Προς το περιεχόμενο

Sapphire Nitro R9 390 8GB


Heatspreader

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Είμαι με μία GTS 250 και κάνει και λίγο θόρυβο...
Θα κάνω υπομονή!
Την γουστάρω την κάρτα. Ψυχολογικά δεν θα ήμουν καλά με κάποια από τις τωρινές nvidia. Ειδικά αυτό με το DX12, με ξενερώνει τέρμα... Αυτό που πλανάται ότι δεν παίζουν τόσο καλά.

 

Θα κάνω υπομονή, τι άλλο μπορώ;

 

Αν είχα πάντως χρήμα, θα αγόραζα άλλη και θα πούλαγα αυτή που θα μου ερχόταν...
:P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Μόνο υπομονή φίλος...απλά έτυχε...λίγο πολύ όλοι έχουμε πέσει πάνω σε αστοχίες υλικών (αρκεί που δεν σχετίζονται με την υγεία)....γενικά  είναι ξενέρα το ξέρω αλλά το βουνό λίγο πολύ όλοι το έχουμε ανέβει....

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά σίγουρα, ναι. Υγεία πάνω από όλα και όλα τα υπόλοιπα να πάρουν φωτιά αν μπορούν! Δεν το συζητάμε!

Άσε γιατί βλέπω ανθρώπους από το φιλικό περιβάλλον και ταλαιπωρούνται... :(

Όλα αυτά με τις κάρτες είναι να έχουμε να λέμε και να περνάει η ώρα. Αφού μάλιστα είχα αγχωθεί πολύ μήπως μου την βγάλει η Sapphire εκτός εγγύησης και στο τέλος είπα και να τη βγάλει τι μπορώ να κάνω; Να είμαστε καλά, θα πάρουμε άλλη και θα το σκεφτόμαστε μετά από καιρό και θα γελάμε με το πόσο μαλάκες είναι εκεί.

 

Απλά σκέφτεσαι ότι υπάρχει αδικία σε απλά πράγματα. Έχεις πληρώσει τόσα χρήματα και όταν σου συμβεί η στραβή κάνουν τις πάπιες...

Έτσι και αλλιώς δεν έχω παράπονο. Το Hardware που μου έχει χαλάσει σε συνδυασμό με ότι έχω αγοράσει, είναι μικρό σε ποσοστό.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μην μασάς,διάστημα είναι και θα περάσει... δεν είναι να το αφήσεις και στον αέρα το ζήτημα (είναι 350-400 κατοστάρικα στην μέση).Για την εγγύηση δεν υπάρχει πρόβλημα,μην αγχώνεσαι...εγώ την 6990 την είχα με aftermarket cooler της artic (το έβγαλα & έβαλα το μαμίσιο και την έστειλα την κάρτα και ούτε γάτα ούτε ζημιά)...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά σίγουρα, ναι. Υγεία πάνω από όλα και όλα τα υπόλοιπα να πάρουν φωτιά αν μπορούν! Δεν το συζητάμε!

Άσε γιατί βλέπω ανθρώπους από το φιλικό περιβάλλον και ταλαιπωρούνται... :(

Όλα αυτά με τις κάρτες είναι να έχουμε να λέμε και να περνάει η ώρα. Αφού μάλιστα είχα αγχωθεί πολύ μήπως μου την βγάλει η Sapphire εκτός εγγύησης και στο τέλος είπα και να τη βγάλει τι μπορώ να κάνω; Να είμαστε καλά, θα πάρουμε άλλη και θα το σκεφτόμαστε μετά από καιρό και θα γελάμε με το πόσο μαλάκες είναι εκεί.

 

Απλά σκέφτεσαι ότι υπάρχει αδικία σε απλά πράγματα. Έχεις πληρώσει τόσα χρήματα και όταν σου συμβεί η στραβή κάνουν τις πάπιες...

Έτσι και αλλιώς δεν έχω παράπονο. Το Hardware που μου έχει χαλάσει σε συνδυασμό με ότι έχω αγοράσει, είναι μικρό σε ποσοστό.

Ελπιζω παντως για την επομενη αγορα σου να ξερεις απο τι καταστημα θα γινει :P

 

Εγω σε ευχαριστω και δημοσια καθως μου ανοιξες τα ματια για ενα καταστημα που δεν ειχα ως τωρα αγορασει κατι γιατι ειχα τις αμφιβολιες μου(γενικα για τα πολυ φθηνα σε τιμες καταστηματα).Οι κυριοι με την παραπανω τους ενεργεια ενα πελατη σε τετοια ποσα τον χασανε(εμενα δηλαδη και δεν ξερω και οποιο αλλο διαβαζε το εν λογω θεμα αν εχει αναλογη αποψη πλεον).Αν τυχει για αγορα κανενος video game ή usb stick(δηλαδη μικροποσα)ισως να παρω κατι απο αυτους.Σε παραπανω χρηματα ουτε λογος.

 

Ουτε μαρεσε και η τοποθετηση του Πλαισιου και αυτα που ειπαν.Βεβαια το εν λογω καταστημα του εχω ριξει ακυρο για τις υψηλες τιμες στις καρτες γραφικων ουτως ή αλλως αλλα να ειχαμε να λεγαμε.

 

Ο αλλος ειναι σιγουρος οτι 30-35μερες θα παρει το Rma και οχι ουτε λογος για κανονικο πιστωτικο/επιστροφη χρηματων αλλα ειδες για τι ωρα σου ειπε για εμμεσο πιστωτικο με την 980.... Που ειναι η προχειρη καρτα γραφικων που θα επρεπε να σου δωσουν να κανεις την δουλεια σου οσο περιμενεις?????

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πιστεύεις ότι σε άλλο κατάστημα θα είχα άλλη αντιμετώπιση; Και αν ναι σε ποιο;

Να πάρουμε τηλέφωνο να ρωτήσουμε.

Το έμμεσο πιστωτικό για την 980 πράγματι είναι μελανό σημείο... Ήταν αντιεπαγγελματικό, αυτή είναι η αλήθεια... :(

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βασικο το θεωρω αστειο αυτο ''να παρουμε τηλεφωνο αλλο καταστημα να ρωτησουμε'' γιατι πολυ απλα αλλα νταλων θα σου πουν.

 

Προσωπικα απο τοτε που ξεκινησα να ασχολουμαι με το insomnia για το μονο καταστημα που εχω ακουσει το λιγοτερο κραξιμο(και την καλυτερη αντιμετωπιση)ειναι ως τωρα το Msystems. Για το Visionstudio πχ που αναφερθηκε πιο πισω υπαρχει αναλογο θεμα(παλι με Amd καρτα αυτη την φορα την 7970Msi lightning,στο οποιο ο αλλος ηταν χωρις καρτα για 2μηνες http://www.insomnia.gr/topic/572589-%CE%B5%CE%BC%CF%80%CE%B5%CE%B9%CF%81%CE%AF%CE%B1-%CE%B1%CF%80%CF%8C-visionstudio/page-1

 

Βεβαια και σε αυτο το θεμα θα διαβασεις ατομα να λενε''ολα καλα απο το εν λογω καταστημα'' χωρις να εχουν κανει χρηση Rma απλα λογω χαμηλοτερων τιμων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

 

Ο αλλος ειναι σιγουρος οτι 30-35μερες θα παρει το Rma και οχι ουτε λογος για κανονικο πιστωτικο/επιστροφη χρηματων αλλα ειδες για τι ωρα σου ειπε για εμμεσο πιστωτικο με την 980.... Που ειναι η προχειρη καρτα γραφικων που θα επρεπε να σου δωσουν να κανεις την δουλεια σου οσο περιμενεις?????

