Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εννοείς να κάνει τη διάγνωση και να μου δώσει κάποια άλλη αφού γίνει ο έλεγχος σε ένα εύλογο χρονικό διάστημα (3 ημερών ή μίας εβδομάδας);

Κάτι τέτοιο, because you payed 375€! Υποχρεωμένοι είναι να στην αλλάξουν, όλα τα προϊόντα έχουν εγγύησεις!

  • Απαντ. 1,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Για τους drivers που ρωτήσατε πιο πάνω , αν δε θέλετε το gaming evolved μπορείτε να checkάρετε στο radeon settings. Απλά το gaming evolved σου βγάζει και notifications χωρίς να το ψάξετε χειροκίνητα.

http://prntscr.com/b5aj1d

 

Καλησπέρα, ευχαριστώ για την απάντηση. Έχεις βάλει κάποια έξτρα ρύθμιση για αυτό; Εμένα πριν κάνω το update δεν μου έβγαζε πχ πως υπάρχει beta driver, μήπως πρέπει να του βάλω κάπου να βγάζει και τις beta εκδόσεις για αυτό ρωτάω

Update στο θέμα με το πρόβλημα.

 

comment.png 2016-5-18 [10:35]

Dear Sir

If your card still under first year warranty cover, please contact original seller for warranty apply with original receipt too. Here's our warranty policy for your reference:

http://www.sapphiretech.com/support.asp?lang=eng

Please check with your reseller.

Regards

user.png 2016-5-17 [17:53]

Hello Sapphire.

 

No, i will not test the VGA again on other platform. I have done this twice. I have lost about 2-3 months with the broken VGA and I have no patience anymore. I told you that i did many tests without success.

 

The reseller told me to talk with you.

comment.png 2016-5-17 [11:48]

Dear Sir

We still suggest you test your card on other platform again, like friend's PC or from reseller platform. If still the same, please apply the RMA from them with your original receipt or invoice. Sorry for your inconvenience.

Regards

user.png 2016-5-16 [22:47]  attachment.gif

Hello Sapphire. On February 1 2016, I bought Sapphire R9 390 (With Backplate). The first few days I had no problem with the VGA. Unfortunately the last two months some serious issues appear. When the VGA is at semi-idle like Internet Browsing, movie playback some of the following problems appear. 1) The screen turns black and sound glitches for about 3 seconds and then the PC crashes. I have to press the reset button. 2) Sometimes they appear glitches on the screen. Strange colors for about 1 second. The PC continues to work normally. 3) Sometimes a message appear after screen turns black, that the VGA Driver Stopped Working. This problems never appear when I am playing Games (coincidence?). I played in a row 10 hours without any problem. I have tested the VGA in 2 PCs and i have the same issues. I have Installed on my PC one of my old VGA and i have not any issues. I tried to unplug all the USB Devices from the system. I tried Fresh Install of Windows 10 Pro 64bit. I tried to unplug HDMI that sends to TV. I tried without AMD Evolved App. I tried with different Mouse and Keyboard. I tried memtest. As i said before, 3dmark and games runs without any problem. I am very disappointed by the situation. I would like to tell me how the RMA process can proceed. The Receipt attached the to this message. I am a computer technician and I have tried many solutions without success. Thank you and sorry for the inconvenience.

 

 

 

Με λίγα λόγια όπως είπε και ο φίλος εδώ στο Topic η Sapphire δεν κάνει RMA.

Επίσης το Guaranty δεν το γνωρίζει αυτό (πρώτο φάουλ) και δεύτερον λέει ότι θα μου πάρει 30-35 μέρες για να ολοκληρωθεί η διαδικασία. 

 

Σε αυτό το σημείο διερωτώμαι:

1) Από τη στιγμή θα μείνω παραπάνω από έναν μήνα χωρίς κάρτα, δεν θα πρέπει να μου δώσουν μία άλλη να κάνω τη δουλειά μου;

2) Όταν πάρω τη νέα κάρτα θα μου δώσουν επιπλέον έναν μήνα εγγύηση από τη στιγμή που η κάρτα δεν ήταν στην κατοχή μου για τόσο καιρό;

 

 

---------------------

Dear Sir / Madam,

 

First of all, the shop i have bought the product is the following: XXX XXX XXX

I tried contact them about the issue and they said that it will take more than 35-40 days to complete the whole process. I need the graphic card for my work, as i am a graphic designer (εντάξει γράψε και καμιά υπερβολή δεν χάνεις τπτ) and i will have major problems / issue from my work / company if i delay that much. As fas as i know, i am covered from European Warranty for the product, for 2 years. 

As i don't trust that the RMA procedure will be followed as i desire by XXX XXXX where i have bought the card and also from additional communication i had with them i understood that they don't have a clue what to do, i want to proceed the RMA with Sapphire itself. Please give me directions where i must send my card (your address) so i can proceed in the following days. Yes i have tried to test the card with a 2nd system and i have the same problem (2η υπερβολή. Εντάξει σου είπαν να το τεστάρεις, πες πως το τέσταρες, δεν βρήκες άκρη.)

----------------------

 

 

ΚΑΙ ΠΡΟΧΩΡΑ

Μην κολλάς στις λεπτομέρειες, θυμάμαι όταν μου είπαν από Amazon.es σε πρόβλημα που είχα με πληκτρολόγιο, έπρεπε να γίνω τεχνικός για να δοκιμάσω όσα έλεγαν και φυσικά η πρώτη τους εντολή είναι μιλήστε με την εκεί αντιπροσωπεία. μπλα μπλα μπλα, εντάξει τα έκανα όλα, δεν βρίσκω άκρη με τους εδώ, αλλάξτε την. Τέλος, έχουν υποχρέωση. Καταλαβαίνω αυτό που λέει ο φίλος παραπάνω για γενικότερη πολιτική, αλλά αν έρθει request που πιέζει, δεν έχουν άλλη επιλογή. Βάση νόμου

Δημοσ.

 

Σε αυτό το σημείο διερωτώμαι:

1) Από τη στιγμή θα μείνω παραπάνω από έναν μήνα χωρίς κάρτα, δεν θα πρέπει να μου δώσουν μία άλλη να κάνω τη δουλειά μου;

2) Όταν πάρω τη νέα κάρτα θα μου δώσουν επιπλέον έναν μήνα εγγύηση από τη στιγμή που η κάρτα δεν ήταν στην κατοχή μου για τόσο καιρό;

 

  1. Για το πρώτο δε ξέρω αν σε καλύπτει κάτι πάνω σε αυτό, απλά ξέρω ότι αν η διαδικασία καθυστερεί τόσο πολύ το κατάστημα είναι υποχρεωμένο να σου αλλάξει τη κάρτα και να βρει την άκρη αυτό με το προμηθευτή του.
  2. Η εγγύηση ανανεώνεται από την αρχή από την ημέρα που θα κοπεί το δελτίο αποστολής που θα συνοδεύει τη καινούρια κάρτα γραφικών. Αν κάνει ένα μήνα να φτάσει στα χέρια σου θα έχεις χάσει ένα μήνα εγγύησης χωρίς να την έχεις στα  χέρια σου.
Δημοσ.

 

2. Η εγγύηση ανανεώνεται από την αρχή από την ημέρα που θα κοπεί το δελτίο αποστολής που θα συνοδεύει τη καινούρια κάρτα γραφικών. Αν κάνει ένα μήνα να φτάσει στα χέρια σου θα έχεις χάσει ένα μήνα εγγύησης χωρίς να την έχεις στα  χέρια σου.

 

Δεν ισχύει απόλυτα αυτό, σε ανάλογη εγγύηση που έχω χρησιμοποιήσει παλιότερα (για ακουστικό BT (plantronics) αλλά και για καρέκλα γραφείου από το Plaisio) η εγγύηση αφορά την ημερομηνία αγοράς που πήρες το προιόν, όχι την ημερομηνία που ήρθε το replacement κλπ

  • Moderators
Δημοσ.

 

  1. Για το πρώτο δε ξέρω αν σε καλύπτει κάτι πάνω σε αυτό, απλά ξέρω ότι αν η διαδικασία καθυστερεί τόσο πολύ το κατάστημα είναι υποχρεωμένο να σου αλλάξει τη κάρτα και να βρει την άκρη αυτό με το προμηθευτή του.
  2. Η εγγύηση ανανεώνεται από την αρχή από την ημέρα που θα κοπεί το δελτίο αποστολής που θα συνοδεύει τη καινούρια κάρτα γραφικών. Αν κάνει ένα μήνα να φτάσει στα χέρια σου θα έχεις χάσει ένα μήνα εγγύησης χωρίς να την έχεις στα  χέρια σου.

 

ο νομος δεν ειναι ξεκαθαρος στο χρονικο διαστημα που πρεπει να γινει η αντικατασταση (σε ευλογο χρονικο διαστιμμα αναφερει αν θυμαμαι) , βεβαια αν παρει πανω απο 15 μερες η αντικατασταση το καταστημα ειναι υποχρεωμενο να σου δωσει μια καρτα αντικαταστασης , συνηθως δινουν οτι πιο απλο εχουν απλα να δινει σημα στην οθονη - και ειναι καλυμενοι πρακτικα ειναι αδυνατο να κρατανε καρτες 600-700 ευρω μηπως χαλασει καποιου πελατη

 

 

Δεν ισχύει απόλυτα αυτό, σε ανάλογη εγγύηση που έχω χρησιμοποιήσει παλιότερα (για ακουστικό BT (plantronics) αλλά και για καρέκλα γραφείου από το Plaisio) η εγγύηση αφορά την ημερομηνία αγοράς που πήρες το προιόν, όχι την ημερομηνία που ήρθε το replacement κλπ

Υπαρχουν 2 περιπτωσεις εδω

1) Γινεται επισκευη στο αντικιμενο και το νεο ανταλακτικο εχει εγγυηση αλλα 2 χρονια

2) γινεται αντικατασταση και εχεις εγγυηση απο την αρχη αφου πηρες νεο προιον

 

 

ΠΧ εστειλα στην MSI 7970 Lighting  δεν δουλευαν οι ανεμηστηρες (ο ενας κολλησε 100% ο αλλος νεκρος) μου εστειλαν πισω ιδια καρτα με αλλαγμενους ανεμηστηρες καθως και ενα χαρτι οτι εγινε αντικατασταση στους ανεμηστηρες και μου εγραφαν αν θυμαμαι καλα VGA 7970 lighting warranty  μεχρι μια ημερομηνια και απο κατω VGA Cooler fan warranty till και ηταν αλλα 2 χρονια

Δημοσ.

Υπαρχουν 2 περιπτωσεις εδω

1) Γινεται επισκευη στο αντικιμενο και το νεο ανταλακτικο εχει εγγυηση αλλα 2 χρονια

2) γινεται αντικατασταση και εχεις εγγυηση απο την αρχη αφου πηρες νεο προιον

 

 

ΠΧ εστειλα στην MSI 7970 Lighting  δεν δουλευαν οι ανεμηστηρες (ο ενας κολλησε 100% ο αλλος νεκρος) μου εστειλαν πισω ιδια καρτα με αλλαγμενους ανεμηστηρες καθως και ενα χαρτι οτι εγινε αντικατασταση στους ανεμηστηρες και μου εγραφαν αν θυμαμαι καλα VGA 7970 lighting warranty  μεχρι μια ημερομηνια και απο κατω VGA Cooler fan warranty till και ηταν αλλα 2 χρονια

 

Εντάξει αναφέρεσαι σε εξάρτημα μέσα στο βασικό προιόν, εκεί δεν το ξέρω, αλλά σε ολική αντικατάσταση, δεν ισχύει νέα εγγύηση. Τουλάχιστον έτσι μου είπαν σε Πλαίσιο και σε ξένη αντιπροσωπεία (είχα πάει έξω όχι εδώ στην Ελλάδα)

  • Moderators
Δημοσ.

Εντάξει αναφέρεσαι σε εξάρτημα μέσα στο βασικό προιόν, εκεί δεν το ξέρω, αλλά σε ολική αντικατάσταση, δεν ισχύει νέα εγγύηση. Τουλάχιστον έτσι μου είπαν σε Πλαίσιο και σε ξένη αντιπροσωπεία (είχα πάει έξω όχι εδώ στην Ελλάδα)

Οταν περνεις αντικατασταση (στην προκειμενη περιπτωση παει πισω την καρτα και του φερουν μια καινουργια ) η καρτα εχει κανονικα εγγυηση απο την αρχη στα προιοντα πληροφορικης ισχυει αυτο μπορεις να ρωτησεις και σε καταναλωτικες οργανωσεις , δεν μπορει κανενας να σου πει απο την στιγμη που αλλαζει το serial number οτι η εγγυηση ειναι συνεχεια της προηγουμενης

  • Like 1
Δημοσ.

Οταν περνεις αντικατασταση (στην προκειμενη περιπτωση παει πισω την καρτα και του φερουν μια καινουργια ) η καρτα εχει κανονικα εγγυηση απο την αρχη στα προιοντα πληροφορικης ισχυει αυτο μπορεις να ρωτησεις και σε καταναλωτικες οργανωσεις , δεν μπορει κανενας να σου πει απο την στιγμη που αλλαζει το serial number οτι η εγγυηση ειναι συνεχεια της προηγουμενης

Αυτό είναι το λιγότερο...

Εδώ μιλάμε για 35 μέρες...

 

Η πλάκα είναι ότι το πρόβλημα το έχει κάνει μία φορά μόνο από τότε που έκανα Format. Στο τέλος θα φτιαχτεί με Drivers. :P

Χθες καθάρισα το PC, έβγαλα την κάρτα, την καθάρισα και αυτή αν και δεν είχε τίποτα.

  • Moderators
Δημοσ.

Αυτό είναι το λιγότερο...

Εδώ μιλάμε για 35 μέρες...

 

Η πλάκα είναι ότι το πρόβλημα το έχει κάνει μία φορά μόνο από τότε που έκανα Format. Στο τέλος θα φτιαχτεί με Drivers. :P

Χθες καθάρισα το PC, έβγαλα την κάρτα, την καθάρισα και αυτή αν και δεν είχε τίποτα.

Αν και εφόσον γίνει αντικατάσταση η εγγυηση μετράει από την μέρα που θα κοπεί απόδειξη για την καινούργια

 

Αν γίνει επισκευή δυστυχώς αυτός ο μήνας είναι χαμένος

  • Like 1
Δημοσ.

Sorry παίδες που σας πρίζω με το πρόβλημα μου στις εμπειρίες για την R9 390...
Από ότι φαίνεται όμως αυτό το πρόβλημα γενικά υπάρχει. Δεν το έχουν όλοι ωστόσο.

(Μόλις μου το έκανε πάλι)
Χαχαχα!

Δημοσ.

Sorry παίδες που σας πρίζω με το πρόβλημα μου στις εμπειρίες για την R9 390...

Από ότι φαίνεται όμως αυτό το πρόβλημα γενικά υπάρχει. Δεν το έχουν όλοι ωστόσο.

 

(Μόλις μου το έκανε πάλι)

Χαχαχα!

Δεν γίνεται ρε φίλε, Sapphire είναι αυτή.

Απλά στειλτην στο κατάστημα που το πήρες και ας αργήσει και κάνα μήνα,απο το να χαραμισεις τα λεφτά που έδωσες..

  • Moderators
Δημοσ.

Δεν γίνεται ρε φίλε, Sapphire είναι αυτή.

Απλά στειλτην στο κατάστημα που το πήρες και ας αργήσει και κάνα μήνα,απο το να χαραμισεις τα λεφτά που έδωσες..

Τέτοια σύνθετα προβλήματα τα καταστήματα δύσκολα θα κάτσουν να τα ψάξουν, η δοκιμή που θα κάνουν (αν έχει service το κατάστημα) θα την βάλει να τρέξει κάνα 2 benchmark, θα την βάλει να παίζει και κάνα video κάνα 20 λεπτό και αν δεν του βγάλει το πρόβλημα θα σου πει εντάξει είναι πάρτιν πίσω
Δημοσ.

Τέτοια σύνθετα προβλήματα τα καταστήματα δύσκολα θα κάτσουν να τα ψάξουν, η δοκιμή που θα κάνουν (αν έχει service το κατάστημα) θα την βάλει να τρέξει κάνα 2 benchmark, θα την βάλει να παίζει και κάνα video κάνα 20 λεπτό και αν δεν του βγάλει το πρόβλημα θα σου πει εντάξει είναι πάρτιν πίσω

 

Μα δεν πρέπει να την αλλάξει με καινούργια????

  • Moderators
Δημοσ.

Μα δεν πρέπει να την αλλάξει με καινούργια????

Aμα παρει την καρτα και δεν καταφερει να αναπαραγη το καταστημα την καρτα με ποια λογικη θα την αλλαξει ?

Εσυ αν ειχες μαγαζι και σου εφερνα μια καρτα και σου ελεγα μου κανει αυτο το προβλημα την ελεγχες μισα ωρα αντε 1 ωρα χωρις προβλημα , θα την αλλαζες?

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...