Προς το περιεχόμενο

Quantum Break [PC]


naruto14

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderators
Δημοσ.

Τον Μάιο έρχεται το update στο store που θα επιτρέπει fullscreen mode με G-Sync/FreeSync και φυσικα ξεκλείδωμα στα Hz.

 

Το εμετικό grain θα το αφαιρέσουν; Τη θολούρα θα την βγάλουν; Το performance θα το φτιάξουν;

 

Δεν γίνεται να έχει κυκλοφορήσει το RotTR που είναι multiplatform, έχει τα γραφικά που έχει και παίζει κομπλέ σε mid-range συστήματα και να έχει performance issues το QB (που είναι μισο-exclusive) με τα shitty γραφικά του. Είναι γελοίο, πως να το κάνουμε. Ή θα έχει γραφικάρες και δεν θα τρέχει καλά ή θα είναι σαν PS2 game και θα τρέχει ακατέβατα 1080p60.

  • Like 3
  • Απαντ. 783
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Μια χαρά γραφικά έχει το QB, με τον φωτισμό και τα μοντέλα να είναι από τα καλύτερα που έχουμε δει σε PC. Η θολούρα a.ka reconstruction/upscale σύμφωνα με τα λεγόμενα της Remedy δεν νομίζω να αφαιρεθεί αφού έτσι είναι φτιαγμένο το παιχνίδι, αλλά είπαν ότι στο επόμενο update θα φτιάξουν το stuttering(frame-pacing issues) και θα δώσουν επιλογή για film-grain on/off. Προσωπικά το film-grain δεν μου λέει και πολλά, αν δεν μπορούν να δώσουν επιλογή να απενεργοποιήσουμε το upscale, τότε μια ζωή θολό θα 'ναι στο PC το παιχνίδι. Εάν το κλείναμε λέει η Remedy θα υπήρχε τεράστιο performance hit, που σημαίνει ότι το παιχνίδι θα ήταν unplayable ακόμα και για τις top GPUs.

Δημοσ.

Πέρα φωτισμού, και μοντέλου του χαρακτήρα, θέλετε να τα πιάσουμε ένα ένα για να δείτε ότι δεν είναι και τίποτα το ιδιαίτερο σε οπτικό επίπεδο το QB;

 

Ακόμα και αν φύγει η θολούρα, το film grain και κάπως το διορθώσουν.

 

Vegetation; Κλάμα, frostbite και cryengine, Αντε και η R* μόνο τα καταφέρνουν σε αυτό.

 

Textures,έχω δει και καλύτερα σε Unity, Syndicate και Division.

 

Και μιας που λεω Division, έχετε δοκιμάσει να πυροβολησετε σε κανένα όχημα ή οτιδήποτε εκτός ανθρώπων στο game; Για δοκιμάστε.. Παιχνίδι του 2008 έχει περισσότερο destruction και αλληλεπίδραση με το περιβάλλον από το QB εν έτη 2016..

 

Θέλετε να πούμε και άλλα; Shooting mechanics κτλ;

 

Μόνο η ιστορία κάπως με τραβάει να το παίξω, θέματα με το perfomance δεν έχω άλλα αυτό συμβαίνει λόγω ωμής δύναμης της ti και φυσικά ότι παίζω σε 1080p ανάλυση..

Δημοσ.

Τα γραφικά του QB είναι ανώτερα από αυτά που ανέφερες, απλά λόγω reconstruction/upscale χαντακώνονται και δεν βλέπεις την πραγματική ποιότητα του. Σαν να σου βάλω 8K textures και να σου τιγκάρω το παιχνίδι με FXAA/MLAA, δεν θα δεις καλή ποιότητα και αυτό ακριβώς συμβαίνει και στο QB. Η τεχνική που χρησιμοποιεί είναι για κονσόλα + TV, όχι για PC monitor(Δυστυχώς).

  • Like 1
Δημοσ.

Το film-grain  και 2-3 φιλτρα να ειχε επιλογη για off για να τρεχει στα low - medium που δινουν οι ιδιοι , αλλιως ειναι στην κατηγορια σκουπιδια για μενα .

Δεν με ενδιαφερει πως ΘΑ τρεχει σε 4k , με ενδιαφερει οτι εχει το μαυρο χαλι τωρα και το πουλανε για ΑΑΑ. Το δις εξαμαρτην μετα το απαραδεκτο gears .Quality control δεν παιζει για τα " games for windows¨" μονο marketing :P .

Δημοσ.

Σε TV όντως το game δείχνει καλύτερα, αντιθέτως στο monitor είναι εμετός. O ορισμός του console port. Εγώ δεν είμαι εντυπωσιασμένος και το περίμενα πως και πως. Και ένα καλό preset σε SweetFX κάτι θα έκανε. Ναι, το AA του ειναι μια μίξη FXAA με κάτι άλλο, δεν ξέρω τι, και το κάνει ακόμη χειρότερο.

 

Οπως ειπώθηκε και παραπάνω, επιλογές για film grain, motion blur, hz, και να αυξηθεί κάπως το Sharpness του για να φύγει αυτή η εμετική θολούρα/μποχα.

 

Έτσι κάτι μπορεί να γίνει..

 

Εγώ δεν έχω εντυπωσιαστεί από το οπτικό επίπεδο, και ειμαι στα μισά του story..

  • Moderators
Δημοσ.

Μια χαρά γραφικά έχει το QB, με τον φωτισμό και τα μοντέλα να είναι από τα καλύτερα που έχουμε δει σε PC. Η θολούρα a.ka reconstruction/upscale σύμφωνα με τα λεγόμενα της Remedy δεν νομίζω να αφαιρεθεί αφού έτσι είναι φτιαγμένο το παιχνίδι, αλλά είπαν ότι στο επόμενο update θα φτιάξουν το stuttering(frame-pacing issues) και θα δώσουν επιλογή για film-grain on/off. Προσωπικά το film-grain δεν μου λέει και πολλά, αν δεν μπορούν να δώσουν επιλογή να απενεργοποιήσουμε το upscale, τότε μια ζωή θολό θα 'ναι στο PC το παιχνίδι. Εάν το κλείναμε λέει η Remedy θα υπήρχε τεράστιο performance hit, που σημαίνει ότι το παιχνίδι θα ήταν unplayable ακόμα και για τις top GPUs.

 

Δεν ξέρω τι εννοείς όταν λες «μια χαρά γραφικά». Για εμένα προσωπικά, συγκριτικά με τους πόρους που ζητάει, όχι δεν έχει καλά γραφικά. Το Arkham Knight και το RotTR -για μένα- έχουν καλύτερα γραφικά. Μπορεί να μην έχουν τόσο λεπτομερή μοντέλα, αλλά τουλάχιστον δεν μου έρχεται εμετός από το blur, το grain, το upscale και όλες τις υπόλοιπες πίπες που ΔΕΝ μου έχουν δώσει την επιλογή να κλείσω κατά βούληση.

 

Τον φωτισμό να τον βράσω, όταν στην πρώτη σκηνή του παιχνιδιού μέσα στο ταξί, οι σκιές στο πρόσωπο του Jack τρεμοπαίζουν λες και κρατάει κερί μπροστά στα μούτρα του. Στην παρούσα φάση, τα 70 ευρώ (ή τα 50 στις άλλες χώρες) είναι τραγικά πολλά. Όπως είναι τώρα, δεν αξίζει πάνω από 20-25 ευρώ.

 

Το μόνο θετικό είναι ότι το story με τραβάει πολύ. Δεν ξέρω αν θα είναι αρκετό αυτό για να το προχωρήσω ή αν θα περιμένω να το σιάξουν και μετά να το αγοράσω.

 

Και κάτι τελευταίο (και γενικότερο): πότε έγινε το παγκόσμιο pc game developing συμβούλιο που αποφασίστηκε ότι τα games που κυκλοφορούν δεν θα μας δίνουν το δικαίωμα να πειράζουμε τις ρυθμίσεις; Τι είδους ανωμαλία είναι αυτή, να μην έχει καν quit game το main menu; Έχουν κάψει πολλές φλάντζες εκεί στη Remedy μου φαίνεται. Είναι λες και κυκλοφόρησαν μία beta παιχνιδιού για να το φτιάξουν με patches στην πορεία.

Δημοσ.

Συμφωνώ σε όλα, θα προσθέσω για την τελευταία σου φράση ότι οι περισσότεροι devs το κάνουν αυτό πλέον με games μισοτελειωμένα σε beta φάση που φτιάχνονται ή δεν φτιάχνονται μετά από πολλά patches.. Δεν μπορούμε να ξέρουμε αν γίνεται επίτηδες ή υπάρχει τρομερή πίεση με τις ημερομηνίες ή και τα δύο μαζί, και δεν κάθονται να κάνουν το προφανές.. Ποιο είναι το μέσο gaming σύστημα; Στο περίπου ρε παιδί μου γιατί οι συνδυασμοί είναι πραγματικά πολλοί.. Να το τεσταρουμε ρε παιδί μου.. Παίζει, σέρνεται τι διάολο γίνεται;

 

 

Ε ούτε αυτό δεν κάνουν ή το κάνουν, κάνουν τις πάπιες και ότι γίνει.. Και μετά shit storm, refunds, γκρίνια, κακό όνομα και φυσικά θείος all the way..

Δημοσ.

Δεν ξέρω τι εννοείς όταν λες «μια χαρά γραφικά». Για εμένα προσωπικά, συγκριτικά με τους πόρους που ζητάει, όχι δεν έχει καλά γραφικά. Το Arkham Knight και το RotTR -για μένα- έχουν καλύτερα γραφικά. Μπορεί να μην έχουν τόσο λεπτομερή μοντέλα, αλλά τουλάχιστον δεν μου έρχεται εμετός από το blur, το grain, το upscale και όλες τις υπόλοιπες πίπες που ΔΕΝ μου έχουν δώσει την επιλογή να κλείσω κατά βούληση.

 

Τον φωτισμό να τον βράσω, όταν στην πρώτη σκηνή του παιχνιδιού μέσα στο ταξί, οι σκιές στο πρόσωπο του Jack τρεμοπαίζουν λες και κρατάει κερί μπροστά στα μούτρα του. Στην παρούσα φάση, τα 70 ευρώ (ή τα 50 στις άλλες χώρες) είναι τραγικά πολλά. Όπως είναι τώρα, δεν αξίζει πάνω από 20-25 ευρώ.

 

Το μόνο θετικό είναι ότι το story με τραβάει πολύ. Δεν ξέρω αν θα είναι αρκετό αυτό για να το προχωρήσω ή αν θα περιμένω να το σιάξουν και μετά να το αγοράσω.

 

Και κάτι τελευταίο (και γενικότερο): πότε έγινε το παγκόσμιο pc game developing συμβούλιο που αποφασίστηκε ότι τα games που κυκλοφορούν δεν θα μας δίνουν το δικαίωμα να πειράζουμε τις ρυθμίσεις; Τι είδους ανωμαλία είναι αυτή, να μην έχει καν quit game το main menu; Έχουν κάψει πολλές φλάντζες εκεί στη Remedy μου φαίνεται. Είναι λες και κυκλοφόρησαν μία beta παιχνιδιού για να το φτιάξουν με patches στην πορεία.

 

Να τα πάρουμε από την αρχή. Συμφωνώ με τις θολούρες και το κράξιμο που ρίχνεις που δεν μας δίνεται η επιλογή να τα απενεργοποιήσουμε όλα αυτά(Τουλάχιστον για την ώρα). Το ότι σ' αρέσουν πιο πολύ τα γραφικά του RoTR ή του Arkham Knight, δεν λέει πολλά γιατί αυτό είναι καθαρά θέμα γούστου. Δώσε μου ένα QB που να μπορώ να απενεργοποιήσω το reconstruction, το film grain και να βάλω SweetFX και μετά έλα να μου πεις για τα γραφικά των άλλων παιχνιδιών. Αυτό με το φως που λες, το έχουν αναγνωρίσει και θα φτιαχτεί σε μελλοντικό update. Τώρα όσον αφορά το story του παιχνιδιού, είναι αρκετά δυνατό, δεν είναι επίπεδο Alan Wake, αλλά παίζοντάς το καταλαβαίνεις ότι παίζεις παιχνίδι της Remedy και αυτό λέει πολλά. Η τιμή όντως είναι τραγική και θα 'πρεπε να κοστίζει λιγότερο, αλλά γι' αυτό φταίει αποκλειστικά η M$ και όχι η Remedy. Μόλις βγει το update για το Winstore τον Μάιο που θα μπορούμε επιτέλους να παίζουμε με ξεκλείδωτο frame-rate και να έχουμε G-Sync/FreeSync θα βελτιωθούν αρκετά τα πράγματα.

 

Το παιχνίδι δυστυχώς κρατιέται αρκετά πίσω από τα κλειδώματα του Winstore, αν έβγαινε στο Steam αλλιώς θα μιλούσαμε τώρα. Δυστυχώς όμως ανήκει στην M$ και αυτή αποφασίζει.

Δημοσ.

Συμφωνώ με Psycho στο ότι το upscale λόγω θολούρας, δεν αφήνει να δούμε την ποιότητα γραφικών 100%. Παρόλα αυτά όμως, δεν βλέπω κάτι το τόσο εντυπωσιακό και προχωρημένο στην οθόνη μου που να δικαιολογεί αυτή την τεχνική στην έκδοση για PC.

 

Από και και πέρα, καλύτερα να έλεγαν μόνο ότι το reconstructing είναι ο σκελετός της μηχανής και δεν μπορεί να απενεργοποιηθεί και ας σταματούσαν εκεί. Το να το συνεχίζουν όμως και να μιλάνε για performance στο PC είναι τουλάχιστον γελοίο και προσβολή της νοημοσύνης του αγοραστή. Δηλαδή αν ριξουμε τα γραφικά πχ στο Low που κάνουν το παιχνίδι σαν τίτλο του 2006, χωρίς το reconstruction θα είχαμε ακόμα σοβαρότατες πτώσεις στο frame rate?? Μιλάμε σοβαρά τωρα?

 

Το performance benefit στο Xbox το καταλαβαίνω. Και μόνο που κάνουν αναφορά γι αυτό στο PC όμως (και μάλιστα με DX12) απλά γελοιοποιούν τον ίδιο τους τον εαυτό. Αυτά είναι λόγια που ταιριάζουν σε MS marketing executives, όχι σε σοβαρό στούντιο ανάπτυξης.

 

Το παιχνίδι με η χωρίς reconstruction δεν έχει γραφικά τέτοιου επιπέδου που να έχουν τόσο τρελές απαιτήσεις σε hardware.

 

Εάν όντως μιλούσαμε για γραφικά που να πουσαρουν σημερινές high end gpu's στα όρια τους, ούτε σε 480p δεν θα μπορούσε να τρέξει στο Xbox.

Δημοσ.

Τα γραφικά του παιχνιδιού είναι δυνατά, αλλά ποτέ δεν είπα ότι μια 970 δεν θα 'πρεπε να το τρέχει άνετα σε 1080P. Δεν είναι open-world για να είναι μεγάλες οι απαιτήσεις, linear levels έχει. Το reconstruction δεν νομίζω να απενεργοποιηθεί, αφού έτσι είναι φτιαγμένο το παιχνίδι. Προσωπικά θα ήθελα να μου δώσουν την επιλογή και ας είχε μεγάλο performance hit, στο PC πρέπει να υπάρχουν επιλογές. Από την άλλη, η χαμηλότερη ανάλυση με το 4xMSAA που βάζουν, έρχεται μία ή άλλη με την native ανάλυση. Δεν ξέρω γιατί λένε ότι ένα native 1080P θα απέδιδε πολύ χειρότερα, ίσως να μην μπορούν να απενεργοποιήσουν το 4xMSAA ; Δεν βρίσκω άλλη εξήγηση.

Δημοσ.

Aν έχει όντως 4XMSAA είναι τραγικό γιατί πέρα της μίξης του (πιθανόν λόγω της θολούρας) με FXAA το game είναι τίγκα στα jaggies που διακρίνονται πανεύκολα. Πέρα του μοντέλου των χαρακτήρων και τους φωτισμούς, δεν βλέπω κάτι το τόσο καλό επίσης. Δυνατό για μένα ήταν το The Order ας πούμε στο οπτικό επίπεδο, δεν του πέταγες σχεδόν τίποτα. Αλλά το περιβάλλον απλά μια μακέτα, καμία σχεδόν αλληλεπίδραση.. Το ίδιο και στο QB. Εννοείται πως αυτά που ζητάει σε hardware είναι πέρα για πέρα παράλογα, κάτι ανάλογο με αυτά που ζήταγε και το Gears of War αν έχεις τον θεό σου.. 

Δημοσ.

Πως δουλεύει το reconstruction:

 

The Windows 10 version of Quantum Break uses the same reconstruction method as on Xbox One. If your resolution is set to 1080p, the game temporally reconstructs the image (except UI) from four 720p buffers rendered with 4xMSAA, just like on Xbox One. Engine assigns input geometry samples from 4xMSAA rendering into shaded clusters in order to maximize covered geometry while keeping the performance on acceptable level by reducing expensive shaded samples. When you change the resolution, the buffers used to construct the image are always 2/3rds of the set resolution, i.e. in 2560x1440 they would be 1706x960.

Δημοσ.

Οπότε αν κάποιος μπορεί να το τρέξει ανθρώπινα στα 1440p(και άνω) κάτι μπορεί να γίνει. Έχω δει και καλύτερη χρήση του MSAA ακόμα και σε 720p. Anw, να δω πως θα το φτιάξουν, αν μπορούν φυσικά και είναι εφικτό να φτιαχτεί. Το DSR να φανταστώ δεν λειτουργεί να έκανα μια δοκιμή.. 

Δημοσ.

Η μοναδική εξήγηση είναι ότι η έκδοση του PC θα πρέπει να είναι ίδια με αυτή του Xbox. Δεν υπάρχει άλλη εξήγηση.

 

Προς το παρόν και τα τρία UWP παιχνίδια δεν μπορούν να μαξαριστουν πέρα από την Xbox έκδοση. Το QB είναι λίγο πιο accurate στις σκιές και αυτό είναι όλο.

 

Θα δούμε και στα μελλοντικά UWP παιχνίδια αν υιοθετήσουν αυτή την προσέγγιση του parity μεταξύ εκδόσεων. Μάλλον θα έχουμε τίτλους που θα έχουν πολύ μικρή διαφορά με το Xbox αλλά με εξωφρενικές απαιτήσεις σε PC hardware.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...