ZELDA Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2016 Καλησπέρα παίρνω το θάρρος να ανοιξω ενα Θεμα ώστε να μην ανοιγουν διασπαρτα θεματα για οτι αφορά το excel για να είναι εδώ συγκεντρωμένα , θα μπορουσε κάποιος moderator να μετακινήσει όσα θέματα κρίνει οτι θα ταίριαζαν στο ενχείρημα ώστε να τα παρακολουθούμε όσοι ενδιαφέρομαστε για το πρόγραμμα και ειμαστε σχετικά νέοι στο άθλημα , ορολογίες tips προβλήματα-λύσεις να μαθαίνουμε και να μένουμε ενημερωμένοι ,πρόσφατα αγόρασα και διαβάζω καποια βιβλία για το excel και την access για μια εφαρμογή που θελω να φτιάξω και μου δημιουργούντε συχνά ερωτήματα. 1
επισκέπτη Napol Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2016 Παιδια υπάρχει εδω ένα βιντεο απο καθηγητή πανεπιστημίου που εξηγεί αναλυτικά διάφορα για το excel,Ελπίζω να φανεί χρήσιμο http://videolectures.teiath.gr/opendelos/player?rid=8cfc80b4
teoepi2 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2016 +1 από μένα, καλό θα ήταν να υπάρχει ένα sticky για το excel 1
ZELDA Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2016 Εχω περασμένα καποια δεδομένα πωλήσεων στο excel ,επίσης έχω φτιάξει μια φόρμα στην Access με καρτέλες ανα κατηγορία προιοντων (παραθέτω screenshot παρακάτω) ποιος ειναι ο σωστός τρόπος να υλοποιήσω την παρακάτω σκέψη: θελω ανα καρτέλα να μου εμφανίζει μια φόρμα εισαγωγής για το κάθε προιόν και ο χειριστής να εισάγει καθημερινά τα δεδομένα (πωλήσεις) τα οποία θέλω να αποθηκευοντε στην database που έχω φτιάξει , θα πρέπει να φτιάξω απο την access καποιο πίνακα και να περάσω οσα xls έχω (συνολο 48 ανα μήνα δηλαδή 2 χρόνια ) μέχρι εδώ οκ.. αλλα με ποιο τρόπο θα περνάνε τα καινουργια δεδομένα στον πίνακα πρέπει να προσέξω κάτι ?
eMike Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου 2016 Zelda γιατί δε κάνεις τη δουλειά σου απλά και λιτά σε ένα αρχείο excel και χρήση pivot tables? Αν ο όγκος καταχωρήσεων δεν είναι μεγάλος (δηλαδή να υπερβαίνει πχ τις 100.000 rows το χρόνο) γιατί να μπερδεύεσαι και με Access? Κάνεις τη δουλειά σου πολύ πιο απλά - και ίσως και πιο αποτελεσματικά - με τη χρήση μόνο excel ή μόνο Access φυσικά.
teoepi2 Δημοσ. 8 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 8 Μαρτίου 2016 πώς περιορίζω το εύρος των εμφανιζόμενων κελιών, πχ αν θέλω να φτάνει μέχρι το κελί 50 και να μην βλέπω το 51 πιο κάτω;
ssof Δημοσ. 11 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2016 θέλω να συγκρίνω την απογραφή με το υπόλοιπο αποθήκης μου.Έχω 4 στήλες με κωδικό αποθήκης | ποσότητα αποθήκης ||κωδικό απογραφής | ποσότητα απογραφής θέλω να συγκρίνω ανα κωδικό και να εντοπίσω υπάρχουσες διαφορές. Τι προτείνετε ?
gregdel Δημοσ. 12 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2016 θέλω να συγκρίνω την απογραφή με το υπόλοιπο αποθήκης μου.Έχω 4 στήλες με κωδικό αποθήκης | ποσότητα αποθήκης ||κωδικό απογραφής | ποσότητα απογραφής θέλω να συγκρίνω ανα κωδικό και να εντοπίσω υπάρχουσες διαφορές. Τι προτείνετε ? Η συνάρτηση για να πάρεις δεδομενα από λιστα σε σύγκριση με μια τιμή είναι η lookup. Είχα κάνει κάτι παρόμοιο για γνωστό και λίγο το μετέτρεψα. Ελπίζω να σου κάνει. Χρησιμοποίησα την vlookup. https://www.dropbox.com/s/g75r2wys6u57iw8/SYGRISH%20TIMVN%20SE%20EXCEL.xls?dl=0 1
eMike Δημοσ. 16 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 16 Μαρτίου 2016 πώς περιορίζω το εύρος των εμφανιζόμενων κελιών, πχ αν θέλω να φτάνει μέχρι το κελί 50 και να μην βλέπω το 51 πιο κάτω; Μέχρι τη σειρά 50 εννοείς, υποθέτω... Πας και επιλέγεις τη σειρά 51 (όλη τη σειρά, όχι το Α51 κελί) --> Ctrl + Shift + Κάτω βελάκι --> Δεξί κλικ στα επιλεγμένα --> Απόκρυψη. Ομοίως και για τις στήλες. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα