Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

καλησπερα,  

 

θα ηθελα τις γνωμες σας για ενα προβλημα που υπαρχει σε αυτοκινητο γνωστου μετα απο εγκατασταση υγραεριοκινησης . 

 

το αυτοκινητο ειναι ενα honda civic 1994 v-tec

 

η βενζινη του λειτουργει τελεια . 

 

ομως το αεριο του κανει πολυ δυνατα κοψηματα οταν με κουμπωμενη ταχυτητα του αφηνει το γκαζι . 

 

ο εγκαταστατης επιμενει να αλαξει τον πολλαπλασιαστη .. και αν δεν φτιαξει του ειπε ΒΛΕΠΟΥΜΕ ..

 

το αυτοκινητο εχει αλαξει μπουζι και μπουζοκαλωδια . 

 

πριν λιγο καιρο του το ξανα ρυθμισε και απο τοτε το αμαξι σβηνει στο ρελαντι καποιες φορες  ( πιθανον απο κακο μειγμα )

 

τι γνωμη εχετε ?  το ανταλακτικο εχει κοντα στα 300 ευρω .. και κανεις δεν εγγυατε οτι θα φτιαξει με αυτο .. 

 

ειναι τωρα απαντηση σοβαρου τεχνικου αυτη ?  αλαξε το και βλεπουμε ?  στο γκαζι στην υψηλες και στης χαμηλες δεν εχει προβλημα .. ανοιγει κανονικα ολες τις στροφες. αλλα οταν αφησει το ποδι του απο το γκαζι το αμαξι κανει λες και πατας σε δρομο με πετρες...

  • Απαντ. 55
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

εγω θα προτεινα να το παει στον τσοπελογιαννη που ο ανθρωπος πιστευω οτι λογω του ονοματος που εχει και της εγγυησης που δινει στις εγκαταστασεις του , θα ξερει κατι παραπανω , απλα μου ειπε οτι δεν θελει να το κανει γιατι θα χασει την εγγυηση , 

 

αλλα αν εξαντληθουν τα ορια , πιστευω αυτο θα γινει γιατι τι να χασει την εγγυηση , τι να δωσει 300 ευρω και αν κατσει εκατσε...

 

 

του ειπε οτι ο πολλαπλασιαστης , επειδη το αεριο ζηταει περισσοτερο ρευμα ισως δεν μπορει να δουλεψει σωστα επειδη ειναι παλιος η εχει χαλασει .. 

 

εγω  σκευτομαι , αφου δεν υπαρχουν πολλαπλασιαστες για αεριο ( εκτος αν κανω λαθος ) τι διαφορα θα εχει αυτος που εχει απο καποιον αλλο ?  

 

εξαλου πιστευω οτι αν ηταν πολλαπλασιαστης , θα του εκανε κοψιματα περα απο την βενζινη , κυριως οταν θα ανοιγε στροφες και οχι οταν το αμαξι κιλουσε με κουμπωμενη ταχυτητα χωρις να πατας γκαζι 

Δημοσ.

Καλυτερα να μην το δουλευει το αεριο αν δεν λειτουργει σωστα.

 

Κακο κανει. Αυτα τα χτυπηματα μπορει να ειναι απο τις βαλβιδες που ξεραινονται.

Δημοσ.

εγω θα προτεινα να το παει στον τσοπελογιαννη που ο ανθρωπος πιστευω οτι λογω του ονοματος που εχει και της εγγυησης που δινει στις εγκαταστασεις του , θα ξερει κατι παραπανω , απλα μου ειπε οτι δεν θελει να το κανει γιατι θα χασει την εγγυηση , 

 

αλλα αν εξαντληθουν τα ορια , πιστευω αυτο θα γινει γιατι τι να χασει την εγγυηση , τι να δωσει 300 ευρω και αν κατσει εκατσε...

 

 

του ειπε οτι ο πολλαπλασιαστης , επειδη το αεριο ζηταει περισσοτερο ρευμα ισως δεν μπορει να δουλεψει σωστα επειδη ειναι παλιος η εχει χαλασει .. 

 

εγω  σκευτομαι , αφου δεν υπαρχουν πολλαπλασιαστες για αεριο ( εκτος αν κανω λαθος ) τι διαφορα θα εχει αυτος που εχει απο καποιον αλλο ?  

 

εξαλου πιστευω οτι αν ηταν πολλαπλασιαστης , θα του εκανε κοψιματα περα απο την βενζινη , κυριως οταν θα ανοιγε στροφες και οχι οταν το αμαξι κιλουσε με κουμπωμενη ταχυτητα χωρις να πατας γκαζι 

 

 

Μακριά....

