Fulgore Δημοσ. 30 Ιουνίου 2016 Share Δημοσ. 30 Ιουνίου 2016 Οποτε μπορεις απο εβδομαδα περνα απο εκει γιατι οι εξ αποστασεως επικοινωνιες τετοιων καταστηματων(ειδικα αν πεφτεις στην περιπτωση οπως η παραπανω)δεν ειναι οτι το καλυτερο,και με τετοια email ειδικα δεν βοηθανε και καθολου. Υπο αλλες συνθηκες θα ελεγα μεχρι και μποικοταζ στο εν λογω καταστημα αλλα τεσπα.... Το παραπανω επισης ειναι το χειροτερο σεναριο οταν αγοραζουμε κατι απο μικρομαγαζα και ενας απο τους λογους που ορισμενοι αγοραζουν απο πιο μεγαλα καταστηματα αν και ακριβοτερα. Στις 27του μηνα λεει οτι δεν θα φερουν προιοντα τεχνολογιας και μετα λεει οτι θα γινει αντικατασταση?Με τι ακριβως? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Heatspreader Δημοσ. 30 Ιουνίου 2016 Μέλος Share Δημοσ. 30 Ιουνίου 2016 Στις 27του μηνα λεει οτι δεν θα φερουν προιοντα τεχνολογιας και μετα λεει οτι θα γινει αντικατασταση?Με τι ακριβως? Πίστευα ότι μπορεί να συμβεί αυτό το σενάριο ακόμα και μετά το τηλεφώνημα για επιστροφή χρημάτων και ο λόγος είναι παρακάτω: Το κατάστημα δεν θα φέρει ξανά κάρτες γραφικών. Η Sapphire έβγαλε την κάρτα ως πιστωτικό προς το κατάστημα. Δηλαδή υποθέτω πως αν την αγόρασε 200€ (λέω ένα τυχαίο νούμερο) το Guaranty, η Sapphire του λέει πως σου χρωστάω 200€. Τι να τα κάνει τα 200€ πιστωτικό το κατάστημα από τη στιγμή που δεν θα φέρει ξανά κάρτες γραφικών; Φαντάζομαι πως θα επικοινώνησαν ξανά με την Sapphire και θα της είπαν στείλε μία ίδια κάρτα γραφικών. Είναι καλυμμένοι από τη στιγμή που μου δίνουν ίδια κάρτα γραφικών νομικά και αν θέλετε ηθικά. Όμως όπως έγραψα στο email, για όλη την ταλαιπωρία που έχω τραβήξει και το τελείως amateur style που έχουν, θα έπρεπε να κάνουν έστω την τελευταία στιγμή μια σωστική. Μάλιστα σκεφτόμουν χθες ότι αν μου κάνουν επιστροφή χρημάτων, τι κριτική θα γράψω στο Skroutz. Είχα στο μυαλό μου να μην γράψω τίποτα. Τώρα θα ακόμα και την ίδια κάρτα γραφικών να μου φέρουν θα τους βάλω όσο πιο άσχημη κριτική γίνεται. Το μποϊκοτάζ που λες ναι. Ήδη το έχουν διαβάσει πολλοί το Topic, γράφω τις εξελίξεις συνεχώς στο Facebook και ο καθένας μπορεί να βγάλει τα συμπεράσματα του. Ανάλογα με την έκβαση της υπόθεσης, θα γράψω τόσο εδώ όσο και στο Facebook τι προτείνω στον κόσμο να κάνει. Από εκεί και πέρα ο καθένας μπορεί να κάνει ότι θέλει. Υ.Γ.: Το αστείο θα είναι να περιμένω άλλες 10 μέρες για να μου φέρουν κάρτα γραφικών. Εκεί νομίζω θα πιαστούμε στα χέρια. Ούτε καν ΙΝΚΑ, κλπ. Ξύλο μόνο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators Inuyasha Δημοσ. 30 Ιουνίου 2016 Moderators Share Δημοσ. 30 Ιουνίου 2016 Η Sapphire δεν θα στειλει καρτα εκοψε πιστωτικο τελος πολυ πιθανο να μην υπαρχει και στοκ καρτας Πες τους οτι απο την στιγμη που η Sapphire εκοψε πιστωτικο προς τα εσας δεν με ενδιαφερει πως θελω τα λεφτα μου πισω, Γενικα οπως εχω ξανα πει οι εταιριες στο 99% τον περιπτωσεων κοβουν πιστωτικο προς το καταστημα ,το πιστωτικο κοβετε στην τιμη που αναφραφει η αποδειξη προς τον τελικο πελατη 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
BabisTs Δημοσ. 30 Ιουνίου 2016 Share Δημοσ. 30 Ιουνίου 2016 Πέρνα από εκεί να το ξεκαθάρισεις το θέμα από κοντά (μιας και υποθέτω ότι είσαι Αθήνα) διότι από το τηλέφωνο δεν υπάρχει το face to face που λέμε....έχεις δώσει 4 κατοστάρικα (είναι μεγάλο το ποσό) και έχεις εγγύηση....από την ώρα που τους έκοψε πιστωτικό η εταιρεία ζητάς τα χρήματά σου πίσω και έληξε το θέμα.... 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
La_MoRt Δημοσ. 30 Ιουνίου 2016 Share Δημοσ. 30 Ιουνίου 2016 Εγώ νομίζω ότι παρά είσαι ευγενικός για μια τέτοια κατάσταση. Το βρίσιμο και το ξύλο δεν είναι λύσεις γιατί θα χάσεις το δίκαιο σου. Ένα τηλέφωνο για καταγγελία κατευθείαν και να μιλάνε με το συνήγορο του πολίτη μετά να δεις πως θα πάρεις τα λεφτά σου πίσω. Ευγενικά έπρεπε να το αναφέρεις ότι θα καταφύγεις εκεί. Το λιβανίσατε πολύ το θέμα και ουσιαστικά αυτή τη στιγμή έχεις φτάσει να τους παρακαλάς να σου επιστρέψουν τα λεφτά σου από τη στιγμή που δεν ήταν σωστό το προϊόν, δηλαδή αι γ@μ!.... Ελλάδα με το κάθε ανάπηρο που ανοίγει μαγαζί... 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Heatspreader Δημοσ. 30 Ιουνίου 2016 Μέλος Share Δημοσ. 30 Ιουνίου 2016 Η Sapphire δεν θα στειλει καρτα εκοψε πιστωτικο τελος πολυ πιθανο να μην υπαρχει και στοκ καρτας Πες τους οτι απο την στιγμη που η Sapphire εκοψε πιστωτικο προς τα εσας δεν με ενδιαφερει πως θελω τα λεφτα μου πισω, Γενικα οπως εχω ξανα πει οι εταιριες στο 99% τον περιπτωσεων κοβουν πιστωτικο προς το καταστημα ,το πιστωτικο κοβετε στην τιμη που αναφραφει η αποδειξη προς τον τελικο πελατη Και πώς λένε ότι θα μου κάνουν αντικατάσταση τελικά; Πέρνα από εκεί να το ξεκαθάρισεις το θέμα από κοντά (μιας και υποθέτω ότι είσαι Αθήνα) διότι από το τηλέφωνο δεν υπάρχει το face to face που λέμε....έχεις δώσει 4 κατοστάρικα (είναι μεγάλο το ποσό) και έχεις εγγύηση....από την ώρα που τους έκοψε πιστωτικό η εταιρεία ζητάς τα χρήματά σου πίσω και έληξε το θέμα.... Λογικά θα πάω από εκεί αύριο ή την Δευτέρα. Θα ακούσω ότι θέλουν 10 μέρες για να γίνει η αντικατάσταση. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators Inuyasha Δημοσ. 30 Ιουνίου 2016 Moderators Share Δημοσ. 30 Ιουνίου 2016 Και πώς λένε ότι θα μου κάνουν αντικατάσταση τελικά; Λογικά θα πάω από εκεί αύριο ή την Δευτέρα. Θα ακούσω ότι θέλουν 10 μέρες για να γίνει η αντικατάσταση. Δεν ξέρω τι θα κάνουν η sapphire όταν είχα θέμα με το πλαίσιο που ρώτησα sapphire στο 99 %κάνουν επιστροφή το ποσό που πούλησαν την κάρτα στο τελικό πελάτη οπότε οι αλχιμιες που κάνουν με τις μειώσεις τιμών δεν στεκουν πουθενά Από την στιγμή πες τους που η sapphire έκανε επιστροφή χρημάτων (πιστωτικο) σε αυτούς απαιτείς τα λεφτά σου πίσω, εσένα δεν σε ενδιαφέρει αν άλλαξε διεύθυνση το κατάστημα η όχι από την στιγμή που δεν φέρνουν κάρτες γραφικών πλέον θέλεις τα λεφτά σου πίσω, πες ότι μια στο εκατομμύριο έρχεται DOA η κάρτα το κάνεις περιμένεις άλλες 40 μέρες? 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Heatspreader Δημοσ. 30 Ιουνίου 2016 Μέλος Share Δημοσ. 30 Ιουνίου 2016 Εκτός από όλα τα άλλα, είναι και ψεύτες.Μόλις μου ήρθε το email αυτό: Καλησπέρα αγαπητέ πελάτη. Όπως σας ενημερώσαμε και στο προηγούμενο μήνυμα , χωρίς να θέλουμε να σας δυσαρεστήσουμε , αλλά γιατί είναι η μόνη επιλογή που έχουμε , δεν είναι εφικτή η επιστροφή χρημάτων αλλά η αντικατάσταση με άλλη συσκευή ή αντικατάσταση με το ίδιο προϊόν. Εσείς στην τηλεφωνική επικοινωνία επιλέξατε την αντικατάσταση με το ίδιο προϊόν. Η κάρτα είναι αγορασμένη από την παλιά επιχείρηση και δεν είναι εφικτό να γίνει επιστροφή. Ο κ.Μπερίτσης σας είχε ενημερώσει εξ αρχής για την διαδικασία και εσείς θελήσατε να στείλετε μήνυμα , ώστε αν είναι εφικτό να γίνει επιστροφή. Η διαδικασία είναι όπως σας αναφέρουμε παραπάνω , και η εταιρεία sapphire καλύπτει περιπτώσεις που η επιχείρηση έχει αλλάξει στοιχεία. Μου είπε ότι γίνεται επιστροφή χρημάτων! Δεν μου είπε στείλε στα κεντρικά να ρωτήσεις!Είναι απίστευτοι!!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
FCastor Δημοσ. 30 Ιουνίου 2016 Share Δημοσ. 30 Ιουνίου 2016 ...τι ήθελα και την ανέφερα αυτή την ουρά του γαϊδάρου... 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
LouCi4er Δημοσ. 30 Ιουνίου 2016 Share Δημοσ. 30 Ιουνίου 2016 Δεν ξέρω τι θα κάνουν η sapphire όταν είχα θέμα με το πλαίσιο που ρώτησα sapphire στο 99 %κάνουν επιστροφή το ποσό που πούλησαν την κάρτα στο τελικό πελάτη οπότε οι αλχιμιες που κάνουν με τις μειώσεις τιμών δεν στεκουν πουθενά Από την στιγμή πες τους που η sapphire έκανε επιστροφή χρημάτων (πιστωτικο) σε αυτούς απαιτείς τα λεφτά σου πίσω, εσένα δεν σε ενδιαφέρει αν άλλαξε διεύθυνση το κατάστημα η όχι από την στιγμή που δεν φέρνουν κάρτες γραφικών πλέον θέλεις τα λεφτά σου πίσω, πες ότι μια στο εκατομμύριο έρχεται DOA η κάρτα το κάνεις περιμένεις άλλες 40 μέρες? Αν δλδ η Sapphire πουλησε 1 καρτα στο Πλαισιο πχ 200€ και το Πλαισιο την πουλησε σε εμενα 300€(τυχαια νουμερα),αν η καρτα χαλασει και σταλει πισω,τοτε η Sapphire θα κοψει πιστωτικο στο Πλαισιο 300€?Διανοητικα καθυστερημενοι ειναι οι τυποι στη Sapphire?Eκτος αν κατι καταλαβα λαθος. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators Inuyasha Δημοσ. 30 Ιουνίου 2016 Moderators Share Δημοσ. 30 Ιουνίου 2016 Αν δλδ η Sapphire πουλησε 1 καρτα στο Πλαισιο πχ 200€ και το Πλαισιο την πουλησε σε εμενα 300€(τυχαια νουμερα),αν η καρτα χαλασει και σταλει πισω,τοτε η Sapphire θα κοψει πιστωτικο στο Πλαισιο 300€?Διανοητικα καθυστερημενοι ειναι οι τυποι στη Sapphire?Eκτος αν κατι καταλαβα λαθος. Οταν ενα προιον ειναι εκτος παραγωγης η sapphire δεν ασχολειται να βρει πιο ειναι το αντοιστιχο προιον , ζηταει αποδειξη και κοβει πιστωτικο βασει την αποδειξη που θα στειλει το πλαισιο , να το παρουμε και αλλιως οι αλχημιες που κανουν τα καταστηματα οτι επειδη ειναι παλια παρε πιστωτικο στο 1/3 της τιμες ειναι μαγικα για να κερδιζουν αυτοι μονο , φορολογικα ειναι λαθος και μπορεις να κανεις καταγγελεια κανονικοτατα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
fallen4ngel Δημοσ. 30 Ιουνίου 2016 Share Δημοσ. 30 Ιουνίου 2016 Οταν ενα προιον ειναι εκτος παραγωγης η sapphire δεν ασχολειται να βρει πιο ειναι το αντοιστιχο προιον , ζηταει αποδειξη και κοβει πιστωτικο βασει την αποδειξη που θα στειλει το πλαισιο , να το παρουμε και αλλιως οι αλχημιες που κανουν τα καταστηματα οτι επειδη ειναι παλια παρε πιστωτικο στο 1/3 της τιμες ειναι μαγικα για να κερδιζουν αυτοι μονο , φορολογικα ειναι λαθος και μπορεις να κανεις καταγγελεια κανονικοτατα Κάνεις ένα λαθάκι Το πιστωτικό κόβεται στην τιμή αγοράς όχι στην τιμή πώλησης. Ο προμηθευτής δεν έχει καμία σχέση με το καπέλο που βάζει το κάθε μαγαζί. Στο πιστωτικό κανονικά αναγράφεται και σε ποιό τιμολόγιο αντιστοιχεί. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators Inuyasha Δημοσ. 30 Ιουνίου 2016 Moderators Share Δημοσ. 30 Ιουνίου 2016 Κάνεις ένα λαθάκι Το πιστωτικό κόβεται στην τιμή αγοράς όχι στην τιμή πώλησης. Ο προμηθευτής δεν έχει καμία σχέση με το καπέλο που βάζει το κάθε μαγαζί. Στο πιστωτικό κανονικά αναγράφεται και σε ποιό τιμολόγιο αντιστοιχεί. H sapphire σε εμαιλ για μια 6990 τοτε ειχε απαντησει We fully refund the end customer recipt price if the prodcut is not avaible any more Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
fallen4ngel Δημοσ. 30 Ιουνίου 2016 Share Δημοσ. 30 Ιουνίου 2016 Εγώ 7 χρόνια στην χονδρική αυτό πρώτη φορά το ακούω 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fulgore Δημοσ. 30 Ιουνίου 2016 Share Δημοσ. 30 Ιουνίου 2016 Το θεμα ειναι οτι κανονικα πρεπει να επιστρεφεται το ποσο αγορας πισω αν δεν υπαρχει ιδια ή καλυτερη καρτα. Δεν ειμαστε σε δημοπρασια να μου λεει ο πωλητης οτι η καρτα μετα απο 2.5χρονια εχει αυτη την αξια(που μετα θα αρχισουν τα ερωτηματα τυπου''απο που προκυπτει αυτο?'') Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα