pc_master_ Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2016 αμ δεν .. καταρχας δεν το αλαζει αυτος το ανταλακτικο αυτο , θα πρεπει να παει σε συνεργειο να το βαλει .. και δυστηχως επειδη αλαζει και το Ντιστριμπιτέρ δεν του βαζουν κατι για δοκιμη , η το περνεις η δεν το περνεις .. .λυση θα βρεθει δεν υπαρχει περιπτωση αλλιως θα το ξυλωσει και θα το παρει πισω θελει δεν θελει .. απλα δεν θα δει πελατη απο γνωστους σε καμια περιπτωση
zio10 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2016 Είχα την εντύπωση ότι δίνουν κάποια εγγύηση με την εγκατάσταση.
pc_master_ Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2016 ναι για τα εξαρτηματα του αεριου , σου λεει οτι δεν καλυπτει η εγγυηση για τυχον βλαβες του αυτοκινητου ... 1
meletis_m Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2016 Γενικά επειδή θεωρείται ηλεκτρονικό-ηλεκτρολογικο εξάρτημα δεν μπορείς να το πάρεις μόνο για δοκιμή, δεν κάνουν δεκτή την επιστροφή. Εάν όντως το ελένξετε και φταίει το Ντιστριμπιτέρ, κάντε του ένα καθάρισμα και αλλαγή στο καπάκι όπως ανέφερα πιο πάνω. Για μετ/σμενο Ντιστριμπιτέρ ρώτησε και στον Πλατανα ίσως έχει. Αλλά το αποκλείω εφόσον στην βενζίνη δεν παρουσιάζει θέμα. Τι σύστημα LPG έχει?Πόσα χιλιομετρα έχει κάνει με το LPG? Γενικά το Ντιστριμπιτέρ στoύς B/D(μερικόυς) χαλάει συχνά. Εγγύηση σου δίνει μόνο για το σύστημα LPG. Πρωτού βάλετε LPG ελένξατε αισθητήρες λ, ασθήτηρας MAP. Για εισαγωγή αέρα είναι "μαμα"? Έχετε αλλάξει-καθαρίσει πρόσφατα φίλτρο αέρος. Γένικα μου φαίνεται περίεργο αφού όπως γράφεις όταν το γυρίζεις στην βενζίνη δουλεύει σωστά ο κινητήρας. Εαν μπορείς γράψε και τον κωδικό κινητήρα. Για να μην γίνει κάποια παρεξηγηση δεν διαθέτω κάποιο συνεργειο απλως εχω ασχοληθει και εγω γιατι πρόσφατα έβαλα σύστημα αερίου σε Accord 03
pc_master_ Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2016 τωρα μου ειπε οτι το γυρισε σε βενζινη και ο κινητηρας του παλι δεν κραταγε ρελαντι ευκολα ( δεν ξερω τι κανει αν το δουλεψει εξ αρχης με βενζινη χωιρις να μπει καν το αεριο ) απλα επειδη ειναι και ξερωκεφαλος και νομιει οτι τα ξερει ολα εγω τα παραταω.. εφοσον δεν ακουει και θελει να πεταει λεφτα παυω και εγω να ασχολουμε με το τι θα κανει .. στο τελος θα σπασει την μηχανη και θα ησυχασει .. μικρος ειναι θα παθει και θα μαθει... σας ευχαριστω ολους για τον χρονο σας .
meletis_m Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2016 Είναι κρίμα σε τέτοιες εποχές να δίνουμε λεφτα για αλλαγή μηχανής. Εάν μπορέις και εχεις υπομονη ασχολήσου.
