Προς το περιεχόμενο

Powerfull vs Cosmodata σημιώσατε 1...


Powerfull

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

θυμάστε τα παλλικάρια που πήγανε να μου φάνε την εγγύηση από τον 2.8; Τελικά τους ανάγκασα και κάναν επιστροφή τα χρήματά της ΑΡΧΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ του επεξεργαστή (342 Euro). Τους έστειλα τη παρασκευή το πρωί το ακόλουθο mail:

 

Date: Fri, 21 Nov 2003 05:30:37 +0200

Reply-To: <[email protected]>

To: <[email protected]>

CC: <[email protected]>,

<[email protected]>,

<[email protected]>,

<[email protected]>,

<[email protected]>

Subject: Adikaiologiti Kathisterisi Egiisis

 

Parakalo gia tin amesi antikatastasi i epistrofi ton xrimaton mou gia ton epexergasti P4 2.8 H.T. 800FSB pou agorastike apo to katastima sas Cosmodata stis 17/09/2003 kai epestrafi gia xrisi tis egiiseos tou s'auto stis 22/10/2003 logo pafsis tis litourgias tou, kathos kai tin episimi apantisi sas (meso e-mail) gia tin miniea kathisterisi tis antikatastasis tou. Se antitheti periptosi tha anagasto na askiso ta nomima dikaiomata mou kata pantos ypefthinou.

 

Episinapto se arxeio tin apodeixi agoras kathos kai to deltio epistrofis.

 

Kavallieratos Nikolaos

 

 

Και τη Τρίτη τους το πήγα και τυπωμένο σε χαρτί να το σφραγίσουν ότι το λάβαν. Το παλικάρι υσχηρίστηκε ότι τελικά ο επεξεργαστής μου θα αντικατασταθεί και ότι περιμένουν τον καινούργιο από μέρα σε μέρα, αλλά δεν μάσησα και επέμενα να μου σφραγίσει το χαρτί, ή να μου δώσει ένα επίσημο έγγραφο εκ μέρους της cosmodata ότι παρέλαβε το mail. Μετά από την άρνηση του Κου Μάκη (υπεύθηνος πωλήσεων) να σφραγίσει το χαρτί (που ουσιαστηκά σφράγιζε και την είσοδό του στο δικαστήριο), άρχισα να ρωτάω πελάτες του καταστήματος αν θα ήταν πρόθημοι να καταθέσουν αυτή του την άρνηση σε περίπτωση που χρειαστεί. Οπότε ήρθε και μου είπε να πάω έξω και ότι μέσα στο μαγαζί του δεν έχω δικαίωμα να βρίσκομαι, και του είπα ότι εφόσον δεν μπορεί φυσικά να με αναγκάσει να βγω με το ζόρι, θα περιμένω ύσηχα να φέρει την αστυνομία να με βγάλει, εφόσον πιστεύει ότι τον συμφέρει κάτι τέτειο. Μετά μου είπε ξανά ότι φταίει η intel, και του εξήγησα ότι εφοσον συμβαίνει κάτι τέτειο, τότε φυσικά δεν έχει τίποτα να φοβάται, και μπορεί να σφραγίσει το χαρτί που του παρουσίασα. Ε, μετά φτάσαμε στη κλασική αναμενόμενη φάση που σε ρωτάνε <<εντάξει, τι θέλεις;>> αφού πρώτα στο παίζουν ξύπνιοι μια εβδομάδα, και του εξήγησα ότι θέλω τα λεφτά της αρχικής μου αγοράς πίσω. Μετά μου ζήτησε να του δώσω το χαρτί το δελτίο παραλαβής του επεξεργαστή και του εξήγησα ότι θα το πάρει στα χέρια του μόνο ΑΦΟΥ πάρω τα λεφτά στα δικά μου, και του έδωσα μια κόπια που είχα προνοήσει να φέρω μαζί μου. Τελικά πήρα 342 ευρώ πίσω για έναν επεξεργαστή που έπι του παρόντος κοστίζει περίπου 220 χωρίς ΦΠΑ (όχι πως αντικαθηστά πλήρως το χρόνο που έχασα και τη ταλαιπωρία μου, αλλά ούτε αυτοί πιστεύω να διασκεδάσαν πολύ τη κοινοποίηση μου στους εισαγωγείς της Intel, οπότε αρκέστηκα σ'αυτά). Όχι για να μην νομιζουν και μερικοί πως είναι μάγκες και όλοι οι υπόλοιποι έχουν <<μαμάκας>> γραμμένο στο κούτελό τους... Και να σκεφτείς πως ολα αυτά θα μπορούσαν να είχαν λήξει αν απλά μου είχαν δώσει έναν επεξεργαστή πριν από 1 εβδομάδα... Σε περίπτωση που θέλει κάποιος κάποια μεγαλύτερη ανάλυση της νομικής υπόστασης του θέματος για κάποια δική του περίπτωση, ας στείλει mail...

Δημοσ.

Μπράβο ρε φίλε!!!

Να γίνει παράδειγμα για όλα τα μαγαζιά που το παίζουν "πουλώ και δεν δέχομαι επιστροφές"!

 

Έγραψες...

Δημοσ.

Ωραίος Powerfull, μακάρι να έρθει η ώρα να επιστρέφουν τα χρήματα όπως οφείλουν χωρίς να μας βγάζουν απο τα ρούχα μας.

Δημοσ.

Μπραβο Powerfull, ονομα και πραγμα! :wink:

Η Συμπεριφορα σου ηταν υποδειγματικη και να εισαι σιγουρος οτι με το ποστ αυρο βοηθησες οποιονδηποτε αντιμετωπισει παρομοιο προβλημα στο μελλον.

Δημοσ.

Dreamstorm > Ψιλοχαμός δεν έγινε, γιατί ήταν 4:30 και ούτος η άλλως κράτησα το επίπεδο κόσμιο, όταν πας να κυνηγήσεις νομικά δεν κάνεις φασαρία. Τα πολλά τα είπαμε έξω από το μαγαζί.

 

Edgar > Να το δεις δεν ξέρω, να τ'ακούσεις όμως ίσως να μπορώ να κάνω κάτι, αφού είχα ένα δημοσιογραφικό μαγνητόφωνο πάνω μου. Δεν ξέρω πόσα απ'όλα αυτά ακούγονται όμως. :)

 

Dimitris > Δημήτρη σε περιπτώσεις ασάφιας ο καταναλωτής έχει πάντα δίκιο. Αν κάτι δεν αποσαφηνίζεται, στο δικαστήριο βγαίνει πάντα υπέρ του καταναλωτή. Θέματα με σηριακούς που δεν επαληθεύονται και τέτεια χαριτωμένα που χρησιμοποιούνται μερικές φορές από τα καταστήματα, είναι μόνο για εκφοβισμό. Αν τα κάνεις όλα ψύχραιμα και βήμα βήμα, αντί να τα κάνεις λίμπα, μπορεί να καθυστερήσεις λίγο, αλλά έτσι και φτάσεις στο δικαστήριο δείχνεις καλή πρόθεση και τους φροντίζουν αυτοί. Αν είσαι διατεθημένος να το φτάσεις μέχρι εκεί, πρέπει να πηγαίνεις με το γάντι, να τα κάνεις όλα σε επίσημο ύφος, και να μαζεύεις στοιχεία που να παρουσιάζουν πως προσπάθησες να κάνεις ότι μπορούσες πριν φτάσεις εκεί, αλλά <<εκείνοι>> σε γράψαν, προσέβαλαν, ταλαιπώρησαν, κτλ,κτλ,κτλ...

 

Με λίγα λόγια, μην ψαρώνεις από τη κάθε μαλακία που σου λένε, φρόντιζε αν την πιστεύουν πραγματικά να στη δώσει γραπτώς κάποιος υπεύθυνος (είναι υποχρεομένος να το κάνει, αν αρνηθεί φρόντισε να έχεις τρόπο να αποδείξεις την άρνηση του),κράτα τα χαρτιά που σου δίνουν, μην κάνεις φασαρία μπροστά, γύρνα τον κόσμο ανάποδα από πίσω, κράτα κόσμο μάρτηρες στη ταλαιπορία σου. Δείξε πως έκανες ότι μπορούσες και αυτοί οι άνθρωποι δεν ήταν συνενοήσιμοι. Άμα τελικα υποχωρήσουν, ζήτα όσο μεγαλήτερη λογική και νόμιμη αποζημίωση θα μπορούσες να πάρεις.

Δημοσ.

mpravo re magka .... eilikrina tha me endiefere na mathw pws to prosxediases kai plhroforithikes gia to pws mporouses na kinitheis sxetika me to thema .... opote exeis kouragio explain ... eite edw eite e-mail, [email protected]

 

Telika thelei megalo mpoykotaz h cosmodata ...

 

Oyte ap'eksw insomniax ....

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...