Moderators Inuyasha Δημοσ. 26 Μαΐου 2016 Moderators Share Δημοσ. 26 Μαΐου 2016 Ε άρα και στη συγκεκριμένη περίπτωση θα έπρεπε να γίνει έστω αντικατάσταση. Κανένα κατάστημα δεν αντιδρά έτσι γιατί κανείς καταναλωτής δε γνωρίζει τα δικαιώματα του βάση νόμου. Δε φταίνε μόνο τα καταστήματα για μένα φταίμε και εμείς, χωρίς να θέλω να θίξω το HS δε το λέω προσωπικά μιλάω γενικά.Επειδή ήταν μια περίοδος που οι χρήστες καιγαν επίτηδες κάρτες γραφικών κυρίως πλέον έγιναν επιφυλακτικα τα καταστήματα και με το δίκιο τους, παλιότερα τα κεφάλαια ήταν μεγαλύτερα +αρκετά πιο εύκολες εισαγωγές, πλέον με capital controls, κρίση κτλ καλά κάνουν και φοβούνται τα καταστήματα να κάνουν άμεση αλλαγή, επειδή είχαμε στη Ελλάδα αλλά και σε κάθε χώρα 5-10-100 στόμα που εκμεταλευονται το σύστημα τωρα την πληρώνουμε όλοι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fulgore Δημοσ. 26 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 26 Μαΐου 2016 Επειδη καποιοι καποτε καναν το παραπανω τι παει να πει αυτο δηλαδη??? Γιατι αν το παμε ετσι με ποιο δικαιωμα πανε τα καταστηματα αν σου τυχει κατι τετοιο και σου δινουν λιγοτερα χρηματα απο οσο αγοραζες την καρτα σαν πιστωτικο και οχι καν ολο το ποσο αγορας???? Για ποιο λογο ο Inuyasha που αγορασε την R9 390x και του χαλασει 5 μερες πριν ληξει η εγγυηση να του δωσουν πιστωτικο 250ευρω ενω την καρτα την αγορασε 500ευρω???(τυχαιο παραδειγμα) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Formation Δημοσ. 26 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 26 Μαΐου 2016 Επειδη καποιοι καποτε καναν το παραπανω τι παει να πει αυτο δηλαδη??? Γιατι αν το παμε ετσι με ποιο δικαιωμα πανε τα καταστηματα αν σου τυχει κατι τετοιο και σου δινουν λιγοτερα χρηματα απο οσο αγοραζες την καρτα σαν πιστωτικο και οχι καν ολο το ποσο αγορας???? Για ποιο λογο ο Inuyasha που αγορασε την R9 390x και του χαλασει 5 μερες πριν ληξει η εγγυηση να του δωσουν πιστωτικο 250ευρω ενω την καρτα την αγορασε 500ευρω???(τυχαιο παραδειγμα) Παράνομο. Έπρεπε να τους απειλήσει με καταγγελία στο ΣΔΟΕ να δεις πως θα σφίγγαν οι κ......οι. Και αν συνεχίζαν το ίδιο τροπάρι, τηλέφωνο καπάκι στην εφορία που ανήκουν και επώνυμη καταγγελία να έρθουν επιτόπου. Για τις επιστροφές και τις εκπτώσεις ή άλλες διαφορές, εκτός του Φ.Π.Α., οι οποίες αναφέρονται σε προηγούμενες συναλλαγές, εκδίδεται πιστωτικό τιμολόγιο από τον εκδότη του τιμολογίου ή άλλου στοιχείου που εκδόθηκε αντί τιμολογίου, στο οποίο αναγράφονται, εκτός των στοιχείων των συμβαλλομένων, το είδος, η ποσότητα, η μονάδα μέτρησης, η τιμή και η αξία κατά συντελεστή Φ.Π.