Καρτα προσωρινη για να κανεις την δουλεια σου δικαιουσε αν η επισκευη παρει πανω απο 15 μερες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καρτα προσωρινη για να κανεις την δουλεια σου δικαιουσε αν η επισκευη παρει πανω απο 15 μερες

Πραγμα που τις περισσοτερες αν οχι ολες τις φορες δεν γινεται(οπως ειδες και στο αλλο θεμα απο visionstudio αλλα σιγουρα και στο απο πανω θεμα)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Πραγμα που τις περισσοτερες αν οχι ολες τις φορες δεν γινεται(οπως ειδες και στο αλλο θεμα απο visionstudio αλλα σιγουρα και στο απο πανω θεμα)

Δυστυχώς ο περισσότερος κόσμος έχει άγνοια για το νόμο τα καταστήματα δεν ενημερώνουν για να μην πρέπει να έχουν καβατζα κάρτες η ότι άλλη συσκευή είναι οπότε όλοι κάνουν της πάπιες

Εγώ στο πλαίσιο πάντα ζητάω στο 99 %των περίπτωσεων το σέρβις δεν γνωρίζει καν τι διαδικασία, μόλις ο υπεύθυνος καταστήματος ακούσει ότι ζητάω κάτι για την δουλεία μου ως δια μαγείας της περισσότερες φορές την επόμενη μέρα μου λένε να διαλέξω κάτι στην τιμή που γράφει η απόδειξη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δυστυχώς ο περισσότερος κόσμος έχει άγνοια για το νόμο τα καταστήματα δεν ενημερώνουν για να μην πρέπει να έχουν καβατζα κάρτες η ότι άλλη συσκευή είναι οπότε όλοι κάνουν της πάπιες

Εγώ στο πλαίσιο πάντα ζητάω στο 99 %των περίπτωσεων το σέρβις δεν γνωρίζει καν τι διαδικασία, μόλις ο υπεύθυνος καταστήματος ακούσει ότι ζητάω κάτι για την δουλεία μου ως δια μαγείας της περισσότερες φορές την επόμενη μέρα μου λένε να διαλέξω κάτι στην τιμή που γράφει η απόδειξη

Τι εννοείς ζητάς κάτι για την δουλειά σου?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Τι εννοείς ζητάς κάτι για την δουλειά σου?

Στην περίπτωση μητρικής η κάρτας γραφικών ότι θέλω να μου δώσουν μια μητρική η κάρτα γραφικών για να μπορώ να δουλέψω τον υπολογιστή μου (αυτό εφόσον πάρει πάνω από 15 μέρες η επισκευή πάντα
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στην περίπτωση μητρικής η κάρτας γραφικών ότι θέλω να μου δώσουν μια μητρική η κάρτα γραφικών για να μπορώ να δουλέψω τον υπολογιστή μου (αυτό εφόσον πάρει πάνω από 15 μέρες η επισκευή πάντα

Νομοθετικά έχει διαφορά όταν λέμε επισκευή και άλλο πράγμα όταν λέμε επιστροφή του προϊόντος στο κατασκευαστή;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Νομοθετικά έχει διαφορά όταν λέμε επισκευή και άλλο πράγμα όταν λέμε επιστροφή του προϊόντος στο κατασκευαστή;

Δεν νομίζω να έχει διαφορά ειδικά σε εξαρτήματα υπολογιστή μιας και καμιά εταιρία δεν έχει εξουσιοσιτημενο σέρβις +ότι στις περισσότερες φορές ακόμα και οι εταιρίες κάνουν αντικατάσταση μιας και δεν επισκευαζονται
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ε άρα και στη συγκεκριμένη περίπτωση θα έπρεπε να γίνει έστω αντικατάσταση. Κανένα κατάστημα δεν αντιδρά έτσι γιατί κανείς καταναλωτής δε γνωρίζει τα δικαιώματα του βάση νόμου. Δε φταίνε μόνο τα καταστήματα για μένα φταίμε και εμείς, χωρίς να θέλω να θίξω το HS δε το λέω προσωπικά μιλάω γενικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...