Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Παιδιά καλησπέρα καταρχάς και ενώ δεν το κάνω λέω να ψάξω γνώμες και συμπαράσταση σε αυτό που μάλλον ήδη έχετε καταλάβει.... :fear:

 

G602 λοιπόν δεν λέω,πολύ καλό κτλ κτλ το ευχαριστήθηκα....

 

Όσο άντεξε.... :-D

 

2 χρόνια με μία νορμάλ χρήση gaming.Casual φάση πλέον. :-)

 

 

Το κλικ της ροδελας παπαλα και πλεον μερικες φορές κανει double click με το αριστερο σε single click.

 

Μειλ σε logitech λοιπόν και εξηγώ...

 

Αγορασμένο από eshop με παραστατικο κτλπ κτλπ under warranty και υπολοιπο αλλο 1 χρόνο.

 

Αφού μου τα ζητάνε όλα αποδείξεις serial και έχοντας περάσει 1 μηνας απο την έναρξη του θέματος μου λένε μόλις τώρα πως το eshop δεν αρνείται να το αλλάξει-οπότε- να πάω εκεί.

 

Το ίδιο το eshop έχει σταματήσει να το φέρνει και μου είπαν να επικοινωνήσω με τη logitech για αλλαγή... :cry:  :cry:  :cry:

 

Χωρίς να θέλω να γινω γραφικός-πόσο μάλλον να αρχίζω να γκαζώνω- όταν μου λένε οι ίδιοι πως θέλουν αυτό και το άλλο για να μου το αλλάξουν και στο τέλος τα γυρίζουν,τι περιμένουν???

 

Έχοντας βρεθεί πάλι σε θέση για αλλαγή προιόντων logitech και έχοντας εξυπηρετηθεί άψογα,ομολογώ πως πέφτω απο τα σύννεφα με την απάντηση αυτή.

 

 

 

 

Δημοσ.

Μίλησες ξανά με logitech προκειμένου να τους εξηγήσεις τι έγινε με το eshop;

 

Εφόσον το eshop δεν έχει το ίδιο, ίσως κάποιο παρεμφερές ή ακόμη και πιστωτικό (το οποίο αποκλείω, αλλά δεν ξέρεις καμιά φορά);

  • Like 2
Δημοσ.

Τους το εξήγησα από το πρώτο μήνυμα, καθώς πήγα και από εκεί.

 

Τώρα απλά έχουν βάλει πιπίλα και λένε ιστορίες για αγρίους νομίζοντας ότι θα κάνουμε μπεεε :P


Το όλο θέμα είναι ότι θέλω mouse και της logitech με βολεύουν.

 

Το πιστωτικό είναι η έσχατη,που θα αναγκαστώ όμως να βάλω το χέρι στην τσέπη για αγορά απο αλλού.

 

Το σωστό όμως είναι να τιμάς ότι υπόσχεσαι...τα άλλα είναι αναμασήματα...

Δημοσ.

αμα τελειωνει ,και δε κυκλοφορει το αντικειμενο για το οποιο εχεις εγγυηση τοτε που περιμενεις να το βρεις φιλος;

μου χαλασε seagate εξωτερικος με 5ατης εγγυηση και μου τον αλλαξαν me intenso ( γιατι ειναι 320 και μονο intenso είχαν se 320) -plaisio

 

τι μπουρουσες να παρεις αντι για το ποντικι που ζηταγες; (ισαξιο ποντικι ή φθηνοτερο ;)
*μου χαλασε μετα μεσα σε 1.5 χρονο ο intenso

  • Like 1
Δημοσ.

Το ιδιο ειχα παθει με το Logitech G600 απο Πλαισιο.Δεν μου το αλλαζαν στο Πλαισιο το ποντικι,μιλησα με Logitech μου ειπαν να παω στο καταστημα για αλλαγη/πιστωτικο τους εδειξα καταμουτρα και το εν λογω μνμ και επειδη δεν φερνανε το ιδιο ποντικι πλεον,κοπηκε πιστωτικο στην τιμη αγορας και πηρα το G502. 

 

Το προβλημα βασικα δεν εχει να κανει με την Logitech αλλα με το eshop αν δεν το εχεις παρει χαμπαρι.

 

Παιδιά καλησπέρα καταρχάς και ενώ δεν το κάνω λέω να ψάξω γνώμες και συμπαράσταση σε αυτό που μάλλον ήδη έχετε καταλάβει.... :fear:

 

G602 λοιπόν δεν λέω,πολύ καλό κτλ κτλ το ευχαριστήθηκα....

 

Όσο άντεξε.... :-D

 

2 χρόνια με μία νορμάλ χρήση gaming.Casual φάση πλέον. :-)

 

 

Το κλικ της ροδελας παπαλα και πλεον μερικες φορές κανει double click με το αριστερο σε single click.

 

Μειλ σε logitech λοιπόν και εξηγώ...

 

Αγορασμένο από eshop με παραστατικο κτλπ κτλπ under warranty και υπολοιπο αλλο 1 χρόνο.

 

Αφού μου τα ζητάνε όλα αποδείξεις serial και έχοντας περάσει 1 μηνας απο την έναρξη του θέματος μου λένε μόλις τώρα πως το eshop δεν αρνείται να το αλλάξει-οπότε- να πάω εκεί.

 

Το ίδιο το eshop έχει σταματήσει να το φέρνει και μου είπαν να επικοινωνήσω με τη logitech για αλλαγή... :cry:  :cry:  :cry:

 

Χωρίς να θέλω να γινω γραφικός-πόσο μάλλον να αρχίζω να γκαζώνω- όταν μου λένε οι ίδιοι πως θέλουν αυτό και το άλλο για να μου το αλλάξουν και στο τέλος τα γυρίζουν,τι περιμένουν???

 

Έχοντας βρεθεί πάλι σε θέση για αλλαγή προιόντων logitech και έχοντας εξυπηρετηθεί άψογα,ομολογώ πως πέφτω απο τα σύννεφα με την απάντηση αυτή.

Και το παραπανω μαλιστα κανει το Μπαμ. Σταματησανε να φερνουν το εν λογω ποντικι ολα ωραια ολα καλα,τι παει να πει να επικοινωνησεις με την Logitech για αλλαγη???Μηπως να χρεωθεις και εσυ προσωπικα και να στειλεις το ποντικι στην εταιρια???Το eshop δηλαδη τι ρολο βαραει???

 

Φευγεις οπως εισαι και πας με το ποντικι και την αποδειξη στο eshop και απαιτεις πιστωτικο στην τιμη αγορας που αναγραφεται στην αποδειξη αλλιως ξεκινας τις φωνες και φασαριες.


Στην τελικη ας σου δωσουν τα χρηματα σου πισω αν δεν μπορουν να στο αλλαξουν το ποντικι να τελειωνει το θεμα.

  • Like 2
Δημοσ.

Προφάνώς και χαμπάρι πέρνουμε και γράμματα ξέρουμε να διαβάζουμε.

 

Η ίδια η logitech ζήτησε παραστατικά και σιριαλ και μετα απο 5-6 μηνύματα και 1 μήνα αποφάσισε να αλλάξει και να μου πει οτι τελικά πάνε στο μαγαζί.

 

To mouse ακόμα πωλείται στο σαιτ της,άρα είναι σε κυκλοφορία.

 

Η λογική είναι αλλαγή εκτός και αν δεν υπάρχει απόθεμα.

 

Αν δεν μπορούν να υποστηρίξουν τα προιόντα τους ας ρίξουν την αναγραφόμενη διάρκεια της εγγύησης.

Δημοσ.

η Λοτζιτεκ δεν έχει τηλεφωνική εξυπηρέτηση πλέον;

 

θυμάμαι προ 3ων ετών τους κάλεσα για ένα usb receiver από κάποιο καλό ποντικί που είχα(κλάπηκε το λαπτοπ με το usb receiver επάνω - πάρτυ ακόμα κάνει ο κλέφτης λέει).

 

Μπλα μπλα μπλα, θελω ανταλλακτικό λέω. 

''αα, επειδή είναι και Χριστούγεννα (όντως ήταν) δωράκι από εμάς! Του στέλνουμε από Γερμανία - σε δέκα μέρες θα είναι εκεί.''

 

Μέχρι και tracking number μου είχαν στείλει οι Θεούληδες. Ρισπεκτ

  • Like 1
Δημοσ.

Εκτύπωσε με κάποιο τρόπο τα email με Logitech και πήγαινε e-shop δειξτους τα και αν δε βγάλεις άκρη μίλα πάλι με Logitech και πες τους το κατάστημα που το πήρα δε το δέχεται να πάρουνε θέση. Αν δε βγάλεις άκρη κάνε ένα τηλέφωνο στο συνήγορο του πολίτη και θα προχωρήσει το θέμα σου.

Δημοσ.

Προφάνώς και χαμπάρι πέρνουμε και γράμματα ξέρουμε να διαβάζουμε.

 

Η ίδια η logitech ζήτησε παραστατικά και σιριαλ και μετα απο 5-6 μηνύματα και 1 μήνα αποφάσισε να αλλάξει και να μου πει οτι τελικά πάνε στο μαγαζί.

 

To mouse ακόμα πωλείται στο σαιτ της,άρα είναι σε κυκλοφορία.

 

Η λογική είναι αλλαγή εκτός και αν δεν υπάρχει απόθεμα.

 

Αν δεν μπορούν να υποστηρίξουν τα προιόντα τους ας ρίξουν την αναγραφόμενη διάρκεια της εγγύησης.

Απο την στιγμη που δεν εχουμε αντιπροσωπεια εδω ετσι πανε αυτα. Επισης το ξαναλεω για αλλη μια φορα οτι μπορει σε αυτο να εχει κανει μλκια το eshop. Σε αλλο συμφορουμιτη που ειχε θεμα με καρτα γραφικων που δεν του την αλλαζανε,οταν μιλησε με την αντιστοιχη εταιρια της καρτας γραφικων τον ενημερωσαν οτι την καρτα την ειχε αγορασει απο αυτους το eshop μτχ σε μειωμενη τιμη και αρα δεν ειχε καθολου εγγυηση κατι που του ειχαν αποκρυψει στο eshop.

 

Και εγω το 2014 που ειχα μιλησει με logitech και μου ειχαν απαντησει αμεσως μου ειχαν πει οτι επειδη το προβλημα μου(καλη ωρα το δικο σου)δεν ηταν θεμα software να μιλαγα με το καταστημα αγορας και να ζηταγα αλλαγη/πιστωτικο/επιστροφη κλπ

 

Μην λεμε τα ιδια πραγματα και κακως επιμενεις κιολας απο την στιγμη που το λαθος ειναι καθαρα του eshop και οχι της Logitech.

 

Δηλαδη ποσο πιο λιανα να το κανουμε οτι εχεις ενα προιον που σου εβγαλε προβλημα εντως εγγυησης και το καταστημα αγορας κανει τα στραβα ματια....

Δημοσ.

Απάντησα σε μια απαντηση απο τη logitech που απλα μου έλεγε οτι επειδή είναι εντός 2 ετών,την ευθύνη την έχει το κατάστημα.

 

Τον 3ο χρόνο τον καλύπτει η logitech.

 

Αυτό μου με χαλάει είναι που πιάστηκαν σε αυτό και που ισχύει με μια διαφορά 5 ημερών.(19-1-2014 αγορά 19-1-2016 το case).

Eίναι cheap πολύ αλλά αφού ισχυέι έτσι....

 

Θα κάνω μία βόλτα πάλι απο eshop και βλέπω...

 

Thanks guys

Δημοσ.

