ΤζίForce Δημοσ. 17 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2016 Παιδιά και εμένα είχε χαλάσει μια gigabyte 760 και την έστειλαν στην αντιπροσωπία της gigabye στην ελλάδα,ούτε κάν εξωτερικό δηλαδή και περίμενα ένα μήνα περίπου φαντάσου τώρα που πήγε γερμανία η 390 του ts.Απο egate είχα πάρει την κάρτα και με θυμάμαι κάπως έτσι.... 2
FCastor Δημοσ. 17 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2016 Όσον αφορά το Guaranty πάντως, συνεχίζει να υπάρχει σαν κατάστημα στο Skroutz. Π.χ. ψάχνοντας τον Samsung 850 Evo SSD των 500 GB το συγκεκριμένο κατάστημα εμφανίζεται κανονικά στη λίστα να τον έχει άμεσα διαθέσιμο στην τιμή των 150 ευρώ.
Fulgore Δημοσ. 18 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2016 Καταρχας οπως αναφερθηκε σωστα Aπλα και μονο για να τους πιεσεις οταν πας ζητησε μια καρτα γραφικων να κανεις την δουλεια σου (μετα απο 15 μερες την δικαιουσε) Δωστε μου πες του μια R7 360 ή Gtx 750 να κανεις την δουλεια σου και να περιμενεις οσο θελεις. Στα υπολοιπα πηγαινε απο εκει με το καλο και αφου δεν εχουν τιποτα διαθεσιμο αν μπορεις παρε τα χρηματα σου πισω και εφυγες να πας αλλου. Γιαυτο ελεγα πιο παλια οτι καλα ολα τα μικρο μαζαγα που εχουν ανοιξει αλλα το θεμα ειναι σε RMA τι γινεται. Αν ειναι ετσι οντως καλυτερα να πληρωσουμε το κατι παραπανω σε καταστηματα οπως Πλαισιο/Msystems κλπ και να εχουμε το κεφαλι μας ησυχο παρα σε κατι τετοια. Τι κανανε δηλαδη με την καρτα τοσες μερες?Παιζανε Fifa? μην την ψαχνεται. για την καρτα που ρωτησα παραπανω ειναι δουλεια του guaranty.ειχε παρει ολοκληρο pc απο αυτους πριν 3 μηνες το παιδι και η καρτα δεν δουλεψε ποτε.απο την αρχη ηταν καμενη.αφου περασαν 3 μηνες και πηρε απειρα τηλεφωνα Δηλαδη για να καταλαβω ηταν 3 μηνες χωρις καρτα και δεν πηγε ουτε μια φορα απο το μαγαζι απο τον 1-1.5μηνα και μετα να ζητησει πιστωτικο/επιστροφη χρηματων? Ε μετα με συγχωρεις αλλα δεν φταιει το καταστημα(φταιει βεβαια και αυτο) κυριως αλλο ο φιλος σου. Αν ακομα ειναι στο περιμενε να παει την Δευτερα κιολας και να ζητησει επιστροφη χρηματων και ας περιμενουν οι αλλοι 1 χρονο για την καρτα. Τι 3 μηνες ειμαστε σοβαροι τωρα? οταν τους την πηγε καινουρια καρτα για αλλαγη του ειπαν στην αρχη στειλτην μονο σου στην evga γιατι εμεις θα αργησουμε πανω απο ενα μηνα Επισης νεο φρουτο και αυτο να την στειλει μονος του ο αλλος και ο ενδιαμεσος μεταξυ Evga και πελατη που ειναι το μαγαζι υπαρχει μονο για να παρει τα χρηματα.... Δυστηχως υπαρχουν και αυτα τα σκρουτζομαγαζα. 1
fallen4ngel Δημοσ. 19 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2016 Ένας λόγος που πολλές αγορές εγώ και φίλοι κάνουμε τις κάνουμε από Γερμανία είναι όλα αυτά τα όμορφα. Θα αναφέρω πάλι (μιας και δεν είχα άλλο πρόβλημα) περιστατικό με 780ti αν θυμάμαι καλά από computer universe, ένα E-mail έστειλα και αμέσως μου είπαν με ποιά courier και γενικά πως να την στείλω. Μάλιστα απαίτησαν και ασφάλεια (συνολικό κόστος αποστολής 70€) σε 15-17 μέρες είχα την κάρτα πίσω και τα χρήματα στο λογαριασμό και ας έρθει ένας να μου πει για after sales Ελλάδος. Δόξα των Θεό δούλεψα αρκετά χρόνια με έλληνες προμηθευτές και αν και πλέον δεν συνεχιζω πιστεύω τα ίδια σκ@τ@ είναι. Στέλνει υλικό και παρακαλάς πότε θα στο στείλουν πίσω για να εξυπηρετήσεις τον πελάτη σου που και να βρίζει δίκαιο θα έχει. Εαν κάτι έχει αλλάξει/καπου έχω αδικίας με διορθώση κάποιος που είναι στο τομέα ακόμη μιας και δεν ασχολούμαι πλέον εδώ και μερικά χρόνια.
