Προς το περιεχόμενο

Sapphire Nitro R9 390 8GB


Heatspreader

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderators

Άσχετο αλλά και η συγκεκριμένη εταιρεία δεν είχε καλή αντιμετώπιση όσο αναφορά το RMA τι πάει να πει μίλα με το κατάστημα που την αγόρασες. Μίλα και εσύ μαζί τους πες τους πως έχει το σκηνικό και να πάρουν θέση επί του θέματος.

Καλως η κακως μερικες εταιριες δεν "μπλεκουν" με RMA σε τελικο πελατη

Σαν εξηγηση μου ειχαν δωσει ειχα προβλημα τοτε σε 6990 μετα απο κανα 6μηνο χρησης , τοτε στην αγορα ειχανε βγει μονο 7970 που 1 7970 σε επιδοσεις ηταν πιο χαμηλα απο την 6990 , σαν εταιρια τι καρτα επρεπε να μου στειλει εφοσον δεν ειχε ουτε στοκ ουτε μπορουσε να επισκευασει ?

 

Και στη τελικη ακομα και βαση νομου το καταστημα ειναι υποχρεωμενο να προσφερει την εγγυηση στον πελατη οχι η αντιπροσωποια (εδω παλι κερδισμενοι βγαινουμε γιατι στο 99% τον περιπτωσεων οταν γινεται αντικατασταση σε μια καρτα πχ η εγγυηση ξεκιναει ξανα απο την αρχη , σε αντιθετη περιπτωση οταν κανεις RMA σε κατασκευαστη η εγγυηση δεν ανανεωνεται ισως με γκρινια να σου δωσουν 1-2 μηνες παραπανω αναλογα ποσο κρατησε η ολη διαδικασια )

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Σκοπός είναι να βγάλει άκρη στο θέμα ο άνθρωπος τώρα όλα τα άλλα είναι περιττά αν και προσωπικά σε την εμπιστεύομαι τη συγκεκριμένη εταιρεία αλλά οκ απόψεις είναι αυτές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δυστυχως του εχει κατσει κεντα του TS με το εν λογω καταστημα και τωρα ειναι δυσκολα τα πραγματα...θα επρεπε να παρει θεση και η sapphire ομως ωστε να αποζημιωση τον πελατη της αφου δεν μπορει ο ενδιαμεσος πωλητης τους!Εστειλες email να εξηγεισεις την κατασταση στην sapphire μπας και κανουν καμια εξαιρεση και σου την στειλουν αυτοι απευθειας?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Update σχετικά με το Θέμα
 

Ήμουν πολύ συγχυσμένος το μεσημέρι και δεν μπορούσα να σας γράψω αναλυτικά.

 

Παίρνω τηλέφωνο το Guaranty αποφασισμένος να το λύσω ή να τσακωθώ. Νομίζω ότι μπορείτε να δείτε πως ήμουν πολύ ευγενικός. Κάποιοι μάλιστα μου είπατε ότι δεν πρέπει.

G: Παρακαλώ;
H: Γεια σας, τηλεφωνώ για το RMA της Sapphire R9 390.
G: Ναι, το όνομα σας;
H: Γιατί έχετε πολλά τέτοια θέματα; Ο Λαφαζάνος είμαι.
G: Α, ναι, μισό λεπτό.

 

(Περιμένω λίγο και μου δίνει τον υπεύθυνο)

 

-Σε ήρεμο και ευγενικό τόνο ο υπεύθυνος-

Υ: Ναι γεια σας. Έχει γίνει παρεξήγηση κύριε Λαφαζάνο...
(Δεν τον άφηνα να μιλήσει)
H: Μέχρι την Τετάρτη θέλω ακριβώς την ίδια κάρτα γραφικών ή τα λεφτά μου πίσω.
Y: Όπως σας εξηγήσαμε και στο email, κάτι τέτοιο δεν είναι εφικτό επειδή έχει αλλάξει διεύθυνση η εταιρία.

H: Δεν ξέρω τι μου λέτε και πως θα γίνει, θέλω αυτές τις δύο επιλογές ή θα γίνει της πουτάνας.

Y: Σίγουρα μπορεί να γίνουν και τα τρία σενάρια, αλλά αφήστε με να σας πω.

Με λίγα λόγια μου είπε αυτό που έγραψα στο προηγούμενο Post.

Ότι δηλαδή έπρεπε να κάνω RMA στην Sapphire και θα το δεχόντουσαν αν τους έλεγα ότι το κατάστημα έχει κλείσει και πως αυτοί είναι καλυμμένοι από τη στιγμή που μου κάνουν πιστωτικό να αγοράσω κάποια άλλη κάρτα γραφικών όπως GTX 980 ή κάποια ηλεκτρική συσκευή βάζοντας την ανάλογη διαφορά.

Του είπα πως δεν ξέρετε καλά τους νόμους και πως σύμφωνα με το άρθρο 5 περί εγγυήσεων οφείλετε μέσα σε 15 ημέρες να έχετε λύσει το θέμα. Το ότι η Sapphire είναι στο εξωτερικό και αργεί, είναι δικό σας εσωτερικό θέμα και να προσέχετε με ποιες εταιρίες συνεργάζεστε. Δεν με αφορά. Ας την αναλάβει το Service και στην επόμενη παραγγελία που θα κάνετε από την Sapphire να σας κάνει έκπτωση. Μου είπε ότι δεν φέρνουν ξανά κάρτες γραφικών και του είπα ότι δεν με αφορά.

Του είπα επίσης ότι δεν μου κάνετε χάρη όπως θέλετε να το παρουσιάσετε. Από τη στιγμή που αγοράσατε μια εταιρία έχετε και την ευθύνη των πελατών.

Μου είπε μάλιστα ότι προσπαθούν ότι καλύτερο επειδή είναι νέο κατάστημα και θέλουν να τους ξαναπροτιμήσω. Τους είπα ότι αυτό δεν πρόκειται να γίνει έτσι και αλλιώς.

Δεν βγάζαμε άκρη τελικά. Μάλιστα ήθελε να με κλείσει και μου είπε τα υπόλοιπα μέσω email.

Στο τέλος του είπα ας πούμε ότι συμφωνήσαμε. Θα απευθυνθώ στο ΙΝΚΑ και σε όλες τις αρμόδιες αρχές. Γεια σας.

 

Λίγη ώρα μετά μου ήρθε email το οποίο γράφει:

 

 

Καλησπέρα αγαπητέ πελάτη.

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι έγινε δεκτό το σημερινό σας αίτημα για επιστροφή χρημάτων σε τραπεζικό λογαριασμό.

Θα θέλαμε να μας δώσετε στοιχεία του λογαριασμού σας και τράπεζα.

Επιπλέον θα θέλαμε να μας στείλετε την απόδειξη ώστε να διασταυρώσουμε την αξία της συσκευής,

Επικοινωνήστε μόλις αποστείλετε τα στοιχεία στο 2102710200 κ.Μηνάς.

Ευχαριστούμε πολύ

 

Οπότε θα στείλω τα στοιχεία της τράπεζας μου και ας ελπίσουμε ότι θα λήξει αυτή η μαλακία γιατί πραγματικά τα έχω πάρει.

Μάλιστα πήρα τον δικηγόρο μου τηλέφωνο πριν δω το email για να κάνουμε μήνυση. Τον πήρα λίγη ώρα μετά το τηλεφώνημα με το Guaranty.
Είχα πάρει απόφαση ότι τα χρήματα για την κάρτα δεν με ενδιαφέρουν και πως θα δώσω όσα χρήματα χρειαστεί για το κυνηγήσω. 

 

Στεναχωρήθηκα που αναγκάστηκα να βρίσω. Πρώτη φορά το κάνω αυτό. Έπρεπε δηλαδή να φτάσουμε σε αυτό το σημείο για να βγάλουμε άκρη;

  • Like 12
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα ειχα πει και πιο παλια οτι ειναι πολυ επιφοβα τα καταστηματα που εχουν τις χαμηλοτερες βαθμολογιες και οι περισσοτεροι απλα ψωνιζουν επειδη βλεπουν την χαμηλοτερη τιμη(τουλαχιστον το 80-90% των αξιολογησεων στο skroutz ειναι απλα οτι παρελαβαν γρηγορα το ταδε προιον και ολα μια χαρα).

 

Τουλαχιστον θελω να πιστευω οτι το παθημα εγινε μαθημα με ολα αυτα για ολους οσον αφορα τα μικρο μαγαζα του skroutz(οχι ολα βεβαια)μιας και ερχονται και νεες καρτες και ολο και καποιοι δυστηχως θα ψαρωσουν απο τις πιο χαμηλες τιμες.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Update σχετικά με το Θέμα

 

Ήμουν πολύ συγχυσμένος το μεσημέρι και δεν μπορούσα να σας γράψω αναλυτικά.

 

Παίρνω τηλέφωνο το Guaranty αποφασισμένος να το λύσω ή να τσακωθώ. Νομίζω ότι μπορείτε να δείτε πως ήμουν πολύ ευγενικός. Κάποιοι μάλιστα μου είπατε ότι δεν πρέπει.

 

G: Παρακαλώ;

H: Γεια σας, τηλεφωνώ για το RMA της Sapphire R9 390.

G: Ναι, το όνομα σας;

H: Γιατί έχετε πολλά τέτοια θέματα; Ο Λαφαζάνος είμαι.

G: Α, ναι, μισό λεπτό.

 

(Περιμένω λίγο και μου δίνει τον υπεύθυνο)

 

-Σε ήρεμο και ευγενικό τόνο ο υπεύθυνος-

 

Υ: Ναι γεια σας. Έχει γίνει παρεξήγηση κύριε Λαφαζάνο...

(Δεν τον άφηνα να μιλήσει)

H: Μέχρι την Τετάρτη θέλω ακριβώς την ίδια κάρτα γραφικών ή τα λεφτά μου πίσω.

Y: Όπως σας εξηγήσαμε και στο email, κάτι τέτοιο δεν είναι εφικτό επειδή έχει αλλάξει διεύθυνση η εταιρία.

H: Δεν ξέρω τι μου λέτε και πως θα γίνει, θέλω αυτές τις δύο επιλογές ή θα γίνει της πουτάνας.

Y: Σίγουρα μπορεί να γίνουν και τα τρία σενάρια, αλλά αφήστε με να σας πω.

 

Με λίγα λόγια μου είπε αυτό που έγραψα στο προηγούμενο Post.

Ότι δηλαδή έπρεπε να κάνω RMA στην Sapphire και θα το δεχόντουσαν αν τους έλεγα ότι το κατάστημα έχει κλείσει και πως αυτοί είναι καλυμμένοι από τη στιγμή που μου κάνουν πιστωτικό να αγοράσω κάποια άλλη κάρτα γραφικών όπως GTX 980 ή κάποια ηλεκτρική συσκευή βάζοντας την ανάλογη διαφορά.

 

Του είπα πως δεν ξέρετε καλά τους νόμους και πως σύμφωνα με το άρθρο 5 περί εγγυήσεων οφείλετε μέσα σε 15 ημέρες να έχετε λύσει το θέμα. Το ότι η Sapphire είναι στο εξωτερικό και αργεί, είναι δικό σας εσωτερικό θέμα και να προσέχετε με ποιες εταιρίες συνεργάζεστε. Δεν με αφορά. Ας την αναλάβει το Service και στην επόμενη παραγγελία που θα κάνετε από την Sapphire να σας κάνει έκπτωση. Μου είπε ότι δεν φέρνουν ξανά κάρτες γραφικών και του είπα ότι δεν με αφορά.

 

Του είπα επίσης ότι δεν μου κάνετε χάρη όπως θέλετε να το παρουσιάσετε. Από τη στιγμή που αγοράσατε μια εταιρία έχετε και την ευθύνη των πελατών.

Μου είπε μάλιστα ότι προσπαθούν ότι καλύτερο επειδή είναι νέο κατάστημα και θέλουν να τους ξαναπροτιμήσω. Τους είπα ότι αυτό δεν πρόκειται να γίνει έτσι και αλλιώς.

 

Δεν βγάζαμε άκρη τελικά. Μάλιστα ήθελε να με κλείσει και μου είπε τα υπόλοιπα μέσω email.

 

Στο τέλος του είπα ας πούμε ότι συμφωνήσαμε. Θα απευθυνθώ στο ΙΝΚΑ και σε όλες τις αρμόδιες αρχές. Γεια σας.

 

Λίγη ώρα μετά μου ήρθε email το οποίο γράφει:

 

 

 

Οπότε θα στείλω τα στοιχεία της τράπεζας μου και ας ελπίσουμε ότι θα λήξει αυτή η μαλακία γιατί πραγματικά τα έχω πάρει.

Μάλιστα πήρα τον δικηγόρο μου τηλέφωνο πριν δω το email για να κάνουμε μήνυση. Τον πήρα λίγη ώρα μετά το τηλεφώνημα με το Guaranty.

Είχα πάρει απόφαση ότι τα χρήματα για την κάρτα δεν με ενδιαφέρουν και πως θα δώσω όσα χρήματα χρειαστεί για το κυνηγήσω. 

 

Στεναχωρήθηκα που αναγκάστηκα να βρίσω. Πρώτη φορά το κάνω αυτό. Έπρεπε δηλαδή να φτάσουμε σε αυτό το σημείο για να βγάλουμε άκρη;

Εγώ στο είπα πως ήσουν πολύ ευγενικός. Βέβαια να ξέρεις πως αν το φτάνατε στα άκρα με μηνύσεις και ιστορίες μπορούσες να τη πατήσεις επειδή το ν έβρισες. Εγώ για αυτό σου είπα σε προηγούμενο ποστ ούτε ξύλο ούτε βρισιές γιατί θα χάσεις δίκαιο. Εύχομαι γρήγορα ξεμπερδέματα και μετά ρίξτους ένα μπουρλότο να ησυχάσουμε από το κάθε ανάπηρο που ανοίγει μαγαζί!!!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σαν να μην την είχα ποτέ την κάρτα γραφικών.
Με στεναχωρεί αυτό λίγο γιατί τα προσέχω τα πράγματα μου και γενικότερα δεν θέλω να τα αλλάζω τόσο συχνά.
Το SLI με τις 650ti Boost το είχα 3 χρόνια, ήξερα ακριβώς τι γίνεται και πως αποδίδει. Με την 390 δεν μπορώ να έχω ολοκληρωμένη γνώμη.

Λογικά θα περιμένω τη νέα σεζόν από Σεπτέμβρη, μήπως πάρω κάποια 1060 ή 1070.
Να είμαστε καλά και θα δούμε.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Σαν να μην την είχα ποτέ την κάρτα γραφικών.

Με στεναχωρεί αυτό λίγο γιατί τα προσέχω τα πράγματα μου και γενικότερα δεν θέλω να τα αλλάζω τόσο συχνά.

Το SLI με τις 650ti Boost το είχα 3 χρόνια, ήξερα ακριβώς τι γίνεται και πως αποδίδει. Με την 390 δεν μπορώ να έχω ολοκληρωμένη γνώμη.

 

Λογικά θα περιμένω τη νέα σεζόν από Σεπτέμβρη, μήπως πάρω κάποια 1060 ή 1070.

Να είμαστε καλά και θα δούμε.

Σου καναν την καταθεση τα λεφτα η ακομα τραβιεσαι ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

RMA/Sapphire/Guaranty το 2017 στους κινηματογραφους.

 

Θα μπορεσει ο ηρωας μας να βρει την ακρη και να βγει αλωβητος απο αυτην την  περιπετεια? Μια ταινια με πολλες ανατροπες και αγωνια! Στηριγμενη σε αληθινα γεγονοτα!!! Κυκλοφορει και σε 3D.

 

 

P.S.: Χαιρομαι που τελειωσε αυτη η απαραδεκτη υποθεση!

  • Like 11
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό το παραμύθι με την αλλαγή διεύθυνσης θέλουν και το ξεφουρνίζουν? Ξεκάθαρα δικό τους πρόβλημα είναι, γιατί πρέπει να το φορτωθεί ο πελάτης?

 

Αν ήθελαν ας βαρούσαν κανόνι που είναι και της μόδας και ας άνοιγαν νέο μαγαζί, να απαλλαγούν κι από τους πελάτες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ακριβως τα ιδια πραγματα περναω με το συγκεκριμενο καταστημα και με την συγκεκριμενη καρτα,

τους εχω στειλε την καρτα στις 15 Μαιου ειναι 17 ιουλιου και δεν εχω ουτε καρτα ουτε τα χρηματα.

 

Η καρτα δεν εγινε αντικατασταση απο την Sapphire και μου δωσανε πιστοτικο αρχες ιουλιου μετα απο 15 δικα μου τηλεφωνα.

 

ζηταω τα λεφτα μ πισω και δεν μου τα δινουν με κοροιδευουν κ μου λενε την μια μερα οτι το ψαχνουν με λογιστες για να βρουνε τον τροπο και καθε ειδους πατατα.

 

Μολις ανακαλυψα το thread και ειδα οτι εκαναν επιστροφη σε αλλο πελατη,συνειδητοποίησα οτι συνεχιζαν να με κοροιδευουν κανονικα τις 2 προηγουμενες βδομαδες.Εχω τρελαθει με τους τυπους δεν ειναι απλα κακοι επαγγελματιες ειναι απατεωνες αφου το κανουν κατ επαναληψη οπως αποδεικνύεται.

 

Τελος θα παρω αυριο τηλ. τον δικηγορο μου(εχω μιλησει με την Γ.Γ Καταναλωτη) αν δεν λειξει το θεμα μεχρι τελος της εβδομαδας θα κανω μηνυση.

Η Ιστορια ειναι ΑΚΡΙΒΩΣ χωρις καμια υπερβολη η ιδια με του Heatspread. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...