Εξακολουθω να μην καταλαβαινω τι εννοεις με τα 2 ετη και τα 3. Το eshop οταν σου πουλησε το ποντικι εγραφε εγγυηση 3 χρονια πανω αρα εξ αρχης ειναι ΔΙΚΙΑ ΤΟΥ ΕΥΘΥΝΗ για την εξυπηρετιση σου. Και το λεω γιατι και σε αλλα προιοντα στο site εχει τυχει να γραψει λιγοτερη εγγυηση απο την προβλεπομενη και οταν τους εγινε η σχετικη ερωτηση με στοιχεια απο διπλα ειπαν οτι κανονικα εχει το προιον την προβλεπομενη εγγυηση.

 

Και για να σου αναφερω και προσωπικο περιστατικο με μενα δες πχ σε δικη μου σχετικη επισκεψη στο public τι απαντησεις ειχα.

 

Επισκεφτομαι το κοντινο Public στο mall για να δω τα καινουργια ακουστικα τοτε Logitech G230 και g430. Πριν παω στο Public ειχα ρωτησει και την Logitech στο FB αλλα και στο Site(ακομα και στο κουτι πανω)ελεγε για εγγυηση 3 χρονια.

 

Παω λοιπον στον εν λογω πωλητη(ενημερωμενος)και τον ρωταω τι εγγυηση εχουν.

 

Μπαινει λοιπον μεσα στο συστημα/site του καταστηματος και μου λεει 1χρονο εγγυηση(προσεξε οχι οτι αυτοι καλυπτουν 1 χρονο και τα υπολοιπα 2 χρονια ειμαι σε εγγυηση αλλα πρεπει να επικοινωνησω εγω προσωπικα με Logitech οπως θα ηταν και το σωστο). Του ξεκιναω λοιπον και του λεω οτι και στο Site της εταιριας(του ειπα να μπει να το δει και ο ιδιος κιολας αν δεν με πιστευει)αναγραφουν 3 χρονια εγγυηση(ή εστω 2 οπως προβλεπεται απο την Ευρωπαικη νομοθεσια)και εκεινος επεμενε οτι εχουν 1 χρονο εγγυηση.Το ιδιο μου απαντησε και ο προισταμενος που φωναξε.

 

Δηλαδη οχι μονο δεν καλυπτουν/παρεχουν 2 χρονια εγγυηση οπως προβλεπεται απο την ΕΕ,αλλα παραπληροφορουν και τον κοσμο και δεν τον ενημερωνουν με την πραγματικη εγγυηση του προιοντος.

 

Αυτο για να καταλαβεις με τι μαιμουδες εχουμε μπλεξει.

 

Και για να μην παω μακρυα για το Public δες πχ τι εγγυηση αναγραφει στα νεα πανακριβα ακουστικα της Logitech

 

http://www.public.gr/product/gaming/pc-controllers/audio/logitech-g633-artemis-spectrum-rgb-71-gaming-headset-mayro/prod7800088pp/

 

Και στο επισημο Site της Logitech 2χρονια εγγυηση http://gaming.logitech.com/en-roeu/product/g633-7-1-surround-sound-gaming-headset

 

κατα τα αλλα αν πας να ρωτησεις στο Public θα σου πουν παλι οτι 1χρονο εγγυηση εχουν......

Δημοσ.

Αφού έχουμε μάθει να κάνουμε μπεε σαν καταναλωτές.

 

Πως να το κάνουμε δηλαδή.. :P

 

2 με 3 χρόνια λέω οτι μου είπαν απο logitech.

 

Στα 2 ευθύνη του eshop για αλλαγή.

 

Στο 3 απο logitech.

Δημοσ.

Ναι το θεμα ομως ειναι οτι οταν το eshop σου πουλησε το κινητο ανεγραφε την εγγυηση του κατασκευαστη(γιατι το εχουν ρωτησει οπως σου ειπα συμφορουμιτες και σε αλλα προιοντα)και απο την στιγμη που το συγκεκριμενο ποντικι καλυπτώταν απο 3χρονια εγγυηση τοσα εδινε και το eshop απλα τωρα κανει τα στραβα ματυα για να σε μπλεξει εσενα και να γλυτωσει το RMA/πιστωτικο γιατι δεν ειναι και φθηνο ποντικι.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...