Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

παρόμοιο πρόβλημα έχω κ εγώ στο Getz..μόνο στο αέριο στις χαμηλές στροφές 1000-1300 το μοτέρ μερικές φορές κομπιαζει..κ στο ρελαντί έχει μικρό τρεμουλο.άλλαξα μπουζί. για 2-3 μέρες ήταν μια χαρά αλλά μετά τα ιδια..

Τώρα σκέφτομαι να αλλάξω μπουζοκαλωδια..

εδώ κ 4 μέρες που άλλαξα μπουζοκαλωδια δεν παρατηρώ κανένα πρόβλημα..ελπίζω να ήταν αυτό κ μόνο..
  • Απαντ. 55
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Δεν αξιζει. Την οικονομια του την πληρωνεις σε βλαβες. Δεν ειναι τυχαιο που ολοι καταφευγουν σε diesel παρα σε φτηνους εγκαταστατες lpg. Εχω opel corsa απο kolokithas gas στην πατρα και το εχω χρυσοπληρωσει. Αλλωστε ελαχιστες αυτοκινητοβιομηχανιες βγαζουν υβριδικα μοντελα petrol-lpg. Αμφιλεγομενη τεχνολογια δεν την συστηνω.

  • Like 1
Δημοσ.

Δεν αξιζει. Την οικονομια του την πληρωνεις σε βλαβες. Δεν ειναι τυχαιο που ολοι καταφευγουν σε diesel παρα σε φτηνους εγκαταστατες lpg. Εχω opel corsa απο kolokithas gas στην πατρα και το εχω χρυσοπληρωσει. Αλλωστε ελαχιστες αυτοκινητοβιομηχανιες βγαζουν υβριδικα μοντελα petrol-lpg. Αμφιλεγομενη τεχνολογια δεν την συστηνω.

Ναι κ στο diesel σου βγάζει μια βλάβη το dpf πάλι και χτυπιεσαι
Δημοσ.

Προσφατα πηγα σε 2 ρεκτιφιε την κλινδροκεφαλη απο την αντικα γιατι ανεβασε θερμοκρασια και ξεσκισε τους οδηγους απο τις βαλβιδες.(απο δικη μου βλακεια ανεβασε θερμοκρασια).

και οι 2 οταν ειδαν το κεφαλαρι χωρις τις βαλβιδες,το πρωτο πραγμα που ρωτησαν (χωρις να ξερουν τι μηχανη ειναι) ηταν...αεριο ειναι το αυτοκινητο?μα και οι 2 ακριβως την ιδια ερωτηση.ποιος ξερει τι βλεπουν τα ματακια τους.

Δημοσ.

μα δεν εβαλα αεριο στην αντικα.με βενζινη ειναι.απλα για το προβλημα που εβγαλε λογω υψηλων θερμοκρασιων απο αλλο θεμα στους θαλαμους καυσης,αυτοι και οι 2 νομιζαν οτι το εχω με αεριο.γιατι το αεριο σαν καυσιμο ανεβαζει παραπανω θερμοκιρασιες ετσι και αλλιως.

  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ.

παιδια , θα χρειαστω παλι την βοηθεια σας, 

 

το αυτοκινητο το πηγα σημερα εγω στον εγκαταστατη , μιας και στις χαμηλες το αμαξι δεν πηγαινε καλα και εσβηνε και πολυ ευκολα στο ξεκινημα...

 

περα οτι αρχισε τα γνωστα περι ποολλαπλασιαστων και τρισιμπιτερ, εκανε εκ νεου ρυθμιση ..

 

 

μου εδειξε τους χρονους με την βενζινη και το αεριο οτι ειναι ιδιοι , και ανεβασε το μειγμα σε ολο το φασμα στροφων απο οτι ειδα , και οταν τον ρωτησα γιατι το κανει αυτο αφου στις ψηλες δουλευει σωστα, μου ειπε οτι ολο μαζι αλαζει .. κατι που δεν πιστευω..

 

τελος παντων , το περνω το αμαξι και παω βολτα.. παρατηρω οτι σβηνει πιο δυσκολα αλλα και παλι σβηνει στο ξεκινημα, και οτι ψιλο κλωτσαει παλι στις χαμηλες...

 

ξανα παω επιτοπου , και αφου αρχησε πααλι τα ιδια και οτι εγω ζοριζω το αμαξι και δεν φταιει το αεριο .. και οτι το αμαξι ειναι παλιο και και και και .. στην ουσια οτι θα πρεπει να το πηγαινω με προυποθεσεις για να δουλεψει το αμαξι . ξανα κανει ρυθμιση .. ανεβαζοντας παλι τα παντα ...

 

τωρα στην επιστροφη , παρατηρησα οτι ξεκινουσε κανονικα , ομως οταν αφηνα το γκαζι το αμαξι εκοβε λιγο πιο αποτομα απο την βενζινη , και οταν ακουμπαγα το γκαζι , εκανε σαν να το παταγα πολυ για 1 δευτερολεπτο και μετα κανονικα .. 

 

το θεμα ειναι οτι 1ον θα του το πηγαινω συνεχεια μεχρι να το φτιαξει , γιατι αν το παει ο αδερφος μου θα του πει να το ξηλωσει μιας και ειναι ανικανος να το φτιαξει ..

 

 

και εδω θελω τα φωτα σας..

 

τι γιναιτε σε τετοια περιπτωση ? επειδη ειμαι συγουρος οτι θα αρνηθει να το παρει πισω, τι κανουμε σε αυτη τη περιπτωση ? 

 

υποτιθετε οτι τον πληρωσαμε για να μας βαλει ενα συστημα αεριου , και το μονο που εχει καταφερει ειναι να προσθεσουμε ενα βαρος στο αυτοκινητο και να το πηγαινουμε με βενζινη για να μην παθει ζημια το μοτερ...

 

πως μπορουμε να του πουμε να το παρει πισω με επιστροφη χρηματων ? θα το κερδισουμε η θα τον τρεχουμε για να το κανει ? 

 

παντως ηταν ενας απο τους μηχανηκους που υποτιθετε τα ξερουν ολα ,, ειχε αποψη για ολα , αλλα απαντηση στην ερωτηση αν αλαξω τρισιμπιτερ και πολλαπλασιαστη και δεν φταινει αυτα τοτε τι κανουμε ? απλα δεν απαντησε ...

 

Τα fuel trims σου έδειξε με ένα obd scanner ότι είναι σχεδόν 0 (additive) και 1(multiplicative)? Ή δεν ήξερε τί είναι? 

  • 2 μήνες μετά...
Δημοσ.

οταν κανω γεμισμα  δεν κανει αλλαγη απο βενζινη σε αεριο. σβηνει η μηχανη μολις παει να μπει το αεριο

αναγκαστικα ξεκιναω με βενζινη, στην πορεια κανω αλλαγη σε αεριο και σβηνει παλι, εν κινηση

αν αργησω να κανω την αλλαγη, το δεχεται χωρις προβλημα. 

 

προσφατα αλλαξα φιλτρο και το τσεκαρε ο αεριτζης. ολα οκ ηταν. στα τελευταια 3 γεμισματα το παρουσιασε.

 

(χρονο να παω στον αεριτζη δεν εχω προς το παρων)

 

καμια ιδεα;

Δημοσ.

Δοκιμασε να βαλεις απο αλλο πρατηριο μπας και το αεριο του ειναι μαπα. Τα 3 γεμισματα τα εκανες απο το ιδιο πρατηριο??  Βασικα χρειαζεται επισκεψη σε υγραεριτζη οτι και να πουμε ικασιες θα ειναι, απο πολλα μπορει να προερχεται το προβλημα και διαγνωση απο πληκτρολογιο δεν  γινεται και δεν μπορεις ακομη να παρεμβεις στο λογισμικο. Κανονισε το προγραμμα σου ωστε να πας μια επισκεψη το συντομοτερο μπορει να ειναι κατι σοβαρό, 6ημερες την εβδομαδα ειναι ανοιχτα τα συνεργεια.. 1 δεν βρίσκεις???

Δημοσ.

απο σεπτεμβρη που πηρα το αμαξι βαζω αεριο μονο απ το Α βενζιναδικο. 

τις 2 τελευταιες φορες που εβαλα απ το Α, παρουσιασε το θεμα.

 

τις προαλλες εβαλα απ το Β (ενω δεν ειχε αδειασει η μπουκαλα-δε ξερω αν παιζει ρολο, απλα το αναφερω) και εκανε παλι το ιδιο.

 

μεχρι σημερα ομως δε το χει ξανακανει

 

 

 

οταν δουλευεις 7 στα 7 (μη πω 28 στις 30 μερες) 10+ωρες τη μερα (σχεδον παντα 12ωρα) που να βρεις χρονο. 

ισως θελει να αφησω και το αμαξι εκει, αλλα ΔΕ μπορω γιατι πρεπει να παω στη δουλεια

Οταν βολεψει φυσικα και θα παω. δε το αμελω, απλα δε μπορω. απογευματα ειναι ανοιχτοι οι αεριτζιδες; αρχες του χρονου που ρωτησα 2 ηταν μεχρι τις 4 το μεσημερι

Δημοσ.

Ρε παιδια μηπως απλα θελει προσοχη με το αεριο για να μη κανει ζημια? Εχω ενα φιλαρακι με 85000χμ με αεριο και δεν εχει το παραμικρο (audi a3 2004). Μηπως απλα θελει να το τρεχεις ΚΑΙ με βενζινη καθε 15-20 χιλιομετρα?

 

Μου φαινεται παραξενο να χαλανε οι βαλβιδες ετσι απλα, εκτως και αν του πινεις το αιμα και μονο με αεριο.

  • Like 1
Δημοσ.

Ρε παιδια μηπως απλα θελει προσοχη με το αεριο για να μη κανει ζημια? Εχω ενα φιλαρακι με 85000χμ με αεριο και δεν εχει το παραμικρο (audi a3 2004). Μηπως απλα θελει να το τρεχεις ΚΑΙ με βενζινη καθε 15-20 χιλιομετρα?

 

Μου φαινεται παραξενο να χαλανε οι βαλβιδες ετσι απλα, εκτως και αν του πινεις το αιμα και μονο με αεριο.

Καλησπέρα, ας γράψω και εγω την γνώμη μου.

Έχουμε στην οικογένεια 1 Honda Accord 1600cc.Μας είχανε φάει οι βενζίνες λόγων δουλειάς.Όταν αποφασίσαμε να βάλουμε αέριο το αυτοκίνητο είχε 309.000 χλμ..Άνοιχτηκε καπάκι για προληπτικό έλεγχο , αλλαγή τσιμουχάκια βαλβίδων,αντλιάς νερού,θερμοστάτη.

Το σύστημα ψεκάζει παράλληλα και βενζίνη 1λίτρο βενζίνη/ 100χιλιόμετρα.

Απο τον Ιανουάριο 16 έχω κάνει 22.000 χιλιόμετρα.Άσχετα με τον εγκαταστάτη , ανά 2.500 χιλιόμετρα δουλευώ βενζίνη 15 χιλιόμετρα ακριβώς για να ψύχεται η αντλία καυσίμου.Αντλία βενζίνης δέν έχω αλλάξει ποτε μέχρι τώρα.

Σε ταξίδι η ταχύτητα είναι κατά μέσο όρο 120χλμ/ωρα.

Σημάντικος παράγοντας είναι βέβαια και η σωστή ρύθμιση του συστήματος απο τον ίδιο τον εγκαταστάτη.

Εγω τις βαλβίδες τίς έλενξα στις 20.000 χλμ και βρέθηκαν μια χαρά στο διάκενο.

Δημοσ.

τι εννοεις να ψυχεται η αντλια βενζινης?

Κατά ακριβώς ουτε εγω ξέρω να στο εξηγήσω.Στις διάφορες κοινότητες περί Lpg το διάβασα.

Είναι αναλόγως το τύπο αντλίας του κάθε αυτοκινήτου.

Πάντως βενζίνη πάντα έχω πάνω απο το 1/.2 και την ανανεώνω ανα 2 μήνες.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...