Προς το περιεχόμενο

Sapphire Nitro R9 390 8GB


Heatspreader

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 1,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Συγνώμη κιόλας, περίμενες καλύτερες θερμοκρασίες με 30% fan speed ; Έχεις τα φανάκια 30% και έχεις 60 βαθμούς, είναι άψογες οι θερμοκρασίες για τις στροφές στα φανάκια. Βάλτο 50% αν θες καλύτερες θερμοκρασίες και θα είσαι οκ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν είναι νορμαλ οι θερμοκρασίες τοτε οκ το αφήνω και έτσι απλά αυτο ήθελα να ξέρω γιατί την ώρα που έπαιζα ακουγόταν πολύ φασαρία στο κουτι και από άλλα fans του κουτιού αν και δεν έχω και το πιο δροσερο δωμάτιο ακόμα και βραδυ, πάντως όλα είναι default δεν έχω πειράξει κατι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και 50% να το πας δεν θα ακούγεται πολύ παραπάνω, στο λέω μιας και έχοντας δει την κάρτα από κοντά, με 55% fan speed ήταν νορμάλ και δεν έκανε πολύ θόρυβο, ακουγόταν ελάχιστα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα εχουμε πει χιλιαδες φορες. Qustom curve στις στροφες μεσα απο το προγραμμα της καρτας και ετσι εχουμε ησυχια οταν δεν χρειαζεται δυναμη και δροσια οταν ειναι full out η καρτα!

Η 290 μου προσωπικα δεν ξεπερασε ποτε τους 78 βαθμους ακομη και σε φουλ overclock & bench session. Αλλα μιλαμε φυσικα για την Sapphire 290 Tri-X OC, μαμαει!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολύ glitch ρε παιδιά. Τώρα αράζω λίγο Internet και έκανε για μισό δευτερόλεπτο κάτι παράξενα η οθόνη.
Με το MSI Afterburner ρίχνετε τα ρολόγια; Και αν ναι, πόσο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολύ glitch ρε παιδιά. Τώρα αράζω λίγο Internet και έκανε για μισό δευτερόλεπτο κάτι παράξενα η οθόνη.

Με το MSI Afterburner ρίχνετε τα ρολόγια; Και αν ναι, πόσο;

Ακομα το παλευεις φιλε μου?Στειλε την απο κει που ρθε να βρεις την ηρεμια σου

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν μετά από όλα αυτά τα σχόλια, σχετικά με το πρόβλημα του HS, είτε έγινε επειδή έκανες oc και κάπου στράβωσε ή επειδή απλά είναι ελαττωματικό μοντέλο (το σκρουτζομάγαζο που το πήρες δεν μου βγάζει και πολύ σιγουριά). Δεν μπορώ να σκεφτώ πως γίνεται να βγάζει όλα αυτά τα προβλήματα, να μου είχε σκάσει ένα μια φορά έστω θα έλεγα οκ συμβαίνει, αλλά δεν είχα ποτέ πρόβλημα ως τώρα.

 

Ένα ωραίο forum / thread για oc για τις 390 είναι εδώ: http://www.overclock.net/t/1561704/official-amd-r9-390-390x-owners-club

 

Αν θες κάνε κανά ποστ μήπως και πουν κάποια λύση, αν και όπως έχω ξαναπεί η κάρτα πρέπει να πάει σπίτι της άμεσα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολύ glitch ρε παιδιά. Τώρα αράζω λίγο Internet και έκανε για μισό δευτερόλεπτο κάτι παράξενα η οθόνη.

Με το MSI Afterburner ρίχνετε τα ρολόγια; Και αν ναι, πόσο;

 

Γιατί δεν την στέλνεις απλά πίσω? Τσάμπα όλος ο κόπος, απλά θέλει RMA

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατί δεν την στέλνεις απλά πίσω? Τσάμπα όλος ο κόπος, απλά θέλει RMA

 

 

Λοιπόν μετά από όλα αυτά τα σχόλια, σχετικά με το πρόβλημα του HS, είτε έγινε επειδή έκανες oc και κάπου στράβωσε ή επειδή απλά είναι ελαττωματικό μοντέλο (το σκρουτζομάγαζο που το πήρες δεν μου βγάζει και πολύ σιγουριά). Δεν μπορώ να σκεφτώ πως γίνεται να βγάζει όλα αυτά τα προβλήματα, να μου είχε σκάσει ένα μια φορά έστω θα έλεγα οκ συμβαίνει, αλλά δεν είχα ποτέ πρόβλημα ως τώρα.

 

Ένα ωραίο forum / thread για oc για τις 390 είναι εδώ: http://www.overclock.net/t/1561704/official-amd-r9-390-390x-owners-club

 

Αν θες κάνε κανά ποστ μήπως και πουν κάποια λύση, αν και όπως έχω ξαναπεί η κάρτα πρέπει να πάει σπίτι της άμεσα.

Δεν μπορεί κάποιο κατάστημα να φέρνει ελαττωματικά προϊόντα. Απλά δεν γίνεται αυτό. Η κάρτα γραφικών ήταν σφραγισμένη, καινούρια.

