Γιάννης Platano Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2016 Μιας και ο λογος για Καλλιθεα...Το 2008 αν θυμαμαι καλα μου ειχαν σηκωσει καλως το αμαξι με γερανο επειδή ειχα παρκαρει σε γωνια σε παραδρομο της Συγγρου μετα το Media Market. Στο χαρτι της κλισης εγραφε : "Κατασταση κατά την παραλαβη εκδορες , γδαρσιματα κλπ" Ρωτησα τον τοτε διοικητη της Τροχαιας γιατι τα εγραφαν αυτά και μου ειπε ότι προφανως τα ειχε το αμαξι . Για κακη του τυχη το αμαξι ηταν μονο 2 μηνων και δεν ειχε προλαβει αυτή την...προικα . Του το ειπα και αρχισε τις δικαιολγιες κλπ κλπ ...Κακως δεν κινηθηκα τοτε εναντιον αυτου που τα ειχε γραψει γιατι μου εδωσε τις πινακίδες σε 3 μερες αντι νομιζω των 20 που ηταν η παραβαση μου. Ηταν τοτε που ειχαν ερθει οι αγροτες με τρακτέρ από την Κρητη .
Miracle Worker Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2016 Και όπου και να πας στην Ελλάδα φτιάχνουν πεζόδρομους, λες και βρέχει ο θεός πλακάκια. Αφού βλέπεις ότι δεν πάει η δουλειά, τι το συνεχίζεις. 2
Sarandis Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2016 Θυμάμαι τύπο που είχε παρκάρει τόσο κοντά στην πόρτα του σπιτιού που δε μπορούσα να βγω. Φώναξα αστυνομία μετά απο κάνα 2ωρο και τον γράψανε. Μετά έμαθα οτι ήταν μπάτσος. Achievement unlocked. 6
pournaras Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2016 Κάνουμε τα πράγματα δύσκολα χωρίς λόγο πιστεύω. Βλέπεις μια πυλωτή με αυτοκίνητα μέσα, θα πας να παρκάρεις μπροστά να την κλείσεις επειδή δεν βλέπεις αριθμό πρωτοκόλλου κλπ; Εγώ δεν θα το έκανα με τίποτα πάντως, να κάτσω να τσακωθώ με τους ανθρώπους, να χαλάσω και τη δικιά μου μέρα και τη δικιά τους...είναι πυλωτή - είσοδος πάω παρακάτω. Προφανως, αλλα αν η πυλωτη ειναι αδεια εκεινη τη στιγμη και παρκαρεις και σου φερει ο αλλος την τροχαια, γιατι δεν μπορει να μπει μεσα;
kalogeros Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2016 Χωρις να παρεις εσυ νομιμη εγγραφη αδεια απο το Δημο που να δηλωνει οτι ο χωρος ειναι εισοδος σε παρκινγκ, και χωρις να εχεις πινακιδα που να αναγραφει τον αριθμο πρωτοκολλου της αποφασης του Δημου, και χωρις να κανεις διαγραμηση με κιτρινο χρωμα στο χωρο ακριβως που θα σου υποδειξει ο Δημος, μια χαρα παρκαρει οποιοςς θελει. Και ο χωρος δεν ισουται οσο η πυλωτη, αλλα οσο χωρα να περασει ενα αυτοκινητο. Αν εχεις πχ μια πυλωτη πλατους 10 μετρων δε θα παρεις αδεια για ολο το πλατος αλλα μονο για ενα χωρο τοσο ωτε να μπορει να περνα ενα αυτοκινητο. Αντιγράφω από τον ΚΟΚ Άρθρο 34: Στάση και στάθμευση 1.... 2.... 3. H στάθμευση oχήματoς στo oδόστρωμα απαγoρεύεται και: α) ... β) Mπρoστά από την είσoδo και έξoδo oχημάτων παρoδίoυ ιδιoκτησίας ως και απέναντι από αυτήν, όταν η oδός είναι στενή και παρεμπoδίζεται η είσoδoς-έξoδoς oχημάτων εξ αυτής. Τόσο απλά. Χωρίς να αναφέρει πουθενά πινακίδες, κίτρινες γραμμές και άλλες γραφειοκρατικές διαδικασίες. Έχεις κάποιο επίσημο έγγραφο που να βεβαιώνει αυτό που λες εσύ; Απαντήσεις του στυλ "μου είπε ο τάδε που του είπε ο έτσι που άκουσε από εκείνον που μπλα μπλα μπλα" θα θεωρηθούν άκυρες. FYI, έχω καλέσει το 100 πολλές φορές για αυτό το θέμα και τους έχουν γράψει όλους (πλην ενός που έκριναν ότι το ΙΧ μου μπορούσε να μπει πλάγια στην πυλωτη, άσχετα εάν τελικά δεν μπορούσε). Σε μία περίπτωση, μάλιστα, πριν από περίπου έναν χρόνο, πήραν και τις πινακίδες αυτού που με είχε κλείσει. Και δεν έχω τίποτα από αυτά που αναφέρεις.
pournaras Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2016 Αντιγράφω από τον ΚΟΚ Τόσο απλά. Χωρίς να αναφέρει πουθενά πινακίδες, κίτρινες γραμμές και άλλες γραφειοκρατικές διαδικασίες. Έχεις κάποιο επίσημο έγγραφο που να βεβαιώνει αυτό που λες εσύ; Απαντήσεις του στυλ "μου είπε ο τάδε που του είπε ο έτσι που άκουσε από εκείνον που μπλα μπλα μπλα" θα θεωρηθούν άκυρες. FYI, έχω καλέσει το 100 πολλές φορές για αυτό το θέμα και τους έχουν γράψει όλους (πλην ενός που έκριναν ότι το ΙΧ μου μπορούσε να μπει πλάγια στην πυλωτη, άσχετα εάν τελικά δεν μπορούσε). Σε μία περίπτωση, μάλιστα, πριν από περίπου έναν χρόνο, πήραν και τις πινακίδες αυτού που με είχε κλείσει. Και δεν έχω τίποτα από αυτά που αναφέρεις. Λογω προτινης εργασιας εχω κανει αυτη τη διαδικασια αρκετες φορες. Πολυ σωστα αναφερει ο ΚΟΚ, αλλα αναφερει για εισοδο-εξοδο οχηματων. Αυτο πρεπει καποιος να το ορισει, δεν ειναι αυθαιρετο, και αυτη η αρμοδια αρχη ειναι ο Δημος που θα σου ορισει επακριβως το σημειο εισοδου - εξοδου της οικοδομης σου. Ειπα και πριν, εχεις μια οικοδομη με φατσα 10-15 μετρα, και ολη ειναι πυλωτη. Θεωρεις οτι ολο το πλατος ειναι εισοδος-εξοδος, και αν οχι, ποιο κομματι, ποιος θα το ορισει και πως θα ενημερωσεις τον κοσμο;
thant Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2016 Και όπου και να πας στην Ελλάδα φτιάχνουν πεζόδρομους, λες και βρέχει ο θεός πλακάκια. Αφού βλέπεις ότι δεν πάει η δουλειά, τι το συνεχίζεις. Πολύ σωστά. Κλείνουμε δρόμους για να γίνουν πεζόδρομοι και κάνουμε το πρόβλημα του παρκαρίσματος ακόμα μεγαλύτερο. Και που θα πάνε τα αυτοκίνητα? Οι δήμοι κάνουν κάτι γιαυτό? Εγώ δεν είμαι απο αυτούς που παρκάρουν παράνομα αλλά δίνω ενα δίκιο σε αυτούς που το κάνουν... 1
Adon1s Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2016 Λογικη του καθε μεγαλου Δημου ,με πεζοδρομησεις,δημοτικη αστυνομια,διαπλατυνσεις κλπκλπ, ειναι να ΑΠΟΤΡΕΨΕΙ τον πολιτη απο το να χρησιμοποιησει αυτοκινητο σε μια ηδη συμφορημενη περιοχη, παρα μονο τα ΜΜΕ.Κατα την γνωμη μου,ειμαι υπέρμαχος της ιδεας αυτης. Εφόσον,ομως, υπαρχουν αντιστοιχες υποδομες.Πχ θες να πας απο Καλαμαρια -> Αριστοτελους; Ή παρε το 5 , ή παρε αμαξι, παρκαρε στην Δεθ στο Παρκινγκ και περπατα. 3
Γιάννης Platano Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2016 Λογικη του καθε μεγαλου Δημου ,με πεζοδρομησεις,δημοτικη αστυνομια,διαπλατυνσεις κλπκλπ, ειναι να ΑΠΟΤΡΕΨΕΙ τον πολιτη απο το να χρησιμοποιησει αυτοκινητο σε μια ηδη συμφορημενη περιοχη, παρα μονο τα ΜΜΕ. Κατα την γνωμη μου,ειμαι υπέρμαχος της ιδεας αυτης. Εφόσον,ομως, υπαρχουν αντιστοιχες υποδομες. Πχ θες να πας απο Καλαμαρια -> Αριστοτελους; Ή παρε το 5 , ή παρε αμαξι, παρκαρε στην Δεθ στο Παρκινγκ και περπατα. Μην συγκρινεις Αθηνα με Θεσσαλονικη φιλε μου. Ημουν προχθες εκει και απο αεροδρομιο μεχρι Αριστοτελους εκανα μισυ ωρα με το αστικο (νομιζω το 78) Στην Αθηνα ειναι πολυ πιο δυσκολα τα πραγματα
kalogeros Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2016 Λογω προτινης εργασιας εχω κανει αυτη τη διαδικασια αρκετες φορες. Πολυ σωστα αναφερει ο ΚΟΚ, αλλα αναφερει για εισοδο-εξοδο οχηματων. Αυτο πρεπει καποιος να το ορισει, δεν ειναι αυθαιρετο, και αυτη η αρμοδια αρχη ειναι ο Δημος που θα σου ορισει επακριβως το σημειο εισοδου - εξοδου της οικοδομης σου. Ειπα και πριν, εχεις μια οικοδομη με φατσα 10-15 μετρα, και ολη ειναι πυλωτη. Θεωρεις οτι ολο το πλατος ειναι εισοδος-εξοδος, και αν οχι, ποιο κομματι, ποιος θα το ορισει και πως θα ενημερωσεις τον κοσμο; Η αρμόδια αρχή για να ορίσει την είσοδο και την έξοδο της πολυκατοικίας είναι η πολεοδομία. Εκεί είναι δηλωμένες οι είσοδοι και έξοδοι των πυλωτών και όχι στο δήμο. Οι πυλωτές δηλώνονται στην πολεοδομία και στη συνέχεια περνάν από αυτοψία από τους αρμόδιους υπαλλήλους πριν παραδοθεί η πολυκατοικία. Σαφώς και δεν είναι δουλειά της αστυνομίας να ελέγξει εάν μια είσοδος/έξοδος πυλωτής ειναι δηλωμένη ή όχι. Αυτό είναι άλλου παπά ευαγγέλιο. Αλλά επειδή γνωρίζω και τον νόμο, ο οποίος ορίζει μία είσοδο μέγιστου μήκους 2,5 μέτρων και μία έξοδο μέγιστου μήκους 2,5 μέτρων ανά πρόσοψη της πολυκατοικίας, σε πληρορφορώ ότι η πυλωτή είναι 100% νόμιμη. Εκτός κι αν ο εργολάβος την είχε δηλώσει στην πολεοδομία ως βοσκοτόπι ξερωγώ. Από 'κει και πέρα, αν σου έχουν κόψει κλήση γιατί έκλεισες μια πυλωτη και πιστεύεις ότι η πυλωτή είναι παράνομη, κάνεις καταγγελία στην πολεοδομία. Αυτό, όμως, δεν ανερεί το γεγονός ότι εμπόδισες την εισοδο και την έξοδο των οχημάτων. Λογικη του καθε μεγαλου Δημου ,με πεζοδρομησεις,δημοτικη αστυνομια,διαπλατυνσεις κλπκλπ, ειναι να ΑΠΟΤΡΕΨΕΙ τον πολιτη απο το να χρησιμοποιησει αυτοκινητο σε μια ηδη συμφορημενη περιοχη, παρα μονο τα ΜΜΕ. Κατα την γνωμη μου,ειμαι υπέρμαχος της ιδεας αυτης. Εφόσον,ομως, υπαρχουν αντιστοιχες υποδομες. Πχ θες να πας απο Καλαμαρια -> Αριστοτελους; Ή παρε το 5 , ή παρε αμαξι, παρκαρε στην Δεθ στο Παρκινγκ και περπατα. Αυτό ακριβώς. Πατριωτάκη καλαμαριώτης είσαι;
Adon1s Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2016 Τσου, Μποτσαριωτης :Ρ Απλα εψαχνα ενα παραδειγμα θεωρητικα "μεγαλης" αποστασης !
Βασίλης_29 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2016 Δυστυχώς σε αυτά τα θέματα στην Ελλάδα η παιδεία με την οποία τα αντιμετωπίζουμε είναι κατώτερη και από νεάντερταλ, και μαζί με αυτά ένα ανεπαρκές λειτουργικά κράτος. Καλά κάνουν πάντως όσοι επιμένουν με καταγγελίες και δεν τα παρατάνε με την λογική έλα μωρέ και αύριο πάλι τα ίδια θα γίνουν. Για το θέμα των γκαράζ, επειδή το είχα ψάξει παλαιότερα, ισχύει αυτό που λέει ο pournaras, πρέπει να έχει τοποθετήσει η ειδική πινακίδα οτι πρόκειται για γκαράζ με το γράμμα Ρ και παράλληλα να αναφέρεται στην πινακίδα ένας αριθμός πρωτοκόλλου από την απόφαση του δήμου, επίσης πρέπει να υπάρχει άδεια και από την αστυνομία οτι πρόκειται για γκαραζ εκεί. Ο μόνος χώρος που απαγορεύεται να παρκάρει κάποιος είναι μόνο μπροστά από την πόρτα της εισόδου του γκαράζ, σε όλα τα υπόλοιπα μπορεί. 1
zio10 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2016 Προφανως, αλλα αν η πυλωτη ειναι αδεια εκεινη τη στιγμη και παρκαρεις και σου φερει ο αλλος την τροχαια, γιατι δεν μπορει να μπει μεσα; Τι διαφορά έχει αφού και πάλι κλείνεις την είσοδο; Νομίζω ότι σωστά θα κάνει να σου φέρει την τροχαία και γενικά νομίζω ότι δεν υπάρχει λόγος να παρκάρεις εκεί. Το βλέπω άσχετο αν έχει ή όχι αυτοκίνητα μέσα.
e-tic Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2016 χαχαχχ το ΑΤ της Καλλιθεας ειναι επιεικως γτπ ξυνονται ολη μερα, αν τους φωναξεις για κατι δεν εμφανιζονται ποτε. σε ολο το μηκος της Θησεως διπλο-τριπλο παρκαρουν και δε κοβεται ουτε μια κληση. καμια φορα που πρεπει να μαζεψουν φραγκα, στηνονται στη διασταυρωση με δαβακη και γραφουν καμια κληση για κρανος κ μεχρι εκει. το σπιτι να σου ανοιγουν στα 50 μετρα απο το τμημα και να τους φωναξεις δε θα ερθουν (εχει συμβει) να μην αναφερω το ανεκδοτο του αστυνομικου της γειτονιας που με φανφαρες ανακοινωνε ο δημαρχος προ μηνων. οσο τους ειδες εσυ, αλλο τοσο και γω. εντελως ανυπαρκτοι και γι'αυτο καθενας κανει ο,τι γουσταρει Στο ΑΤ Καλλιθέας ΔΕΝ υπάρχουν λειτουργικά οχήματα. Δύο περιπολικά που υπάρχουν έχουν παροπλιστεί λόγω ανυπαρξίας συντήρησης, γιατί απλά δεν υπάρχουν κονδύλια. Εδώ και καιρό παρακαλάγαν οι υπεύθυνοι όσους γνωστούς είχαν σε συνεργεία για να κάνουν μια ψιλοσυντήρηση δωρεάν ή επι πιστώσι ώστε τα οχήματα να μπορέσουν να συνεχίσουν να κινούνται, αλλά και αυτό δεν μπορούσε να γίνεται συνέχεια... Απο όσο γνωρίζω, αυτή τη στιγμή βγαίνει μόνο μία εποχούμενη περιπολία με περιπολικό δανεικό απο το ΑΤ Αγ.Δημητρίου ή ΑΤ Δάφνης. Οι αστυνομικοί της γειτονιάς (Ξεχωριστή υπηρεσία αλλά συστεγαζόμενη στο ΑΤ) είναι 12 άτομα σε 2 βάρδιες ητοί 6 άτομα ανα βάρδια. Οι αρμοδιότητές τους δεν περιλαμβάνουν τροχαίες παραβάσεις αλλά είναι περισσότερο μια light αστυνομία για να ασκούν κάποιες "ελαφρές" υπηρεσίες και να αποσυμφορίζουν την ΕΛ.ΑΣ. (γνήσια υπογραφής, ηχορύπανση, έχεσε ο σκύλος του γείτονα κτλ). Είναι περισσότερο διαμεσολαβητές ανάμεσα στον πολίτη και την ΕΛ.ΑΣ., μια υπηρεσία που είναι υπο πυλοτική υλοποίηση σε 4 δήμους σε όλη την Ελλάδα (Καλλιθέα και Χαλάνδρι για τον ν.Αττικής). Η υποστελεχωμένη τροχαία (Επίσης ξεχωριστή υπηρεσία αλλά συστεγαζόμενη στο ΑΤ) έχει πεδίο δράσης απο την Καλλιθέα μέχρι την Γλυφάδα. Υπάρχει ένας γερανός για όλο τον νότιο τομέα και αυτός αναγκαστικά ασχολείται μόπνο με τα του ΟΑΣ. Η δημοτική αστυνομία (η οποία κακώς και παραπλανητικά έχει τον όρο "αστυνομία" στην ονομασία της γιατί είναι καθαρά δημοτική υπηρεσία) επανασυστάθηκε στην Καλλιθέα απο τις αρχές του καλοκαιριού (είχε καταργηθεί το 2013) και αυτή την στιγμή αριθμεί ενεργό δυναμικό τριών (3!!!!) ατόμων για να ασκεί περίπου 30 διαφορετικές αρμοδιότητες σε έναν δήμο με την έκταση και τον πληθυσμό της Καλλιθέας. Αυτά τα γνωρίζω για την Καλλιθέα, αλλά πιστεύω οτι λίγο εως πολύ ισχύουν και για άλλες περιοχές. Δεν θέλω να υπερασπιστώ κανέναν, αλλά καλό είναι πριν μιλήσουμε και κατηγορήσουμε να γνωρίζουμε λίγα πράγματα. Λογω προτινης εργασιας εχω κανει αυτη τη διαδικασια αρκετες φορες. Πολυ σωστα αναφερει ο ΚΟΚ, αλλα αναφερει για εισοδο-εξοδο οχηματων. Αυτο πρεπει καποιος να το ορισει, δεν ειναι αυθαιρετο, και αυτη η αρμοδια αρχη ειναι ο Δημος που θα σου ορισει επακριβως το σημειο εισοδου - εξοδου της οικοδομης σου. Ειπα και πριν, εχεις μια οικοδομη με φατσα 10-15 μετρα, και ολη ειναι πυλωτη. Θεωρεις οτι ολο το πλατος ειναι εισοδος-εξοδος, και αν οχι, ποιο κομματι, ποιος θα το ορισει και πως θα ενημερωσεις τον κοσμο; Υπεύθυνος για να ορίσει την είσοδο και την έξοδο είναι η πολεοδομία της κάθε περιοχής (υπηρεσία που ανήκει στην περιφέρεια και όχι στον δήμο) βάση της κάτοψης που θα προσκομίσει ο μηχανικός. Κάθε κτήριο αμιγών διαμερισμάτων μπορεί να έχει μόνο μία είσοδο και μόνο μια έξοδο ανα πλευρά που εφάπτεται σε δρόμο με σαφές και προκαθορισμένο μήκος. Ο δήμος είναι υπεύθυνος (μέσω των τεχνικών συνεργείων) να βυθίσει το πεζοδρόμιο ώστε να μπορεί να υπάρχει ομαλή πρόσβαση στο parking. Η αυθαίρετη τσιμεντοποίηση του ρύθρου ή οι πρόχειρες κατασκευές ραμπών υποδεικνύουν, με μικρή πιθανότητα λάθους, ένα μη νομιμο parking.
DYEL Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2016 το παρκαρισμα σε πεζοδρομιο ειναι παρανομο???? σε οποια γειτονια και να πας υπαρχουν δεκαδες αμαξια παρκαρισμενα σε πεζοδρομιο σε ολολκηρη την ελλαδα. αυτο π.χ ειναι παρανομο? ή το παρανομο ειναι να παρκαρεις ολο το αμαξι στο πεζοδρομιο?
Προτεινόμενες αναρτήσεις