Α. των επιστρεφομένων αγαθών, το ποσό των εκπτώσεων και των τυχόν διαφορών, ο αύξων αριθμός ή οι αριθμοί των στοιχείων της συναλλαγής που αφορά η επιστροφή ή η παρεχόμενη έκπτωση, καθώς και ο Φ.Π.Α. Επί εκπτώσεων που υπολογίζονται με βάση τις πωλήσεις δεν απαιτείται η αναγραφή των πιο πάνω αριθμών. Πιστωτικό τιμολόγιο για το Φ.Π.Α. εκδίδεται μόνο στις περιπτώσεις που προβλέπεται αυτό ρητά από σχετικές διατάξεις. http://www.forologikanea.gr/pages/display/arthro-06-timologisi-sunallagon/ http://www.taxheaven.gr/acforum/topic/49760 Να δεις μετά... γλέντι, που κόβουνε πιστωτικό τιμολόγιο σε διαφορετική αξία από το χρεωστικό τιμολόγιο. Είναι φοροδιαφυγή και τιμωρείται ποινικά και μάλιστα ΠΟΛΥ αυστήρά!!!!!!!! Υ.Γ. Χρησιμοποιούν ως τέχνασμα/δικαιολογία την "απαξίωση" του προϊόντος, κάτι το οποίο όμως ισχύει για προϊόντα με ημερομηνία λήξης (π.χ. τρόφιμα). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators Inuyasha Δημοσ. 26 Μαΐου 2016 Moderators Share Δημοσ. 26 Μαΐου 2016 Παράνομο. Έπρεπε να τους απειλήσει με καταγγελία στο ΣΔΟΕ να δεις πως θα σφίγγαν οι κ......οι. Και αν συνεχίζαν το ίδιο τροπάρι, τηλέφωνο καπάκι στην εφορία που ανήκουν και επώνυμη καταγγελία να έρθουν επιτόπου. http://www.forologikanea.gr/pages/display/arthro-06-timologisi-sunallagon/ Να δεις μετά... γλέντι, που κόβουνε πιστωτικό τιμολόγιο σε διαφορετική αξία από το χρεωστικό τιμολόγιο. Είναι φοροδιαφυγή και τιμωρείται ποινικά και μάλιστα ΠΟΛΥ αυστήρά!!!!!!!! Eγω επειδη το εχω ψαξει ξερω οτι δικαιουμαι οτι λεει η αποδειξη απο την στιγμη που το κρατος δεν εχει καποια εξισωση για το πως μειωνετε η τιμη με τα χρονια η συμβαση που εχω με το καταστημα ειναι η αποδειξη και παντα ζηταω οτι γραφει εκεινο το χαρτι αν αρνηθουν ζητας ευγενικα τον διεθυντη και λυνεται αμεσα το θεμα συνηθως , να ξερετε οι εταιριες με τα καταστηματα αν δεν υπαρχει το προιον σε αποθεμα δεν επιστρεφουν καποια παραπλησια καρτα επιστρεφουν στο καταστημα την αξια που αναγραφετε στην αποδειξη Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fulgore Δημοσ. 26 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 26 Μαΐου 2016 Το θεμα ξερεις ποιο ειναι.Οτι στην Ελλαδα επικρατει σε τετοια πραγματα ωχαδερφισμος. Αν πχ το πεις σε καποιο γνωστο σου θα σου πει''παρε εκει την καρτα που σου λενε,εχεις ορεξη να μπλεξεις??'' και παει λεγοντας. Εκει ακριβως πατανε οι κυριοι αυτοι και οχι μονο. Το ξαναλεω το συγκεκριμενο site(που ο υπευθυνος κιολας εκανε υποδειξεις λες και αυτοι ειναι υποδειγμα καταστηματος οσον αφορα το Rma και οχι μονο) εξακολουθει και εχει λαθος αναγραφομενες εγγυησεις στο site του. Αυτο για οποιο δεν το ψαχνει ομως δεν ειναι παραπληροφοριση???Εγω που θα κανω παραγγελια την προηγουμενη Gigabyte gtx 980 αν δω στο site και λεει 2χρονια εγγυηση και η καρτα μου χαλασει στα 2.5χρονια και την πεταξω αφου νομιζα οτι εχει 2χρονια(και δεν με ενημερωσαν οτι εχει στην πραξη 3)δεν ειναι παρανομο??? http://www.guaranty.gr/category/3_241_278884/pc-accessories-kartes-grafikwn.html Σε οτι προιοντα πατησετε αναγραφονται 24μηνες εγγυηση.Προφανως και πιο πολυ θα την ''πατησει'' καποιος που κανει ηλεκτρονικα εξ αποστασεως την παραγγελια . Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Formation Δημοσ. 26 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 26 Μαΐου 2016 Eγω επειδη το εχω ψαξει ξερω οτι δικαιουμαι οτι λεει η αποδειξη απο την στιγμη που το κρατος δεν εχει καποια εξισωση για το πως μειωνετε η τιμη με τα χρονια η συμβαση που εχω με το καταστημα ειναι η αποδειξη και παντα ζηταω οτι γραφει εκεινο το χαρτι αν αρνηθουν ζητας ευγενικα τον διεθυντη και λυνεται αμεσα το θεμα συνηθως , να ξερετε οι εταιριες με τα καταστηματα αν δεν υπαρχει το προιον σε αποθεμα δεν επιστρεφουν καποια παραπλησια καρτα επιστρεφουν στο καταστημα την αξια που αναγραφετε στην αποδειξη Πρόσθεσα κάτι με edit. Δες τι έγραψα στο Υ.Γ. Το θεμα ξερεις ποιο ειναι.Οτι στην Ελλαδα επικρατει σε τετοια πραγματα ωχαδερφισμος. Αν πχ το πεις σε καποιο γνωστο σου θα σου πει''παρε εκει την καρτα που σου λενε,εχεις ορεξη να μπλεξεις??'' και παει λεγοντας. Εκει ακριβως πατανε οι κυριοι αυτοι και οχι μονο. Το ξαναλεω το συγκεκριμενο site(που ο υπευθυνος κιολας εκανε υποδειξεις λες και αυτοι ειναι υποδειγμα καταστηματος οσον αφορα το Rma και οχι μονο) εξακολουθει και εχει λαθος αναγραφομενες εγγυησεις στο site του. Αυτο για οποιο δεν το ψαχνει ομως δεν ειναι παραπληροφοριση???Εγω που θα κανω παραγγελια την προηγουμενη Gigabyte gtx 980 αν δω στο site και λεει 2χρονια εγγυηση και η καρτα μου χαλασει στα 2.5χρονια και την πεταξω αφου νομιζα οτι εχει 2χρονια(και δεν με ενημερωσαν οτι εχει στην πραξη 3)δεν ειναι παρανομο??? Δεν διαφωνώ επί της ουσίας στην νοοτροπία που λες. Απο εκεί και πέρα ο κάθε ένας κάνει τις επιλογές του. Εγώ π.χ. μπορεί να είχα ρίξει καταγγελία σε κανα ΙΝ.ΚΑ., για θέμα διαφοράς σε πιστωτικό (το έχω κάνει σε κάποιες περιπτώσεις, ενώ σε άλλες κι εγώ συμβιβάστηκα). Το θέμα είναι ότι είναι άλλο ζήτημα το πιστωτικό, και άλλο ζήτημα η γενικότερη υποστήριξη ενός καταστήματος. Και το να σου πούνε "κάνουμε επιστροφή στην Sapphire και ότι πούνε αυτοί", μπορεί να είναι σίγουρα όχι και η καλύτερη αντιμετώπιση, δεν είναι όμως παράνομη. Τώρα για το τελευταίο που λες, τι να πω; Να σου πω ιστορία με Πλαίσιο με μητρική που πέθανε στο 3ο έτος εγγύησης (Asus 2 χρόνια εγγύηση +1 από Πλαίσιο) τι τράβηξα; Άστο ειναι offtopic. Πάντως γενικά με τις εγγυήσεις γίνονται διάφορα .. χαριτωμένα στο ελλάντα. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fulgore Δημοσ. 26 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 26 Μαΐου 2016 Πρόσθεσα κάτι με edit. Δες τι έγραψα στο Υ.Γ. Οχι μονο αυτο αλλα για τους πιο δυσκολους πελατες χρησιμοποιουν το ''αλλαγη με καρτα ιδιων ή καλυτερων χαρακτηριστικων'' σε πολυ χαμηλοτερη αξια αγορας. Δηλαδη αν καποιος ειχε αγορασει μια Gtx 770 πριν 3 χρονια στα 450ευρω τωρα μπορει να του προτεινουν μια Gtx 960 αν ειναι μπροστα σε καποια παιχνιδια και ας κοστιζει μολις 200ευρω. Το εχω πει οτι σε τετοιες περιπτωσεις αυτο που θες ειναι να εχεις στο κινητο(ή ακομα καλυτερα σε tablet)τους σχετικους νομους/link κλπ και να τελειωνει το θεμα να δω μετα τι θα σου απαντησουν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators Inuyasha Δημοσ. 26 Μαΐου 2016 Moderators Share Δημοσ. 26 Μαΐου 2016 Το θεμα ξερεις ποιο ειναι.Οτι στην Ελλαδα επικρατει σε τετοια πραγματα ωχαδερφισμος. Αν πχ το πεις σε καποιο γνωστο σου θα σου πει''παρε εκει την καρτα που σου λενε,εχεις ορεξη να μπλεξεις??'' και παει λεγοντας. Εκει ακριβως πατανε οι κυριοι αυτοι και οχι μονο. Το ξαναλεω το συγκεκριμενο site(που ο υπευθυνος κιολας εκανε υποδειξεις λες και αυτοι ειναι υποδειγμα καταστηματος οσον αφορα το Rma και οχι μονο) εξακολουθει και εχει λαθος αναγραφομενες εγγυησεις στο site του. Αυτο για οποιο δεν το ψαχνει ομως δεν ειναι παραπληροφοριση???Εγω που θα κανω παραγγελια την προηγουμενη Gigabyte gtx 980 αν δω στο site και λεει 2χρονια εγγυηση και η καρτα μου χαλασει στα 2.5χρονια και την πεταξω αφου νομιζα οτι εχει 2χρονια(και δεν με ενημερωσαν οτι εχει στην πραξη 3)δεν ειναι παρανομο??? http://www.guaranty.gr/category/3_241_278884/pc-accessories-kartes-grafikwn.html Σε οτι προιοντα πατησετε αναγραφονται 24μηνες εγγυηση.Προφανως και πιο πολυ θα την ''πατησει'' καποιος που κανει ηλεκτρονικα εξ αποστασεως την παραγγελια . Απο την νομοθεσια (και τον ευρωπαικο κανονισμο) τα καταστηματα ειναι υποχρεωμενα να προσφρερουν 2 χρονια εγγυηση απο εκει και περα τα βρισκεις με τον κατασκευαστη Πρόσθεσα κάτι με edit. Δες τι έγραψα στο Υ.Γ. Δεν διαφωνώ επί της ουσίας στην νοοτροπία που λες. Απο εκεί και πέρα ο κάθε ένας κάνει τις επιλογές του. Εγώ π.χ. μπορεί να είχα ρίξει καταγγελία σε κανα ΙΝ.