Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 195
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Αν παει να ζησει μονη της θα της αρεσει καλυτερα..!

 

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/7451271/ πες του 2000ε

 

πιο αξιοπιστο απο το κ12

πιο ευκολοδηγητο

γρηγορο..

sorry φιλε αλλα καλυτερα να μην βαλει την κορη του μεσα σε τετοιο κουβα.το αμαξι ειναι τενεκες σε ποιοτητα κατασκευης.το πιο καινουριο μικρα οντως ειναι ασχημο και λογικο να μην της αρεσει.και γενικα παρε ενα αμαξι σχετικα καινουριο μετα το 2007 να εχει υψηλα στανταρ ασφαλειας και καλο κρατημα στο δρομο

Δημοσ.

sorry φιλε αλλα καλυτερα να μην βαλει την κορη του μεσα σε τετοιο κουβα.το αμαξι ειναι τενεκες σε ποιοτητα κατασκευης.το πιο καινουριο μικρα οντως ειναι ασχημο και λογικο να μην της αρεσει.και γενικα παρε ενα αμαξι σχετικα καινουριο μετα το 2007 να εχει υψηλα στανταρ ασφαλειας και καλο κρατημα στο δρομο

 

ακριβως... καλυτερα να πηγαινοερχεται με τον οασα παρα με το χαρο...

Δημοσ.

Ρε παιδια μην μιλατε ετσι.. Προσβαλλετε αυτους που καβαλανε δικυκλα..

 

ΟΚ.Συμφωνω.. Τι θα παρει με 4300ε που να ειναι απο το 2007+ και κατω απο 70000χλμ αξιοπιστικο,οικονομικο σε καταναλωση και ανταλλακτικα????

 

Α και να μην ειναι πανω απο 1300cc!

 

Εγω ανεφερα το παλιο micra γιατι ειναι καινουργια οδηγος.. και σε 1 με 2 χρονια αν το εχει σε καλη κατασταση δεν θα χασει σε μεταπωληση..

 

Μετα που θα εχει εμπειρια παιρνει το αμαξι της αρεσκειας της..

 

Το micra και το starlet εκαναν καλες πωλησεις και βγηκαν απο τα πιο αξιοπιστα αυτοκινητα..

 

Το ξερω οτι δεν μπορουν να συγκριθουν με τα τωρινα αυτοκινητα σε ασφαλεια αλλα υπαρχει και ο αλλος παραγοντας.. αν ο οδηγος δεν σκαμπαζει δεν τον σωζουν ουτε τα 10 αστερια!!!

Δημοσ.

Υπάρχει και κόσμος που αγαπάει τα παιδιά του.

Ε τοτε για να ειμαστε απολυτοι αν την αγαπαει να της παρει ενα καινουργιο για να ξερει τι παιρνει..

 

Στην τελικη δεν προτεινα αυτοκινητο του 80-90!

Δημοσ.

Γιαννη αμα πας σε Aygo ( και πιθανον σε C1) τα πιο παλια μοντελα εχουν ελλατωματικο πισω παρπριζ, χαλαει η αντισταση με τον καιρο και δεν ξεθαμπωνει. Αυτο και το κουμπι των αλαρμ που κανει ρωγμες . Αμα βρεις τροπο να το ελενξεις μπορεις να ριξεις και αλλο την τιμη.

  • Like 1
Δημοσ.

Γιαννη αμα πας σε Aygo ( και πιθανον σε C1) τα πιο παλια μοντελα εχουν ελλατωματικο πισω παρπριζ, χαλαει η αντισταση με τον καιρο και δεν ξεθαμπωνει. Αυτο και το κουμπι των αλαρμ που κανει ρωγμες . Αμα βρεις τροπο να το ελενξεις μπορεις να ριξεις και αλλο την τιμη.

 

Ευχαριστω.Το alarm ελεγχεται ευκολα αλλα η πισω αντισταση γινεται ?

Δημοσ.

καλα με 30 δε θα παθει μη επισκευασιμη ζημιά, όλα τα κομματια μετωπες, μουράκια κλπ αλλαζουν κανονικά... το μη επισκευάσιμο αρχίζει ίσως απο τα 80 και πανω (που και πάλι με καλιμπρα και καλο μαστορα στρώνει αλλα δεν αξίζει)...

 

επισης, οντως εχουν πολυ πλαστικό π.χ. το μουρακι και οι προφυλακτηρες (σίγουρα οχι πλαστικές πορτες ομως)

δε θελω να σε απογοητευσω, αλλα στα 80 σκοτωνεσαι.

τα κρας τεστ γινονται στα 60 και το αποτελεσμα ειναι προφανως ολικη καταστροφη.

εχω τρακαρει με 10-15 και το αμαξι επαθε ζημια τη μιση του αξια.

Δημοσ.

δε θελω να σε απογοητευσω, αλλα στα 80 σκοτωνεσαι.

τα κρας τεστ γινονται στα 60 και το αποτελεσμα ειναι προφανως ολικη καταστροφη.

εχω τρακαρει με 10-15 και το αμαξι επαθε ζημια τη μιση του αξια.

Με τι τράκαρες;!

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...