tazmaaaz Δημοσ. 19 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2016 Έχω παρόμοιο πρόβλημα με RMA Sapphire 380 Το μαγαζί περιμένει τον Έλληνα εισαγωγέα και αυτός με την σειρά του τον Γερμανό προμηθευτή όπως λένε! Ο Έλληνας εισαγωγέας είναι το http://www.agoraseto.gr/ Δυστυχώς όπως έμαθα προμηθεύει πολλά μαγαζιά του skroutz. Την κάρτα την έστειλα να φανταστείτε 5/5/16 και ακόμα απάντηση δεν έχω πάρει για αντικατάσταση ή πίστωση!! Η κατάσταση είναι απελπιστική αν δεν προτιμάμε μεγάλες αλυσίδες..
just getting started Δημοσ. 19 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2016 από computer universe, ένα E-mail έστειλα και αμέσως μου είπαν με ποιά courier και γενικά πως να την στείλω. Μάλιστα απαίτησαν και ασφάλεια (συνολικό κόστος αποστολής 70€) σε 15-17 μέρες είχα την κάρτα πίσω και τα χρήματα στο λογαριασμό και ας έρθει ένας να μου πει για after sales Ελλάδος. Διαβάζω σωστά; σου πήραν κάρτα χωρίς ερωτήσεις, η διαδικασία τελείωσε γρήγορα και σου επέστρεψαν και τα μεταφορικά; συν ότι τα μεταφορικά για Ελλάδα είναι 11.5€ και οι τιμές τις πιο πολλές φορές καλύτερες από Ελλάδα... Και μαλλον δεν έχει να κάνει με αλυσίδες κλπ γιατί και στο πλαίσιο που ρώτησε ο heatspreader τουειπαν 30 μερες σίγουρα.
fallen4ngel Δημοσ. 19 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2016 Διαβάζω σωστά; σου πήραν κάρτα χωρίς ερωτήσεις, η διαδικασία τελείωσε γρήγορα και σου επέστρεψαν και τα μεταφορικά; συν ότι τα μεταφορικά για Ελλάδα είναι 11.5€ και οι τιμές τις πιο πολλές φορές καλύτερες από Ελλάδα... Και μαλλον δεν έχει να κάνει με αλυσίδες κλπ γιατί και στο πλαίσιο που ρώτησε ο heatspreader τουειπαν 30 μερες σίγουρα. Ναι φιλε μου οπως ακριβως σου τα λεω, εστειλα μνμ "εχω αυτη την καρτα εχει αυτο το προβλημα" και την επομενη πηρα την απαντηση "θα την στειλεται σε εμας με το ταδε courier". Αψογη εξυπηρετηση και δεν αργησαν καθολου, εαν λαβουμε υποψην και την αποσταση κτλπ τα ατομα ζωγραφισαν και ολα αυτα ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΒΓΩ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ και χωρις να ριξω το κλασσικο κραξιμο!!!
Heatspreader Δημοσ. 19 Ιουνίου 2016 Μέλος Δημοσ. 19 Ιουνίου 2016 Διαβάζω σωστά; σου πήραν κάρτα χωρίς ερωτήσεις, η διαδικασία τελείωσε γρήγορα και σου επέστρεψαν και τα μεταφορικά; συν ότι τα μεταφορικά για Ελλάδα είναι 11.5€ και οι τιμές τις πιο πολλές φορές καλύτερες από Ελλάδα... Και μαλλον δεν έχει να κάνει με αλυσίδες κλπ γιατί και στο πλαίσιο που ρώτησε ο heatspreader τουειπαν 30 μερες σίγουρα. Και μάλιστα το επιβεβαίωσα και κάποιος άλλος φίλος σε προηγούμενο Post. Ναι φιλε μου οπως ακριβως σου τα λεω, εστειλα μνμ "εχω αυτη την καρτα εχει αυτο το προβλημα" και την επομενη πηρα την απαντηση "θα την στειλεται σε εμας με το ταδε courier". Αψογη εξυπηρετηση και δεν αργησαν καθολου, εαν λαβουμε υποψην και την αποσταση κτλπ τα ατομα ζωγραφισαν και ολα αυτα ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΒΓΩ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ και χωρις να ριξω το κλασσικο κραξιμο!!! Είναι τόσο δύσκολο να καταλάβει ένα κατάστημα ή μια εταιρία πως σημαντικότερο από το Service δεν υπάρχει; Παίζει περισσότερο ρόλο το Service, παρά το ίδιο το προϊόν. Θέλω να πάρω κάποιο περιφερειακό; Μόνο Logitech. Βάζω σε φίλτρα να μου δείχνει μόνο αυτά. Δεν με νοιάζει τίποτα άλλο. Θέλω να ξέρω ότι με ένα τηλέφωνο θα έχω αμέσως στο σπίτι μου αντικατάσταση. Razer; Αν και έκανε φιλότιμες προσπάθειες ο τεχνικός να με βοηθήσει, η διαδικασία ήταν λάθος και δύσκολη. Ούτε καν με ενδιαφέρουν. Σαν να μην υπάρχουν είναι τα προϊόντα αυτά για μένα. Μόνο και μόνο που τα δίνουν σε τόσους Έλληνες Reviewers (άσχετοι - διαφημιστές βασικά), με ξενερώνουν λόγω προώθησης. Φτήνια. 1
Heatspreader Δημοσ. 27 Ιουνίου 2016 Μέλος Δημοσ. 27 Ιουνίου 2016 Update σχετικά με το RMA της R9 390 στο Guaranty.Σήμερα πήρα τηλέφωνο το κατάστημα αποφασισμένος να ζητήσω μέχρι την Πέμπτη ακριβώς την ίδια κάρτα γραφικών ή επιστροφή χρημάτων.Μου είπαν ότι θα με πάρουν εκείνοι σε λίγο και πράγματι αυτό έγινε.Με ενημέρωσαν πως η κάρτα γραφικών βγήκε πιστωτικό από την Sapphire και πως δεν επισκευάζεται και αν θέλω κάποιο άλλο προϊόν από το κατάστημα εκτός τεχνολογίας καθώς προς το παρόν δεν θα φέρουν προϊόντα τεχνολογίας και κατ' επέκταση κάρτες γραφικών.Τους είπα πως από τη στιγμή που δεν υπάρχει ίδια κάρτα γραφικών και αφού δεν πρόκειται να φέρουν κάποια άλλη στο άμεσο μέλλον να κάνουμε επιστροφή χρημάτων.Μου είπαν πως υπάρχει και αυτή η επιλογή, αλλά επειδή έχει πρόβλημα με το λογιστήριο θα πρέπει να στείλω ένα email για να τους το γνωστοποιήσω.Το email που έστειλα είναι παρακάτω: Αγαπητέ Κύριε/κυρία Στις 25/5/2016 επέστρεψα στο κατάστημα σας την κάρτα γραφικών Sapphire R9 390 ύστερα από πρόβλημα που προέκυψε κατά τη λειτουργία της. Η κάρτα γραφικών αγοράστηκε στις 01/02/2016. Το κατάστημα σας έστειλε την κάρτα γραφικών για έλεγχο στην Sapphire, όπου διαπιστώθηκε η βλάβη και ενημερώθηκα τηλεφωνικά από τον κύριο Λάμπη Μπερίτση πως βγήκε πιστωτικό από την εταιρία. Ενημερώθηκα παράλληλα πως το κατάστημα σας δεν θα φέρει προς το παρόν προϊόντα τεχνολογίας όπως είναι οι κάρτες γραφικών και κατ’ επέκταση ούτε την συγκεκριμένη κάρτα γραφικών. Συμφωνήσαμε λοιπόν να γίνει επιστροφή χρημάτων. Σας στέλνω αυτό το email ύστερα από αίτημα του κύριου Λάμπη Μπερίτση για να σας κάνω γνωστό πως θα ήθελα επιστροφή χρημάτων η οποία αντιστοιχεί στο ποσό που αναγράφει η απόδειξη αγοράς, 375.61€. Ευχαριστώ. Στην τηλεφωνική επικοινωνία που είχα πριν στείλω το email, όταν ρώτησα πόσο θα διαρκέσει αυτή η διαδικασία επειδή ήδη έχει περάσει πολύς καιρός, με ενημέρωσε πως μέσα στην εβδομάδα θα έχει λυθεί το θέμα.Λογικά τέλος καλό, όλα καλά. 3
FCastor Δημοσ. 27 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2016 Καλά ξεμπερδέματα λοιπόν. Θέλω να πιστεύω ότι αφού έφαγες που έφαγες το γάιδαρο να μην υπάρξει πρόβλημα με την... ουρά του. Και θα μου επιτρέψεις να πω ότι η επιστροφή χρημάτων έρχεται σε μια καλή εποχή από πλευράς καρτών γραφικών.
Heatspreader Δημοσ. 27 Ιουνίου 2016 Μέλος Δημοσ. 27 Ιουνίου 2016 Βασικά αυτή η έκβαση ήταν η ιδανικότερη όλων...Έτσι και αλλιώς τώρα είναι καλοκαίρι. Θα κρατήσω τα χρήματα και θα κάνω αγορά από Σεπτέμβρη μάλλον.Την 1080 θα την κρατήσω κάποιες μέρες ακόμα έτσι και αλλιώς.Λογικά θα πάω σε κάποια GTX 1070. 3
La_MoRt Δημοσ. 27 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2016 Πάλι καλά αφού έβγαλες άκρη γιατί μετά το τελευταίο update που είχες κάνει δε σου κρύβω ότι φοβόμουν μη κλείσουν και μείνεις ξεκρέμαστος...
BabisTs Δημοσ. 28 Ιουνίου 2016 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2016 Τα καλύτερα νέα είναι η επιστροφή χρημάτων για την πρώην gpu που είχες...Τέλος ο γολγοθάς φίλος!!! 1
Heatspreader Δημοσ. 29 Ιουνίου 2016 Μέλος Δημοσ. 29 Ιουνίου 2016 Update σχετικά με το RMA της R9 390 στο Guaranty. Σήμερα πήρα τηλέφωνο το κατάστημα αποφασισμένος να ζητήσω μέχρι την Πέμπτη ακριβώς την ίδια κάρτα γραφικών ή επιστροφή χρημάτων.Μου είπαν ότι θα με πάρουν εκείνοι σε λίγο και πράγματι αυτό έγινε.Με ενημέρωσαν πως η κάρτα γραφικών βγήκε πιστωτικό από την Sapphire και πως δεν επισκευάζεται και αν θέλω κάποιο άλλο προϊόν από το κατάστημα εκτός τεχνολογίας καθώς προς το παρόν δεν θα φέρουν προϊόντα τεχνολογίας και κατ' επέκταση κάρτες γραφικών.Τους είπα πως από τη στιγμή που δεν υπάρχει ίδια κάρτα γραφικών και αφού δεν πρόκειται να φέρουν κάποια άλλη στο άμεσο μέλλον να κάνουμε επιστροφή χρημάτων.Μου είπαν πως υπάρχει και αυτή η επιλογή, αλλά επειδή έχει πρόβλημα με το λογιστήριο θα πρέπει να στείλω ένα email για να τους το γνωστοποιήσω.Το email που έστειλα είναι παρακάτω:Στην τηλεφωνική επικοινωνία που είχα πριν στείλω το email, όταν ρώτησα πόσο θα διαρκέσει αυτή η διαδικασία επειδή ήδη έχει περάσει πολύς καιρός, με ενημέρωσε πως μέσα στην εβδομάδα θα έχει λυθεί το θέμα.Λογικά τέλος καλό, όλα καλά. Δυστυχώς το μπλέξιμο παραμένει...Έλαβα το παρακάτω email. Λίγο πριν, με ενημέρωσαν τηλεφωνικά για το ίδιο πράγμα. Γεια σας.Όπως ενημερωθήκατε και από τον κ.Λάμπη , θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι δεν είναι εφικτή η επιστροφή χρημάτων διότι είναι αγορασμένο από την παλιά επιχείρηση που άνηκε το www.guaranty.gr , και για να εξυπηρετηθείτε θα γίνει αντικατάσταση της συσκευής.
