Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Απλά στο τέλος εμείς είμαστε που χάνουμε χρόνο(γιατί θα το τρέξω όσο πάει για να μείνει μόνο ο χρόνος χαμένος)και μανουριάζουμε με το κάθε κατάστηνα/αντιπροσωπεία εξωτερικού.

 

Θα πάω Σάββατο και ελπίζω να μην με ζαλίσουν με τα κλασσικές πρώτες υπεκφυγές νιντζα :ph34r:  :ph34r:  :ph34r:

 

 

:-D  :-D  :-D

  • Like 1
Δημοσ.

Στην προσωπικη μου περιπτωση με το Πλαισιο ειχα κανει οπως ειχε αναφερθει το πολυ απλο. Ειχα ποντικι προς αλλαγη(καθως αν το πειραζα για να τι φτιαξω θα εβγαινα εκτως εγγυησης)και στο Πλαισιο δεν δεχονταν να μου το αλλαξουν το ποντικι(γιατι παρολα τα 3χρονια εγγυησης Πλαισιου κατα τα αλλα ουτε επισκευη δεν εκαναν αλλα τεσπα..).Γυρναω λοιπον σπιτι μιλαω με την Logitech που επειδη το προβλημα δεν ηταν με το Software μου ειπαν να μιλησω με το καταστημα αγορας για να μου δωσουν αλλο ποντικι/πιστωτικο.

 

Ξαναγυρναω στο Πλαισιο,αυτη την φορα μαζι με το κινητο το οποιο και τους το εδειξα και κανονικα κοπηκε πιστωτικο στην τιμη αγορας επειδη δεν φερνανε το ιδιο ποντικι πια στο καταστημα(το G600).

  • Like 1
Δημοσ.

Στην προσωπικη μου περιπτωση με το Πλαισιο ειχα κανει οπως ειχε αναφερθει το πολυ απλο. Ειχα ποντικι προς αλλαγη(καθως αν το πειραζα για να τι φτιαξω θα εβγαινα εκτως εγγυησης)και στο Πλαισιο δεν δεχονταν να μου το αλλαξουν το ποντικι(γιατι παρολα τα 3χρονια εγγυησης Πλαισιου κατα τα αλλα ουτε επισκευη δεν εκαναν αλλα τεσπα..).Γυρναω λοιπον σπιτι μιλαω με την Logitech που επειδη το προβλημα δεν ηταν με το Software μου ειπαν να μιλησω με το καταστημα αγορας για να μου δωσουν αλλο ποντικι/πιστωτικο.

 

Ξαναγυρναω στο Πλαισιο,αυτη την φορα μαζι με το κινητο το οποιο και τους το εδειξα και κανονικα κοπηκε πιστωτικο στην τιμη αγορας επειδη δεν φερνανε το ιδιο ποντικι πια στο καταστημα(το G600).

 

Φιουλγκοσεψιον.

 

Έχεις γράψει τα ίδια μία σελίδα πριν ρε.  :lol:

Δημοσ.

Φιουλγκοσεψιον.

 

Έχεις γράψει τα ίδια μία σελίδα πριν ρε.  :lol:

Στην προηγουμενη σελιδα ελεγα περιστατικο με το Public και σε αυτη με το Πλαισιο,μιας και ειναι απο τις μεγαλες αλυσιδες και μαλιστα διπλα διπλα στα mall της Αθηνας :P

  • Like 1
Δημοσ.

 

Φίλε μου εγώ έχω το Logitech Performance Mouse MX και λίγο πριν κλείσει τα 3 χρόνια άρχισε να μου κάνει το αριστερό κλικ τα ίδια με το δικό σου, πήρα τηλέφωνο στη logitech και τους είπα πως δεν έχω την απόδειξη αγοράς, τους έδωσα τους κωδικούς που μου ζήτησαν και μου στείλανε καινούργιο. Το αστείο της υπόθεσης είναι πως δε μου ζητήθηκε αποστολή του δικού μου το οποίο και επισκεύασα μόνος μου (μία αλλαγή στο micro switch χρειαζόταν).

Δημοσ.

Να ρωτησω και εγω κατι . Αν ενα προιον ειναι ελλατωματικο και εχουν να στο αντικαταστησουν με καινουριο , μπορω να ζητησω πιστωτικο;Διοτι αυτη τη στιγμη εκκρεμει ενας ssd και μια μητρικη που ειναι στις αντιπροσωπειες. Παρακαλω να το τεκμηριωσετε για να μπορω να πραξω αναλογως .Συγγνωμη για το offtopic

Δημοσ.

Να ρωτησω και εγω κατι . Αν ενα προιον ειναι ελλατωματικο και εχουν να στο αντικαταστησουν με καινουριο , μπορω να ζητησω πιστωτικο;Διοτι αυτη τη στιγμη εκκρεμει ενας ssd και μια μητρικη που ειναι στις αντιπροσωπειες. Παρακαλω να το τεκμηριωσετε για να μπορω να πραξω αναλογως .Συγγνωμη για το offtopic

Δεν χρειαζεται καμια τεκμηριωση. Απο την στιγμη που το προιον υπαρχει για αλλαγη(αν κριθει οτι ειναι ελατωματικο)τοτε γινεται αλλαγη με καινουργιο.Αν δεν υπαρχει διαθεσιμο το συγκεκριμενο προιον μπορεις να ζητησεις πιστωτικο εκτως αν σου δωσουν ενα ιδιων ή καλυτερων δυνατοτητων/χαρακτηριστικων(κατι που προφανως και δεν τους συμφερει).

Δημοσ.

Απλά στο τέλος εμείς είμαστε που χάνουμε χρόνο(γιατί θα το τρέξω όσο πάει για να μείνει μόνο ο χρόνος χαμένος)και μανουριάζουμε με το κάθε κατάστηνα/αντιπροσωπεία εξωτερικού.

 

Θα πάω Σάββατο και ελπίζω να μην με ζαλίσουν με τα κλασσικές πρώτες υπεκφυγές νιντζα :ph34r:  :ph34r:  :ph34r:

 

 

:-D  :-D  :-D

Χαθηκε παντως ο ts :P

Δημοσ.

Λοιπόν διαβάσα όλα τα ποστ σας και έχετε χάσει την μπάλα ή μάλλον να το θέσω διαφορετικά δεν γνωρίζετε την Ευρωπαική και Ελληνική νομοθεσία . 


Τα 3 χρόνια είναι η εγγύηση καλής λειτουργίας που παρέχει ο κατασκευαστής .

Απο κει και πέρα υπάρχει η νόμιμη εγγύηση που είναι 2 έτη όπου παρέχει ο πωλητής  (e-shop) 

ΑΛΛΟ ΤΟ ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΤΟ ΑΛΛΟ . Είναι 2 ξεχωριστές εγγυήσεις και ο καταναλωτής έχει δικαίωμα να επιλέξει πoια απο τις 2 θα χρησιμοποιήσει για να λύσει το πρόβλημα του .


Το e-shop λες ότι δεν το φέρνει και σου είπε να επικοινωνήσεις με την logitech... μαλιστα.... το e-shop προσπαθεί να αποφύγει τις ευθύνες του που ορίζει η νομοθεσία φιλε μου.... Αν το ποντίκι χάλασε εντός διετίας είναι ΚΑΙ ευθύνη του eshop αν ασκήσεις τα δικαιώματα της νόμιμης εγγύησης .
Σε αυτή την περίπτωση ο νόμος προβλέπει:

Ο προμηθευτής, με επιμέλειά του, κατά τη διάρκεια ισχύος της εγγύησης υποχρεούται να προβεί σε επισκευή, διόρθωση ή αντικατάσταση του προϊόντος χωρίς επιπλέον επιβάρυνση του καταναλωτή (ά. 5 του ν. 2251/1994). Εάν ο προμηθευτής δεν τηρεί την υποχρέωσή του μπορείτε να υποβάλετε καταγγελία στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή.

Κάθε φυσικό ή νομικό πρόσωπο που διαθέτει, στο πλαίσιο της επαγγελματικής,
εμπορικής ή επιχειρηματικής δραστηριότητάς του, απευθείας στον καταναλωτή
καταναλωτικά προϊόντα, υποχρεούται, με επιμέλειά του και χωρίς καμία επιβάρυνση του
καταναλωτή, στην επισκευή του προϊόντος, εντός των ορίων της εγγύησης που
παρέχεται γι’ αυτό, συμβατικά ή από το νόμο. Σε περίπτωση που το προϊόν δεν
βρίσκεται μεν εντός των ορίων της εγγύησης, βρίσκεται, όμως, εντός της πιθανής
διάρκειας ζωής του ο προμηθευτής οφείλει να εξασφαλίζει την επισκευή του και την
προμήθεια ανταλλακτικών του
http://www.synigoroskatanaloti.gr/docs_ecc/law/gr/N2251-1994-enc2007-el.pdf



http://www.georgasnet.gr/dikaiomata-katanaloti.html
 

 

http://www.ministryofjustice.gr/site/LinkClick.aspx?fileticket=3mmfglxeYf0%3D&tabid=132

Όσον αφορά την logitech δεν είχα ποτέ τέτοια αντιμετώπιση. Μέχρι και ποντίκι μου άλλαξε δωρεάν ενώ ήταν εκτός εγγύησης για 1 μήνα . 
Παραστατικά; Ούτε καν που μου ζήταγαν . Βλέπαν ότι θέλαν με το serial number (ημερομηνία παραγωγής) 


Φίλε μου εγώ έχω το Logitech Performance Mouse MX και λίγο πριν κλείσει τα 3 χρόνια άρχισε να μου κάνει το αριστερό κλικ τα ίδια με το δικό σου, πήρα τηλέφωνο στη logitech και τους είπα πως δεν έχω την απόδειξη αγοράς, τους έδωσα τους κωδικούς που μου ζήτησαν και μου στείλανε καινούργιο. Το αστείο της υπόθεσης είναι πως δε μου ζητήθηκε αποστολή του δικού μου το οποίο και επισκεύασα μόνος μου (μία αλλαγή στο micro switch χρειαζόταν).

H logitech δεν επισκευάζει και δεν παίρνει πίσω τα ελλατωματικά προιόντα (επιλεκτικά μόνο μπορεί να τα ζητήσει πίσω για να διαπιστώσει ότι δεν λες ψέμματα ότι είναι χαλασμένο αλλά γενικά δεν το κάνει). Επίσης δεν έχει τμήμα ανταλλακτικών . Αυτά μου τα χουν πει σε τηλεφωνική επικοινωνία . Πολιτική τους είναι η άμεση αντικατάσταση με καινούριο ακόμα και για το πιο απλό ελλάτωμα. Να κολλάει ένα κουμπί . 

Γνωστός που εχει τα κορυφαία ηχεία της logitech τότε (τα z5500) του χάλασε το volume όπου είναι ξεχωριστή συσκευή. 

http://gallery.techarena.in/data/519/logitech-z5500.jpg     αυτή η συσκευή με την οθόνη.

Σε επικοινωνία με την logitech εντός εγγύησης του είπαν για αντικατάσταση . Επειδή δεν έχει ανταλλακτικά η εταιρία και δεν δουλέυει με έτσι . Μάντεψε... του στείλαν ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΣΕΤ καινούριο και του μείναν τα παλιά ηχεία και το woofer και τα σύνδεσε με άλλη ηχητική πηγή . 


Ολη η διαδικασία αποστολής του νέο προιόντως ή αν επιλεξει να σου το ζητήσει πίσω το παλιό είναι με δικά της έξοδα και φυσικά σου στέλνουν το νέο προιόν με courier express . Πάνω απο 5 μέρες δεν κάνουν . 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...