονη και απομενει λιγο χρονικο διαστημα για να τελειωσει το συμβολαιο σου
θα σου προτεινα να μεινεις και μετα να πας σε οποια αλλη θες χωρις να σπαταλησεις ατελειωτες ωρες στα τηλεφωνα
με τα κοριτσακια που βγαζουν 2,80 την ωρα σε κακες συνθηκες χωρις καν να μπορουν να κανουν κατι παραπανω
και χωρις να πληρωσεις 72e κερατιατικα.

 

Το θεμα με τα Mbps εχει λυθει εδω και χρονια.

Ανεφερει παντου το "εως" αρα δεν ειναι guarantee οτι θα πιασεις 24 διοτι θελει ιδανικες συνθηκες.
Μπορει να πιασεις και 3Mbps δεν στο εγγυαται κανεις για παιζουν πολλοι παραγοντες ρολο.
Και τελος, αναφερει ρητα στην κατηγορια πληρωμων με σημειωση οτι θελει 4-5 μερες να φανει η πληρωμη λογω ΕΛΤΑ.
Εσυ οφειλεις να εισαι ενταξει και να υπολογισεις ολες τις ημερες που χρειαζεται ωστε να μην το κοβουν.

  • Like 1
Δημοσ.

Μόνο στον ΟΤΕ εδώ και τέσσερα χρόνια τώρα έχω ηρεμήσει. Οι ιδιωτικές εταιρίες πάντα τέτοια θα κάνουν. Καμία αξιοπιστία.Το καλύτερο μάθημα είναι να περιμένεις να τελειώσει το συμβόλαιό σου και μετά να πας στον ΟΤΕ κι όταν σε παίρνουν τηλέφωνο από τη Forthnet για συμβόλαιο να παίζεις μαζί τους. Ολες οι ιδιωτικές εταιρίες τον ΟΤΕ έχουν σαν σημείο αναφοράς.

  • Like 1
Δημοσ.

εγω δεν βρισκω παραλογη ή παρανοικη την forthnet αλλα εσενα. σιγα ρε. αμαν πια. τοσα νευρα επειδη χρεωνουν το νουμερο της εξυπυρετησης ?

Δημοσ.

Έλα ρε παιδιά μην τα βάζετε με το παλικάρι,εντάξει είναι αρματωμένος,γιατί προφανώς όπως οι περισσότεροι από εμάς τρώμε πίεση από παντού..

Ο καθένας μας αποφασίζει την εταιρία που θα επιλέξει με κάποια κριτήρια,και εγώ προσωπικά βρίσκω τον συλλογισμό του σωστό,(άσχετα με την αντίδραση του) κατ'αρχην δεν έχουμε κανένα λόγο να καλούμε την εξυπηρέτηση πελατών αν δεν έχουμε κάποιο πρόβλημα,εμ λοιπόν εχω πρόβλημα με την γραμμή μου "με δική σου ευθύνη" όπως προσφάτως δεν άνοιγαν οι σελίδες,εμ θα σε πληρώσω γι'αυτο ?

..και γιατί μου αλλάζεις μονομερώς την συμφωνία,χωρίς μάλιστα να με ενημερώσεις προσωπικά όπως κάνεις με 1000δες τρόπους όταν θέλεις να εισπράξεις παρά μου έχεις μια ανακοίνωση με μικρά γράμματα στην σελίδα σου που κανείς δεν διαβάζει εκεί που είναι ,κακά τα ψέματα..

Όλες αυτές οι εταιρίες έχουν ξεφύγει,προχωράνε σε ένα όριο εξαπάτησης του καταναλωτή,ψευδών διαφημίσεων,κλπ χωρίς κανείς πραγματικά - με μια νομοθεσία που μπάζει από παντού - να μπορεί να τους ελέγξει..  και ολο αυτό εκ,των υστέρων.

Αρμάτωσα κ εγω πρόσφατα με την ασφαλιστική μου που μου έστειλε 5 mail και SMS οτι για να ισχύει η ασφάλεια πρέπει να εξοφληθεί 5 μέρες πριν λήξει αλλιώς μετά χάνεται το συμβόλαιο,κλπ κλπ Το αποτέλεσμα ηταν οτι μπορούσα να ανανεώσω +7 μέρες μετά χωρίς να συμβεί τίποτα,αλλά κανείς δεν μου το ειπε ποτέ,το ανακάλυψα μονος μου και μάλιστα δεν μου έδωσαν μια ακόμα μερα που ζήτησα δηλαδη 8.

Τους παράτησα και εγω και μου βγήκε και σε καλό αφού βρήκα άλλη με 20 ευρώ λιγότερα το 6μηνο.

Τι θέλω να πω με αυτό,οτι όταν τρως πίεση από παντού κάποια στιγμή θα αρματώσεις δεν γίνεται αλλιώς δεν παλεύεται εύκολα και ψύχραιμα αυτή η εποχή εκτός και αν τα έχεις τα φράγκα και σε περιμένουν η είσαι βούδας..

  • Like 1
Δημοσ.

Η αληθεια ειναι οτι και η HOL ΧΡΕΩΝΕΙ απο οτι λεει το μαγνητοφωνημενο μυνημα στην αρχη και θα ηθελα και εγω να το ρωτησω...

 

Πιστευω οτι για τεχνικη υποστηριξη επρεπε να ειναι δωρεαν....Εμενα που εχει βλαβη και φταινε πχ αυτοι η ο ΟΤΕ που δεν ερχεται,πρεπει να το πληρωνω εγω.??

 

Χρεωση ας ειχαν στο κομματι του μαρκετινκ η οταν περνεις τηλ για νεα συνδεση που θες να μαθεις....και ουσιαστικα δεν εισαι ακομα πελατης τους.....Κατοπιν η χρεωσεις ειναι λαθος,αλλα τι να πεις....το χρημα παντου...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...