ΚΑ., για θέμα διαφοράς σε πιστωτικό (το έχω κάνει σε κάποιες περιπτώσεις, ενώ σε άλλες κι εγώ συμβιβάστηκα). Το θέμα είναι ότι είναι άλλο ζήτημα το πιστωτικό, και άλλο ζήτημα η γενικότερη υποστήριξη ενός καταστήματος. Και το να σου πούνε "κάνουμε επιστροφή στην Sapphire και ότι πούνε αυτοί", μπορεί να είναι σίγουρα όχι και η καλύτερη αντιμετώπιση, δεν είναι όμως παράνομη. Τώρα για το τελευταίο που λες, τι να πω; Να σου πω ιστορία με Πλαίσιο με μητρική που πέθανε στο 3ο έτος εγγύησης (Asus 2 χρόνια εγγύηση +1 από Πλαίσιο) τι τράβηξα; Άστο ειναι offtopic. Πάντως γενικά με τις εγγυήσεις γίνονται διάφορα .. χαριτωμένα στο ελλάντα. Tα προιοντα Asus ανεκαθεν ειχαν 3 χρονια εγγυηση απο οσο ξερω Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Formation Δημοσ. 26 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 26 Μαΐου 2016 Απο την νομοθεσια (και τον ευρωπαικο κανονισμο) τα καταστηματα ειναι υποχρεωμενα να προσφρερουν 2 χρονια εγγυηση απο εκει και περα τα βρισκεις με τον κατασκευαστη Tα προιοντα Asus ανεκαθεν ειχαν 3 χρονια εγγυηση απο οσο ξερω Αν και off-topic: Αρχικά για να μην μπλέξω με το Πλαίσιο επικοινώνησα απευθείας με την Αsus η οποία ΔΕΝ βρήκε ΚΑΝ το serial στην database της. Αναγκάστηκα να στείλω φωτογραφία της μητρικής με το serial number να φαίνεται. Και με ενημέρωσαν ότι η εγγύηση είχε λήξει από αυτούς και ισχύει μόνο από το κατάστημα, και να βρω άκρη με αυτούς (άλλη ιστορία πονεμένη αυτή μετά). Υπάρχει μια λεπτομέρεια που ίσως να μην γνωρίζεις. Η εγγύηση ισχύει απο όταν η Asus κόψει τιμολόγιο πώλησης για την εν λόγω μητρική. Αν η μητρική αυτή έφτασε στο πλαίσιο μετά απο π.χ. 6 μήνες, η εγγύηση για την asus είναι -6 μήνες. Αν πουληθεί μετά απο 3 μήνες (σύνολο 9), η εργοστασιακή εγγύηση ειναι το ΥΠΟΛΟΙΠΟ, δηλαδή 3 χρόνια μείον 9 μήνες. Η Αsus δίνει 3 μεν, αλλά στο τελευταίο έτος μπορεί να μπλέξεις αν πας για κάλυψη εντός εγγύησης. Δεν ξέρω αν κατάλαβες, τα είπα κάπως περιληπτικά για να μην γινει "σεντόνι". Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators Inuyasha Δημοσ. 26 Μαΐου 2016 Moderators Share Δημοσ. 26 Μαΐου 2016 Αν και off-topic: Αρχικά για να μην μπλέξω με το Πλαίσιο επικοινώνησα απευθείας με την Αsus η οποία ΔΕΝ βρήκε ΚΑΝ το serial στην database της. Αναγκάστηκα να στείλω φωτογραφία της μητρικής με το serial number να φαίνεται. Και με ενημέρωσαν ότι η εγγύηση είχε λήξει από αυτούς και ισχύει μόνο από το κατάστημα, και να βρω άκρη με αυτούς (άλλη ιστορία πονεμένη αυτή μετά). Υπάρχει μια λεπτομέρεια που ίσως να μην γνωρίζεις. Η εγγύηση ισχύει απο όταν η Asus κόψει τιμολόγιο πώλησης για την εν λόγω μητρική. Αν η μητρική αυτή έφτασε στο πλαίσιο μετά απο π.χ. 6 μήνες, η εγγύηση για την asus είναι -6 μήνες. Αν πουληθεί μετά απο 3 μήνες (σύνολο 9), η εργοστασιακή εγγύηση ειναι το ΥΠΟΛΟΙΠΟ, δηλαδή 3 χρόνια μείον 9 μήνες. Η Αsus δίνει 3 μεν, αλλά στο τελευταίο έτος μπορεί να μπλέξεις αν πας για κάλυψη εντός εγγύησης. Δεν ξέρω αν κατάλαβες, τα είπα κάπως περιληπτικά για να μην γινει "σεντόνι". Σε αυτο εισαι λαθος , η εγγυηση μετραει απο την στιγμη που θα κοπει το τιμολογιο (αποδειξη) προς τον πελατη ΑΝ εχει χαθει η αποδειξη τοτε γινεται αυτο που λες με την ημερομηνια παραγωγης της μητρικης 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Formation Δημοσ. 26 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 26 Μαΐου 2016 Σε αυτο εισαι λαθος , η εγγυηση μετραει απο την στιγμη που θα κοπει το τιμολογιο (αποδειξη) προς τον πελατη ΑΝ εχει χαθει η αποδειξη τοτε γινεται αυτο που λες με την ημερομηνια παραγωγης της μητρικης Οχι ακριβώς. Αυτό είναι η εγγύηση ως ευθύνη που είναι υποχρεωμένος να παρέχει ο πωλητής. Είναι ΑΛΛΟ πράγμα απο την εγγύηση κατασκευαστή. Απο την στιγμή που πας RMA, το κατάστημα ΔΕΝ είναι υποχρεωμένο να σου παρέχει πιστωτικό ή αντικατάσταση αυτόματα αν οι όροι εγγύησης του κατασκευαστή ορίζουν επιστροφή για έλεγχο πρώτα. Αν γίνει ο έλεγχος και βεβαιωθεί το πρόβλημα, τότε είναι στην επιλογή του αγοραστή αν θα γίνει αντικατάσταση με ίδιο προϊον ή πιστωτικό τιμολόγιο, και όχι επιλογή του καταστήματος. Η Asus δεν μπορεί να ξέρει ΠΟΤΕ θα πουληθεί ένα προϊον στην λιανική. Αν έχει μείνει στην αποθήκη ενός καταστήματος π.χ. 3 χρόνια, και πουληθεί μετά την Αsus ΔΕΝ την ενδιαφέρει αυτό. Γι' αυτην το προϊόν πουλήθηκε πριν 3 χρόνια. Και γι αυτό ΣΥΝΗΘΩΣ η αρχική εγγύηση που δίνουν είναι λίγο παραπάνω π.χ. 3,5 χρόνια) για να καλύψουν κατά κάποιο τρόπο τους μεταπωλητές. Και αν διαβάσει κανείς τους όρους εγγύησης ενός προϊόντος που αγοράζει (κάτι που δεν κάνει κανείς) θα δει ότι αναφέρει ρητώς ότι το προϊόν πρέπει να επιστραφεί για έλεγχο πρώτα πριν αντικατασταθεί. Τώρα, αν ένα κατάστημα έχει την δυνατότητα να έχει service και σε συνδυασμό π.χ. με τον αντιπρόσωπο ή και τον κατασκευαστή απευθείας να αναλαμβάνει αντικατάσταση αυτό είναι άλλο θέμα και δεν έχει σχέση με το κατά πόσο είναι υποχρεωμένος ένας πωλητής που δεν αναλαμβάνει service/έλεγχο να αντικαταστήσει κάτι χωρίς να έχει ελεχθεί από τον αντιπρόσωπο ή τον αρχικό κατασκευαστή. Σου λέω μίλαγα με Asus Εurope BV απευθείας, και μου τα είπανε αυτά επι λέξει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators Inuyasha Δημοσ. 26 Μαΐου 2016 Moderators Share Δημοσ. 26 Μαΐου 2016 Οχι ακριβώς. Αυτό είναι η εγγύηση ως ευθύνη που είναι υποχρεωμένος να παρέχει ο πωλητής. Είναι ΑΛΛΟ πράγμα απο την εγγύηση κατασκευαστή. Απο την στιγμή που πας RMA, το κατάστημα ΔΕΝ είναι υποχρεωμένο να σου παρέχει πιστωτικό ή αντικατάσταση αυτόματα αν οι όροι εγγύησης του κατασκευαστή ορίζουν επιστροφή για έλεγχο πρώτα. Αν γίνει ο έλεγχος και βεβαιωθεί το πρόβλημα, τότε είναι στην επιλογή του αγοραστή αν θα γίνει αντικατάσταση με ίδιο προϊον ή πιστωτικό τιμολόγιο, και όχι επιλογή του καταστήματος. Η Asus δεν μπορεί να ξέρει ΠΟΤΕ θα πουληθεί ένα προϊον στην λιανική. Αν έχει μείνει στην αποθήκη ενός καταστήματος π.