vasilissouvlaki Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2016 Share Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2016 υβριδικο ή κανονικο με καλη καταναλωση? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Γιάννης Platano Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2016 Share Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2016 Για εντος πολης υβριδικο αλλα για ταξιδια καιει πιο πολυ απο τα συμβατικα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vasilissouvlaki Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2016 Μέλος Share Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2016 Για εντος πολης υβριδικο αλλα για ταξιδια καιει πιο πολυ απο τα συμβατικα. Να κάτι που δεν ήξερα. Γιατί έτσι? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Γιάννης Platano Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2016 Share Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2016 Γιατι εξω απο την πολη αναπτυσει μεγαλες ταχυτητες που δεν μπορει να ανταποκριθει η μπαταρια και καιει βενζινη . Εντος πολης ειναι πολυ οικονομικα. Δεν ξερω αν εχει αλλαξει αυτο http://www.galsnguys.gr/2013/03/%CE%B1%CE%BB%CE%AE%CE%B8%CE%B5%CE%B9%CE%B5%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%88%CE%AD%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B1-%CF%85%CE%B2%CF%81%CE%B9%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%AC-%CE%B1%CF%85/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
alkis13 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2016 Share Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2016 Το prius, η TOYOTA, δεν το έκοψε γιατί τελικά δεν είναι οικονομικό ή λάθος μου τα πανε; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Tenshi Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2016 Share Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2016 (επεξεργασμένο) Μεγαλύτερο πρόβλημα είναι η διάρκεια ζωής που έχουν οι μπαταρίες. Στην Ελλάδα,οι περισσότεροι δέν είναι σε θέση να αλλάξουν το όχημα πρίν αυτό χαρακτηριστεί παλιό και τεχνολογικά παρωχημένο.Όπερ και σημαίνει οτι πραγματικά παντρεύεσαι το αυτοκίνητο,με μέσο όρο κτήσης πάνω απο 10 ετία. Το κόστος αντικατάστασης είναι ιδιαίτερα τσουχτερό και άν αναγκαστείς να κάνεις την αλλαγή,αναρωτιέσαι αν έκανες πραγματική οικονομία επιλέγοντας ένα υβριδικό με "ασθματικές" επιδόσεις. Επεξ/σία 11 Φεβρουαρίου 2016 από Tenshi 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NT1G Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2016 Share Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2016 Το prius, η TOYOTA, δεν το έκοψε γιατί τελικά δεν είναι οικονομικό ή λάθος μου τα πανε; Λάθος σου τα είπανε. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
alkis13 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2016 Share Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2016 Λάθος σου τα είπανε. Σταμάτησε τον Ιούνιο του '15, οριστικά και υπάρχουν σκέψεις για v2 από το 2017. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Joshua21 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2016 Share Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2016 Για εντος πολης υβριδικο αλλα για ταξιδια καιει πιο πολυ απο τα συμβατικα. Πλάκα κάνεις φαντάζομαι... Σταμάτησε τον Ιούνιο του '15, οριστικά και υπάρχουν σκέψεις για v2 από το 2017. Εγώ πάλι βλέπω ΤΩΡΑ το νέο prius στη σελίδα της toyota: https://www.toyota.gr/new-cars/new-prius/index.json Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NT1G Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2016 Share Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2016 Σταμάτησε τον Ιούνιο του '15, οριστικά και υπάρχουν σκέψεις για v2 από το 2017. Ναι όντως. Τα παρακάτω είναι από παράλληλο σύμπαν. The fourth generation Prius was first shown during September 2015 in Las Vegas and was released for retail customers in Japan in December 2015. The launch in North American market is scheduled for January 2016, and February in Europe. http://www.dailymail.co.uk/wires/ap/article-3352188/Toyota-starts-sales-4th-generation-Prius-hybrid.html Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
alkis13 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2016 Share Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2016 Ναι όντως. Τα παρακάτω είναι από παράλληλο σύμπαν. http://www.dailymail.co.uk/wires/ap/article-3352188/Toyota-starts-sales-4th-generation-Prius-hybrid.html Μπορεί http://www.autoblog.com/2015/05/01/toyota-ending-prius-plug-in-production-in-june/ http://www.insidercarnews.com/toyota-to-stop-prius-plug-in-production/ Anywya, μπορεί να είναι και ράδιο αρβύλα τα άρθρα που είχα διαβάσει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
zousgr Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2016 Share Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2016 Μπορεί http://www.autoblog.com/2015/05/01/toyota-ending-prius-plug-in-production-in-june/ http://www.insidercarnews.com/toyota-to-stop-prius-plug-in-production/ Anywya, μπορεί να είναι και ράδιο αρβύλα τα άρθρα που είχα διαβάσει. Δεν είναι ράδιο αρβύλα, απλώς δεν τα διάβασες και πιο επίσημα: http://www.toyota.com/prius-plug-in-hybrid/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NT1G Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2016 Share Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2016 Plug in prius ≠ κανονικό prius. Το Plug in είναι με υποδοχή να το βάζεις και στην πρίζα για φόρτιση. Το ότι σταμάτησε μια έκδοση του Prius δεν σημαίνει οτι σταμάτησαν όλα τα prius. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vasilissouvlaki Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2016 Μέλος Share Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2016 Εμένα μου αρέσει το scirroco αλλά γλυκό βλέπω και τα υβριδικά. Τι λέτε? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kage Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2016 Share Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2016 (επεξεργασμένο) Κανουν γενικα οικονομια...ειτε πας νορμαλ ειτε γρηγορα(π.χ. το air condition δουλευει με ηλεκτρογεννητρια). Σε αρκετα μοντελα τα hybrid ειναι πιο γρηγορα 0-100 απο σκετη βενζινη. εχουν εγγυηση οι μπαταριες 8 10χρονια ή 100χιλ km.. Μπαινουν δακτυλιο,δεν πληρωνουν μεγαλα τελη κυκλοφοριας και πολυτελους διαβιωσης.. Αναφερομαι σε toyota στα lexus Το μελλον ισως ειναι στο τεσλα δικτυο και στα αυτοκινητα τους ,φτανει να ρθουν σε νορμαλ τιμες Επεξ/σία 11 Φεβρουαρίου 2016 από kage Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα