fallen4ngel Δημοσ. 30 Ιουνίου 2016 Share Δημοσ. 30 Ιουνίου 2016 Αυτά μόνο το Πλαίσιο τα κάνει. Λογικά για να κάνω μία υπόθεση, ή κάρτα έχει πιστωθεί κανονικά στο Χ ποσό που αντιστοιχεί στην αγορά της αλλά το κατάστημα πρέπει να επιστρέψει Χ+ κέρδος, εκεί είναι το πρόβλημα. Δεν θέλουν να χάσουν αυτά τα 10,20,30 ευρώ. Από την μια έχει λογική αλλά από την άλλη.... τέλος πάντων μακάρι να πάνε όλα καλά και να βγει μία άκρη γιατί εκεί που λένε τέλος φτου ξανά και από την αρχή. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fulgore Δημοσ. 30 Ιουνίου 2016 Share Δημοσ. 30 Ιουνίου 2016 Αυτά μόνο το Πλαίσιο τα κάνει. Λογικά για να κάνω μία υπόθεση, ή κάρτα έχει πιστωθεί κανονικά στο Χ ποσό που αντιστοιχεί στην αγορά της αλλά το κατάστημα πρέπει να επιστρέψει Χ+ κέρδος, εκεί είναι το πρόβλημα. Δεν θέλουν να χάσουν αυτά τα 10,20,30 ευρώ. Από την μια έχει λογική αλλά από την άλλη.... τέλος πάντων μακάρι να πάνε όλα καλά και να βγει μία άκρη γιατί εκεί που λένε τέλος φτου ξανά και από την αρχή. Εμ βασικα οχι. Εχουμε δει παρομοιο περιστατικο και απο eshop και απο Msystems σε καρτες που εβγαλαν προβλημα στα 2.5+χρονια. Μονο για το Msystems θυμαμαι οτι ειχε καλυτερη αντιμετωπιση στο θεμα αυτο απο ενα περιστατικο. Οσο για το εν λογω καταστημα του θεματος δυστηχως εμεις απο εδω δεν μπορουμε να πουμε/κανουμε κατι αφου υπαρχει τετοιο μπλεξιμο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
LouCi4er Δημοσ. 30 Ιουνίου 2016 Share Δημοσ. 30 Ιουνίου 2016 H sapphire σε εμαιλ για μια 6990 τοτε ειχε απαντησει We fully refund the end customer recipt price if the prodcut is not avaible any more Πρωτη φορα ακουω να συμβαινει κατι τετοιο.Βεβαια επειδη εχω μιλησει και εγω ο ιδιος με το support της Sapphire αρκετες φορες,οι απαντησεις που δινουν ειναι αθλιες.Πιο πολυ νοημα βγαζεις μιλωντας με υπαλληλο του Minideal και του Geekbuying παρα με υπαλληλο της Sapphire.Τι να πω,δεν ξερω.Αμα ειναι εστω και κατα διανοια αληθες αυτο,τοτε ειναι για μπουνιες τα Ελληνικα καταστηματα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Heatspreader Δημοσ. 1 Ιουλίου 2016 Μέλος Share Δημοσ. 1 Ιουλίου 2016 ...τι ήθελα και την ανέφερα αυτή την ουρά του γαϊδάρου... Βασικά κάτι ήξερες... Φαινόταν το πράγμα. Δεν υπάρχει χαρακτηρισμός για το μαγαζί. Να μάθουμε μόνο ποια θα είναι η καινούρια επωνυμία να ξέρουμε να μην ψωνίζουμε. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Heatspreader Δημοσ. 1 Ιουλίου 2016 Μέλος Share Δημοσ. 1 Ιουλίου 2016 Το email που έστειλα πριν λίγο: Στην πρώτη τηλεφωνική επικοινωνία που είχα με τον κύριο Λάμπη Μπερίτση, του πρότεινα να γίνει επιστροφή χρημάτων. Μου απάντησε αυτολεξεί, «Ναι, υπάρχει και αυτή η δυνατότητα. Απλά θα πρέπει να στείλετε ένα email στο [email protected] και μέσα στην εβδομάδα θα έχει λυθεί το ζήτημα». Μου τόνισε μάλιστα ότι η Sapphire έχει βγάλει την κάρτα γραφικών πιστωτικό. Στη δεύτερη τηλεφωνική επικοινωνία, μου είπε πως δυστυχώς δεν γίνεται επιστροφή χρημάτων τελικά επειδή έχει αλλάξει διεύθυνση η εταιρία. Αυτό το πράγμα το ακούω από την πρώτη μέρα που έκανα το RMA, σαν να είναι κάτι που με αφορά. Πραγματικά απίστευτο. Μέτοχος είμαι για να με ενδιαφέρει τι κάνει η εταιρία στα εσωτερικά της θέματα; Του είπα να προσπαθήσει για επιστροφή χρημάτων. Από εκεί και πέρα μιλήσαμε μαζί μέσω αυτών των emails. O κύριος Λάμπης Μπερίτσης παρόλα αυτά από την αρχή ήταν ευγενικός και εξυπηρετικός (όσο μπορούσε δηλαδή). Κάποιος άλλος υπάλληλος μου είχε πει «τι τριάντα μέρες, τι λίγο παραπάνω;» - χωρίς μάλιστα να έχει γίνει προσωρινή αντικατάσταση του προϊόντος. Εκεί άρχισα να καταλαβαίνω περί τίνος πρόκειται και ότι θα ταλαιπωρηθώ. Τουλάχιστον προσπαθήστε να ενημερώνεστε και να κρατάνε ίδια γραμμή. Μέσα στην εβδομάδα που μας έρχεται λοιπόν, ελπίζω να έχω παραλάβει νέα Sapphire R9 390 μαζί με αποδεικτικό αντικατάστασης προϊόντος. Δεν θα ανεχτώ άλλη καθυστέρηση, οπότε μην μου πείτε να περιμένω 10-15 μέρες επιπλέον πάλι. Με επιφύλαξη παντός νόμιμου δικαιώματος μου. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
arrows Δημοσ. 1 Ιουλίου 2016 Share Δημοσ. 1 Ιουλίου 2016 Κάνεις ένα λαθάκι Το πιστωτικό κόβεται στην τιμή αγοράς όχι στην τιμή πώλησης. Ο προμηθευτής δεν έχει καμία σχέση με το καπέλο που βάζει το κάθε μαγαζί. Στο πιστωτικό κανονικά αναγράφεται και σε ποιό τιμολόγιο αντιστοιχεί. Ασχολείσαι 7 χρόνια με πώληση δηλαδή Η/Υ, κάτι τέτοιο ας πούμε? Δηλαδή όταν σου έρθει ενας πελάτης να κάνεις RMA μια ας πούμε 960, του λές μισό να δώ την τιμή που γράφει το τομολόγιο απο την εταιρία προμηθευτή, μείον το κέρδος σου σαν κατάστημα, και ΦΠΑ και δικαιούται ο πελάτης ας πούμε πιστωτικό στο ύψος της καθαρής αξίας, και δηλαδή το διαβάζω αυτό στα σοβαρά τωρα?????? Δε ξέρω σε τί τομέα ασχολείσαι, αλλά και όσο εργαζόμουν σε μεγάλη αλυσίδα και όσα χρόνια ασχολούμαι με τον τομέα αυτό το ακούω πρώτη φορά, Βασικά ούτε κάν το πιστωτικό είναι νόμιμο καθώς σε δεσμεύει να αγοράσεις πάλι κάποιο είδος απο το κατάστημα (καλά στην περίπτωση του φίλου είναι απατεωνιά μέγιστη δηλαδή ε πάρε μωρε κανένα κλιματιστικό τι την θες την κάρτα γραφικών) Μην κάνω πάλι copy paste απο παλαιότερα ποσταρίσματα μου, δικαιούσαι ως καταναλωτής προιόντος σε εγγύηση την αντικατάσταση του με το ίδιο ακριβώς (εφ όσον αυτό θέλεις) ή με καλύτερο (επίσης εφ όσον θέλεις) αξίας ίσης με αυτής που γράφει το νόμιμο αποδεικτικό (τιμολόγιο ή απόδειξή), επίσης είναι στην διακριτική σου ευχέρεια είτε να χρησιμοποιήσεις την εργοστασιακή εγγύηση απ' ευθείας με το εργοστάσιο ή να απευθυνθείς στο κατάστημα στο οποίο το προμηθεύτηκες το προιόν, και επειδή το κατάστημα πιθανόν δεν έχει απόθεμα απο το προιόν που ζητάς αντικατάσταση ΤΟΤΕ εφ, όσον θέλεις το ίδιο αναλαμβάνει αυτό την διαδικασία του RMA (διαδικασία την οποία ο καταναλωτής την έχει αποπληρώσει στην τιμή την οποία αγόρασε το προιόν, για την περίπτωση αυτή και δεν του κάνει κανένα κατάστημα χάρη για να τον εξυπηρετήσει,) Επίσης αν αγόρασα κάτι Χ ως καταναλωτής 299€ με τριετή εγγύηση εάν δεν είναι δυνατό να γίνει αντικατάσταση του ακόμα και 35 μήνες 23 ώρες και κάτι ψιλά) μετά τότ δικαιούμαι είτε επιστροφή του ποσού που γράφει το νόμιμο αποδειτικό αγοράς και μόνο αυτό. ΑΠΑΤΕΩΝΙΕΣ ΟΠΩΣ που γίνονται απο μεγάλες αλυσίδες και απο τον κάθε απίθανο όπως πάρε πιστωτικό στην τελευταία τιμή που εμείς το κοστολογίσαμε ή εμείς σου δίνουμε αυτό για αντικατάσταση και άμα σου αρέσει ή ακόμα χειρότερα βγαίνεις εκτός εγγύησης για υγρασία π.χ. (λεγε με Γερμανό ας πούμε), ειναι απατεωνιές όπως είπα που τα κάνουν σε πελάτες που ψαρώνουν και δεν θελουν να ασχοληθούν κλπ..... Εχω κάνει προsωπικά RMA για προσωπική χρήση απ αυθείας με το εργοστάσιο απο Asus, Gigabyte. Evga, corsair (μάλιστα 2 φορές) και έγινε αντικατάσταση χωρις κανένα πρόβλημα, Επίσης 2 φορές που επέλεξα πιστωτικό ήταν κανονικά στο ύψος που ανέφερε η απόδειξη αγοράς οτιδήποτε άλλο είναι ιστορίες για αγρίους, επίσης σε περίπτωση που είχα δίκαιο για άσχετη με το θέμα διαφορά με εταιρία τηλεφωνίας υπεβαλά μύνηση κανονικά και συμβιβάστηκαν εξωδικαστικά............ Για να δειξω τι μαλακίες λένε σε πελάτες να σου πώ ενα παράδειγμα, έστω οτι αγοράζεις εσυ 2 έτη πριν μια gtx 780 600€ και σε 1,5 χρόνο πάς για rma και σου λένε χαρούμενα στο ταμείο, εμείς την κοστολογήσαμε 250€ την τελευταί φορά, οπότε είτε πάρε 250€ πιστωτικό είτε π.χ. πάρε μια 960 4gb, AN λοιπόν είσαι μαλάκας και το δεχτείς , αν η 960 που πήρες σου παρουσιάσει πρόβλημα στον 1 χρόνο και πάς πάλι για rma, τότε θα σου πούν α την 960 την κοστολογήσαμε 140€ τελευταία τιμή οπότε πάτε μια gt 730 και 4 φλασάκια usb!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Aλλο ενα παράδειγμα που μπορώ να σου πώ οτι αυτό που διατύπωσες δεν στέκει είναι οτι οι μεγάλες αλυσίδες έχουν εμπορικές συμφωνίες συνήθως απευθείας με τα εργοστάσια κατασκευής και ας πούμε το πλαίσιο παραγγέλνει 100 κάρτες γραφικών r9 390 και του δίνει μια τιμή η asus 250€ ανα τεμάχιο, ενω ενα σκρουτζομάγαζο 5 ίδιες κάρτες και η ίδια εταιρία του δίνει 320€ τιμή ανα τεμάχιο. ΑΝ συμφωνήσω με την λογική σου αν πάρω το ίδιο προιόν απο το πλαίσιο θα έχω πιστωτικό 250€, ενώ απο το σκρουτζομάγαζο 320€........προφανές οτι δεν γινεται κάτι τέτοιο ουτε σε ιστορία του Αίσωπου Υ.Γ. Διεκδικείτε τα δικαιώματα σας ως καταναλωτές και ψάξτε ενημερωθείτε τι ισχύει και τι όχι και μην πέφτετε θύματα του κάθε απατεώνα, 2 Να γράψω ΠΟΣΑ RMA έχουν φάει εταιρείες απο κορόιδα που δέχονται τα ποσά ή προιόντα αντικατάτασης που τους προτείνουν λέγε με stock house 5 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tazmaaaz Δημοσ. 1 Ιουλίου 2016 Share Δημοσ. 1 Ιουλίου 2016 Το λέω πρώτη και τελευταία! ΤΟ ΠΙΣΤΩΤΙΚΟ κόβεται στην αρχική τιμή πώλησης και δικαιούσαι αντικατάσταση ίση ή ανώτερη! Χρήματα δεν υποχρεούνται να επιστρέψουν όμως! 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
arrows Δημοσ. 1 Ιουλίου 2016 Share Δημοσ. 1 Ιουλίου 2016 Μπορείς να ζητήσεις κανονικά τα χρήματα σου πίσω εφ' όσον δεν μπορεί να βρεθεί καμία άλλη λύση που σε ικανοποιεί Ορίστε απο την νομοθεσία της Ε.Ε. που ισχύει σε όλες τις χώρες μέλη Στο πλαίσιο της εμπορικής εγγύησης, μπορώ να ζητήσω επιστροφή των χρημάτων εάν το προϊόν που αγόρασα είναι ελαττωματικό; Όχι αμέσως. Ο έμπορος οφείλει να σας δώσει τη δυνατότητα να επιλέξετε ανάμεσα στην επισκευή και την αντικατάσταση του προϊόντος - εκτός αν καμία από τις δύο λύσεις δεν είναι ικανοποιητική. Βάσει της νομοθεσίας της ΕΕ, μπορείτε να ζητήσετε την επιστροφή των χρημάτων, μόνον αν δεν είναι πρακτικά εφικτή καμία λύση (π.χ. εάν η επισκευή κρίνεται εξαιρετικά χρονοβόρα ή δαπανηρή, ή αν το ίδιο προϊόν δεν είναι διαθέσιμο εντός εύλογου χρονικού διαστήματος). Ωστόσο, σε ορισμένες χώρες, ενδέχεται να έχετε το δικαίωμα να ζητήσετε την επιστροφή χρημάτων αμέσως. Ορίστε και το λινκ με τα δικαιώματα των καταναλωτών και τι ισχύει εντός Ε.Ε. ποστάρω απλά τι ισχύει ΤΩΡΑ, ούτε νομίσματα, ούτε μου φαίνεται ούτε μου είπαν και λοιπά όμορφα http://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_el.htm Εγγυήσεις και επιστροφές Σύμφωνα με τους κανόνες της ΕΕ, εάν ένα εμπόρευμα που αγοράσατε αποδειχτεί ελαττωματικό ή δεν ανταποκρίνεται στα διαφημιζόμενα χαρακτηριστικά, ο έμπορος οφείλει να το επισκευάσει, να το αντικαταστήσει, να μειώσει την τιμή ή να σας επιστρέψει τα χρήματά σας. Αν αγοράσατε εμπόρευμα ή υπηρεσία διαδικτυακά ή εκτός καταστήματος (τηλεφωνικά, με ταχυδρομική παραγγελία, ή από πωλητή κατ΄οίκον) έχετε επίσης το δικαίωμα ακύρωσης της αγοράς και επιστροφής των χρημάτων σας εντός 14 ημερών, για οποιοδήποτε λόγο και χωρίς καμία δικαιολογία. Περιπτώσεις για τις οποίες ισχύει η εγγύηση και η υπαναχώρηση από αγορά: Εγγυήσεις για ελαττωματικά εμπορεύματαΔωρεάν, διετής εγγύηση (νόμιμη εγγύηση)Σύμφωνα με τους κανόνες της ΕΕ έχετε πάντα το δικαίωμα ελάχιστης διετούς εγγύησης χωρίς καμία επιβάρυνση. Αυτή η διετής εγγύηση είναι το ελάχιστο δικαίωμά σας. Η εθνική νομοθεσία της χώρα σας μπορεί να προβλέπει πρόσθετη προστασία: ωστόσο, κάθε απόκλιση από τους κανόνες της ΕΕ πρέπει να είναι πάντοτε προς το συμφέρον του καταναλωτή. Εάν εμπόρευμα που αγοράσατε οπουδήποτε στην ΕΕ αποδειχτεί ελαττωματικό ή δεν ανταποκρίνεται στα διαφημιζόμενα χαρακτηριστικά, ο πωλητής οφείλει είτε να προβεί στην επισκευή ή την αντικατάστασή τουδωρεάν είτε να σας μειώσει την τιμή ή να σας επιστρέψει τα χρήματά σας. Κατά κανόνα, μπορείτε να ζητήσετε την πλήρη ή μερική επιστροφή των χρημάτων μόνον όταν δεν είναι δυνατή ή ενδεδειγμένη η επισκευή ή η αντικατάσταση του προϊόντος. Ενδεχομένως δεν δικαιούστε επιστροφή χρημάτων αν το πρόβλημα είναι ασήμαντο, π.χ. μια γρατζουνιά σε θήκη CD.Πώς να ζητήσετε επιδιόρθωση ή αντικατάσταση του εμπορεύματος, ή επιστροφή των χρημάτων σας Η διετής περίοδος της νόμιμης εγγύησης ξεκινά με την παραλαβή των εμπορευμάτων. Σε ορισμένες χώρες της ΕΕ, πρέπει να ενημερώσετε τον πωλητή για το πρόβλημα εντός δύο μηνών αφότου το ανακαλύψετε, διαφορετικά, μπορεί να χάσετε το δικαίωμά σας για εγγύηση. Εντός έξι μηνών από την παραλαβή των εμπορευμάτων, θα πρέπει απλώς να αποδείξετε στον πωλητή ότι αυτά είναι ελαττωματικά ή δεν ανταποκρίνονται στα διαφημιζόμενα χαρακτηριστικά. Αλλά, μετά από έξι μήνες, στις περισσότερες χώρες της ΕΕ πρέπει να αποδείξετε ότι το ελάττωμα υπήρχε ήδη κατά την παραλαβή των εμπορευμάτων, για παράδειγμα, δείχνοντας ότι το ελάττωμα οφείλεται στη χαμηλή ποιότητα του υλικού που χρησιμοποιήθηκε. Ο έμπορος υποχρεούται πάντα να βρει μια λύση· σε ορισμένες χώρες της ΕΕ δικαιούστε επίσης να ζητήσετε αποζημίωση από τον κατασκευαστή. Το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτών στη χώρα σας μπορεί να σας ενημερώσει λεπτομερέστερα για τα επιπλέον δικαιώματά σας σύμφωνα με την εθνική νομοθεσία και μπορεί επίσης να σας βοηθήσει αν έχετε πρόβλημα με είδη που αγοράσατε σε άλλη χώρα της ΕΕ. Παράδειγμα: δεν γίνεται πάντα αμέσως αντιληπτό ότι τα εμπορεύματα δεν ανταποκρίνονται στις υποσχέσεις της διαφήμισηςΟ Μίρεκ παράγγειλε έναν φορητό υπολογιστή που φαινόταν να λειτουργεί καλά. Ωστόσο, μετά από ένα χρόνο ανακάλυψε ότι η μνήμη του ήταν κατά πολύ μικρότερη από αυτή που υποτίθεται ότι είχε. Παρόλο που δεν διαπίστωσε αμέσως το πρόβλημα, και ο φορητός υπολογιστής εξακολουθούσε να λειτουργεί, εντούτοις δεν πληρούσε τα χαρακτηριστικά που του υποσχόταν η διαφήμιση του προϊόντος. Έτσι, ο Μίρεκ πέτυχε μερική επιστροφή των χρημάτων του από το κατάστημα. Συμπληρωματικές εγγυήσεις (εμπορικές εγγυήσεις)Τα καταστήματα πώλησης ή οι κατασκευαστές συχνά προσφέρουν συμπληρωματική εμπορική εγγύηση (που επίσης αναφέρεται ως εγγύηση προϊόντος), η οποία είτε περιλαμβάνεται στην τιμή πώλησης του προϊόντος είτε χρεώνεται επιπλέον. Η συμπληρωματική αυτή εγγύηση σάς παρέχει μεγαλύτερη προστασία αλλά σε καμία περίπτωση δεν αντικαθιστά ούτε μειώνει την ελάχιστη διετή εγγύηση την οποία δικαιούστε πάντα σύμφωνα με τους κανόνες της ΕΕ. Ομοίως, εάν ένα κατάστημα σάς πουλήσει ένα νέο προϊόν φθηνότερα επειδή είναι «χωρίς εγγύηση», αυτό σημαίνει μόνο ότι δεν έχετε συμπληρωματική προστασία. Εξακολουθείτε να έχετε το δικαίωμα της δωρεάν διετούς εγγύησης για την περίπτωση που το προϊόν αποδειχθεί ελαττωματικό ή δεν πληροί τα διαφημιζόμενα χαρακτηριστικά. Και επίσης εγγύηση καλύπτει και τα μεταχειρισμένα προιόνταΜεταχειρισμένα εμπορεύματαΤα μεταχειρισμένα εμπορεύματα που αγοράζετε από έμπορο καλύπτονται επίσης από την ελάχιστη διετή εγγύηση. Ωστόσο, καμιά εγγύηση δεν καλύπτει τα εμπορεύματα που αγοράζετε από ιδιώτες ή σε δημοπρασίες. Σε ορισμένες χώρες της ΕΕ, ο αγοραστής και ο πωλητής μπορούν να συμφωνήσουν σε εγγύηση μικρότερη των δύο ετών, αλλά όχι μικρότερη του ενός έτους. Αυτό θα πρέπει να καταστεί σαφές κατά τη στιγμή της αγοράς. Οπως αναφέρεται και στο ανωτέρω η τριετής εγγύηση η εργοστασιακή δεν ακυρώνει την διετή είναι συμπληρωματικές και ο καταναλωτής μπορεί ΜΕ πλήρη δικαιώματα να χρησιμοποιεί κατά το δοκούν όποια τον εξυπηρετεί καλύτερα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
fallen4ngel Δημοσ. 1 Ιουλίου 2016 Share Δημοσ. 1 Ιουλίου 2016 Το λέω πρώτη και τελευταία! ΤΟ ΠΙΣΤΩΤΙΚΟ κόβεται στην αρχική τιμή πώλησης και δικαιούσαι αντικατάσταση ίση ή ανώτερη! Χρήματα δεν υποχρεούνται να επιστρέψουν όμως! Γιατί είπε κανείς το αντίθετο; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
arrows Δημοσ. 1 Ιουλίου 2016 Share Δημοσ. 1 Ιουλίου 2016 Εσύ έγραψες αυτό "Κάνεις ένα λαθάκι Το πιστωτικό κόβεται στην τιμή αγοράς όχι στην τιμή πώλησης. Ο προμηθευτής δεν έχει καμία σχέση με το καπέλο που βάζει το κάθε μαγαζί.Στο πιστωτικό κανονικά αναγράφεται και σε ποιό τιμολόγιο αντιστοιχεί." Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
fallen4ngel Δημοσ. 1 Ιουλίου 2016 Share Δημοσ. 1 Ιουλίου 2016 Arrows δεν κάνω παράθεση γιατί εγραψες έκθεση μάλλον λάθος καταλαβες. Το καταστημα παίρνει πιστωτικο στην τιμή αγοράς του και κόβει ή δίνει τα χρήματα στον πελάτη λιανικής στην τελική τιμή. Δεν γίνεται πχ εγώ να πάρω 200€ κάτι από Οκταbit παράδειγμα και να θέλω να μου το πιστωση στα 300€ που το πούλησα. Εκτός των άλλωνδεν στέκει ούτε λογιστικά. Ελπίζω τώρα να με καταλάβες. Και όχι δεν ειμουν πωλητής στο Πλαίσιο Εσύ έγραψες αυτό "Κάνεις ένα λαθάκι Το πιστωτικό κόβεται στην τιμή αγοράς όχι στην τιμή πώλησης. Ο προμηθευτής δεν έχει καμία σχέση με το καπέλο που βάζει το κάθε μαγαζί. Στο πιστωτικό κανονικά αναγράφεται και σε ποιό τιμολόγιο αντιστοιχεί." Το εγραψες όσο απαντούσα. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
arrows Δημοσ. 1 Ιουλίου 2016 Share Δημοσ. 1 Ιουλίου 2016 οκκ το χάσαμε κάπου στην διατύπωση και βγήκαν συμπεράσματα λάθος 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
fallen4ngel Δημοσ. 1 Ιουλίου 2016 Share Δημοσ. 1 Ιουλίου 2016 Ε ναι μάλλον Εγώ αυτό που δεν κατάλαβα τώρα είναι, το συγκεκριμένο κατάστημα εφόσον ΔΕΝ θα φέρει προϊόντα πληροφορικής κτλπ τι σκατά θα του δώσουν πέραν των χρημάτων; Κουζίνα; Σετ μίξερ; Σετ μαχαιροπίρουνα; Έλεος..... Μόνο ή δυσφήμιση που τρώει δεν αξίζει τα 20-30€ που θα χάσουν. Εγώ προσωπικά θα πήγαινα εκεί, όσες φορές το έκανα στο πλαίσιο πήρα αυτό που έπρεπε να πάρω. Γιατί ως γνωστό εκεί αν πας με μία GPU σου λένε πόσο κάνει στα μτχ και θέλουν να κόψουν εκεί το πιστωτικό. Εντάξει έχασα λίγο από το χρόνο μου αλλά είχε γέλιο. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Heatspreader Δημοσ. 1 Ιουλίου 2016 Μέλος Share Δημοσ. 1 Ιουλίου 2016 Ε ναι μάλλον Εγώ αυτό που δεν κατάλαβα τώρα είναι, το συγκεκριμένο κατάστημα εφόσον ΔΕΝ θα φέρει προϊόντα πληροφορικής κτλπ τι σκατά θα του δώσουν πέραν των χρημάτων; Κουζίνα; Σετ μίξερ; Σετ μαχαιροπίρουνα; Μάλλον ο προμηθευτής τους (Sapphire, Amazon, δεν ξέρω από που την έχουν πάρει), θα τους στείλει άλλη κάρτα γραφικών. Το θέμα είναι πότε. Ήδη μετράμε 36 μέρες από τότε που έκανα το RMA και συνεχίζουμε με ψέματα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
La_MoRt Δημοσ. 1 Ιουλίου 2016 Share Δημοσ. 1 Ιουλίου 2016 Μάλλον ο προμηθευτής τους (Sapphire, Amazon, δεν ξέρω από που την έχουν πάρει), θα τους στείλει άλλη κάρτα γραφικών. Το θέμα είναι πότε. Ήδη μετράμε 36 μέρες από τότε που έκανα το RMA και συνεχίζουμε με ψέματα. Τώρα σοβαρά έχεις πάρει κανένα τηλέφωνο το ΙΝΚΑ; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα