Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

καθε 2,5-3 χρονια το πολυ βαζεις μια καινουργια με εγγυηση.σιγα το κοστος.ετσι εχεις το κεφαλι σου ησυχο.ολα εχουν μια διαρκεια ζωης.αυτοι που της κατασκευαζουν τι θα γινουν κλεφτες αμα δεν αλλαζονται οι μπαταριες.σιγα τωρα μην γεμιζουμε το πορπαγκας με καλωδια, φορτιστες κλειδια  κλπ.αμα γινει κατι την οδικη. τι την πληρωνουμε. για αυτο το πραγμα.

  • Like 1
  • Απαντ. 106
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Οι καινούργιες κλειστού τύπου είναι φορτισμένες και έτοιμες για τοποθέτηση.Δεν χρειάζονται φόρτιση

 

Κάνεις λάθος, ακόμα και οι κλειστού τύπου μπαταρίες σιγά σιγά χάνουν την αποθηκευμένη ενέργεια τους(5-10% ανά μήνα). Πάντα φορτίζουμε (ή τουλάχιστον ελέγχουμε) την καινούργια μπαταρία πριν την τοποθετήσουμε.

Δημοσ.

Να πας να κοιτάξεις το δυναμό μήπως δεν φορτίζει σωστά.

Δεν δικαιολογείται να μην κρατάει ρελαντί.

Μόλις ξεκινήσει το μοτέρ αναλαμβάνει το δυναμό.Άρα για να μην έχεις σωστό ρελαντί πιθανόν δεν έχεις

σωστή τάση του δυναμό.

Εκεί που άλλαξες τη μπαταρία κοίταξαν το δυναμό;;; Κανονικά όλοι οι ηλεκτρολόγοι τον κοιτάνε σε περίπτωση

αλλαγής μπαταρίας.

 

Μπορείς και μόνος να κάνεις ένα τσεκάρισμα στο δυναμό.

Βάζεις μπροστά κλείνεις όλα φώτα ράδιο κ.λ.π. και βγάζεις τον κόκκινο πόλο.

Αν συνεχίσει να δουλεύει είναι εντάξει το δυναμό.Αν όχι  έχει πρόβλημα και αν έχει 

πρόβλημα σύντομα θα φάει και την κανούργια μπαταρία.

Το παραπάνω είναι όμως για έκτακτες περιπτώσεις.Πάμε για σιγουριά στον ηλεκτρολόγο που

μετράει τάση φόρτισης με μηχάνημα.

 

Ποτέ δέν αποσυνδέουμε πόλο της μπαταρίας με τη μηχανή να λειτουργεί. Προκαλεί το λεγόμενο load dump

 

In automotive electronics, it refers to the disconnection of the vehicle battery from the alternator while the battery is being charged. Due to such a disconnection of the battery, other loads connected to the alternator see a surge in power line. The peak voltage of this surge may be as high as 120 V and the surge may take up to 400 ms to decay. It is typically clamped to 40 V in 12 V vehicles and about 60 V in 24 V systems.

 

 

Επίσης, εκτός απο την στιγμιαία υπέρταση του load dump, αν είναι χαλασμένος ο αυτόματος του εναλλάκτη, αποσυνδέοντας τον πολο της μπαταρίας υπάρχει η πιθανότητα να δημιουργεί και μόνιμες υπερτάσεις. Η μπαταρία εκτός άλλων κάνει και clamping της τάσης και δέν την αφήνει να ξεπεράσει κάποια όρια.

 

 

Γενικά η αποσύνδεση του πόλου είναι κάτι που για διάφορους λόγους μπορεί να συμβεί, και τα ηλεκτρονικά του αυτοκινήτου είναι σχεδιασμένα να αντέχουν. Όμως δέν είναι καλή ιδέα να πάμε και να το κάνουμε επίτηδες.

  • Like 2
Δημοσ.

Παιδες σταματηστε το τρολλινγκ σε θέματα όπως τα αυτοκίνητα. Τώρα το ειδα κι εγώ αυτό με την αποσύνδεση πόλου ενώ δουλεύει ο κινητήρας... Επίσης έτοιμες οι κλειστού τύπου μπαταρίες χωρίς φόρτιση; Ναι ειδικά αν έχουν κλείσει χρόνο στο ράφι πανετοιμες... Θα ποσταρω σε λίγο φωτο απο manual της VARTA να δείτε γιατί μερικοί την έχετε δει ο Μήτσος του μηχανουργείου. :P

καθε 2,5-3 χρονια το πολυ βαζεις μια καινουργια με εγγυηση.σιγα το κοστος.ετσι εχεις το κεφαλι σου ησυχο.ολα εχουν μια διαρκεια ζωης.αυτοι που της κατασκευαζουν τι θα γινουν κλεφτες αμα δεν αλλαζονται οι μπαταριες.σιγα τωρα μην γεμιζουμε το πορπαγκας με καλωδια, φορτιστες κλειδια  κλπ.αμα γινει κατι την οδικη. τι την πληρωνουμε. για αυτο το πραγμα.

 

'Αλλαξέ την και σε 1 έτος αν θες δε εμποδίζει κανείς, σε κάποιους δε περισσεύουν χρήματα να αλλάζουν μπαταρίες τόσο συχνά και κάποιοι σαν εμένα έχουν "αλλεργία" στο να κάνουν πλούσιες τις εταιρίες για πράγματα που μπορούν να έχουν μεγαλύτερη διάρκεια ζωής.

 

Στο δια ταύτα:

 

w9icfp.jpg

  • Like 1
  • 2 μήνες μετά...
  • 5 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

καλημέρα σας εχω ενα ford street ka 1600 κυβικά και εχω θέμα, με αρρυθμία στο ρελαντί δηλαδη ανεβοκατεβαίνουν οι στροφές του κινητήρα μόνες τους

χωρίς να πατάω γκάζι !!!!!  

τι μπόρει να φταίει !!!! οποιος γνωριζει παρακαλω ας μου απαντήσει άμεσα 

Δημοσ.
Just now, christopher0016 said:

Μοτερακι ρελαντι λογικά .   Το μαστορι  τού  συνεργειου  θα σου πει τι ακριβώς  ειναι.

Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση ,το θέμα είναι οτι το πήγα και το μήχανημα του δεν διαβάζει τον εγκέφαλο του αυτοκινήτου !!!!

 

Δημοσ.
2 ώρες πριν, mnm23 είπε

καλημέρα σας εχω ενα ford street ka 1600 κυβικά και εχω θέμα, με αρρυθμία στο ρελαντί δηλαδη ανεβοκατεβαίνουν οι στροφές του κινητήρα μόνες τους

χωρίς να πατάω γκάζι !!!!!  

τι μπόρει να φταίει !!!! οποιος γνωριζει παρακαλω ας μου απαντήσει άμεσα 

βαλβιδα egr..

καθαρισμο ή αλλαγη

  • 1 χρόνο αργότερα...
Δημοσ.

Αν μεινει το αυτοκινητο ακινητοποιημενο μηνα καλοκαιριου  σε υπογειο parking για 35-40 μερες χωρις να μπει καθολου μπρος, ειναι σιγουρο οτι δεν θα λειτουργει?

 

 

Δημοσ.

Όχι δεν είναι σίγουρο ότι δεν θα λειτουργήσει αλλά το καλύτερο είναι, αν το αφήσεις τόσο πολύ, να βγάλεις τον πόλο της μπαταρίας. 

  • Like 1
  • 4 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Σημερα με "αφησε" η μπαταρια μου [  Hankook MF50D20L  ] στα 3 χρονια ακριβως  σε hyundai i30 1400 2010  .
Θεωρώ τα 3 χρονια αρκετά νωρις ☹️ η "μαμα" κρατησε 6 χρονια [ SOLITE MF 36 21 GL ]
Anyway , μια και ειμαι χαλκιδα ( εδω με αφησε ) την δευτερα θα κανω την  αλλαγή και θελω να ρωτησω εαν εχει καποιος αποψη απο τις μπαταριες MAXPOWER 2 που εχει ο "Γλυκας" που ειναι εδω κοντα μου ? ? .
Ειδα αυτη 50ΑΗ 450CCA ΚΟΡΕΑ MAXPOWER 2 ΧΡΟΝΙΑ ΕΓΓΥΗΣΗ καποιος που να την "ξερει" ?
Αν ειμουνα αθηνα θα εβαζα την Banner που εχω ακουσει πολυ καλα λογια αλλα εδω γυρω δεν παιζει απο οτι εχω δει .

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...