La_MoRt Δημοσ. 11 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 11 Μαΐου 2016 Δεν έχει σχέση το ότι βγήκε αργότερα, φταίει το πρόβλημα της NV στους DX12 τίτλους. Αυτό που λες δεν είναι σε όλους τους τίτλους DX12 έχει να κάνει λοιπόν και με το παιχνίδι που τσεκάρεις την απόδοση. Στο Tomb rider ας πούμε δεν έχει πρόβλημα, στο Quantum για παράδειγμα έχει θέμα. Αυτό όμως πιστεύω θα το διορθώσουν, αλλά ακόμα και έστι να γίνει για μένα η 390 είναι πιο καλή κάρτα στο σύνολο από την 970. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
lanc3lot Δημοσ. 11 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 11 Μαΐου 2016 Δεν υπάρχει σύγκριση για μένα, ειδικά αν μιλάμε για 1440p. Επειδή γράφτηκε πιο πριν αλλά δεν θυμάμαι ποιος, αυτό το 3.5 + 0.5 δεν σημαίνει 4, αφού η 0.5 τρέχει σε πιο αργή ταχύτητα. Η 390 λοιπόν έχει 8. 8! Άρα δεν υπάρχει σύγκριση πως να γίνει, ειδικά σε μεγαλύτερες αναλύσεις που τα γραφικά είναι πιο μεγάλα, πιο βαριά δηλαδή. Η Nvidia δείχνει πως ούτε με τις 1080 έβαλε μυαλό με το DX12 και περιμένουμε να δούμε τι θα ανακοινωθεί από την κόκκινη ομάδα στα τέλη του μήνα ώστε να διαμορφώσουμε άποψη για το ποιος θα συνεχίσει να είναι καβάλα στο άλογο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Psycho_Warhead Δημοσ. 11 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 11 Μαΐου 2016 Στο RoTR μόνο δεν έχει γιατί είναι NV optimized το παιχνίδι, όλα τα υπόλοιπα DX12 παιχνίδια είναι GCN optimized λόγω Xbox One. Και πάλι όμως μιλάμε για μεγάλες διαφορές λόγω έλλειψης του async compute σε HW επίπεδο..Δεν είναι δυνατόν η 390 να 'ναι 50% πάνω από την 970, ούτε η Fury 30% πάνω από την 980Ti.. Δεν υπάρχει σύγκριση για μένα, ειδικά αν μιλάμε για 1440p. Επειδή γράφτηκε πιο πριν αλλά δεν θυμάμαι ποιος, αυτό το 3.5 + 0.5 δεν σημαίνει 4, αφού η 0.5 τρέχει σε πιο αργή ταχύτητα. Η 390 λοιπόν έχει 8. 8! Άρα δεν υπάρχει σύγκριση πως να γίνει, ειδικά σε μεγαλύτερες αναλύσεις που τα γραφικά είναι πιο μεγάλα, πιο βαριά δηλαδή. Είπαμε, η 390 είναι σαφώς καλύτερη πρόταση. Όμως δεν υπάρχει κανένα θέμα με τα 4GB της 970, το Dying Light χτύπαγε 3.8GB Usage όταν το έπαιζα και ήταν νερό. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
lanc3lot Δημοσ. 11 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 11 Μαΐου 2016 http://www.pcgamer.com/why-nvidias-gtx-970-slows-down-using-more-than-35gb-vram/ - Κοίτα προσωπικά δεν το έχω δοκιμάσει, τι να πω, απλά αναφέρω τι γράφουν γνωστά sites κατά καιρούς. Αλλά σίγουρα ήταν κάτι που με έβαλε σε σκέψεις όταν ήθελα να αγοράσω νέα κάρτα και επειδή πάντα είχα Nvidia, σκεφτόμουν να πάρω την 970 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Psycho_Warhead Δημοσ. 11 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 11 Μαΐου 2016 Πολλά ακούστηκαν τότε, για stuttering έλεγαν, για crashes έλεγαν..Χαμός γινόταν, προσωπικά είχα κάνει αρκετά tests τότε, δοκίμαζα την κάρτα σε 4Κ ανάλυση για να την εξαναγκάσω να χρησιμοποιήσει όλη τη μνήμη της και δεν είδα πουθενά stuttering(Dying Light, BF4 και ότι άλλο έχω παίξει ως τώρα). Η NV έκανε αυτό με τη μνήμη για να μεγαλώσει την διαφορά μεταξύ των 970 και 980 αλλά και πάλι μιλάμε για ένα 15% στο μέσο όρο.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
lanc3lot Δημοσ. 11 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 11 Μαΐου 2016 Ακόμα και τα 4 βέβαια να είναι 4, τα 8>4 . Βέβαια το είπες και εσύ είναι καλύτερη επιλογή, απλά σημειώνω το πως το σκέφτηκα όταν ήταν να αγοράσω. Μου κάνει εντύπωση πάντως που στην παρουσίαση της Nvidia για την 1080 δεν είπαν τπτ για την ελλειψη του async compute σε HW επίπεδο. Εντύπωση και προβληματισμό Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
RangerOfDark Δημοσ. 11 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 11 Μαΐου 2016 Πολλά ακούστηκαν τότε, για stuttering έλεγαν, για crashes έλεγαν..Χαμός γινόταν, προσωπικά είχα κάνει αρκετά tests τότε, δοκίμαζα την κάρτα σε 4Κ ανάλυση για να την εξαναγκάσω να χρησιμοποιήσει όλη τη μνήμη της και δεν είδα πουθενά stuttering(Dying Light, BF4 και ότι άλλο έχω παίξει ως τώρα). Η NV έκανε αυτό με τη μνήμη για να μεγαλώσει την διαφορά μεταξύ των 970 και 980 αλλά και πάλι μιλάμε για ένα 15% στο μέσο όρο..Το DX12 ανήκει καθαρά στην AMD. Ότι έγινε με Dx11 στην nvidia θα το κάνει και η AMD με το DX12. Απλό. Και μην απορειται καθόλου όταν η FURY θα φύγει 30% πάνω από την 980ti. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Psycho_Warhead Δημοσ. 11 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 11 Μαΐου 2016 Ας δούμε πόσο βελτίωσαν το DX12 performance στις GTX1000 και βλέπουμε, το θετικό είναι πως ο DX12 driver της AMD είναι πολύ δυνατός, σε αντίθεση με τον προβληματικό DX11 driver της. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
La_MoRt Δημοσ. 11 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 11 Μαΐου 2016 Το DX12 ανήκει καθαρά στην AMD. Ότι έγινε με Dx11 στην nvidia θα το κάνει και η AMD με το DX12. Απλό. Και μην απορειται καθόλου όταν η FURY θα φύγει 30% πάνω από την 980ti. Αυτό που μου αρέσει σε εσένα είναι που είσαι αντικειμενικό άτομο και δε διαλέγεις πλευρά... 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
RangerOfDark Δημοσ. 11 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 11 Μαΐου 2016 Αυτό που μου αρέσει σε εσένα είναι που είσαι αντικειμενικό άτομο και δε διαλέγεις πλευρά... Αστοχο το σχόλιο σου. Δεν γινεται πιο αστοχο. Πια πλευρά διαλέγω? Η 300/FURY σειρά είναι φτιαγμένη πάνω στο DX12. Η maxwell πάνω στο Dx11. Τι κάνει νιαου νιαου στα κεραμιδια.. Ότι πιο λογικό υπάρχει σε GPU είναι αυτό... Μιλάμε για Hardware και όχι απλό software update.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
La_MoRt Δημοσ. 11 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 11 Μαΐου 2016 Αστοχο το σχόλιο σου. Δεν γινεται πιο αστοχο. Πια πλευρά διαλέγω? Η 300/FURY σειρά είναι φτιαγμένη πάνω στο DX12. Η maxwell πάνω στο Dx11. Τι κάνει νιαου νιαου στα κεραμιδια.. Ότι πιο λογικό υπάρχει σε GPU είναι αυτό... Μιλάμε για Hardware και όχι απλό software update.. Δε θα μπω σε αντιπαραθεση απλα εξεφρασα την αποψη μου. Αυτο ανταλλασουμε αλλωστε εδω και συζηταμε. Παντως για τη 390 συμφωνω και εγω. Οσο για fury vs 980Ti διατηρω τις επιφυλαξεις μου. Στο quantum ας πουμε ειδα σε βιντεο διαφορες της ταξης 5-6 fps. Αυτο δε το λες 30% πανω μαλλον θα ελεγα 10-11%. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
RangerOfDark Δημοσ. 11 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 11 Μαΐου 2016 Δε θα μπω σε αντιπαραθεση απλα εξεφρασα την αποψη μου. Αυτο ανταλλασουμε αλλωστε εδω και συζηταμε. Παντως για τη 390 συμφωνω και εγω. Οσο για fury vs 980Ti διατηρω τις επιφυλαξεις μου. Στο quantum ας πουμε ειδα σε βιντεο διαφορες της ταξης 5-6 fps. Αυτο δε το λες 30% πανω μαλλον θα ελεγα 10-11%.Ναι άποψη σου, αλλά δεν ίσχυει γιατί πολύ απλά σου απάντησα τι ακριβώς παίζει. Η 1000 σειρά θα δείξει με το DX12. Δεν είναι τπτ σίγουρο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Psycho_Warhead Δημοσ. 11 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 11 Μαΐου 2016 Περιμένω να δω τα benchmarks από GTX1000 και Polaris, εκεί θα παιχτεί το παιχνίδι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Occultist Δημοσ. 11 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 11 Μαΐου 2016 Στο RoTR μόνο δεν έχει γιατί είναι NV optimized το παιχνίδι, όλα τα υπόλοιπα DX12 παιχνίδια είναι GCN optimized λόγω Xbox One. Και πάλι όμως μιλάμε για μεγάλες διαφορές λόγω έλλειψης του async compute σε HW επίπεδο..Δεν είναι δυνατόν η 390 να 'ναι 50% πάνω από την 970, ούτε η Fury 30% πάνω από την 980Ti.. Είπαμε, η 390 είναι σαφώς καλύτερη πρόταση. Όμως δεν υπάρχει κανένα θέμα με τα 4GB της 970, το Dying Light χτύπαγε 3.8GB Usage όταν το έπαιζα και ήταν νερό. Δεν χρειάζεται να το μάθεις από εμένα ότι το vram usage που διαβάζεις στο monitoring δεν κάνει διάκριση σε περίπτωση που υπάρχει swapping, έτσι; Το ότι μιλάμε για σχετικά μικρό νούμερο και για engine που ανταποκρίνεται πιο ευνοϊκά στο swapping, δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχει. Ούτε σημαίνει ότι δεν θα είχες καλύτερες επιδόσεις αν δεν υπήρχε. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Psycho_Warhead Δημοσ. 11 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 11 Μαΐου 2016 Θα είχα 4-7% καλύτερες επιδόσεις χωρίς το segmentation(Τόσο έλεγαν τότε θυμάμαι). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα