kanesaxo Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2016 Εδώ και κάνα 2 βδομάδες μου ήρθαν 3 απανωτά sms απο αυτό τον αριθμό. Τα άνοιξα και τα διέγραψα. Το ίδιο και μολις προ 5 λεπτών. Μη μου πείτε, οτι θα χρεωθώ αυτά που διαβάζω στο ιντερνετ χωρις να φταίω γιατι θα τρελαθώ... Τι κάνουμε σε αυτή τη περίπτωση; έχει τύχει σε κάποιον;
PaRaNo1d Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2016 Εχεις ηδη χρεωθει τα δεις δεν τα δεις... Παρε τηλ στν εξυπηρετηση πελατων της εταιριας να στα κανει φραγη.να μην σου ξαναστειλουν.
tsilitheo1 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2016 www.activistis.gr/2014/11/54422-cosmote-vodafon.html Απο μια προχειρη αναζητηση στο google
~Palpatin~ Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2016 Μπορείτε να διαγραφείτε από το κουίζ και τη συνδρομητική υπηρεσία οποιαδήποτε στιγμή. Για να το κάνετε αυτό, στείλτε ένα μήνυμα με τη λέξη "stop" στο 54422. Ισως λειτουργήσει.
kanesaxo Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2016 Το εστειλα μολις πριν. Μου ηρθε απάντηση οτι εχω διαγραφεί απ'ολες τις συνδρομητικές υπηρεσίες. Μα δε γράφτηκα ποτέ. Δεν είμαι κάνας χτεσινος για να βαζω το κινητο μου στο "εντοπισε τη γκομενα σου τώρα". Ε θα τρελαθώ έτσι και μου ερθουν 2Χ3Χ2=12ε στο λογαριασμό.
Pseudonumo Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2016 Μπορει να εβαλε καποιος το κινητο σου. Οπως και να χει, νομιζω πρεπει να απαντησεις μια φορα εστω για να αρχισεις να χρεωνεσαι. Ψαξ το!
kanesaxo Δημοσ. 22 Μαρτίου 2016 Μέλος Δημοσ. 22 Μαρτίου 2016 Λοιπον παίδες, να επαναφέρω το θέμα! έφταση το μπιλιετάκι, 25ευρωπουλάκια. Εκανα αμφισβήτηση λογαριασμού στη κοσμοτε, και αρκέστηκε να μου πει οτι ΕΓΩ γραφτηκα για να κατεβάσω παιχνίδι στο κινητο (γελάει ο κόσμος) και τα παραπονα μου σε ενα σταθερό αυτής της εταιρείας... Τι κάνουμε τώρα;
@topos Δημοσ. 22 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2016 Θα μπορουσες ισως να απευθυνθεις και στην γραμματεια καταναλωτη.
_chris_ Δημοσ. 22 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2016 δε μπορεί να αποδειχτεί πότε γράφτηκες; θεωρητικά πρέπει να έχεις στείλει κάποιο μήνυμα για την εγγραφή. αυτό το μήνυμα πρέπει να φαίνεται στην αναλυτική κατάσταση. απ ότι ξέρω σε αυτές τις σαχλαμάρες που δηλώνεις το κινητό σου, σου έρχεται απάντηση στο κινητό και αν ανταποκριθείς ξεκινάει η χρέωση, αν ήταν αλλιώς θα πήγαινε ο καθένας και θα έγραφε το κινητό από όποιον δε συμπαθούσε και θα τον χρέωνε. έχω ακούσει κι άλλα άτομα να κάνουν τέτοια παράπονα και να λένε ότι δεν έχουν γραφτεί πουθενά αλλά όταν τους πίεζες σου λέγανε.. αχ ναι είχα δώσει το κινητό μου για να σβηστεί ο τάδε ιός.... δε λέω ότι το έκανες επίτηδες, ίσως κάποιος είχε το κινητό σου, κάποιο παιδί και σου την έκανε
ziaba Δημοσ. 23 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 23 Μαρτίου 2016 Ζητά αναλυτικό λογαριασμό για να δεις πως και τι και να δεις γιατί σε χρέωσαν
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα