GeorgeSmirlis Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2016 Λοιπον, ολα ξεκινησαν οταν εβαλα αγγελια ζητησης για εναν 1366 cpu (διαφορα μοντελα). Μου απαντησε ενας κυριος με εναν i7 980x στην τιμη των 100ευρω κουτατος με ψυκτρα κτλ. Λεω ωραια, μιλησαμε αρκετες φορες μεσω τηλεφωνου και αποφασισαμε να κανω εγω τηλεφωνικη επιστολη των 100ευρω μεσω ελτα και αυτος να στειλει τον επεξεργαστη. Παρασκευη 17/1/16 εστειλα τα λευτα. Δευτερα 20/1/16 υποτιθεται πηρε τα λευτα και εστειλε τον επεξεργαστη, ωραια λεω, θελω το tracking number, μου ειπε οτι τον εχασε και υποτειθεται πηγε στα ελτα να ζητησει καινουριο. Μετα απο 4 μερες μου ειπε οτι το δεμα γυρισε πισω σε αυτον και απο εκει και περα δεν το ξαναεστειλε. Το τηλεφωνο με το οποιο επικοινωνουσαμε δεν λειτουργει πλεον και το μελος εχει γινει ανενεργο απο τις 22/1/16. Εγω εχω χασει 100 ευρω και δεν εχω επεξεργαστη. Προκειται για το μελος xristoug. Ξεκινησα αυτο το θεμα ωστε να μην την πατησουν κι αλλοι. Εγω φυσικα θα κινηθω νομικα, γιατι τετοιοι κλεφτες θα πρεπει να τιμωρουνται απο τον νομο οταν πραγματικα εξαπατατουν αθωους ανθρωπους! 1
~Palpatin~ Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2016 Mε μηδενικές αξιολογήσεις ρε παλικάρια δεν κάνουμε καταθέσεις! Σου είχα στείλει για τον ΧΕΟΝ στα 110 ευρώ, ήταν πιο ασφαλές. Ζήτα απο την διαχείρηση σε πμ το ip του για την μήνυση κτλ. Βοηθάνε. Καλή τύχη 1
~Palpatin~ Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2016 ακομα δεν ειπες ομως ποιος ηταν... Eίπε
Mau-Maus Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2016 Mε μηδενικές αξιολογήσεις ρε παλικάρια δεν κάνουμε καταθέσεις.. Ναι ενώ αν είχε ανοίξει δύο λογαριασμούς και είχε κάνει δυο μαϊμού αξιολογησεις τότε κάνουμε κατάθεση..
~Palpatin~ Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2016 Ναι ενώ αν είχε ανοίξει δύο λογαριασμούς και είχε κάνει δυο μαϊμού αξιολογησεις τότε κάνουμε κατάθεση.. Σε μέλος με παρουσία στο φόρουμ ή σε μέλος που έχει 10+ αξιολογήσεις με χρονική διαφορά μεταξύ τους. Αλλά τίποτα δεν έχει σημασία, Γιώργο, τρέχα αστυνομία με τα στοιχεία του. 1
Super Moderators paredwse Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2016 Super Moderators Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2016 Στις περιπτώσεις αυτές η αντιμετώπιση είναι συγκεκριμένη: 1. Δημοσίευση αρνητικής αξιολόγησης στην αγγελία στην οποία συναλλαχθήκατε. 2. Αναφορά στη διαχείριση του forum μέσω του συστήματος αναφορών στις αγγελίες. 3. Καταγγελία στη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος. Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας. ΥΓ: [...] Ζήτα απο την διαχείρηση σε πμ το ip του για την μήνυση κτλ. Βοηθάνε. [...] Όχι, δεν βοηθάμε έτσι. Δεν δίνουμε ΙΡ.
~Palpatin~ Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2016 Στις περιπτώσεις αυτές η αντιμετώπιση είναι συγκεκριμένη: Όχι, δεν βοηθάμε έτσι. Δεν δίνουμε ΙΡ. Δεν δίνετε ip στα αρμόδια όργανα? Ετσι είχα διαβάσει παλίοτερα. Οτι συνεργάζεστε με τις αρχές αν σας ζητηθεί.
Inler Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2016 Καταθεση μονο σε ατομα με 40-50+ αξιολογησεις και με διαρκη παρουσια στπο forum....Τα εχουμε ξαναπει...Βλεπω καθημερινα χρηστες με 0 αξιολογησεις και ζητανε υψηλα ποσα με καταθεση....Τι λες ρε φιλε σε ξερω και απο χθες; Πολλες φορες με ενδιαφερουν προιοντα που δινουν αλλα δεν προχωρω σε συναλλαγη για αυτον ακριβως το λογο και γιατι δεν γουσταρω το υφακι που εχουν...Τωρα αν πολλα παιδια παιζετε με την τυχη σας ειναι δικο σας θεμα...Απατεωνες θα υπαρχουν παντα 8
Super Moderators paredwse Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2016 Super Moderators Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2016 Δεν δίνετε ip στα αρμόδια όργανα? Ετσι είχα διαβάσει παλίοτερα. Οτι συνεργάζεστε με τις αρχές αν σας ζητηθεί. Δεν δίνουμε ΙΡ σε μέλη.
Προτεινόμενες αναρτήσεις