Heatspreader Δημοσ. 30 Ιουνίου 2016 Μέλος Δημοσ. 30 Ιουνίου 2016 Η απάντηση μου στο email αυτό. Αποτελεί και σύνοψη της όλης κατάστασης. Με δυσαρεστεί ιδιαίτερα η στάση του καταστήματος σας το οποίο όπως αναφέρετε είναι μάλιστα νέο κατάστημα. Η κάρτα γραφικών αγοράστηκε στις 01/02/2016. Είναι ζήτημα αν λειτούργησε σωστά δύο μήνες. Όταν άρχισαν τα προβλήματα με τις μαύρες οθόνες, προσπαθούσα να τα λύσω με τις γνωστές μεθόδους, όπως εγκατάσταση λειτουργικού από την αρχή, εγκατάσταση της κάρτας γραφικών σε άλλο σύστημα, δοκιμή διαφορετικής έκδοσης Drivers, αλλαγή διάφορων Parts στο PC μου, απεγκατάσταση εφαρμογών, μέχρι αφαίρεση όλων των USB συσκευών και δοκιμή διαφορετικού πληκτρολογίου και ποντικιού. Μάλιστα υπάρχουν διαθέσιμες αν σας ενδιαφέρει οι συνομιλίες που είχα με την Sapphire για λύση στα προβλήματα που αντιμετώπιζα. Όλα αυτά αποτελούν ταλαιπωρία όπως καταλαβαίνετε. Η κάρτα γραφικών μία μέρα πριν την παραδώσω στο κατάστημα σας σταμάτησε να λειτουργεί τελείως όπου εκεί πλέον το πρόβλημα ήταν ξεκάθαρο. Έτσι λοιπόν από τις 25/05/2016 (που επέτρεψα την κάρτα στο κατάστημα σας), σήμερα φτάσαμε να έχουμε 30/06/2016, κάτι που μεταφράζεται σε τριανταπέντε (35) μέρες χωρίς το προϊόν που αγόρασα. Αν βάλουμε και τις εξήντα (60) μέρες που είχα προβλήματα, ουσιαστικά μιλάμε για σχεδόν τρεις (3) μήνες χωρίς την κάρτα γραφικών μου. Στις 27/06/2016 με ενημερώσατε τηλεφωνικά πως μπορεί να γίνει επιστροφή χρημάτων και το μόνο που θα χρειαστεί είναι να στείλω ένα email στα κεντρικά με το αίτημα μου. Δύο μέρες μετά αυτό φαίνεται να μην γίνεται και πάλι επιστρέφουμε σε μια μετέωρη κατάσταση. Δεν εξετάζω το γεγονός πως αγόρασα νέα κάρτα γραφικών ύστερα από το τηλεφώνημα που είχα με τον κύριο Λάμπη Μπερίτση στις 27/06/2016 για επιστροφή χρημάτων. Περίμενα όμως τουλάχιστον μια πιο καλή αντιμετώπιση από τη μεριά σας μόνο και μόνο για την ταλαιπωρία των 35 ημερών που δέχτηκα από εσάς για τον έλεγχο της συσκευής. Η ταλαιπωρία που δέχτηκα ήταν από εσάς και ο λόγοι είναι οι εξής: Πριν επιστρέψω την κάρτα γραφικών στο κατάστημα σας, ενημερώθηκα τηλεφωνικά από κάποιον υπάλληλο σας, πως έχω δύο επιλογές: 1) Να μιλήσω με την Sapphire και να κάνω RMA απευθείας στην εταιρία. 2) Να επιστρέψω την κάρτα γραφικών στο κατάστημα σας και να κάνει RMA το κατάστημα. Η πρώτη επιλογή δεν ήταν εφικτή, αφού η Sapphire με ενημέρωσε πως δεν γίνεται ο πελάτης να κάνει RMA, κάτι που αναγράφεται ξεκάθαρα στους όρους εγγύησης της Sapphire. Σε αυτό το σημείο λοιπόν το κατάστημα σας είχε ελλιπή ενημέρωση κάτι που μου κόστισε χρόνο και κατ’ επέκταση με ταλαιπώρησε. Όταν παρέδωσα την κάρτα γραφικών στο κατάστημα σας στις 25/05/2016, ζήτησα το απλό και λογικό. Ζήτησα δηλαδή να γίνει έλεγχος από το τεχνικό σας τμήμα, να διαπιστωθεί η βλάβη η οποία τελικά ήταν ξεκάθαρη μιας και η κάρτα γραφικών σταμάτησε να λειτουργεί, να γίνει αντικατάσταση με ίδια ή πιστωτικό και να αγοράσω κάποια άλλη ώστε να κάνω τη δουλειά μου και το κατάστημα να τα βρει μετά με την εταιρία. Ο έλεγχος που θα γινόταν από το κατάστημα σας θα ήταν σε εύλογο χρονικό διάστημα που ορίζει ο νόμος, το οποίο πράγματι δεν είναι ξεκάθαρο, αλλά 35 μέρες σίγουρα δεν αποτελεί εύλογο χρονικό διάστημα, κάτι που διασταύρωσα τόσο με το ΙΝΚΑ όσο και με την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή. Εύλογο χρονικό διάστημα θεωρείται το πολύ το διάστημα 10-15 ημερών. Για παραπάνω χρονικό διάστημα όπως στην περίπτωση μας, η προσωρινή αντικατάσταση με άλλο προϊόν ώστε ο πελάτης να κάνει τη δουλειά του είναι απαραίτητη. Ο υπεύθυνος του καταστήματος κατά την επιστροφή του προϊόντος, όταν του ζήτησα να ακολουθήσουμε την παραπάνω διαδικασία (έλεγχος από το service του καταστήματος και πιστωτικό ή αντικατάσταση) που είπε πως δεν γίνεται επειδή το κατάστημα έχει αλλάξει διεύθυνση. Αυτό είναι μια ξεκάθαρη απάντηση πράγματι. Όμως, αυτό είναι κάτι που δεν αφορά εμένα και αποτελεί εσωτερικό θέμα της εταιρίας σας. Δυσκολεύομαι να καταλάβω παράλληλα, πώς ο υπάλληλος που με εξυπηρέτησε την ημέρα επιστροφής του προϊόντος για RMA, μου έλεγε να πω στον υπεύθυνο να δώσω άλλα 150€ και να αγοράσω μία Gigabyte Nvidia GTX 980 4GB, η οποία βρισκόταν στο ράφι μόνη της. Πώς γίνεται να υπάρχει δυνατότητα πιστωτικού σε αυτήν την περίπτωση; Δεν θα ήθελα να πιστέψω πως τότε υπήρχε η δυνατότητας μιας και το κατάστημα ξεστοκάριζε, αφού όπως έμαθα στη συνέχεια (27/06/2016) από τον κύριο Λάμπη Μπερίτση δεν θα έφερνε ξανά προϊόντα τεχνολογίας όπως κάρτες γραφικών - αυτός ήταν ένας από τους λόγους που ζήτησα επιστροφή χρημάτων μάλιστα. Επίσης ένας από τους λόγους που ζητάω επιστροφή χρημάτων είναι επειδή η κάρτα γραφικών έχασε την αξία της, χωρίς να την έχω χρησιμοποιήσει ουσιαστικά. Έδωσα το ποσό των 375.61€ και έμεινα χωρίς κάρτα γραφικών όπως περιγράφω παραπάνω όπου νέες κάρτες γραφικών κυκλοφόρησαν το διάστημα αυτό. Θα ήθελα τουλάχιστον επιστροφή χρημάτων στο ποσό που αναγράφει η απόδειξη/τιμολόγιο (αυτό που ορίζει δηλαδή ο φορολογικός νόμος), ώστε να αγοράσω κάποιο νέο προϊόν έστω από άλλο κατάστημα μιας και το δικό σας δεν θα φέρει ξανά κάρτες γραφικών. Σε αυτό το σημείο θα ήθελα να ξεκαθαρίσω πως πράγματι είναι στην διακριτική σας ευχέρεια, από τη στιγμή που προσφέρετε αντικατάσταση με ίδιο ακριβώς προϊόν, να μην προβείτε σε επιστροφή χρημάτων. Για τους λόγους που εξήγησα παραπάνω και την ταλαιπωρία που δέχτηκα, πιστεύω μία πιο ευέλικτη αντιμετώπιση στο θέμα μας, θα μπορούσε να αποτελέσει μία έντιμη λύση. Πάντα, αλλά ειδικότερα τους καιρούς αυτούς, τα προϊόντα έρχονται σε δεύτερη μοίρα. Η εξυπηρέτηση και η εμπιστοσύνη ειδικά στο After Sales Service, είναι το κλειδί της επιτυχίας μακροπρόθεσμα. Να σας υπενθυμίσω πως το κατάστημα σας ονομάζεται “Guaranty”. Φιλικά. Νικόλαος Λαφαζάνος.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα