Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderators
Δημοσ.

Μάλλον ο προμηθευτής τους (Sapphire, Amazon, δεν ξέρω από που την έχουν πάρει), θα τους στείλει άλλη κάρτα γραφικών.

Το θέμα είναι πότε.

Ήδη μετράμε 36 μέρες από τότε που έκανα το RMA και συνεχίζουμε με ψέματα.

Αν εχεις το serial στειλε email στην Sapphire και ρωτα ποια ειναι η εκβαση της υποθεσης

 

Παντως απο την στιγμη που η Sapphire εκδωσε πιστωτικο προς το καταστημα δεν νομιζω να στειλει καρτα (αν υπηρχε καρτα θα την εστελνε απο την πρωτη φορα

  • Απαντ. 1,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Έτσι λέει η λογική.
Οπότε λες ότι θα την αγοράσουν από αλλού;

Η Sapphire θα μπορεί να μου απαντήσεις πιστεύεις; Το Case αφορά το κατάστημα.

  • Moderators
Δημοσ.

Έτσι λέει η λογική.

Οπότε λες ότι θα την αγοράσουν από αλλού;

 

Η Sapphire θα μπορεί να μου απαντήσεις πιστεύεις; Το Case αφορά το κατάστημα.

Οτι κινησεις εγιναν στην καρτα με αυτο το serial θα στις πουνε (ποτε δεν ειχα προβλημα να μαθω εξελιψη RMA απο αυτους γιατι το πλαισιο ειναι οτι νανε αρκετες φορες)

Δημοσ.

ειχαμε νεοτερα στο θεμα με την αλλαγη καρτας που κλεινει σχεδον 4 μηνες απο τοτε που επιστραφηκε στο καταστημα.τελικα για την ταλαιπωρια του εκοψαν μεγαλυτερο πιστωτικο απο οσο ειχε αγορασει την καρτα και θα του κανουν και μια εκπτωση στην καρτα που θα επιλεξει να παρει αν ειναι ακριβοτερη. οποτε του προτεινα να παρει την sapphire nitro 390x. η καρτα θα ειναι οκ για το thermaltake smart 630 watt? o επεξργαστης ειναι ο ι5 4460.εναν ssd και ενα μηχανικο δισκο εχει πανω.απο oc δεν γνωριζει οποτε δεν προκειτε να πειραξει τα stock ρολογια της καρτας

Δημοσ.

ειχαμε νεοτερα στο θεμα με την αλλαγη καρτας που κλεινει σχεδον 4 μηνες απο τοτε που επιστραφηκε στο καταστημα.τελικα για την ταλαιπωρια του εκοψαν μεγαλυτερο πιστωτικο απο οσο ειχε αγορασει την καρτα και θα του κανουν και μια εκπτωση στην καρτα που θα επιλεξει να παρει αν ειναι ακριβοτερη. οποτε του προτεινα να παρει την sapphire nitro 390x. η καρτα θα ειναι οκ για το thermaltake smart 630 watt? o επεξργαστης ειναι ο ι5 4460.εναν ssd και ενα μηχανικο δισκο εχει πανω.απο oc δεν γνωριζει οποτε δεν προκειτε να πειραξει τα stock ρολογια της καρτας

Μπορεί και όχι...Επίσημα, ζητάει 750w αυτήν η κάρτα...

Δημοσ.

ειχαμε νεοτερα στο θεμα με την αλλαγη καρτας που κλεινει σχεδον 4 μηνες απο τοτε που επιστραφηκε στο καταστημα.τελικα για την ταλαιπωρια του εκοψαν μεγαλυτερο πιστωτικο απο οσο ειχε αγορασει την καρτα και θα του κανουν και μια εκπτωση στην καρτα που θα επιλεξει να παρει αν ειναι ακριβοτερη. οποτε του προτεινα να παρει την sapphire nitro 390x. η καρτα θα ειναι οκ για το thermaltake smart 630 watt? o επεξργαστης ειναι ο ι5 4460.εναν ssd και ενα μηχανικο δισκο εχει πανω.απο oc δεν γνωριζει οποτε δεν προκειτε να πειραξει τα stock ρολογια της καρτας

 

Μια 290 εχω σε συστημα φιλου με τον ιδιο επεξεργαστη και ιδιο τροφοδοτικο με εσας.1.5 χρονο τωρα περιπου δεν εχει θεμα αλλα.......με κρυα καρδια την εβαλα,μονο και μονο επειδη ειχε αγορασει την καρτα και δεν εβγαινε για παραπανω τροφοδοτικο στα χρηματα.Θα παιξει η καρτα,αν το τροφοδοτικο δεν ειναι δουλεμενο αλλα εγω προσωπικα θα κοιταγα το συντομοτερο δυνατο για αλλαγη με κατι μεγαλυτερο-ποιοτικοτερο.

Δημοσ.

Μια 290 εχω σε συστημα φιλου με τον ιδιο επεξεργαστη και ιδιο τροφοδοτικο με εσας.1.5 χρονο τωρα περιπου δεν εχει θεμα αλλα.......με κρυα καρδια την εβαλα,μονο και μονο επειδη ειχε αγορασει την καρτα και δεν εβγαινε για παραπανω τροφοδοτικο στα χρηματα.Θα παιξει η καρτα,αν το τροφοδοτικο δεν ειναι δουλεμενο αλλα εγω προσωπικα θα κοιταγα το συντομοτερο δυνατο για αλλαγη με κατι μεγαλυτερο-ποιοτικοτερο.

το τροφοδοτικο ειναι καινουριο.απλα οταν εστησε το μηχανημα πηρε την gtx 970 αλλα τωρα μετα απο 4 μηνες που πηρε το πιστωτικο με βαση τις τιμες του συγκεκριμενου καταστηματος μπορει να παρει ταβανι την 390χ χωρις να δωσει λεφτα εξτρα.αλλιως παει πιο κατω σε 390 η 970 δεν εχει κατι αλλο να παρει.

Δημοσ.

Update σχετικά με το πρόβλημα

 

 

Μόλις μίλησα με το κατάστημα Guaranty και συγκεκριμένα με τον υπεύθυνο του καταστήματος.
 

Μου λένε ότι ακόμα ψάχνουν πως θα φέρουν την κάρτα γραφικών και μπορεί να μην είναι εφικτό. Λένε όμως ότι είναι καλυμμένοι από τη στιγμή που μου δίνουν πιστωτικό στην αξία της κάρτας γραφικών ώστε να αγοράσω κάτι άλλο όπως ψυγείο, AC, κλπ.

Λένε πως φταίω εγώ που δεν έκανα RMA στην Sapphire και πως το κατάστημα έχει κλείσει και έχει αγοραστεί από άλλους.
Τους είπα ότι από τη στιγμή που αγοράζεις μια επιχείρηση αναλαμβάνεις και την ευθύνη των πελατών.

Με λίγα λόγια παιδιά έπεσα σε απατεώνες και και μου έφαγαν τα χρήματα. Δύσκολο.

Δεν έχω να πω περισσότερες λεπτομέρειες προς το παρόν. Η κατάσταση έχει φτάσει σε τέλμα. 

Αύριο θα στείλω emails και τηλέφωνα στις αρμόδιες αρχές.

Δημοσ.

Update σχετικά με το πρόβλημα

 

 

Μόλις μίλησα με το κατάστημα Guaranty και συγκεκριμένα με τον υπεύθυνο του καταστήματος.

 

Μου λένε ότι ακόμα ψάχνουν πως θα φέρουν την κάρτα γραφικών και μπορεί να μην είναι εφικτό. Λένε όμως ότι είναι καλυμμένοι από τη στιγμή που μου δίνουν πιστωτικό στην αξία της κάρτας γραφικών ώστε να αγοράσω κάτι άλλο όπως ψυγείο, AC, κλπ.

 

Με λίγα λόγια παιδιά έπεσα σε απατεώνες και και μου έφαγαν τα χρήματα. Δύσκολο.

Δεν έχω να πω περισσότερες λεπτομέρειες προς το παρόν. Η κατάσταση έχει φτάσει σε τέλμα. 

Πες τους οτι και εσυ καλυμμενος θα εισαι οταν σκασεις με ΓΓΚ και λοιπους... Και τοτε να δουμε τι ψυγεια και AC θα λενε.

  • Like 2
  • Moderators
Δημοσ.

Update σχετικά με το πρόβλημα

 

 

Μόλις μίλησα με το κατάστημα Guaranty και συγκεκριμένα με τον υπεύθυνο του καταστήματος.

 

Μου λένε ότι ακόμα ψάχνουν πως θα φέρουν την κάρτα γραφικών και μπορεί να μην είναι εφικτό. Λένε όμως ότι είναι καλυμμένοι από τη στιγμή που μου δίνουν πιστωτικό στην αξία της κάρτας γραφικών ώστε να αγοράσω κάτι άλλο όπως ψυγείο, AC, κλπ.

Λένε πως φταίω εγώ που δεν έκανα RMA στην Sapphire και πως το κατάστημα έχει κλείσει και έχει αγοραστεί από άλλους.

Τους είπα ότι από τη στιγμή που αγοράζεις μια επιχείρηση αναλαμβάνεις και την ευθύνη των πελατών.

 

Με λίγα λόγια παιδιά έπεσα σε απατεώνες και και μου έφαγαν τα χρήματα. Δύσκολο.

Δεν έχω να πω περισσότερες λεπτομέρειες προς το παρόν. Η κατάσταση έχει φτάσει σε τέλμα.

 

Αύριο θα στείλω emails και τηλέφωνα στις αρμόδιες αρχές.

Πες τους ότι τα πιστωτικα είναι και αυτά παράνομα από την στιγμή που έδωσε η εταιρία (sapphire) πιστωτικο σε αυτούς να σου δώσουν πίσω τα λεφτά σου
Δημοσ.

Δεν έχω καταλάβει κάτι..το guaranty άλλαξε διέυθυνση και δεν καλύπτει τις εγγυήσεις από την προηγούμενη διεύθυνση?

Δημοσ.

Τι μ%λ$κιες ειναι αυτες!!!

Ξεκινα καταγγελιες ΙΝ.ΚΑ και ΓΓΚ και οποιον παρει ο χαρος! Δεν ξερω αν μιλησες με Sapphire μετα το update αλλα καλο ειναι να τους πεις για την κοροιδια που πεφτει μπας και πιεσουν κι αυτοι. Στο κατω-κατω εισαι πελατης ΚΑΙ της Sapphire.

Πηρα τον Μαρτιο εναν Samsung SSD απο το συγκεκριμενο μαγαζι, λαμβανοντας υποψιν τις καλες τιμες/κριτικες, μετα απ'ολα αυτα κανω τον σταυρο μου να μη βγαλει προβλημα...

  • Moderators
Δημοσ.

Τι μ%λ$κιες ειναι αυτες!!!

Ξεκινα καταγγελιες ΙΝ.ΚΑ και ΓΓΚ και οποιον παρει ο χαρος! Δεν ξερω αν μιλησες με Sapphire μετα το update αλλα καλο ειναι να τους πεις για την κοροιδια που πεφτει μπας και πιεσουν κι αυτοι. Στο κατω-κατω εισαι πελατης ΚΑΙ της Sapphire.

Πηρα τον Μαρτιο εναν Samsung SSD απο το συγκεκριμενο μαγαζι, λαμβανοντας υποψιν τις καλες τιμες/κριτικες, μετα απ'ολα αυτα κανω τον σταυρο μου να μη βγαλει προβλημα...

Με τον Samsung κάνεις rma στην Samsung σε λιγότερο από 10 μέρες θα έχεις νέο δίσκο, σε εταιρίες όπως η sapphire που δεν κάνει rma σε τελικούς πελάτες είναι το πρόβλημα
Δημοσ.

Άσχετο αλλά και η συγκεκριμένη εταιρεία δεν είχε καλή αντιμετώπιση όσο αναφορά το RMA τι πάει να πει μίλα με το κατάστημα που την αγόρασες. Μίλα και εσύ μαζί τους πες τους πως έχει το σκηνικό και να πάρουν θέση επί του θέματος.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...