pc_master_ Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2016 πως να εχεις υπομονη οταν του λες οτι ρωτησα πολυ κοσμο και ολοι μου ειπαν αυτο και αυτο και να σου απανταει με φωνες οτι να το παω και να μου πει οτι ειναι παλι τα ιδια .. ασχοληθηκα για καλο και οχι για να εισπρατω φωνες .. ειναι το δευτερο αυτοκινητο που εχει με αεριο και εχει παλι τα ιδια προβληματα.. εγω εξ αρχης ελεγα μην το βαλει και μην το παρει το αμαξι αν δεν μπορεις να το πληρωνεις .. δεν ειναι λογικη περνω αμαξι 170 αλογων για να του βαλω αεριο 2
Liverpool89 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2016 Κανονικα πρεπει να βρεις κανενα φορουμ με honda/civic να ρωτησεις ολο και καποιος θα χε βρεθει στην θεση σου. Τωρα δουλευει ξερα με οτι συνεπαγεται αυτο, αν ειναι μονο το αυτο που υποθετουν θα σαι κομπλε 1
meletis_m Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2016 Εάν θές να γραφτείς σε κάποια κοινότητα δές http://www.hondaclub.gr/ http://www.honda-redliners.gr/activity.php Θα μέ βρεις και ως μέλος. Πρώτα όμως πρέπει να συννενοηθεί με τον ιδιοκτήτη, εάν δεν είναι συνεργάσιμος τότε χαμένος χρόνος. Βέβαια όπως έγραψες και παραπάνω η λογική του που πήρε ένα αμάξι vtec 170hp και του έβαλε υγραέριο , δεν ευνοεί και τόσο την οικονομία.Θα πρέπει να συγκρατηθει με το γκάζι.
kage Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2016 Εβλεπα βιντεακι ενα rx8(πολυστροφο εννοω) να δουλευει οκ μεχρι ψηλα...lpg σε πολυπλοκους tsi κινητηρες.. Ολα τα παραπανω καντε τα αν εχετε βρει σωστο εγκατασταση που να χει σεταρει ιδιο αυτοκ.με ιδιο συστημα. Τεσπα για το θεμα πιστευω οτι δεν αντεξε η μηχανη απο το φτωχο μιγμα.. Εχω δει aftermarket lpg μεχρι και σε s class.. εκει μας καταντησαν
pc_master_ Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2016 λπν εχουμε νεα , το αυτοκινητο πηγε για ρυθμιση, και ειναι πλεον ενταξει , το οδηγησα και εγω και ολα φαινονται μια χαρα σε ολο το φασμα στροφων οπως και η δυναμη δεν φαινετε να εχει διαφορα σε σχεση με την βενζινη .. του πειραξε τα παρακατω : ανεβασε την πιεση στον πνευμονα και ρυθμιση παραμετρων αυτα ξερω , οι γνωστες θα καταλαβουν τι ακριβως. θα το δουμε στην πορεια πως θα παει και θα ξανα ενημερωσω ( ωστε να ξερουν τυχον αλλοι που θα εχουν τα ιδια προβληματα)
meletis_m Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2016 Και εγω απο την αρχή σου είπα οτι αποκλείω το Ντιστριμπιτέρ. Εάν το έχει βάλει πρόσφατα είναι λογικό γιατί δεν έχει προλάβει να διαβάσει τα νέα δεδομένα ο εγκέφαλος με το Lpg Eγω τα πρώτα 500 χιλιόμετρα είχα αρρυθμίες στο ρελαντί. Μόλις ρυθμίστηκε , και διάβασε τα νέα δεδομένα δεν παρουσίασε τίποτα. Μέχρι στιγμής έχω κάνει 3000 χιλίομετρα σε 1 μήνα. Το δικό σας σύστημα έχει φίλτρο καυσίμου(το Lpg εννοω)?
daPro Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2016 καλησπερα, θα ηθελα τις γνωμες σας για ενα προβλημα που υπαρχει σε αυτοκινητο γνωστου μετα απο εγκατασταση υγραεριοκινησης . το αυτοκινητο ειναι ενα honda civic 1994 v-tec η βενζινη του λειτουργει τελεια . ομως το αεριο του κανει πολυ δυνατα κοψηματα οταν με κουμπωμενη ταχυτητα του αφηνει το γκαζι . ο εγκαταστατης επιμενει να αλαξει τον πολλαπλασιαστη .. και αν δεν φτιαξει του ειπε ΒΛΕΠΟΥΜΕ .. το αυτοκινητο εχει αλαξει μπουζι και μπουζοκαλωδια . πριν λιγο καιρο του το ξανα ρυθμισε και απο τοτε το αμαξι σβηνει στο ρελαντι καποιες φορες ( πιθανον απο κακο μειγμα ) τι γνωμη εχετε ? το ανταλακτικο εχει κοντα στα 300 ευρω .. και κανεις δεν εγγυατε οτι θα φτιαξει με αυτο .. ειναι τωρα απαντηση σοβαρου τεχνικου αυτη ? αλαξε το και βλεπουμε ? στο γκαζι στην υψηλες και στης χαμηλες δεν εχει προβλημα .. ανοιγει κανονικα ολες τις στροφες. αλλα οταν αφησει το ποδι του απο το γκαζι το αμαξι κανει λες και πατας σε δρομο με πετρες... παρόμοιο πρόβλημα έχω κ εγώ στο Getz..μόνο στο αέριο στις χαμηλές στροφές 1000-1300 το μοτέρ μερικές φορές κομπιαζει..κ στο ρελαντί έχει μικρό τρεμουλο.άλλαξα μπουζί. για 2-3 μέρες ήταν μια χαρά αλλά μετά τα ιδια..Τώρα σκέφτομαι να αλλάξω μπουζοκαλωδια..