 

 

Ετσι !!!Πολλες πονεμενες ιστοριες εχω ακουσει για αυτον

  • Like 1
Δημοσ.

εχει ιδεα κανεις τι μπορει να γινει ?

κανονικα ( αν δεν βαριοταν ο εγκαταστατης )  δεν θα επρεπε να εξαντλησει ολα τα ενδεχομενα να φταιει καποια ρυθμιση η καπιο λαθος στην εγκατασταση ? και μετα να πας για το ανταλακτικο ? 

 

αυτος λεει ακριβως το αντιθετο

Δημοσ.

εχει ιδεα κανεις τι μπορει να γινει ?

κανονικα ( αν δεν βαριοταν ο εγκαταστατης )  δεν θα επρεπε να εξαντλησει ολα τα ενδεχομενα να φταιει καποια ρυθμιση η καπιο λαθος στην εγκατασταση ? και μετα να πας για το ανταλακτικο ? 

 

αυτος λεει ακριβως το αντιθετο

 

Μαλλον με ασχετο εμπλεξες αφου σου λεει κανε αυτό και θα δουμε ενώ με βενζινη δεν εχει πρόβλημα.

Δημοσ.

ε ναι , αν ειναι για να για να δουλεψει το αεριο να θελει αλλα 500+ καλυτερα να το βγαλει και να πληρωνει βενζινη ... 

 

ακομα και αυτο να φτιαει ομως, δεν θα πρεπει να εξαντληθουν τα ενδεχομενα το να φτιαει κατι στο αεριο ?  απλα ο τυπος πιστευω πως επειδη βαριετε να ψαχνει σου λεει κανε πρωτα τα υπολοιπα και αν δεν ,, τοτε ψαχνουμε

  • Like 1
Δημοσ.

εχω ηδη ρωτησει και εκει .  δεν λεω οτι δεν μπορει να ειναι ο πολλαπλασιαστης , αλλα οταν υπαρχει περιπτωση να μην ειναι υποτιθετε οτι το ψαχνεις και δεν λες αν δεν ειναι τοτε ψαχνουμε , αν ηταν το ανταλακτικο 20-30 ευρω να πεις ενταξει τον αλαζω .αλλα εχει σχεδον τα 2/3 του σημερινου μισθου ...

 

εξαλου αν εφταιγε αυτο δεν θα το εκανε και στην βενζινη ? γιατι στην βενζινη του εκανε κατι τετοια ( μετα την εγκατασταση του αεριου ) αλλα ολα φτιαχτηκαν μετα την αλαγη καλωδιων και μπουζι 


λοιπον , μετα απο συνομιλια με τον αδερφο μου , εχω καλυτερη γνωση για την κατασταση , οποτε και αναναιωνουμε ..

 

καταρχας το αμαξι οπως ειπα στην βενζινη ειναι αριστο 

 

στο αεριο λοιπον , απο τις 5μισι χιλιαδες στροφες μεχρι και τισ 9 χιλιαδες περιπου που ειναι ο κοφτης του , και υποτιθετε οτι το αυτοκινητο εχει ολη  την δυναμη εκει ,,  σε αυτες τις στροφες λοιπον το αμαξι ειναι αδυναμο , 

 

οταν αφηνει το γκλαζι στο φασμα 2000 με 4000 το αυτοκινητο εχει λοξιγκα που λεμε.  

και μετα την τελαιυταια ρυθμιση , στις πολυ χαμηλες το αμαξι ειναι παλι αδυναμο και καμια φορα σβηνει κιολας

  • Like 1
Δημοσ.

εχω ηδη ρωτησει και εκει .  δεν λεω οτι δεν μπορει να ειναι ο πολλαπλασιαστης , αλλα οταν υπαρχει περιπτωση να μην ειναι υποτιθετε οτι το ψαχνεις και δεν λες αν δεν ειναι τοτε ψαχνουμε , αν ηταν το ανταλακτικο 20-30 ευρω να πεις ενταξει τον αλαζω .αλλα εχει σχεδον τα 2/3 του σημερινου μισθου ...

 

εξαλου αν εφταιγε αυτο δεν θα το εκανε και στην βενζινη ? γιατι στην βενζινη του εκανε κατι τετοια ( μετα την εγκατασταση του αεριου ) αλλα ολα φτιαχτηκαν μετα την αλαγη καλωδιων και μπουζι 

λοιπον , μετα απο συνομιλια με τον αδερφο μου , εχω καλυτερη γνωση για την κατασταση , οποτε και αναναιωνουμε ..