χ. 3 χρόνια, και πουληθεί μετά την Αsus ΔΕΝ την ενδιαφέρει αυτό. Γι' αυτην το προϊόν πουλήθηκε πριν 3 χρόνια. Και γι αυτό ΣΥΝΗΘΩΣ η αρχική εγγύηση που δίνουν είναι λίγο παραπάνω π.χ. 3,5 χρόνια) για να καλύψουν κατά κάποιο τρόπο τους μεταπωλητές. Και αν διαβάσει κανείς τους όρους εγγύησης ενός προϊόντος που αγοράζει (κάτι που δεν κάνει κανείς) θα δει ότι αναφέρει ρητώς ότι το προϊόν πρέπει να επιστραφεί για έλεγχο πρώτα πριν αντικατασταθεί. Τώρα, αν ένα κατάστημα έχει την δυνατότητα να έχει service και σε συνδυασμό π.χ. με τον αντιπρόσωπο ή και τον κατασκευαστή απευθείας να αναλαμβάνει αντικατάσταση αυτό είναι άλλο θέμα και δεν έχει σχέση με το κατά πόσο είναι υποχρεωμένος ένας πωλητής που δεν αναλαμβάνει service/έλεγχο να αντικαταστήσει κάτι χωρίς να έχει ελεχθεί από τον αντιπρόσωπο ή τον αρχικό κατασκευαστή. Σου λέω μίλαγα με Asus Εurope BV απευθείας, και μου τα είπανε αυτά επι λέξει. Εχω κανει αρκετα RMA σε asus οσες φορες εστειλα αποδειξη με καλυψαν κανονικα ΜΟΝΟ οταν δεν υπαρχει αποδειξη αγορας παει με ημερομηνια παραγωγης σε καμια αλλη περιπτωση , αν ηταν οπως τα λες ολα τα καταστηματα θα ειχαν λουκετα γιατι θα επρεπε αρκετες φορες να τα βαζουν απο την τσεπη τους για αντικατασταση , εχω δουλεψει σε αρκετα καταστηματα πληροφορικης και το ξερω 100% απο πρωτο χερι , εγγυηση ισχυει απο την μερα που αγορασε το προιον ο τελικος καταναλωτης το καταστημα δεν ειναι τελικος καταναλωτης 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Formation Δημοσ. 26 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 26 Μαΐου 2016 Εχω κανει αρκετα RMA σε asus οσες φορες εστειλα αποδειξη με καλυψαν κανονικα ΜΟΝΟ οταν δεν υπαρχει αποδειξη αγορας παει με ημερομηνια παραγωγης σε καμια αλλη περιπτωση , αν ηταν οπως τα λες ολα τα καταστηματα θα ειχαν λουκετα γιατι θα επρεπε αρκετες φορες να τα βαζουν απο την τσεπη τους για αντικατασταση , εχω δουλεψει σε αρκετα καταστηματα πληροφορικης και το ξερω 100% απο πρωτο χερι , εγγυηση ισχυει απο την μερα που αγορασε το προιον ο τελικος καταναλωτης το καταστημα δεν ειναι τελικος καταναλωτης Επειδή δεν θέλω να μπω στην διαδικασία να λέμε που έχει δουλέψει ο καθένας, ούτε να κάθομαι να λέω "οχι κάνεις λάθος" και να λες μετά εσύ "οχι, εσύ κάνεις λάθος" και να μην τελειώνουμε ποτέ, απάντησε μου σε αυτό: Κι εγώ απόδειξη έστειλα (πριν στείλω photo με το serial number) και ΔΕΝ με κάλυψαν ενώ είχα ακόμα 4 μήνες εγγύηση. Και η μητρική δεν ηταν καμιά φτηνή, Asus Crosshair Formula ΙΙ ήταν. Τι έχεις να πεις γι' αυτο; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Heatspreader Δημοσ. 26 Μαΐου 2016 Μέλος Share Δημοσ. 26 Μαΐου 2016 Τώρα, αν ένα κατάστημα έχει την δυνατότητα να έχει service και σε συνδυασμό π.χ. με τον αντιπρόσωπο ή και τον κατασκευαστή απευθείας να αναλαμβάνει αντικατάσταση αυτό είναι άλλο θέμα και δεν έχει σχέση με το κατά πόσο είναι υποχρεωμένος ένας πωλητής που δεν αναλαμβάνει service/έλεγχο να αντικαταστήσει κάτι χωρίς να έχει ελεχθεί από τον αντιπρόσωπο ή τον αρχικό κατασκευαστή. Ακριβώς αυτό. Έτσι έχω καταλάβει. Το είπα και πιο πριν. Αν ο αντιπρόσωπος ή ο αρχικός κατασκευαστής είναι κομπλέ, τότε και το κατάστημα θα είναι κομπλέ μαζί σου. Εχω κανει αρκετα RMA σε asus οσες φορες εστειλα αποδειξη με καλυψαν κανονικα ΜΟΝΟ οταν δεν υπαρχει αποδειξη αγορας παει με ημερομηνια παραγωγης σε καμια αλλη περιπτωση , αν ηταν οπως τα λες ολα τα καταστηματα θα ειχαν λουκετα γιατι θα επρεπε αρκετες φορες να τα βαζουν απο την τσεπη τους για αντικατασταση , εχω δουλεψει σε αρκετα καταστηματα πληροφορικης και το ξερω 100% απο πρωτο χερι , εγγυηση ισχυει απο την μερα που αγορασε το προιον ο τελικος καταναλωτης το καταστημα δεν ειναι τελικος καταναλωτης Επιβεβαιώνω και εγώ. Όταν δεν είχα την απόδειξη για τα ηχεία μου στη Logitech και για ένα mouse τα οποία ηχεία ήταν εκ των πραγμάτων πολύ εκτός εγγύησης, κοίταξε ημερομηνία κατασκευής και μου είπε θα κάνουμε μία μικρή επέκταση για να σας εξυπηρετήσουμε. Για το ποντίκι μου είπε ότι ήμουν εντός της εγγύησης σύμφωνα με την κατασκευή του προϊόντος. Ισχύει αυτό που λέει ο Formation, αλλά ισχύει και αυτό που λέει ο Inuyasha. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
KNSM Δημοσ. 26 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 26 Μαΐου 2016 Καρτα Asus αγορασμενη 25/7/2013 με εγγυηση 3 χρονια, δηλαδη μεχρι 25/7/2016 χαλασε πριν ενα μηνα. Πηγα στο eshop με την αποδειξη αγορας, την εστειλαν στον τεχνικο τους, επιβεβαιωθηκε το προβλημα και μου την αλλαξαν με gtx 960 (συγκεκριμενα την Gigabyte G1). Αν ηταν οπως τα λες Formation τοτε εγω θα ειχα προβλημα καθως η asus gtx 660 ειναι μοντελο 2012 αρα απο το eshop θα αγοραστηκε καπου μεσα στο 2012. αρα εγω δεν θα ειχα εγγυηση. Η εγγυηση ισχυει απο τοτε που κοβεται αποδειξη προς τον τελικο καταναλωτη. Εγγυηση δηλαδη καλης λειτουργιας για 3 χρονια, το ποσο εμεινε στην αποθηκη δεν παιζει κανενα ρολο. Τα ηλεκτρονικα προιοντα δεν ειναι τροφιμα για να ληξουν. http://www.insomnia.gr/topic/607455-%CE%BD%CE%B5%CE%BA%CF%81%CE%B7-asus-gtx-660-top/page-1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα