Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Πάντως στο θέμα μας αν τελικά είναι αυτές οι τιμές για τις καινούριες δε ξέρω αν είσαι διατεθειμένος να δώσεις αυτή τη διαφορά που είπαμε στο περίπου με τις τιμές αλλά αν είσαι τότε θα αξίζει σίγουρα για 1070.

 

Ότι τιμές είχε η 970 θα έχει και η 1070. Τι πατάτε όλοι ξαφνικά και τρομαζετε? :ρ

  • Απαντ. 1,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

  • Moderators
Δημοσ.

Ότι τιμές είχε η 970 θα έχει και η 1070. Τι πατάτε όλοι ξαφνικά και τρομαζετε? :ρ

Μπα με το καπελο που βλεπουμε στο εξωτερικο η τιμες ειναι αρκετα πιο τσιμπημενες μην ξεχνας οτι μιλαμε για απλι 1080 οχι ΤΙ εκδοση

Δημοσ.

Μπα με το καπελο που βλεπουμε στο εξωτερικο η τιμες ειναι αρκετα πιο τσιμπημενες μην ξεχνας οτι μιλαμε για απλι 1080 οχι ΤΙ εκδοση

 

Γιατί όταν ήρθε στην Ελλάδα η 980 πόσο είχε? 600-750€ είχαν οι custom 980.

Δημοσ.

Update σχετικά με το πρόβλημα

 

Σήμερα το μεσημέρι την επέστρεψα στο Guaranty.
Εγώ θα σας πω πως είχαν τα πράγματα και από εκεί και πέρα ο καθένας μπορεί να βγάλει τα συμπεράσματα του.

 

Πήγα με την κάρτα γραφικών πακεταρισμένη μαζί με το αντιστατικό σακουλάκι μάλιστα και την απόδειξη αγοράς.

Σε ένα από τα γραφεία, βρισκόταν ένα παιδί που είπε να περιμένω λίγο για να με εξυπηρετήσει.

Του περιέγραψα το πρόβλημα (μαύρες οθόνες, κλπ) και του είπα, ότι χθες μετά το Reset δεν άνοιξε ποτέ. Τον ενημέρωσα ότι δοκίμασα την κάρτα και σε δεύτερο PC και πως η Sapphire μου είπε να επικοινωνήσω για το RMA με το κατάστημα που έκανα την αγορά. Μου είπε πως θα το κάνουν αυτοί, χωρίς πρόβλημα.

Εκείνη την ώρα χτύπησε το τηλέφωνο και μιλούσε με κάποιον άλλον πελάτη. Από ότι κατάλαβα είχε και αυτός πρόβλημα με κάρτα γραφικών και τον συμβούλευε να κάνει BIOS Update. Μάλιστα του είπε τρεις φορές ότι έχει παρόμοια περίπτωση. Ίσως εννοούσε εμένα, ίσως και όχι.

Μετά από λίγο, αφού τελείωσε το τηλέφωνο, πήγα να του πω αν θέλει να του στείλω την συνομιλία με την Sapphire. Δεν πρόλαβα να τελειώσω την πρόταση μου και μου είπε να μην αγχώνομαι και ότι θα με φτιάξει, κλείνοντας μου και το μάτι.
Εκείνη την ώρα έκανε κάτι άλλο και εγώ πήγα λίγο πιο εκεί και κοιτούσα το Stock που έχει από Hardware. Σκέφτηκα ότι όλα θα πάνε καλά και πως θα εξυπηρετηθώ άμεσα. Μου έφυγε ένα μεγάλο βάρος.

Όταν τελείωσε με αυτό που έκανε, με φώναξε και μου είπε πως θα την στείλουν πίσω και πως θα κάνει 30-35 μέρες. Του είπα ότι είναι πάρα πολύς καιρός! Με ρώτησε ταυτόχρονα αν έχω δοκιμάσει κάποιος BIOS Update ύστερα από την επικοινωνία μου με την Sapphire. Του είπα πως δεν μου είπε κάτι τέτοιο η Sapphire.

Κοίταγε το stock που έχει. Με ρώτησε αν με ενδιαφέρει κάποια άλλη κάρτα γραφικών. Του είπα πως από αυτές που κυκλοφορούν τώρα, δεν νομίζω να με ενδιαφέρει κάποια. Έψαξε λίγο και μου πρότεινε μία Gigabyte 980 Windforce x3 η οποία στεκόταν στο ράφι. Πήγα και την είδα και του είπα πως έχει 4GB. Μου είπε ότι δεν παίζει ρόλο η χωρητικότητα της μνήμης, αλλά ο πυρήνας, η αρχιτεκτονική, κλπ. Πως η AMD έχει προβληματικούς Drivers και πως τα 8GB είναι Marketing ενώ με την 980 λόγω nvidia θα την έχω μια ζωή σε όποιο μηχάνημα θέλω, χωρίς ποτέ κανένα πρόβλημα. Με 160€ επιπλέον μου είπε να την πάρω και να τελειώνω.
Το σκέφτηκα για λίγο, παρόλο που δεν είχα τόσα χρήματα επάνω μου.
Έτσι και εγώ του είπα να μου κόψει ένα πιστωτικό και να έρθω μέσα στον μήνα να πάρω κάποια άλλη δίνοντας επιπλέον χρήματα. Ρώτησα φυσικά αν υπάρχει ακριβώς ή ίδια που επέστρεψα διαθέσιμη και μου είπε πως δεν υπάρχει.

Εκείνη την ώρα ο υπεύθυνος του μαγαζιού ο οποίος μιλούσε στο τηλέφωνο είπε πως δεν γίνεται πιστωτικό επειδή το κατάστημα έχει αλλάξει διεύθυνση και πως όταν χαλάει κάτι αναλαμβάνει ο κατασκευαστής. Μάλιστα μου έδωσε παράδειγμα με χαλασμένο ψυγείο (πουλάει γενικότερα ηλεκτρικές συσκευές εκτός από PC Hardware), ότι αν είναι χαλασμένο δεν γίνεται πιστωτικό. To Service το αναλαμβάνει ο κατασκευαστής.

Με την σειρά μου του είπα πως δεν είναι δική μου ευθύνη που το μαγαζί έχει αλλάξει διεύθυνση και πως πολλά μαγαζιά έχουν Service, ελέγχουν το προϊόν, κάνουν αντικατάσταση ή πιστωτικό και μετά το κατάστημα τα βρίσκει με τον προμηθευτή. Μου είπε πως αυτά δεν γίνονται και ποιο μαγαζί τα κάνει. Δεν είχε γενικότερα διάθεση να με ακούσει. Του είπα πως το Πλαίσιο έτσι κάνει και τότε ένα άλλο παιδί που δούλευε εκεί μου είπε πως το Πλαίσιο έχει φτιάξει άλλη κατάσταση εκεί πέρα. Πως είναι λογικό με λίγα λόγια να εξυπηρετεί άμεσα.

Την ώρα που τελείωνε η κουβέντα, το παιδί που με εξυπηρέτησε μου ψιθύρισε να πω στον υπεύθυνο να πάρω την 980 με 160€ επιπλέον ώστε να δεχτεί και να τελειώνει το θέμα. Του είπα ότι δεν έχω τα χρήματα.


Ρώτησα αν τουλάχιστον θα μου έρθει ίδια κάρτα γραφικών και με ενημέρωσε πως από τη στιγμή που πάει στην Sapphire θα μου έρθει το ίδιο μοντέλο.

 

Μου είπε ότι είμαι έτοιμος και μετά ζήτησα κάποιο χαρτί ότι έχω παραδώσει την κάρτα γραφικών.
Τελικά μου το έστειλε στο email.

 

I have a bad feeling about this...

Έχω την αίσθηση πως αν δω κάρτα γραφικών, με βλέπω από Σεπτέμβρη παιδιά.

 

Y.Γ.:
Update:
Μίλησα με το Πλαίσιο. 
Τους περιέγραψα το πρόβλημα και τους είπα ότι με ενδιαφέρει οι επόμενες αγορές μου να είναι από εκεί.
Μου είπε ότι όταν το προϊόν δεν είναι του Πλαισίου, τότε την εγγύηση την αναλαμβάνει ο κατασκευαστής. Μου είπε ότι επειδή τις χαλάνε λίγο πριν τελειώσει η εγγύηση για να πάρουν πιστωτικό και να πάρουν κάτι καλύτερο δεν αναλαμβάνει το κατάστημα. 
Του είπα πως παλιότερα που είχα αλλάξει τροφοδοτικό που είχε πρόβλημα, επί τόπου ελέγχθηκε και μου έδωσαν άλλο. Μου είπε ότι εξαρτάται από τον κατασκευαστή.
Άρα του λέω μπορεί η Sapphire να κάνει 30 μέρες να πάει και να έρθει. Μου είπε όχι μπορεί, σίγουρα γίνεται έτσι.
Οπότε είχαν δίκιο στο Guraranty.

Δημοσ.

Απαράδεκτοι. Καταγγελία και άμεσα. Τι θα πει άλλαξε διεύθυνση. Δεν πα να άλλαξε και ταχυδρομικό κώδικα ( :P ), δικό τους πρόβλημα. Είτε θα σου αντικαταστήσουν το ελλαττωματικό προϊόν, είτε θα σου δώσουν πιστωτικό.

 

Αυτό που σου είπαν στο Πλαίσιο ισχύει μεν, αλλά δεν είναι λογικό να μην σου δίνουν πιστωτικό πάντως.

 

Όσο σκέφτομαι ότι την έχω πάρει και εγώ από τους ίδιους με κάνει να τρώω τα νύχια μου μην τυχόν έχω μελλοντικά πρόβλημα, γιατί εγώ τώρα τελευταία δεν έχω υπομονή να αντιμετωπίσω ψύχραιμα τέτοιες καταστάσεις.

Δημοσ.

Παντως στις περιγραφες περι Amd και Nvidia ψιλο εχασε την μπαλα ο υπαλληλος αν και καπως καλα ξεκινησε να τα λεει μετα τα εκανε μπαχαλο.

 

Οσο για την 980 υπο αλλες συνθηκες θα αξιζε(αν ηταν αρχες κυκλοφοριας της πχ)αλλα στην παρουσα φαση ειναι το λιγοτερο αστεια.

 

Κανονικα αν ειναι να την κρατησουν τοσο πολυ την καρτα(30-35μερες)τοτε επρεπε να σου δωσουν και μια να κανεις την δουλεια σου ετσι δεν ειναι????

 

Για το Guarranty συγκεκριμενα δεν μου κανει και εντυπωση πως εχει τις διπλασιες αξιολογησεις στο skroutz απο αλλα πιο γνωστα μαγαζια οπως το Msystems.

 

Και δυστηχως επεσες στην περιπτωση του κακου rma απο μικρο μαγαζι. Οσο για τον υπευθυνο που μαλιστα ηταν αρνητικος στο πιστωτικο,η πλακα ειναι οτι και αυτο παρανομο ειναι απο την στιγμη που σε αναγκαζει παλι απο το ιδιο καταστημα να αγορασεις....

 

Γιαυτο ειχα πει και πιο πισω(και ο ιδιος ο Heat)οτι εν μερη στις καρτες γραφικων οι χαμηλοτερες τιμες δεν ειναι παντα και οι καλυτερες.

 

Δεν λεω,υπαρχουν και ατομα που ηταν ικανοποιημενοι απο το service του καταστηματος σε αλλα πραγματα αλλα δυστηχως τα παραπανω δεν τα ακους ακομα και στις χειροτερες αντιστοιχες περιπτωσεις απο αλλα καταστηματα.

Δημοσ.

Απαράδεκτοι. Καταγγελία και άμεσα. Τι θα πει άλλαξε διεύθυνση. Δεν πα να άλλαξε και ταχυδρομικό κώδικα ( :P ), δικό τους πρόβλημα. Είτε θα σου αντικαταστήσουν το ελλαττωματικό προϊόν, είτε θα σου δώσουν πιστωτικό.

 

Αυτό που σου είπαν στο Πλαίσιο ισχύει μεν, αλλά δεν είναι λογικό να μην σου δίνουν πιστωτικό πάντως.

 

Όσο σκέφτομαι ότι την έχω πάρει και εγώ από τους ίδιους με κάνει να τρώω τα νύχια μου μην τυχόν έχω μελλοντικά πρόβλημα, γιατί εγώ τώρα τελευταία δεν έχω υπομονή να αντιμετωπίσω ψύχραιμα τέτοιες καταστάσεις.

Παντως στις περιγραφες περι Amd και Nvidia ψιλο εχασε την μπαλα ο υπαλληλος αν και καπως καλα ξεκινησε να τα λεει μετα τα εκανε μπαχαλο.

 

Οσο για την 980 υπο αλλες συνθηκες θα αξιζε(αν ηταν αρχες κυκλοφοριας της πχ)αλλα στην παρουσα φαση ειναι το λιγοτερο αστεια.

 

Κανονικα αν ειναι να την κρατησουν τοσο πολυ την καρτα(30-35μερες)τοτε επρεπε να σου δωσουν και μια να κανεις την δουλεια σου ετσι δεν ειναι????

 

Για το Guarranty συγκεκριμενα δεν μου κανει και εντυπωση πως εχει τις διπλασιες αξιολογησεις στο skroutz απο αλλα πιο γνωστα μαγαζια οπως το Msystems.

 

Και δυστηχως επεσες στην περιπτωση του κακου rma απο μικρο μαγαζι. Οσο για τον υπευθυνο που μαλιστα ηταν αρνητικος στο πιστωτικο,η πλακα ειναι οτι και αυτο παρανομο ειναι απο την στιγμη που σε αναγκαζει παλι απο το ιδιο καταστημα να αγορασεις....

 

Γιαυτο ειχα πει και πιο πισω(και ο ιδιος ο Heat)οτι εν μερη στις καρτες γραφικων οι χαμηλοτερες τιμες δεν ειναι παντα και οι καλυτερες.

 

Δεν λεω,υπαρχουν και ατομα που ηταν ικανοποιημενοι απο το service του καταστηματος σε αλλα πραγματα αλλα δυστηχως τα παραπανω δεν τα ακους ακομα και στις χειροτερες αντιστοιχες περιπτωσεις απο αλλα καταστηματα.

Έχω κάθε λόγω να κράξω προς όλες τις κατευθύνσεις, αλλά για να είμαστε αντικειμενικοί, αυτό το διαβάσατε;

 

 

 

Y.Γ.:

Update:

Μίλησα με το Πλαίσιο. 

Τους περιέγραψα το πρόβλημα και τους είπα ότι με ενδιαφέρει οι επόμενες αγορές μου να είναι από εκεί.

Μου είπε ότι όταν το προϊόν δεν είναι του Πλαισίου (aka TurboX), τότε την εγγύηση την αναλαμβάνει ο κατασκευαστής. Μου είπε ότι επειδή τις χαλάνε λίγο πριν τελειώσει η εγγύηση για να πάρουν πιστωτικό και να πάρουν κάτι καλύτερο δεν αναλαμβάνει το κατάστημα. 

Του είπα πως παλιότερα που είχα αλλάξει τροφοδοτικό που είχε πρόβλημα, επί τόπου ελέγχθηκε και μου έδωσαν άλλο. Μου είπε ότι εξαρτάται από τον κατασκευαστή.

Άρα του λέω μπορεί η Sapphire να κάνει 30 μέρες να πάει και να έρθει. Μου είπε όχι μπορεί, σίγουρα γίνεται έτσι.

Οπότε είχαν δίκιο στο Guraranty.

 
Δημοσ.

Είπαμε, το πιστωτικό δεν γίνεται να σου το αρνείται, εφόσον δεν έχει άμεσα την ίδια κάρτα να σου την αντικαταστήσει.

Δημοσ.

Δεν ξερω που κολλαει το παραπανω του Πλαισιου αλλα μου φενεται τα θελει και η δικια τους γουνα. Τι παει να πει ρε μαστορα οτι τις χαλανε τις καρτες πριν την εγγυηση????Η συγκεκριμενη καρτα ηταν κοντα 2μηνες απο την αγορα....

 

Επισης τι παει να πει εξαρταται απο τον κατασκευαστη για την αμεση αλλαγη τροφοδοτικου δεν το καταλαβα.

Δημοσ.

Μα γίνεται.
Σου λέει ξεκάθαρα ότι δεν την κουμπώνουν καν την κάρτα γραφικών σε σύστημα για να δουν αν είναι χαλασμένη. Την στέλνουν στον κατασκευαστή απευθείας και αναλαμβάνει εκείνος.

Δυστυχώς έτσι είναι.

 

Μπορεί να ισχυριστεί αυτός ή ο καθένας από εσάς ότι την χάλασα επίτηδες για να πάρω 1070.
Κάνω τον δικηγόρο του διαβόλου, αλλά σας λέω πως έχουν τα πράγματα, όχι πως θα έπρεπε να ήταν σε ιδανικές συνθήκες.

Δημοσ.

Βασικα δεν ξερω ακριβως τι επικοινωνια ειχες με το Πλαισιο και τι καταλαβαν αλλα στα περισσοτερα απο αυτα που γραφουν δεν εχουν δικιο ουτε αυτοι. Ακους εκει ''επειδη τις χαλαγαν καποιοι πριν το τελος της εγγυησης δεν κοβεται πιστωτικο'''.....

Δημοσ.

Απλά το αναφέρω για να γνωρίζετε τι πρόκειται να σας συμβεί αν σας χαλάσει η Sapphire κάρτα γραφικών σας.
Ένας από τους λόγους του Topic είναι για την εμπειρία που έχω με την συγκεκριμένη κάρτα και εταιρία.
Νομίζω πως έχουμε μάθει αρκετά. :)

 

Όσο για τους 2 μήνες έχεις δίκιο. Αλλά κάποιος άλλος θα πει τρεις μήνες. Άλλος θα πει τέσσερις και άλλος πέντε. Που και πότε τελειώνει αυτό;

Μου είπε το Πλαίσιο και το Guaranty πως μόνο σε DOA γίνεται επί τόπου αλλαγή ή πιστωτικό.

 

Όποιος θέλει άμεση εξυπηρέτηση, να αγοράζει Corsair, EVGA, Dell και Logitech. Δυστυχώς...

Δημοσ.

Έχεις κάθε δικαίωμα να ασκήσεις το δικαίωμα της υπαναχώρησης και να επιστρέψεις το προϊόν και το κατάστημα βάση αστικού κώδικα είναι υποχρεωμένο να σου επιστρέψει τα λεφτά!

Δημοσ.

Καλα το Guaranty που κανει και υποδειξεις ας κοιταξει καποια μερα να φτιαξει το site του που σε ολα τα προιοντα γραφει 2 ετη εγγυησης και μετα να πει και το ποτε πρεπει να κοβεται πιστωτικο.

 

Βεβαια τι περιμενες να σου πουνε. Για επιστροφη χρηματων στο ποσο αγορας της καρτας??


Απλά το αναφέρω για να γνωρίζετε τι πρόκειται να σας συμβεί αν σας χαλάσει η Sapphire κάρτα γραφικών σας.
Ένας από τους λόγους του Topic είναι για την εμπειρία που έχω με την συγκεκριμένη κάρτα και εταιρία.
Νομίζω πως έχουμε μάθει αρκετά. :)

 

Όσο για τους 2 μήνες έχεις δίκιο. Αλλά κάποιος άλλος θα πει τρεις μήνες. Άλλος θα πει τέσσερις και άλλος πέντε. Που και πότε τελειώνει αυτό;

Μου είπε το Πλαίσιο και το Guaranty πως μόνο σε DOA γίνεται επί τόπου αλλαγή ή πιστωτικό.

 

Όποιος θέλει άμεση εξυπηρέτηση, να αγοράζει Corsair, EVGA, Dell και Logitech ή απο Amazon αγορες. Δυστυχώς...

Fixed :D

 

Ας ηταν αλλες οι εποχες και θα σου λεγα εγω απο που θα αγοραζαμε ολοι και μετα ας εκλαιγαν οι των σκρουτζομαγαζων και οχι μονο γιατι ο κοσμος δεν αγοραζει απο Ελλαδα,για ανεργια και λοιπες μπουρδες.

Δημοσ.

Έχεις κάθε δικαίωμα να ασκήσεις το δικαίωμα της υπαναχώρησης και να επιστρέψεις το προϊόν και το κατάστημα βάση αστικού κώδικα είναι υποχρεωμένο να σου επιστρέψει τα λεφτά!

Δεν υπήρξε έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας ή το προϊόν να ήταν ελαττωματικό.

Αν για παράδειγμα δεν δούλευε η θύρα HDMI, φαντάζομαι ότι την ευθύνη την έχει ο πωλητής γιατί μου πούλησε ένα προϊόν το οποίο μου είπε πως συνδέεται με TV που έχει HDMI, αλλά τελικά δεν το κάνει.

 

Το προϊόν δούλευε (έστω για λίγο), αλλά μετά σταμάτησε να δουλεύει. Άρα εκεί αναλαμβάνει ο κατασκευαστής με RMA.

 

Κάνω κάπου λάθος;

Ο Paredwse μπορεί να μας πει.

http://www.insomnia.gr/topic/405824-η-sony-επιβεβαιώνει-την-κατάρρευση-του-playstation-network-από-επίθ/?p=3991689

 

Καλα το Guaranty που κανει και υποδειξεις ας κοιταξει καποια μερα να φτιαξει το site του που σε ολα τα προιοντα γραφει 2 ετη εγγυησης και μετα να πει και το ποτε πρεπει να κοβεται πιστωτικο.

 

Βεβαια τι περιμενες να σου πουνε. Για επιστροφη χρηματων στο ποσο αγορας της καρτας??

 

Fixed :D

 

Ας ηταν αλλες οι εποχες και θα σου λεγα εγω απο που θα αγοραζαμε ολοι και μετα ας εκλαιγαν οι των σκρουτζομαγαζων και οχι μονο γιατι ο κοσμος δεν αγοραζει απο Ελλαδα,για ανεργια και λοιπες μπουρδες.

Γιατί πόσο εγγύηση θα έπρεπε να γράφει;

Ναι, Amazon... Θα το δοκιμάσω την επόμενη φορά.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...