 

καταρχας το αμαξι οπως ειπα στην βενζινη ειναι αριστο 

 

στο αεριο λοιπον , απο τις 5μισι χιλιαδες στροφες μεχρι και τισ 9 χιλιαδες περιπου που ειναι ο κοφτης του , και υποτιθετε οτι το αυτοκινητο εχει ολη  την δυναμη εκει ,,  σε αυτες τις στροφες λοιπον το αμαξι ειναι αδυναμο , 

 

οταν αφηνει το γκλαζι στο φασμα 2000 με 4000 το αυτοκινητο εχει λοξιγκα που λεμε.  

και μετα την τελαιυταια ρυθμιση , στις πολυ χαμηλες το αμαξι ειναι παλι αδυναμο και καμια φορα σβηνει κιολας

Καλησπέρα, ο κινητήρας ποια σειρά είναι?

Λογικα πρέπει να έχει Β σειρά.

Πάντως  με αέριο θα σου συνιστούσα να μην το πατάει στα όρια του Vtec( εώς 4500 στροφές είναι καλά)

ίσως φταίει και ο πολλ/στης.

Ρώτησε εάν ο κινητήρας του διαθέτει, Ντιστριμπιτέρ/Distributor που είναι υπεύθυνος για τη διανομή του ρεύματος.

Εάν έχει, έχετε αλλάξει ποτέ καπακι και ροτορα και έλεγχο- ωμικη μετρηση στα μπουζοκαλωδια.

Ανάβει κάποιο λαμπάκι του Check Engine?

Πάντως για να λές οτι σβήνει στο ρελαντί είναι απο θέμα ρύθμισης στο μείγμα.

Πόσα χιλιόμετρα έχει ο κινητήρας του?

Δημοσ.

αρχικα ναι ξεκιναει απο b αλλα δεν θυμαμαι ακριβως το μοντελο . 

δεν ειπα οτι δεν μπορει να φταιει ο πολλαπλασιαστης , αλλα δεν ειναι πιο συνετο να ψαξει πρωτα την εγκατασταση του και μετα να δει αν φταιει αυτο ? γιατι το ανταλακτικο ειναι ακριβο και αν δεν φταιει αυτο τοτε τι ? 

τα καλωδια και τα μπουζι αλάχτηκαν και η βενζινη του εστρωσε και δουλευει κανονικα.. 

 

απο οτι μου ειπε ο αδερφος μου ρυθμιση οσες φορες εχει παει εκει , δεν του εχει κανει ποτε με κινηση , παντα σταματημενο ..

check νομιζω δεν του εχει αναψει ποτε . 

 

ο κινητηρας ειναι απο μετατροπη , ειχε τον ευρωπαικο και εχει μπει ο ιαπωνεζικος με τα 170 hp 

 

πρεπει να εχει καπου στα 100-120 χιλιαδες χιλιομετρα

 

το ρελαντι που σβηνει γινεται μετα απο την τελευταια ρυθμιση , και χθες που τον ρωτησα μου ειπε οτι πριν του κανει την τελευταια ρυθμιση το ρελαντι εκανε κινησεις πρως τα πανω  καποιες φορες σαν να παταει δηλαδη στιγμιααια γκαζι μονο του 

 

και ναι ο κινητηρας διαθετει αυτο το Ντιστριμπιτέρ που λες 

απλα σκευτομαι ..    πριν βλαει αεριο δουλευε σωστα,    μολις εβαλε αεριο , του εκανε και η βενζινη προβληματα μετα απο καποια χιλιομετρα (50-100 χιλιομετρα ) .    αλαζοντας τα καλωδια και τα μπουζι , η βενζινη δουλευει οπως πρεπει . πως γινεται να φτιαει ο πολλαπλασιαστης αφου αυτο γινετααι ΜΟΝΟ στο ενα καυσιμο

Δημοσ.

Αν λυνόταν σίγουρα το πρόβλημα με το ανταλλακτικό που προτείνει ο μηχανικός θα το έβαζε ο φίλος σου; Αν ναι να πει στον μηχανικό ότι θα τον πληρώσει μόνο αν λυθεί το πρόβλημα, αλλιώς παίρνει πίσω το ανταλλακτικό και δεν πληρώνεται.  

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...