Προς το περιεχόμενο

Quantum Break [PC]


naruto14

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ε ρε παιδιά, συγγνώμη κιόλας δηλαδή, αλλά πραγματικά θέλω να ρωτήσω κάτι.Τι διαφορετικό περιμένετε από άποψη gameplay σε ένα παιχνίδι;Μετά από τόσες δεκαετίες, ο κλάδος λογικό είναι να μην έχει δραματικές αλλαγές σε αυτόν τον τομέα.Εκτός εάν πια μιλάμε για νέες κατηγορίες παιχνιδιών που βλέπουμε ακόμα και τώρα μια φορά στα τόσα χρόνια να κάνουν την εμφάνισή τους, τύπου survival mmos ξέρω 'γω.Αλλιώς τι νέο να περιμένουμε από ένα action game;Να ανακαλύψει και πάλι τον τροχό;

 

Το Uncharted 4 παράδειγμα φαίνεται διαφορετικό, destructible environments σε τέτοιο επίπεδο δεν έχουμε δει μέχρι στιγμής (procedural + detailed), για να μην αναφέρω το τεράστιο level στην Ε3 που είναι streamed χωρίς ούτε ένα hitch. Επίσης διαφορα layered mechanics όπως rope + aiming, climbing + aiming, mid air blindfire/aiming. Πολλά animation κολλάνε μαζί και δημιουργούν περισσότερα gameplay scenarios.
 
Το QB στα core mechanics, αν αφαιρέσεις τα time effects δεν έχει τραγικές διαφορες με το Alan Wake, ούτε blind fire, ούτε αλλα mechanics που κολλάνε μαζί. Αντί να κανεις πράματα ταυτόχρονα φαίνεται πως είναι sequence based, δηλαδή τι εννοώ: Χρησιμοποιείς time power -> αφού τελειώνει το animation μπορείς να κανεις κάτι άλλο. Το παρόμοιο παράδειγμα από αυτό που είπα για το U4 είναι να πυροβολάς ταυτόχρονα σε blind fire την ώρα που με το άλλο χέρι ενεργοποιείς time power = layered mechanics/animations.
 
Εκεί που μπορεί να κερδίσει σημαντικά το QB όμως είναι στο ποσο tactical είναι, αν είναι αρκετά καλο το A.I. και σε σπρώχνει να σκεφτείς τακτικά. Αλλα και πάλι αυτά είναι πράματα που ελπίζω αλλα δεν περιμένω, Αυτό που πιστεύω ότι είναι 99% σίγουρο είναι οτί θα έχει ωραίο story και υπέροχο story telling μιας και η Remedy είναι από τους καλύτερους dev σε αυτό.
  • Like 2
  • Απαντ. 783
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

και φαντασου οτι στα παραπανω του Uncharted μιλαμε για εξελιξεις πανω στα ηδη υπαρχοντα(ενω οι περισσοτεροι καθονται στα αυγα τους οταν προκειται για sequel). Απο το Quantum break δεν ξερω ακριβως τι να περιμενω απο παιχνιδι του ειδους του ξερω ομως οτι θελω το κατι παραπανω σαν νεο Ip(και Xbox exclusive για κονσολες)που ειναι. Βεβαια δεν το κραζω μεχρι να το δω στην πραξη τον Απριλιο τι θα λεει.

Δημοσ.

Εγώ λέω ότι θα 'χει και γαμώ τα story αλλά το gameplay θα 'ναι επαναλαμβανόμενο που απλά θα 'χει ωραία cutscenes και διαλόγους. Δηλαδή σε καμία περίπτωση δεν περιμένω κακό παιχνίδι από την Remedy.

Δημοσ.

Παιδιά καθε χρόνο γινεται το ίδιο με την συζήτηση να επαναλαμβάνεται ή φέτος οι απαιτήσεις των games εκτινάχτηκαν υπερβολικά;

βλ και star citizen..

Δημοσ.

Οι απαιτήσεις είναι αστείες και πρέπει να ξεκαθαριστει αν είναι για 1080p ή για τίποτα 4K.

 

Δηλαδή μόνο δύο gpu θα το τρέχουν τον Απρίλιο στα ultra; Αν το δικαιολογεί και ειναι μια οπτική επανάσταση στο gaming, εκεί οκ, το δέχομαι αλλά δεν νομίζω πως είναι αυτή η περίπτωση. Επίσης, μιλάμε για open world game; Δεν έχω καταλάβει από αυτά που βλέπω αν πρόκειται για κάτι τέτοιο. Αν ειναι γραμμικο εκεί και αν είναι αστείες οι απαιτήσεις..

Δημοσ.

Επανάσταση στα γραφικά είχε το πρώτο Crysis που η τότε καρτάρα 8800GTX είχε 15FPS μέσο όρο σε Very High settings, σε καμία περίπτωση η 980Ti δεν θα 'χει τόσο χαμηλό frame-rate, γιατί πολύ απλά δεν θα έχει επαναστατικά γραφικά. Δεν ξέρω γιατί εξακολουθείτε να κολλάτε όμως στο ότι ένα παιχνίδι με πολύ καλά γραφικά, ζητάει την κορυφαία GPU για τις max ρυθμίσεις του που το λογικό είναι αυτές οι ρυθμίσεις να προορίζονται για τέτοιες κάρτες..

Δημοσ.

Επανάσταση στα γραφικά είχε το πρώτο Crysis που η τότε καρτάρα 8800GTX είχε 15FPS μέσο όρο σε Very High settings, σε καμία περίπτωση η 980Ti δεν θα 'χει τόσο χαμηλό frame-rate, γιατί πολύ απλά δεν θα έχει επαναστατικά γραφικά. Δεν ξέρω γιατί εξακολουθείτε να κολλάτε όμως στο ότι ένα παιχνίδι με πολύ καλά γραφικά, ζητάει την κορυφαία GPU για τις max ρυθμίσεις του που το λογικό είναι αυτές οι ρυθμίσεις να προορίζονται για τέτοιες κάρτες..

Πες μου άλλο παιχνίδι που αναγράφοταν στις απαιτήσεις κορυφαία κάρτα εποχής..

Δημοσ.

Έτσι όπως είναι τα games όχι, δεν θέλεις την ti για να Max -αρεις στα 1080p. Και οταν λέω να μαξαρω δεν αναφέρομαι σε τίποτα msaa x8 ή Supersampling.

 

Δεν είναι δυνατόν να ζητάει την ti λοιπόν επειδή ακριβώς δεν θα είναι κάτι επαναστατικο. Άλλο αν θέλουν να πουλήσουν καμιά παραπάνω ti από αυτούς που τσιμπάνε από κάτι τέτοια, καλως την έβαλαν στα recommended τους..

Δημοσ.

Έτσι όπως είναι τα games όχι, δεν θέλεις την ti για να Max -αρεις στα 1080p. Και οταν λέω να μαξαρω δεν αναφέρομαι σε τίποτα msaa x8 ή Supersampling.

 

Δεν είναι δυνατόν να ζητάει την ti λοιπόν επειδή ακριβώς δεν θα είναι κάτι επαναστατικο. Άλλο αν θέλουν να πουλήσουν ti από αυτούς που τσιμπάνε από κάτι τέτοια, καλως την έβαλαν στα recommended τους..

Rise of the tomb raider σου λέει κάτι;max στα 1080p μόνο με ti

Δημοσ.

Οι κορυφαίες κάρτες πλέον είναι είτε για μπόλικα frames σε λογικές αναλύσεις, είτε για playable frame-rate σε μεγάλες αναλύσεις με ultra settings. Δεν ξέρω αν το QB θα δικαιολογεί μια 980Ti, ας βγει πρώτα να δούμε τι διαφορές θα έχει με την έκδοση του One και βλέπουμε..Είναι νωρίς για να κρίνουμε, αλλά οπτικά το παιχνίδι σπέρνει(Ναι δεν είναι το next Crysis 1, αλλά αυτό δεν θα ξανασυμβεί ποτέ, οπότε συμβιβαζόμαστε με ότι έχουμε). Πέρα από αυτά, κάπως πρέπει να πουλήσουν και οι εταιρείες hardware και το κάνουν μέσω marketing στα requirements(Π.χ. i7 αντί για i5 για ultra settings κλπ κλπ).

Δημοσ.

 

Το Uncharted 4 παράδειγμα φαίνεται διαφορετικό, destructible environments σε τέτοιο επίπεδο δεν έχουμε δει μέχρι στιγμής (procedural + detailed), για να μην αναφέρω το τεράστιο level στην Ε3 που είναι streamed χωρίς ούτε ένα hitch. Επίσης διαφορα layered mechanics όπως rope + aiming, climbing + aiming, mid air blindfire/aiming. Πολλά animation κολλάνε μαζί και δημιουργούν περισσότερα gameplay scenarios.
 
Το QB στα core mechanics, αν αφαιρέσεις τα time effects δεν έχει τραγικές διαφορες με το Alan Wake, ούτε blind fire, ούτε αλλα mechanics που κολλάνε μαζί. Αντί να κανεις πράματα ταυτόχρονα φαίνεται πως είναι sequence based, δηλαδή τι εννοώ: Χρησιμοποιείς time power -> αφού τελειώνει το animation μπορείς να κανεις κάτι άλλο. Το παρόμοιο παράδειγμα από αυτό που είπα για το U4 είναι να πυροβολάς ταυτόχρονα σε blind fire την ώρα που με το άλλο χέρι ενεργοποιείς time power = layered mechanics/animations.
 
Εκεί που μπορεί να κερδίσει σημαντικά το QB όμως είναι στο ποσο tactical είναι, αν είναι αρκετά καλο το A.I. και σε σπρώχνει να σκεφτείς τακτικά. Αλλα και πάλι αυτά είναι πράματα που ελπίζω αλλα δεν περιμένω, Αυτό που πιστεύω ότι είναι 99% σίγουρο είναι οτί θα έχει ωραίο story και υπέροχο story telling μιας και η Remedy είναι από τους καλύτερους dev σε αυτό.

 

Και τι διαφορά θα κάνει στο gameplay το γεγονός ότι θα έχεις πιο λεπτομερές περιβάλλον ή περιβάλλον πχ procedurally generated;Ή τελοσπάντων (επειδή προφανώς φέρνει αλλαγές...) πόσο σημαντικές είναι αυτές για να πεις ότι φέρνει τα πάνω-κάτω και έχουμε επιτέλους αλλαγμένο gameplay;Τι κάνει δηλαδή;Αναπροσδιορίζει τη συγκεκριμένη κατηγορία παιχνιδιού;Ανοίγει νέα κατηγορία μόνο του;Τι κάνει;Κολοκύθια με τη ρίγανη κάνει, απλά σου δίνει μια πιο γεμάτη εμπειρία και πιο δεμένη.Δεν έχεις τόσο άδειο κόσμο, έχεις μεγαλύτερη αλληλεπίδραση με το περιβάλλον κοκ.Αλλά μέχρι εκεί.Το είδος είναι ίδιο εδώ και πάνω από δεκαετία, όπως ήταν από το πρώτο max payne.Οι μικρές προσθήκες δεν αλλάζουν κάτι ιδιαίτερα.Κι εγώ σου λέω ότι ο νέος Μαξ στο 4 όταν θα χρησιμοποιεί το bullet time θα μπορεί ταυτόχρονα να ξύνει και τον κώλο του.Ουάου, θα έχουμε επιτέλους αλλαγές στο gameplay, θα αξίζει να το περιμένουμε.Θα είναι διαφορετικό.Μέχρι τώρα ή έξυνε κώλο ή έκανε βουτιά.Στο επόμενο θα τα κάνει ταυτόχρονα...

Δε σε ειρωνεύομαι, απλά δε συμμερίζομαι καθόλου όσους ακούω να περιμένουν αλλαγές σε χιλιοφορεμένες κατηγορίες παιχνιδιών.

Δημοσ.

Αλλαγμένο/επαναστατικό gameplay μόνο με το VR πλέον..Δεν είναι δυνατόν να περιμένει κάποιος επανάσταση στο gameplay από mouse/keyboard/controller από την στιγμή που αυτά υπάρχουν εδώ και χρόνια και έχουν αξιοποιηθεί στο έπακρον.

  • Like 1
Δημοσ.

Και ο FX πιο δίπλα με τον i7;.. Τα ίδια και τα αυτά ε; Ποιον κοροϊδεύουν;

 

Sprou, όχι, δεν χρειάζεσαι την ti για το rise για να κουμπώσεις ultra, απλά δεν θα έχεις ποτέ 60αρι στο συγκεκριμένο με πιο αδύναμη gpu από μια ti. Υπόψιν ότι σε μερικά occasions και περιοχές και στην ti διάβασα κάπου ότι είχε βουτιές, είναι unoptimized το game, οπότε είναι λίγο νωρίς να βγάλουμε συμπεράσματα. Μπορεί να βγουν δυο τρία patches και να βελτιωθεί η κατάσταση. Με την 970 πάντως, είσαι avg στα 40+ fps όπου τα θεωρώ playable framerate και τα προτιμώ από το να ρίξω setting/settings.

 

Το VR κάπου θα δικαιολογούσε την ti, και όντως θα ήταν κάτι άλλο.

Δημοσ.

Ναι γιατί με την Ti έχεις 60άρι σταθερό νομίζεις στο RoTR με max settings, ακόμα και αν μιλάμε για 1080P δεν κρατάει 60άρι ούτε στον ύπνο του Jen-Hsun Huang  :P Και αυτό γιατί το optimization είναι σάπιο ακόμα.

Δημοσ.

Και ο FX πιο δίπλα με τον i7;.. Τα ίδια και τα αυτά ε; Ποιον κοροϊδεύουν;

 

Sprou, όχι, δεν χρειάζεσαι την ti για το rise για να κουμπώσεις ultra, απλά δεν θα έχεις ποτέ 60αρι στο συγκεκριμένο με πιο αδύναμη gpu. Υπόψιν ότι σε μερικά occasions και περιοχές και στην ti διάβασα κάπου ότι είχε βουτιές, είναι unoptimized το game.. Με την 970 είσαι avg στα 40+ fps όπου τα θεωρώ playable framerate.

 

Το VR κάπου θα δικαιολογούσε την ti, και όντως θα ήταν κάτι άλλο.

Για 60αρι μιλούσα φίλος ok..

Αλλά πιστεύω κάπως έτσι θα ναι και μ'αυτο

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...