Προς το περιεχόμενο

Sapphire Nitro R9 390 8GB


Heatspreader

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 1,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Μην κατεβάσει τους πρώτους crimson, έχουν καεί κάρτες από τους πρώτους λόγω του bug. Ας ξαναπεράσει τους τελευταίους καλύτερα.

Μα οι καινούργιοι όπως και να το κάνεις πρέπει να αφήνεις λίγες μέρες μέχρι να διαπυστωθουν καλοί. Έτσι έγινε και με την nvidia πριν λίγο καιρό και κομτεψαν να καψουν κάρτες. Γι αυτό ας κατεβάσει τους αμέσως πιο προηγουμενους από τους νέους crismon. Από τα λίγα που ξέρω τουλάχιστον ίσως βοηθήσει αυτό. Μέχρι να γίνουν 100% safe οι νέοι crismon, γιατί μια μικρή επιφύλαξη πρέπει να την έχουν όλοι, είτε NVDIA είτε AMD.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

(3) Τελικά η οθόνη που παιζω είναι μέχρι 60hz τα καρέ από ότι τσεκαρα στις ρυθμίσεις και θέλω να μου πείτε γιατί όταν ενεργοποιώ vsync ώρες ώρες έχω τόσο τραγικές πτώσεις στο dying light μέχρι και 25-30 fps? :(

Αυτό συμβαίνει όταν έχεις vsync, άμα πέσεις έστω και για λίγο κάτω από 60, δηλαδή 59fps τότε στίγμα το vsync πέφτει στο 30. Η λύση οπός καταλαβαίνεις είναι να μην βάζεις ποτέ vsync.

 

Εγώ τα τελευταία 5-6 χρόνια δεν βάζω ποτέ vsync γιατί έχω βρει ένα κόλπο που δουλεύει και με nvidia και amd. κάνω limit τα fps στα 62 (από το msi afterburner), και έτσι ούτε input lag δεν έχω(που εμφανίζετε με το vsync) και όταν έχεις σταθερά 62fps το screen tearing είναι αμελητέο, όταν τυχαίνει να πέφτει λίγο κάτω από 60fps δεν υπαρχή αυτή η αίσθηση σαν stuttering που παίρνεις με το vsync.

 

δοκίμασε το και δεν θα χασεις

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό συμβαίνει όταν έχεις vsync, άμα πέσεις έστω και για λίγο κάτω από 60, δηλαδή 59fps τότε στίγμα το vsync πέφτει στο 30. Η λύση οπός καταλαβαίνεις είναι να μην βάζεις ποτέ vsync.

 

Δηλαδή θες να πεις ότι με vsync enabled είναι αδύνατον να έχεις π.χ. 45 fps; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό συμβαίνει όταν έχεις vsync, άμα πέσεις έστω και για λίγο κάτω από 60, δηλαδή 59fps τότε στίγμα το vsync πέφτει στο 30. Η λύση οπός καταλαβαίνεις είναι να μην βάζεις ποτέ vsync.

 

Εγώ τα τελευταία 5-6 χρόνια δεν βάζω ποτέ vsync γιατί έχω βρει ένα κόλπο που δουλεύει και με nvidia και amd. κάνω limit τα fps στα 62 (από το msi afterburner), και έτσι ούτε input lag δεν έχω(που εμφανίζετε με το vsync) και όταν έχεις σταθερά 62fps το screen tearing είναι αμελητέο, όταν τυχαίνει να πέφτει λίγο κάτω από 60fps δεν υπαρχή αυτή η αίσθηση σαν stuttering που παίρνεις με το vsync.

 

δοκίμασε το και δεν θα χασεις

Σε όλα τα παιχνίδια γίνεται αυτό??

 

ΠΧ στο wicther 3 έχει fps limit app to in game menu, ας πούμε το βάζεις 60,δηλαδη δεν βγαίνει από τα 60 fps? Και τι κερδίζεις με το συγκεκριμένο? Απλά δεν ζοριζεις το σύστημα σου ? Αλλά έχεις tearing ktlp? Αυτό που ρωτάω είναι άλλο από αυτό που είπες, απλά ήθελα να μάθω τι πράγματικα παίζει με τα in game fps limits.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε όλα τα παιχνίδια γίνεται αυτό??

 

ΠΧ στο wicther 3 έχει fps limit app to in game menu, ας πούμε το βάζεις 60,δηλαδη δεν βγαίνει από τα 60 fps? Και τι κερδίζεις με το συγκεκριμένο? Απλά δεν ζοριζεις το σύστημα σου ? Αλλά έχεις tearing ktlp? Αυτό που ρωτάω είναι άλλο από αυτό που είπες, απλά ήθελα να μάθω τι πράγματικα παίζει με τα in game fps limits.

Κάνει λάθος σε αυτά που λέει. 

 

Πρώτον το fps limiter ΔΕΝ λύνει το πρόβλημα του tearing. Απλά το "μασκάρει". Φυσικά το προβλημα δεν ειναι ιδιαίτερα εμφανές (γιατί το tearing εμφανίζεται όταν τα fps που στέλνει η κάρτα είναι παραπάνω από το refresh του μόνιτορ), αλλά και πάλι εμφανίζει tearing, αλλά πολύ πιο λίγο σαφέστατα.

Δεύτερον (και σημαντικότερον) δεν δουλεύει καλά σε όλα τα games, τουλάχιστον όχι όταν το κάνεις π.χ. απο το Control panel της κάρτας και δεν το υποστηρίζει natively το game.

 

Τρίτον, το frame halving λύνεται με πολλούς τρόπους και δεν ισχύει περίπου εδώ και 10 έτη. Συμβαίνει όταν η κάρτα κάθεται και περιμένει το monitor να τελειώσει το refresh πριν αρχίσει να του στέλνει νέα fps, χωρίς να υπολογίζει τα επόμενα fps και να τα έχει σε έναν buffer έτοιμα (έτσι λύνεται βασικά).

Kαταρχήν η αντιμετώπιση του γίνεται ανα game/gpu vendor. Είναι app specific λύση και δεν ισχύει πάντα η ίδια. Αλλά μπορεί να αντιμετωπιστεί με χρήση διάφορων τεχνικών, π.χ. render ahead, swap chains, Adaptive V-Sync, κ.λ.π.

 

Τέταρτον υπάρχει και η λύση του frame buffering (π.χ. Double ή Triple buffer). Το DirectX υποστηρίζει native πάντως.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάνει λάθος σε αυτά που λέει.

 

Πρώτον το fps limiter ΔΕΝ λύνει το πρόβλημα του tearing. Απλά το "μασκάρει". Φυσικά το προβλημα δεν ειναι ιδιαίτερα εμφανές (γιατί το tearing εμφανίζεται όταν τα fps που στέλνει η κάρτα είναι παραπάνω από το refresh του μόνιτορ), αλλά και πάλι εμφανίζει tearing, αλλά πολύ πιο λίγο σαφέστατα.

Δεύτερον (και σημαντικότερον) δεν δουλεύει καλά σε όλα τα games, τουλάχιστον όχι όταν το κάνεις π.χ. απο το Control panel της κάρτας και δεν το υποστηρίζει natively το game.

 

Τρίτον, το frame halving λύνεται με πολλούς τρόπους και δεν ισχύει περίπου εδώ και 10 έτη. Συμβαίνει όταν η κάρτα κάθεται και περιμένει το monitor να τελειώσει το refresh πριν αρχίσει να του στέλνει νέα fps, χωρίς να υπολογίζει τα επόμενα fps και να τα έχει σε έναν buffer έτοιμα (έτσι λύνεται βασικά).

Kαταρχήν η αντιμετώπιση του γίνεται ανα game/gpu vendor. Είναι app specific λύση και δεν ισχύει πάντα η ίδια. Αλλά μπορεί να αντιμετωπιστεί με χρήση διάφορων τεχνικών, π.χ. render ahead, swap chains, Adaptive V-Sync, κ.λ.π.

 

Τέταρτον υπάρχει και η λύση του frame buffering (π.χ. Double ή Triple buffer). Το DirectX υποστηρίζει native πάντως.

 

Ναι αλλα πχ αν έχεις 60hz monitor, ρυθμίζεις το limiter να μην πάει πάνω από 60fps, kai δεν υπάρχει tearing, ελάχιστο που δεν είναι noticable. Σωστά?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δηλαδή θες να πεις ότι με vsync enabled είναι αδύνατον να έχεις π.χ. 45 fps;

φυσικά και γίνετε με vsync να έχεις κάτι ενδιάμεσο(ανάλογα το παιχνίδι και την περιπτώσει), π.χ. να πηγαίνει έτσι 16ms,8ms,16ms,8ms,16ms,8ms... και πάλι λέγοντας, αυτό ώμος σου δεινή την αίσθηση του stuttering.

 

 

Πρώτον το fps limiter ΔΕΝ λύνει το πρόβλημα του tearing

αν ώμος έχεις 62fps limit τότε το tearing μειώνετε αρκετά, και ταυτόχρονα δεν έχεις κανένα από τα  μειονέκτημα που έρχονται με το vsync.

 

με 59fps limit έχεις πολύ tearing

με 60fps limit έχεις πολύ tearing

με 61fps limit έχεις πολύ tearing

με 62fps limit έχεις ελαχιστο tearing

με 63fps limit έχεις πολύ tearing

και πάει λέγοντας...

 

τώρα γιατί γίνετε αυτό δεν γνωρίζω, άλα τα τελευταία 5-6 χρόνια αυτό κανό σε σχεδόν όλα μου τα παιχνίδια(είτε με nvidia η amd δεν έχει σημασία)

 

 

Σε όλα τα παιχνίδια γίνεται αυτό??

 

ΠΧ στο wicther 3 έχει fps limit app to in game menu, ας πούμε το βάζεις 60,δηλαδη δεν βγαίνει από τα 60 fps? Και τι κερδίζεις με το συγκεκριμένο? Απλά δεν ζοριζεις το σύστημα σου ? Αλλά έχεις tearing ktlp? Αυτό που ρωτάω είναι άλλο από αυτό που είπες, απλά ήθελα να μάθω τι πράγματικα παίζει με τα in game fps limits.

 

σε όλα γίνετε

 

με το 60fps limit κερδίζεις να μην ζορίζεις το σύστημα οπός είπες άλα και να μην έχεις stuttering όταν τα fps πέσουν κάτω από 60.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι αλλα πχ αν έχεις 60hz monitor, ρυθμίζεις το limiter να μην πάει πάνω από 60fps, kai δεν υπάρχει tearing, ελάχιστο που δεν είναι noticable. Σωστά?

 

Ναι, όπως ειπα παραπάνω δεν είναι έντονο, αν και συνεχίζει να υπάρχει. Απλά σε σημαντικά λιγότερο βαθμό. Άλλους δεν τους ενοχλεί.... Εγώ δεν το μπορώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι, όπως ειπα παραπάνω δεν είναι έντονο, αν και συνεχίζει να υπάρχει. Απλά σε σημαντικά λιγότερο βαθμό. Άλλους δεν τους ενοχλεί.... Εγώ δεν το μπορώ.

Οπότε ρε παιδιά, σε οποιοδήποτε game, εφόσον το monitor είναι 60hz, η καλύτερη λύση για την καλύτερη ομαλοτητα και χωρίς stutter ποιες είναι οι λύση?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οπότε ρε παιδιά, σε οποιοδήποτε game, εφόσον το monitor είναι 60hz, η καλύτερη λύση για την καλύτερη ομαλοτητα και χωρίς stutter ποιες είναι οι λύση?

 

Xαχα, σε μπλέξαμε ε; Κοίτα, θα το αντιμετωπίζεις ανάλογα το game. Αν π.χ. παίζει καλά με vsync off άστο off. Αν έχει ΠΟΛΥ tearing και το vsync on δεν σου έχει input lag, το αφήνεις on. Αν τίποτα δεν δουλεύει σωστά, μπορείς να δοκιμάσεις fps limiter στα 61 fps ή εναλλακτικά v-sync enabled μαζί με double/triple buffering (αν υπάρχει διαθέσιμο). Κάπου θα την βρεις την λύση..... ή κάπως έτσι τέλος πάντων. :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Xαχα, σε μπλέξαμε ε; Κοίτα, θα το αντιμετωπίζεις ανάλογα το game. Αν π.χ. παίζει καλά με vsync off άστο off. Αν έχει ΠΟΛΥ tearing και το vsync on δεν σου έχει input lag, το αφήνεις on. Αν τίποτα δεν δουλεύει σωστά, μπορείς να δοκιμάσεις fps limiter στα 61 fps ή εναλλακτικά v-sync enabled μαζί με double/triple buffering (αν υπάρχει διαθέσιμο). Κάπου θα την βρεις την λύση..... ή κάπως έτσι τέλος πάντων. :)

Από Msi afterburner υπάρχει κάνα κολπάκι? Γιατί με το marketing που παίζει, στο τέλος θα πουν αγοράστε όλοι G-sync monitors γιατί αλλιώς δεν γίνεται! (G-sync=500€ monitor.) :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από Msi afterburner υπάρχει κάνα κολπάκι? Γιατί με το marketing που παίζει, στο τέλος θα πουν αγοράστε όλοι G-sync monitors γιατί αλλιώς δεν γίνεται! (G-sync=500€ monitor.) :P

Νvidia έχεις ή AMD είπαμε; Πάντως από MSI afterburner δεν νομίζω να υπάρχει κάτι να μπορεί να βοηθήσει στον τομέα αυτό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νvidia έχεις ή AMD είπαμε; Πάντως από MSI afterburner δεν νομίζω να υπάρχει κάτι να μπορεί να βοηθήσει στον τομέα αυτό.

Όχι εγώ βασικά, ένας φίλος. AMD έχει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τελικα δε μου απαντησε καποιος, η επιλογη Pixel format που εξαφανιστηκε στον τελευταιο crimson?

Πως μπορω να ρυθμησω τωρα τα χρωματα στη tv που εχω συνδεδεμενη με hdmi για να μη μου δειχνει οτι να ναι χρωμαστα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...