Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 106
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Πως σαν κρατάνε οι μπαταρίες 7-8 χρονιά και έμενα ψοφάνε μόλις φτάνουν 2,5-3 χρόνια...

Στη δίκη μου περίπτωση ειναι η εργοστασιακή και ειναι agm Bosch που πραγματικά με όποιον εχω μιλήσει ειναι Φούλ ευχαριστημένος (βέβαια εχει 2.5 φορές πάνω απο μια απλή)

Δημοσ.

Υπαρχει τροπος να φροντιζω ως οδηγος, να μην ξεμεινω απο μπαταρια;

Με μια λέξη ΌΧΙ.

Πως σαν κρατάνε οι μπαταρίες 7-8 χρονιά και έμενα ψοφάνε μόλις φτάνουν 2,5-3 χρόνια...

Μόνο οι εργοστασιακές μπορεί να κρατήσουν τόσο πολύ, αυτές που υπάρχουν στο εμπόριο όσο γράφεις αντέχουν.

Δημοσ.

Εμένα μια Hankook είναι (/ήταν?), calsyum+ κάτι λέει απάνω, απλά την φόρτιζα ανα καιρούς (6μηνο +-) με έναν άκυρο φορτιστή που έχω, κατα τα άλλα τίποτα...

 

Αν θες πάντως μπαταρία που να μην χαλάει εύκολα υπάρχουν αλλά τα ακουμπάς... Κάπου είχα δει κάτι 150ρια (€) με 10 χρόνια προσδόκιμο όμως, ρώτα τον "μπαταριά" σου να σου πει.

Αλλιώς την προσέχεις και ελπίζεις :P Γιατί στην τελική δεν μπορείς να κάνεις και τίποτα άλλο, αν φαγωθεί ο μόλυβδος μέσα πάει η μπαταρία, πέταμα εκ των πραγμάτων.

Δημοσ.

Άπλα εγώ περνώ φθηνές μαχ 80-90 ευρώ για 90αρα την φορά, οι "καλες" βγαίνουν 300+ και επειδή δεν έχω εργάτη και έξτρα  φώτα στο αμάξι απλά τζάμπα λεφτά.

Δημοσ.

Τα φώτα απο το δυναμό πρέπει να παίρνουν όσο δουλεύει το αμάξι, (εργάτη (?)). Η μπαταρία είναι πιο πολύ για την μίζα στην τελική, αυτή τραβάει το πολύ ρεύμα, ειδικά σε ντίζελ πρέπει να τραβάει οτι βρει :P

Δεν σου λέω για Ah όμως, λέω για ποιότητα κατασκευής, καλύτερης ποιότητας μόλυβδος μέσα για να μην χαλάνε τα στοιχεία και έτσι να κρατάει η μπαταρία περισσότερα χρόνια.

Δεν σου λέω τζέλ μπαταρία, αυτή ναι, καλή αλλά τσιμπιμένη (λίιιιιιιιιγο :P).

Δημοσ.

Παιδιά η ποιότητα της μπαταρίας είναι σημαντικός παράγοντας αλλά εξίσου σημαντική είναι και η μεταχείριση που της γίνεται:
Όταν ένα αυτοκίνητο δεν κάνει πολλά χιλιόμετρα και μένει αρκετές μέρες ακίνητο, η μπαταρία βρίσκεται συνεχώς σε χαμηλά επίπεδα (δεν είναι πλήρως φορτισμένη) και τα στοιχεία της φθείρονται γρηγορότερα.

Αντίστοιχα ένα αμάξι που κάνει κάθε μέρα αρκετά χιλιόμετρα διατηρεί το φορτίο της μπαταρίας σε υψηλά επίπεδα, κάτι που είναι πολύ σημαντικό για τη διάρκεια ζωής της. 

 

Για περισσότερες πληροφορίες διαβάστε εδώ.

Δημοσ.

Πάντως έχει βάση αυτό που λέει ο mentoras, θα έπρεπε να υπάρχει μια ένδειξη για τη μπαταρία στο ταμπλό.

Η οποία τι ακριβώς θα σου έδειχνε δηλαδή?

Δημοσ.

Η οποία τι ακριβώς θα σου έδειχνε δηλαδή?

Αυτό που λέει και ο mentoras, την κατάσταση της μπαταρίας. Για να προλάβεις να την αλλάξεις πριν σε αφήσει στο δρόμο! :) Δεν ξέρω αν γίνεται όμως κάτι τέτοιο.

Δημοσ.

Δεν ξέρω αν γίνεται όμως κάτι τέτοιο.

Έτσι όπως το είχες γράψει φάνηκε σαν να ήσουν σίγουρος πως γίνεται, για αυτό σε ρώτησα!

  • Like 1
Δημοσ.

Συνήθως, αρκετές έχουν ένα χημικό χρωματικό δείκτη, απο πράσινο που σημαίνει καλή λειτουργία σε κόκκινο κακή λειτουργία. Τουλάχιστον έτσι είχε μια Vortex  που φορούσα (4 χρόνια, πολύ καλή αγορά).

 

Προσωπικά πιστεύω ότι στα 2,5 χρόνια είναι ο λογικός χρόνος να αλλάζει κάποιος μια μπαταρία των 70-80€. Άποψη μου; Ένα jump starter για ώρα ανάγκης και την πιο φτηνή.Ακούγονται πολύ καλά λόγια για τις Bosch με τα ασημί καπάκια, (όχι τα μπλε!), από άποψη διάρκειας.

 

Τέλος ένα χαρακτηριστικό που πρέπει να κοιτάμε είναι τα Amber εκκίνησης, καλύτερο να διαλέγουμε όσο το δυνατόν μεγαλύτερα, γιατί με το καιρό πέφτουν, έτσι κρατάει περισσότερο (αυτό είναι διαφορετικό από το πόσο μπορεί να φορτίσει μια μπαταρία και πόσο διαρκεί).

Δημοσ.

Τα starter δεν είναι και ότι καλύτερο γιατί πρέπει να είναι πάντα φορτισμένο και μόνιμα στο αμάξι. Ο νόμος του Μέρφυ λέει πως όταν μείνεις από μπαταρία το starter είτε δεν θα είναι στο αμάξι επειδή κάποια στιγμή χρειάστηκε να βγει απ το πορτπαγκάζ για έξτρα χώρο ή θα είναι αφόρτιστο οπότε μια πρόσθετη πράξη στην ασφάλεια για οδική είναι ότι καλύτερο και σίγουρο ότι το starter τους είναι μόνιμα φορτισμένο  :P . 

 

Στα αυτοκίνητα που έχω και δεν είναι daily είναι είτε στο συντηρητή ή χωρίς μπαταρία γιατί η ακινησία είναι απο τους μεγαλύτερους εχθρούς μαζί με το κρύο.  

 

Στα μοντέρνα αυτοκίνητα η ζωή της μπαταρίας πέφτει γρηγορότερα επειδή τα αμάξια είναι φορτωμένα με πάρα πολλά ηλεκτρικά . Πάντα πριν βγάλω το κλειδί από τη μίζα φροντίζω να κλείνω το ραδιόφωνο , να απενεργοποιώ αυτόματα φώτα αισθητήρες βροχής κτλ

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...