Μίλησα με το κατάστημα και μου είπαν πως υπάρχουν δύο λύσεις:

1) Πηγαίνω την κάρτα γραφικών με την απόδειξη αγοράς από εκεί έχοντας γράψει σε ένα χαρτί αναλυτικά το πρόβλημα. Αυτοί στέλνουν την κάρτα στην Sapphire την ελέγχουν και μας λένε τι συμβαίνει. Αυτό παίρνει 30-35 μέρες.

2) Κάνω μόνος μου την διαδικασία απευθείας με την Sapphire.

 

Μόλις άνοιξα Ticket στην Sapphire για το πρόβλημα και περιμένω απάντηση.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

Δεν μπορεί κάποιο κατάστημα να φέρνει ελαττωματικά προϊόντα. Απλά δεν γίνεται αυτό. Η κάρτα γραφικών ήταν σφραγισμένη, καινούρια.

Μίλησα με το κατάστημα και μου είπαν πως υπάρχουν δύο λύσεις:

1) Πηγαίνω την κάρτα γραφικών με την απόδειξη αγοράς από εκεί έχοντας γράψει σε ένα χαρτί αναλυτικά το πρόβλημα. Αυτοί στέλνουν την κάρτα στην Sapphire την ελέγχουν και μας λένε τι συμβαίνει. Αυτό παίρνει 30-35 μέρες.

2) Κάνω μόνος μου την διαδικασία απευθείας με την Sapphire.

 

Μόλις άνοιξα Ticket στην Sapphire για το πρόβλημα και περιμένω απάντηση.

 

Εξαρτάται πως είναι η αγορά, δεν λέω συμβαίνει αυτό αλλά δεν είναι η πρώτη φορά που θα ακούσω πως το προιόν ήταν ανοιγμένο και ξανακλείστηκε και έμοιαζε σαν καινούργιο. Μην αναφέρω συγκεκριμένα και γνωστά καταστήματα που το κάνουν αυτό εδώ στο Ελλάντα. Αυτό το aftersales είναι το πρόβλημα στην Ελλάδα. Ενώ πχ Άμαζον θα σου είχαν ήδη στείλει την επόμενη, ούτε αναμονές ούτε τπτ. Είναι για μένα ΕΞΟΡΓΙΣΤΙΚΟ πόσο πίσω είναι τα υπόλοιπα μαγαζιά στο aftersales. Κανονικά έπρεπε όλοι οι καταναλωτές να γυρίσουν την πλάτη και να τα αφήσουν να κλείσουν

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απορώ πως εμπιστεύεστε τέτοια ποσά σε σκρουτζομάγαζα...Από εκεί θα αγόραζα, το πολύ, καμια ψύκτρα, που είναι μασίφ μέταλλο και δε μπορούν να τη μαϊμουδέψουν και να ήθελαν. Και εκεί, μιλάμε για βαριά 50 ευρώ...

Καθίστε και φάτε παραεισαγωγές από στοκ που έχει επιστραφεί δέκα φορές, από Ινδία μέχρι εδώ...Στο μεταξύ, είμαι σίγουρος ότι λύσατε το πρόβλημα της ζωής σας, με τα μύρια που γλιτώσατε...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εξαρτάται πως είναι η αγορά, δεν λέω συμβαίνει αυτό αλλά δεν είναι η πρώτη φορά που θα ακούσω πως το προιόν ήταν ανοιγμένο και ξανακλείστηκε και έμοιαζε σαν καινούργιο. Μην αναφέρω συγκεκριμένα και γνωστά καταστήματα που το κάνουν αυτό εδώ στο Ελλάντα. Αυτό το aftersales είναι το πρόβλημα στην Ελλάδα. Ενώ πχ Άμαζον θα σου είχαν ήδη στείλει την επόμενη, ούτε αναμονές ούτε τπτ. Είναι για μένα ΕΞΟΡΓΙΣΤΙΚΟ πόσο πίσω είναι τα υπόλοιπα μαγαζιά στο aftersales. Κανονικά έπρεπε όλοι οι καταναλωτές να γυρίσουν την πλάτη και να τα αφήσουν να κλείσουν

Όχι πες τα μαγαζιά ποια είναι, να ξέρουμε τι παίζει!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απορώ πως εμπιστεύεστε τέτοια ποσά σε σκρουτζομάγαζα...Από εκεί θα αγόραζα, το πολύ, καμια ψύκτρα, που είναι μασίφ μέταλλο και δε μπορούν να τη μαϊμουδέψουν και να ήθελαν. Και εκεί, μιλάμε για βαριά 50 ευρώ...

Καθίστε και φάτε παραεισαγωγές από στοκ που έχει επιστραφεί δέκα φορές, από Ινδία μέχρι εδώ...Στο μεταξύ, είμαι σίγουρος ότι λύσατε το πρόβλημα της ζωής σας, με τα μύρια που γλιτώσατε...

Δεν υπάρχουν παραεισαγωγές φίλε μου.

Ένα είναι το προϊόν.

Ηρεμήστε λίγο. Μην ξεφεύγουμε από την κουβέντα. Λίγο έλεος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...