Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Η αντλια βενζινης δουλευει συνεχεια ,και στελνει βενζινη στο κυκλωμα ψεκασμου, απλα οταν δεν χρησιμοποιειται λογω υγραεριου επιστρεφει ολη η βενζινη πισω με το κυκλωμα επιστροφης

η αντλια θα ζεσταινεται μονο αν εχεις πολυ αδειο ρεζερβουαρ, δηλαδη ρεζερβα και κατω, επειδη δεν θα ειναι βουτηγμενη στο καυσιμο. στην ουσια ειναι υδροψυκτη.

αυτο που χρειαζεται μονο ειναι να μην ειναι αδειο το ντεποζιτο, δε χρειαζεται να το λειτουργεις στη βενζινη.

  • Like 1
Δημοσ.

Κατά ακριβώς ουτε εγω ξέρω να στο εξηγήσω.Στις διάφορες κοινότητες περί Lpg το διάβασα.

Είναι αναλόγως το τύπο αντλίας του κάθε αυτοκινήτου.

Πάντως βενζίνη πάντα έχω πάνω απο το 1/.2 και την ανανεώνω ανα 2 μήνες.

 

Kάτι έχεις καταλάβει λάθος, διάβασε τι γράφει ο Ntinaras παραπάνω.

Αλλά και λογικά να το δεις φίλε μου, είναι δυνατόν να "ψύχεται" η τρόμπα βενζίνης με τα 15χλμ που της κάνεις κάθε τόσο? Και "κρατάει" την θερμοκρασία της για 2500 χλμ οπότε και χρειάζεται πάλι "ψύξη"?

  • 3 χρόνια αργότερα...
Δημοσ.

Από προσωπική εμπειρία (το έπαθα 2 φορές) θα σας αναφέρω οτι το "κόμπιασμα" κατά την επιτάχυνση ή τα "σκασιματα" ή το "τρέμουλο" στο ρελαντί (χωρίς να ανεβοκατεβαίνουν οι στροφές) ήταν λόγω πολλαπλασιαστή. Έχω ενα VW Polo 9N (2003, 75 ps) με 240.000 χλμ και με 130.000 χλμ με υγραέριο ROMANO.

 

Την 1η φορά, είχα κάνει το μεγάλο σέρβις. Έκανα κάπου 1.000 χλμ ταξίδι και κατά την επιστροφή είχα τα παραπάνω θέματα. Πήγα στο συνεργείο (με πολύ ζόρι αφού δεν "τραβούσε" το αμάξι) και είχε κάψει 2 πολλαπλασιαστες και τα 2 ολοκαίνουρια μπουζί. (Στο παρελθόν ειχε αλλαχτεί ο 1 πολλαπλασιαστής απο τον 1ο κάτοχο, αλλά σε διαφορετικη θέση).

 

Την επόμενη φορά, πάλι είχα κάνει το μεγάλο σερβις και φεύγοντας απ το συνεργείο, ρέταρε το αμάξι και απο το διαγνωστικό φάνηκε οτι είχε καεί ο τελευταίος πολλαπλασιαστής. Περιττό να πω οτι ηταν ο μαμίσιος με 240.000 χλμ . Είχε σπάσει στα δύο το μεταλλικό περιβλημα και εσωτερικά είχε σπάσει το πλαστικό και είχε πιασει σκουριά. Δε ξέρω πως αντεξε τοσο. Ευτυχώς δεν είχε "καψει" το μπουζί. 

 

Συμβουλή: Οποιος έχει αμάξι απο Volkswagen Group, καλό θα ήταν να έχει :

- Ενα OBD 2 διαγνωστικό

- Δύο μπουζί (και ένα κλειδί για το βιδωμα-ξεβιδωμα)

- Δυο πολλαπλασιαστες (οι BERU κάνουν 20€ ο ένας και είναι καλοί)

 

Πιστέψτε με,θα σας βγάλει απο μεγάλη ταλαιπωρία.

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Ellhvas είπε

Από προσωπική εμπειρία (το έπαθα 2 φορές) θα σας αναφέρω οτι το "κόμπιασμα" κατά την επιτάχυνση ή τα "σκασιματα" ή το "τρέμουλο" στο ρελαντί (χωρίς να ανεβοκατεβαίνουν οι στροφές) ήταν λόγω πολλαπλασιαστή. Έχω ενα VW Polo 9N (2003, 75 ps) με 240.000 χλμ και με 130.000 χλμ με υγραέριο ROMANO.

Την 1η φορά, είχα κάνει το μεγάλο σέρβις. Έκανα κάπου 1.000 χλμ ταξίδι και κατά την επιστροφή είχα τα παραπάνω θέματα. Πήγα στο συνεργείο (με πολύ ζόρι αφού δεν "τραβούσε" το αμάξι) και είχε κάψει 2 πολλαπλασιαστες και τα 2 ολοκαίνουρια μπουζί. (Στο παρελθόν ειχε αλλαχτεί ο 1 πολλαπλασιαστής απο τον 1ο κάτοχο, αλλά σε διαφορετικη θέση).

Την επόμενη φορά, πάλι είχα κάνει το μεγάλο σερβις και φεύγοντας απ το συνεργείο, ρέταρε το αμάξι και απο το διαγνωστικό φάνηκε οτι είχε καεί ο τελευταίος πολλαπλασιαστής. Περιττό να πω οτι ηταν ο μαμίσιος με 240.000 χλμ . Είχε σπάσει στα δύο το μεταλλικό περιβλημα και εσωτερικά είχε σπάσει το πλαστικό και είχε πιασει σκουριά. Δε ξέρω πως αντεξε τοσο. Ευτυχώς δεν είχε "καψει" το μπουζί. 

Συμβουλή: Οποιος έχει αμάξι απο Volkswagen Group, καλό θα ήταν να έχει :

- Ενα OBD 2 διαγνωστικό

- Δύο μπουζί (και ένα κλειδί για το βιδωμα-ξεβιδωμα)

- Δυο πολλαπλασιαστες (οι BERU κάνουν 20€ ο ένας και είναι καλοί)

Πιστέψτε με,θα σας βγάλει απο μεγάλη ταλαιπωρία.

Αναλώσιμα θεωρούνται τα μπουζοκαλωδια / πολλαπλαστες.

Χρονο ζωής έχουν 150.000.

Με μεγάλη σχέση (4η,5η ) και τέρμα γκάζι , το είχες δοκιμάσει; Λογικά θα σου έκανε διακοπές 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
44 λεπτά πριν, meletis_m είπε

Αναλώσιμα θεωρούνται τα μπουζοκαλωδια / πολλαπλαστες.

Χρονο ζωής έχουν 150.000.

Με μεγάλη σχέση (4η,5η ) και τέρμα γκάζι , το είχες δοκιμάσει; Λογικά θα σου έκανε διακοπές 

370.000 χωρις προβλημα.Αλλαξα μονο καπακι ντιστριμπιτερ και ραουλο.

Επεξ/σία από toyo73
Δημοσ.
3 ώρες πριν, toyo73 είπε

370.000 χωρις προβλημα.Αλλαξα μονο καπακι ντιστριμπιτερ και ραουλο.

Και εγώ στο Honda Accord , πολλαπλασιαστές φόραγε Bosch (90€/τμχ).

Ποτέ δεν είχα αλλάξει έως τις 500.000.

Αλλά περίπου στις 350.000 έψαχνα παντού για διανομέα και oring και έφερα από Αγγλία στη μισή τιμή είχε διαρροή.

Δημοσ.

Κάθε μοντέλο πάσχει και σε διαφορετικό σημείο δεν είναι κανόνας. Η ζωή κάθε ανταλλακτικού είναι θεωρητική και σε κάποια μπορεί το eol να ερθει πιο αργά και σε άλλα πιο γρήγορα είναι χίλιοι παράγοντες. Σε εμένα χαλάει ο ένας πολλαπλασιαστής στα 150.000 τον αλλάζω και στα 156.000 μισοχαλαει και ενας δεύτερος. Αλλάζω μετά από λίγο καιρό και τους άλλους δύο εναπομείναντες μανισιους γιατι θεωρητικά θα έπαιρναν σειρά και αυτοί αλλά και για να έχουν τα ίδια χαρακτηριστικά όλοι τους. Άφησα βέβαια και τον εναν στο πορτμπαγκάζ για κάθε ενδεχόμενο.

Δημοσ.
Στις 4/3/2020 στις 6:00 ΜΜ, meletis_m είπε

Αναλώσιμα θεωρούνται τα μπουζοκαλωδια / πολλαπλαστες.

Χρονο ζωής έχουν 150.000.

Με μεγάλη σχέση (4η,5η ) και τέρμα γκάζι , το είχες δοκιμάσει; Λογικά θα σου έκανε διακοπές 

Γενικά μέχρι να προκύψει αυτό το "κομπιασμα" δεν ειχα παρατηρήσει κάτι, γιατί το αμαξι κινείται κυρίως πορεία και όχι σε κινηση πόλης. Αναλώσιμοι είναι κι αυτοί,απλα είναι "υπουλοι" , καθώς δε προσδίδουν οτι θέλουν αλλαγή και οταν σε εγκαταλείπουν, το αμάξι πάει και δεν πάει.

  • 3 μήνες μετά...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

καλησπερα

για να μην ανοιγω αλλο θεμα: φιλος στην Αθηνα θελει να βαλει υγραεριο. Δεν εχει ιδεα. Ρωταει απο δεξια αριστερα ολοι του λενε "εχει να κανει με το μαστορα και την εγκατασταση"!

Ο συγκεκριμεννος εχει τη bmw e90  320. Ti $@#$ μπορει να βαλει (ακουει 4ης γενιας/5ης γενιας και απειρες μαρκες ιταλικες, πολωνικες, γερμανικες κοκ). Υπαρχει κανενα συνεργειο της προκοπης αξιοπιστο;

το ιδιο προβληματισμο εχει και αλλος φιλςο με volvo s40 1.6 2006..(το εχω γραψει σε αλλο θεμα)

Γενικα τι να προσεχουν; (εχω ακουσει για ιστοριες περι σωληνωσεων οτι ναναι, μπεκ στη τυχη και ψεκασμος οποτε γουσταρει). Πως μπορουν να ξερουν οτι δουλευει σωστα το συστημα μετα την εγκατασταση (ωστε να το γυρισουν πισω)

Επεξ/σία από vamvakoolas
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, vamvakoolas είπε

καλησπερα

για να μην ανοιγω αλλο θεμα: φιλος στην Αθηνα θελει να βαλει υγραεριο. Δεν εχει ιδεα. Ρωταει απο δεξια αριστερα ολοι του λενε "εχει να κανει με το μαστορα και την εγκατασταση"!

Ο συγκεκριμεννος εχει τη bmw e90  320. Ti $@#$ μπορει να βαλει (ακουει 4ης γενιας/5ης γενιας και απειρες μαρκες ιταλικες, πολωνικες, γερμανικες κοκ). Υπαρχει κανενα συνεργειο της προκοπης αξιοπιστο;

το ιδιο προβληματισμο εχει και αλλος φιλςο με volvo s40 1.6 2006..(το εχω γραψει σε αλλο θεμα)

Γενικα τι να προσεχουν; (εχω ακουσει για ιστοριες περι σωληνωσεων οτι ναναι, μπεκ στη τυχη και ψεκασμος οποτε γουσταρει). Πως μπορουν να ξερουν οτι δουλευει σωστα το συστημα μετα την εγκατασταση (ωστε να το γυρισουν πισω)

Υπάρχει θεματική ενότητα εδω https://www.insomnia.gr/forums/topic/185683-αυτοκίνητα-με-υγραέριο-γνώμες/page/144/

Ωστόσο σύντομα έχουν περάσει 2 οχήματα με υγραέριο . Πρόσφατα αγόρασα το 2ο και έβαλα ο ίδιος καινούργιο σύστημα. Φέν πήρα μεταχειρισμένο με ηδη υγραέριο , Με τράκαραν για αυτό.

Ισχύει ο κανόνας .

Για να γίνει η μετατροπή πρέπει :

α) το αμάξι να δουλεύει σωστά στήν βενζίνη και στα ρεύματα δηλαδή πολλαπλασιαστές , μπουζοκαλώδια.

β) ο ιδιοκτήτης να μάθει με το κωδικό μοτέρ σίγουρα εάν έχει μηχανικές ή υδραυλικές βαλβίδες . Εάν έχει μηχανικές θα πρέπει να κάνει έλεγχο διάκενων καθε 30.000 .

γ) Να μάθουν τι κινητήρα διαθέτουν τα οχήματα τους , γιατί υπάρχουν και 2 κατηγορίες συστημάτων άμεσου ψεκασμου και έμμεσου αντίστοιχα.

δ) Με σωστή τοποθέτηση των εξαρτημάτων και τρύπημα της εισαγωγής σωστά δέν θα έχουν πρόβλημα. Πρέπει ο εγκέφαλος υγραεριου να ρυθμιστεί στο δρόμο εν κινησει . Αρκετοί ημιμαθείς δεν γνωρίζουν 

ε) Ανανεώνουμε την βενζίνη τουλάχιστον μια φορά το μήνα και προσέχουμε να εχει >1/4 καύσιμο για να ψύχεται.

Για το φίλο σου που έχει Volvo S40 εάν έχει κινητήρα Ford θέλει προσοχή και αρκετή λίπανση με βενζίνη παράλληλα .

Εν έτος 2020 θεωρώ απαράδεκτο να τοποθετηθεί λαδιέρα και ειδικά η απλή. Εάν το απαιτεί το κοτερ να βάλει την ηλεκτρονική.

Προσωπικά εγω και στα 2 οχήματα δεν έχω λαδιέρα. Και έχω ενεργοποιήσει τη μεικτή χρήση βενζίνης 

Τέλος κοιτάμε συστήματα με λογισμικό ανοιχτό ώστε να μην περιοριζόμαστε σε ενα συγκεκριμένο ευρος εγκαταστατών .

Προσωπικά στο 1ο όχημα είχα Ιταλικό και τωρα έβαλα Πολωνικό .

 

Επεξ/σία από meletis_m
Δημοσ.

ναι το volvo εχει κινητηρα φορντ και υπαρχει το εξης παραδοξο:

απο τη μια καιει σα τρελο (πανω απο 10 λιτρα) και ολοι προτεινουν να βαλει γκαζι και απο την αλλη ακουω οτι ειναι δυσκολο να μπει, να μη το κανει κτλ

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...