dollyyy19 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2016 τι γενιας συστημα φοραει.ο προηγουμενος,εγραψε για πνευμονα.τετοια ηταν τα πρωτα κιτ εγκαταστασης.τωρα ψεκαζουν το υγραεριο σε υγρη μορφη
pc_master_ Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2016 παιδια , θα χρειαστω παλι την βοηθεια σας, το αυτοκινητο το πηγα σημερα εγω στον εγκαταστατη , μιας και στις χαμηλες το αμαξι δεν πηγαινε καλα και εσβηνε και πολυ ευκολα στο ξεκινημα...περα οτι αρχισε τα γνωστα περι ποολλαπλασιαστων και τρισιμπιτερ, εκανε εκ νεου ρυθμιση ..μου εδειξε τους χρονους με την βενζινη και το αεριο οτι ειναι ιδιοι , και ανεβασε το μειγμα σε ολο το φασμα στροφων απο οτι ειδα , και οταν τον ρωτησα γιατι το κανει αυτο αφου στις ψηλες δουλευει σωστα, μου ειπε οτι ολο μαζι αλαζει .. κατι που δεν πιστευω..τελος παντων , το περνω το αμαξι και παω βολτα.. παρατηρω οτι σβηνει πιο δυσκολα αλλα και παλι σβηνει στο ξεκινημα, και οτι ψιλο κλωτσαει παλι στις χαμηλες...ξανα παω επιτοπου , και αφου αρχησε πααλι τα ιδια και οτι εγω ζοριζω το αμαξι και δεν φταιει το αεριο .. και οτι το αμαξι ειναι παλιο και και και και .. στην ουσια οτι θα πρεπει να το πηγαινω με προυποθεσεις για να δουλεψει το αμαξι . ξανα κανει ρυθμιση .. ανεβαζοντας παλι τα παντα ...τωρα στην επιστροφη , παρατηρησα οτι ξεκινουσε κανονικα , ομως οταν αφηνα το γκαζι το αμαξι εκοβε λιγο πιο αποτομα απο την βενζινη , και οταν ακουμπαγα το γκαζι , εκανε σαν να το παταγα πολυ για 1 δευτερολεπτο και μετα κανονικα .. το θεμα ειναι οτι 1ον θα του το πηγαινω συνεχεια μεχρι να το φτιαξει , γιατι αν το παει ο αδερφος μου θα του πει να το ξηλωσει μιας και ειναι ανικανος να το φτιαξει ..και εδω θελω τα φωτα σας..τι γιναιτε σε τετοια περιπτωση ? επειδη ειμαι συγουρος οτι θα αρνηθει να το παρει πισω, τι κανουμε σε αυτη τη περιπτωση ? υποτιθετε οτι τον πληρωσαμε για να μας βαλει ενα συστημα αεριου , και το μονο που εχει καταφερει ειναι να προσθεσουμε ενα βαρος στο αυτοκινητο και να το πηγαινουμε με βενζινη για να μην παθει ζημια το μοτερ...πως μπορουμε να του πουμε να το παρει πισω με επιστροφη χρηματων ? θα το κερδισουμε η θα τον τρεχουμε για να το κανει ? παντως ηταν ενας απο τους μηχανηκους που υποτιθετε τα ξερουν ολα ,, ειχε αποψη για ολα , αλλα απαντηση στην ερωτηση αν αλαξω τρισιμπιτερ και πολλαπλασιαστη και δεν φταινει αυτα τοτε τι κανουμε ? απλα δεν απαντησε ...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα