Προς το περιεχόμενο

Αγορα απο amazon.co.uk και αποστολη με i-parcel προβλημα!


SOMAN21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 61
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Είπαμε μην αρχίσουμε τις θεωρίες για άγριους,αν το ήθελα νωρίτερα και αν δεν το καιγομαστε και και και καταλήξαμε στην καραμέλα πάρτο από την Ελλάδα...

 

Για να το παραγγελνω από το εξωτερικό υπάρχει λόγος,το ότι επέλεξα αυτόν τον τρόπο αποστολής πάλι υπάρχει λόγος αλλά μη λέμε ότι θέλουμε.

 

Άλλο το estimate,άλλο το maybe,άλλο το θα φτάσει Ελλάδα. Υπήρχαν όροι και για τις 2 πλευρές πριν την παραγγελία εγώ τους εκπλήρωσα,το τι κάνει το Amazon πρόβλημα του.

 

Εσυ μπορεί να είσαι φιλαμαζονικος και γενναιόδωρος ή στην επιχείρηση σου όταν αργεί να σε πληρώσει ο πελάτης του λες και ευχαριστώ και δεν τρέχει τίποτα.

 

Το θέμα είναι ότι αυτό που εγραψες πριν με τα estimates ήταν μπούρδα και τώρα το γυρνας άλλου.

 

Και βγαίνει και το τρολλακι από πάνω και αυξάνει το post counter του.

 

Τεσπα για να μην το κουραζουμε και θεοποιουμε το Amazon και το άψογο του after sales support,σε οποιαδήποτε ευρωπαϊκή χώρα αν δεν έρθει το πράγμα που έχεις παραγγείλει στο συγκεκριμενο χρονικό διάστημα ισχύουν αυτά που είπε και ο δικηγόρος μας πριν,αλλά και κατευθείαν πας στην τράπεζα και προσβάλει την συναλλαγή και παίρνεις τα λεφτακια σου χωρίς να περιμένεις τι θα σου προτείνει το Amazon

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είπαμε μην αρχίσουμε τις θεωρίες για άγριους,αν το ήθελα νωρίτερα και αν δεν το καιγομαστε και και και καταλήξαμε στην καραμέλα πάρτο από την Ελλάδα...

 

Για να το παραγγελνω από το εξωτερικό υπάρχει λόγος,το ότι επέλεξα αυτόν τον τρόπο αποστολής πάλι υπάρχει λόγος αλλά μη λέμε ότι θέλουμε.

 

Άλλο το estimate,άλλο το maybe,άλλο το θα φτάσει Ελλάδα. Υπήρχαν όροι και για τις 2 πλευρές πριν την παραγγελία εγώ τους εκπλήρωσα,το τι κάνει το Amazon πρόβλημα του.

 

Εσυ μπορεί να είσαι φιλαμαζονικος και γενναιόδωρος ή στην επιχείρηση σου όταν αργεί να σε πληρώσει ο πελάτης του λες και ευχαριστώ και δεν τρέχει τίποτα.

 

Το θέμα είναι ότι αυτό που εγραψες πριν με τα estimates ήταν μπούρδα και τώρα το γυρνας άλλου.

 

Και βγαίνει και το τρολλακι από πάνω και αυξάνει το post counter του.

 

Τεσπα για να μην το κουραζουμε και θεοποιουμε το Amazon και το άψογο του after sales support,σε οποιαδήποτε ευρωπαϊκή χώρα αν δεν έρθει το πράγμα που έχεις παραγγείλει στο συγκεκριμενο χρονικό διάστημα ισχύουν αυτά που είπε και ο δικηγόρος μας πριν,αλλά και κατευθείαν πας στην τράπεζα και προσβάλει την συναλλαγή και παίρνεις τα λεφτακια σου χωρίς να περιμένεις τι θα σου προτείνει το Amazon

Γιατί μπούρδα ρε συ; Αφού το γράφει. Μήπως μιλάμε για άλλο πράγμα;

 

Αυτό εδώ εννοώ εγώ.

 

post-242105-0-18639800-1455113460_thumb.png

 

Εσύ τι τρόπο αποστολής διάλεξες;

 

(Ξαναλέω ότι δεν έχω καμιά διάθεση να τσακωθώ για το άμαζον, κουβέντα κάνουμε! )

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

https://www.amazon.de/gp/help/customer/display.html/ref=hp_guar_fp?nodeId=201570130

 

Εγγυημενη παραδοση με πωλητη το Amazon EU S.a.r.L. ογκωδες αντικειμενο με αποστολη DHL απλου και με επικοινωνια για διαβεβαιωση παραδοσης την συγκεκριμενη ημερομηνια το αργοτερο.

 

Οχι Standard Delivery (averages 3-10 business days) : get it on ενα διαστημα αναλογα το προιον που ειναι το τερμα τσαμπα.

 

Που και παλι αν περασει το διαστημα πανω απο 5 μερες οπως σε προηγουμενη παραγγελια μου εκαναν Refund.

Στην περιπτωση ευπαθων προιοντων (οπως ας πουμε σοκολατακια μιας και τωρα ειναι του Αγιου Βαλεντινου) ειναι πιο αυστηρα τα πραγματα.

Αν δεν ερθει την ιδια μερα με το deadline αμεσως refund.

http://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/information-payments-delivery/index_en.htm#delivery-title

 

Αντε αλλη μια τελευταια φορα,οποιος θελει να το αφηνει στην μοιρα του το κανει,οποιος  το κυνηγαει δεν το κανει επειδη ειναι τσαμπατζης,γκρινιαρης κλπ αλλα επειδη ξερει τα δικαιωματα του και δεν του χαριζεται κανενας ;) 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

To τραβηξατε ολοι πολλοι στα σοβαρα. 

Εγω βασικα ανοιξα το  post  για να ρωτησω αν εχει καποιος εμπειρια με την μεταφορικη και βασικα αν εχει χασει δεμα και εδω μπλεξανε δικηγοροι και ξερολες και νομοι και συμβασεις και πολλα αλλα που ειναι εκτος θεματος και λες και μας εξαπατησε καποιος, το αμαζον συγκεκριμενα. Αν θελετε να κανετε συζητηση για νομικα θεματα γυρω απο το ηλεκτρονικο εμποριο να αλλαξετε θεμα και site. Τα σχολια εξυπναδας δεν βοηθουν και οσοι περιμενουν λιγο παραπανω τα δεματα τους δεν ειναι κοιμησμενοι και γνωριζουν τα δικαιωματα τους. Ειπαμε το λαθος με απλη λογικη για να καταλαβαινει ο απλος κοσμος ειναι του αμαζον που δεν δινει λιγο παραπανω μερες στο οριο παραλαβης η να θελετε δινει οτι θα παραλαβεις μια ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ημερομηνια χωρις να ξερει τη γινεται στη καθε χωρα (απεργιες, αργιες, φορτος στα ελτα, στα τελωνεια, υπολειτουργια κλπ). Εγω προσωπικα δεν εχω δει σε κανενα αλλο site/καταστημα με απλη αποστολη να σου λεει οτι θα παραλαβεις την ταδε ημερομηνια και μιλαω για απλη αποστολη να μη παρεξηγουμαι. Οταν περιμενεις κατι με  royal  mail απο ebay πχ σου δινουν ενα οριο αν δε το παρεις στο οριο θα σου πουνε να περιμενεις λιγο ακομα και εχουν δικιο γιατι δε ξερουν τι γινεται στη χωρα σου. Αν πας εσυ μετα και ζητας αποζημιωσεις και ανοιξεις υποθεσεις παλι θα σου πουνε να περιμενεις λιγο να το ερευνησουν να δουν τι εγινε. Τωρα αν σε αποζημιωσει ο πωλητης ειναι αλλο θεμα. Δεν εχουν δικιο ;; Τι συμβασεις και αποζημιωσεις μετα;;; Δεν λεω οτι εχετε αδικο που ψαξατε τις συμβασεις με το αμαζον και ολα τα νομικα θεματα δε με ενδιαφερουν καν αλλα πιστευω ειναι τροφη για αλλη συζητηση και ο καθε ενας εχει τη κριση του και οφειλετε να τη σεβαστειτε.

Και ερχομαι παλι στα λογια μου γιατι να συζηταμε περιττα (ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΤΟΠΙΚ) λογια οταν το θεμα λυθηκε οταν τα παιδια και τους ευχαριστω απαντησαν στην σχετικη μου ερωτηση για τη συγκεκριμενη μεταφορικη.

Ελπιζω καποιος διαχειριστης να τα δει ολα αυτα και να παρει θεση.

Επεξ/σία από SOMAN21
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To τραβηξατε ολοι πολλοι στα σοβαρα. 

Εγω βασικα ανοιξα το  post  για να ρωτησω αν εχει καποιος εμπειρια με την μεταφορικη και βασικα αν εχει χασει δεμα και εδω μπλεξανε δικηγοροι και ξερολες και νομοι και συμβασεις και πολλα αλλα που ειναι εκτος θεματος και λες και μας εξαπατησε καποιος, το αμαζον συγκεκριμενα. Αν θελετε να κανετε συζητηση για νομικα θεματα γυρω απο το ηλεκτρονικο εμποριο να αλλαξετε θεμα και site. Τα σχολια εξυπναδας δεν βοηθουν και οσοι περιμενουν λιγο παραπανω τα δεματα τους δεν ειναι κοιμησμενοι και γνωριζουν τα δικαιωματα τους. Ειπαμε το λαθος με απλη λογικη για να καταλαβαινει ο απλος κοσμος ειναι του αμαζον που δεν δινει λιγο παραπανω μερες στο οριο παραλαβης η να θελετε δινει οτι θα παραλαβεις μια ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ημερομηνια χωρις να ξερει τη γινεται στη καθε χωρα (απεργιες, αργιες, φορτος στα ελτα, στα τελωνεια, υπολειτουργια κλπ). Εγω προσωπικα δεν εχω δει σε κανενα αλλο site/καταστημα με απλη αποστολη να σου λεει οτι θα παραλαβεις την ταδε ημερομηνια και μιλαω για απλη αποστολη να μη παρεξηγουμαι. Οταν περιμενεις κατι με  royal  mail απο ebay πχ σου δινουν ενα οριο αν δε το παρεις στο οριο θα σου πουνε να περιμενεις λιγο ακομα και εχουν δικιο γιατι δε ξερουν τι γινεται στη χωρα σου. Αν πας εσυ μετα και ζητας αποζημιωσεις και ανοιξεις υποθεσεις παλι θα σου πουνε να περιμενεις λιγο να το ερευνησουν να δουν τι εγινε. Τωρα αν σε αποζημιωσει ο πωλητης ειναι αλλο θεμα. Δεν εχουν δικιο ;; Τι συμβασεις και αποζημιωσεις μετα;;; Δεν λεω οτι εχετε αδικο που ψαξατε τις συμβασεις με το αμαζον και ολα τα νομικα θεματα δε με ενδιαφερουν καν αλλα πιστευω ειναι τροφη για αλλη συζητηση και ο καθε ενας εχει τη κριση του και οφειλετε να τη σεβαστειτε.

Και ερχομαι παλι στα λογια μου γιατι να συζηταμε περιττα (ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΤΟΠΙΚ) λογια οταν το θεμα λυθηκε οταν τα παιδια και τους ευχαριστω απαντησαν στην σχετικη μου ερωτηση για τη συγκεκριμενη μεταφορικη.

Ελπιζω καποιος διαχειριστης να τα δει ολα αυτα και να παρει θεση.

Πολύ σωστός, και εγώ τα είπα τα όσα ξέρω όχι γιατί είμαι κανάς παρανοικός δικηγόρος, αλλά πρώτον για να απαντήσω στο παιδί που μιλούσαμε για το estimated delivery και δεύτερον γιατί απλά εντυπωσιάστηκα που το Amazon φέρθηκε τόσο μα τόσο άψογα (και νόμιμα ;) )

Μόνο ένα ήθελα να συμπληρώσω σε αυτό που λες, πως προφανώς δεν είμαστε ούτε κλέφτες, ούτε υποχόνδριοι να γκρινιάζουμε για μερικές μέρες καθυστέρησης, και σόρρυ που θα φανώ πάλι της λεπτομέρειας, αλλά ήδη το είπα, ''στα πλαίσια της καλής πίστης και των συναλλακτικών ηθών'' εννοείται πως θα κατανοούσαμε και πως θα περιμέναμε και μερικές μέρες μέχρι να έρθει κάτι.

 

Αυτό δεν αναιρεί ότι αν η σύμβαση δεν τηρείται, έχουμε δικαιώματα. Και αν θέλουμε, το τονίζω, αν θέλουμε, μπορούμε να τα χρησιμοποιήσουμε. Αυτά.

 

Εγώ πάντως ελπίζω να έρθει το δέμα και θα στείλω mail αμέσως να μου κάνουν πως το πανε ''retrocharge'' να πληρώσω εν τέλει κανονικά.

Δεν αναιρεί αυτό ότι το i-parcel σαν μεταφορική είναι απαράδεκτο, το Amazon επίσης απαράδεκτο γιατί χρησιμοποιεί μια τόσο αναξιόπιστη μεταφορική και είναι επίσης τρομακτικό πως σε μια online αγορά μπορεί να έχεις ένα δέμα non-traceable, και η μόνη σου λύση είναι να προσεύχεσαι να έρθει ή αλλιώς να μπαίνεις σε ταλαιπωρία να ζητάς refund και τέτοια.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

https://www.amazon.de/gp/help/customer/display.html/ref=hp_guar_fp?nodeId=201570130

 

Εγγυημενη παραδοση με πωλητη το Amazon EU S.a.r.L. ογκωδες αντικειμενο με αποστολη DHL απλου και με επικοινωνια για διαβεβαιωση παραδοσης την συγκεκριμενη ημερομηνια το αργοτερο.

 

Οχι Standard Delivery (averages 3-10 business days) : get it on ενα διαστημα αναλογα το προιον που ειναι το τερμα τσαμπα.

 

Που και παλι αν περασει το διαστημα πανω απο 5 μερες οπως σε προηγουμενη παραγγελια μου εκαναν Refund.

 

Στην περιπτωση ευπαθων προιοντων (οπως ας πουμε σοκολατακια μιας και τωρα ειναι του Αγιου Βαλεντινου) ειναι πιο αυστηρα τα πραγματα.

 

Αν δεν ερθει την ιδια μερα με το deadline αμεσως refund.

 

http://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/information-payments-delivery/index_en.htm#delivery-title

 

Αντε αλλη μια τελευταια φορα,οποιος θελει να το αφηνει στην μοιρα του το κανει,οποιος  το κυνηγαει δεν το κανει επειδη ειναι τσαμπατζης,γκρινιαρης κλπ αλλα επειδη ξερει τα δικαιωματα του και δεν του χαριζεται κανενας ;)

Οκ, τότε μιλάμε για διαφορετική περίπτωση προφανώς :) Λογικά θα έρθει το δέμα σου μέχρι την προβλεπόμενη (και όχι εκτιμώμενη :P ) ημερομηνία!

 

Επίσης, προσωπικά δεν χαρακτήρισα κανέναν. Ο καθένας κινείται όπως νομίζει αυτός ότι είναι το καλύτερο και το πιο σωστό.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οκ, τότε μιλάμε για διαφορετική περίπτωση προφανώς :) Λογικά θα έρθει το δέμα σου μέχρι την προβλεπόμενη (και όχι εκτιμώμενη :P ) ημερομηνία!

 

Επίσης, προσωπικά δεν χαρακτήρισα κανέναν. Ο καθένας κινείται όπως νομίζει αυτός ότι είναι το καλύτερο και το πιο σωστό.

Ε γιαυτο σου ειπα οτι δεν ισχυει το "οτι καταλαβαινει κανεις" σε προηγουμενο σχολιο και το τεντωσαμε :P

Υπαρχουν τοσες υποπεριπτωσεις και ειδη αποστολης (UPS,DHL απλο,DHL γρηγορο,μεταφορικες,I-parcel κλπ κλπ) που δεν ισχυει ενας κανονας και δεν βλεπει την ιδια σελιδα ο καθενας.

 

Το σχολιο με το τρολλακι φυσικα και δεν πηγαινε σε εσενα αλλα το οτι λεμε οτι εχουμε δικαιωματα αυτοματα δεν σημαινει οτι δινουμε συμβουλες σε καθε κουτοπονηρο που θελει τσαμπα πραγματακια ;)

 

Τωρα αν ο καθε τυχαιος χρηστης που τον ελουζε κρυος ιδρωτας ετρεχε σε ταχυδρομειο καθε μερα χωρις ειδοποιητηρια να βρει το δεμα και αγχωνοταν για μια παραγγελια που αργησε μολις βρηκε την λυση το παιζει ξερολας σε ατομα με χιλιαδες παραγγελιες που πηγαν να προσθεσουν καποια πραγματακια που δεν θα δει σε κανεναν οδηγο δεν πειραζει..ξυδακι

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω θα πρότεινα να αλλάξει το θεμα του topic σε " πως μπορούμε να αγοράζουμε τζάμπα απο amazon" αν αργήσει το δέμα.........

 

fixed

 

" πως μπορούμε να αγοράζουμε τζάμπα απο amazon να'ουμ"

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ε γιαυτο σου ειπα οτι δεν ισχυει το "οτι καταλαβαινει κανεις" σε προηγουμενο σχολιο και το τεντωσαμε :P

Υπαρχουν τοσες υποπεριπτωσεις και ειδη αποστολης (UPS,DHL απλο,DHL γρηγορο,μεταφορικες,I-parcel κλπ κλπ) που δεν ισχυει ενας κανονας και δεν βλεπει την ιδια σελιδα ο καθενας.

 

Το σχολιο με το τρολλακι φυσικα και δεν πηγαινε σε εσενα αλλα το οτι λεμε οτι εχουμε δικαιωματα αυτοματα δεν σημαινει οτι δινουμε συμβουλες σε καθε κουτοπονηρο που θελει τσαμπα πραγματακια ;)

 

Τωρα αν ο καθε τυχαιος χρηστης που τον ελουζε κρυος ιδρωτας ετρεχε σε ταχυδρομειο καθε μερα χωρις ειδοποιητηρια να βρει το δεμα και αγχωνοταν για μια παραγγελια που αργησε μολις βρηκε την λυση το παιζει ξερολας σε ατομα με χιλιαδες παραγγελιες που πηγαν να προσθεσουν καποια πραγματακια που δεν θα δει σε κανεναν οδηγο δεν πειραζει..ξυδακι

 

Αν αναφερεσε σε εμενα που προφανως αυτο κανεις ποιος ειναι ξερολας και ποιος οχι ας το αποφασισουν αλλοι βλεποντα ολα τα μηνυματα. Τυχαιος χρηστης πως το μετρας;;; Απο τα μηνυματα του στο ινσομνια;;; Η το φανταζεσαι;;;  Οπως μαλλον φανταστηκες οτι τρεχω στα ταχυδρομεια χωρις ειδοποιητηρια (χωρις να σκεφτεις οτι μπορει να εχω θυριδα) και οτι με λουζει κρυος ιδρωτας ξαναδιαβασε το πρωτο μου ποστ δεν ανοιξα το θεμα επειδη με ελουζε κρυος ιδρωτας. Δε μπαινω σε διαδικασια να σε χαρακτηρισω οπως εσυ εμενα γιατι αυτο το εκανα στα οπαδικα site μικρος στην περιοδο της εφηβιας. Eγω ουτε υποβιβασα καποιον ουτε καυχηθηκα οτι ξερω κατι. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πω πω οι γνωσεις σου πρεπει να μπουνε σε μουσειο. Αν αναφερεσε σε εμενα που προφανως αυτο κανεις ποιος ειναι ξερολας και ποιος οχι ας το αποφασισουν αλλοι βλεποντα ολα τα μηνυματα. Τυχαιος χρηστης πως το μετρας;;; Απο τα μηνυματα του στο ινσομνια;;; Η το φανταζεσαι;;; Οπως μαλλον φανταστηκες οτι τρεχω στα ταχυδρομεια χωρις ειδοποιητηρια (χωρις να σκεφτεις οτι μπορει να εχω θυριδα) και οτι με λουζει κρυος ιδρωτας ξαναδιαβασε το πρωτο μου ποστ δεν ανοιξα το θεμα επειδη με ελουζε κρυος ιδρωτας. Δε μπαινω σε διαδικασια να σε χαρακτηρισω οπως εσυ εμενα γιατι αυτο το εκανα στα οπαδικα site μικρος. Eγω ουτε υποβιβασα καποιον ουτε καυχηθηκα οτι ξερω κατι. 

Ξερολας ειναι δικος σου χαρακτηρισμος πιο πανω,σε οποιον και να πηγαινε δεν συνεισφερει στην κουβεντα.

 

Οταν ανοιγεις ενα θεμα σε ενα Forum δεν ειναι σαν να ανοιγεις μια δικια σου ιστοσελιδα για να κανεις οτι γουσταρεις και να λες σε αλλους να αλλαξουν Site και να τους bannαρεις,αν δεν θες να ακουσεις αλλες γνωμες προβλημα σου.

 

Τα posts δεν εχουν καμια σημασια,ο αλλος μπορει να εχει 10.000 σε εναν χρονο επειδη μπαινει σε καθε θεμα και λεει "Wow μπραβο",η παρουσια ομως και τα ατομα που βοηθας μενουν ;) 

 

Διαβασα τα posts σου και το μονο που εβγαζαν ειναι ενας αδικαιολογητος πανικος,το εχω ξαναπει δεν ειναι για ολους οι αγορες απο εξω.

 

Περαστικα 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω γυρίσει ακόμη πιο τσαντισμένος, γιατί έτυχε Η απίστευτη σύμπτωση: ο κολλητός μου, φοιτητής ιατρικής στη Σόφια, είχα να τον δω κανά μήνα, ήταν έξω φρενών... μαντέψτε γιατί.

 

Γιατί παρήγγειλε τα βιβλία του για την σχολή από το Amazon.co.uk, ΠΑΡ'ΟΛΟ που ήταν πιο ακριβά, ακριβώς γιατί ήθελε να πάρει από τον κολοσσό, να είναι σίγουρος για την παραλαβή και καλυμμένος από κάθε άποψη. Και φαντάζεστε την συνέχεια.

Πες στο φίλο σου άλλη φορά να χρησιμοποιήσει τις υπηρεσίες της uktobg.com για να παραγγείλει από το αμαζον ή οποιοδήποτε άλλο site της Αγγλίας ή Γερμανίας...

Πολύ χαμηλές τιμές, το έχω χρησιμοποιήσει ακόμα και εγώ από Ελλάδα δυο φορές προκειμένου για ογκώδη αντικείμενα και τα παρέλαβα από Πλόβντιβ που κοίταξα να τα συνδυασω με επίσκεψή μου εκεί...

Δεν είναι κούριερ, είναι ιδιωτική μεταφορική εταιρεία που σου δίνει τη δυνατότητα να δηλώσεις διεύθυνση αποστολής για τα ονλάιν ψώνια σου αυτή της εταιρείας στο Λονδίνο και από εκεί τα στέλνουν στις αποθήκες τους στη Βουλγαρία όπου τα παραλαμβάνεις από εκεί ή στα φέρνουν με κάποια επιπλέον χρέωση στο σπίτι...

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

fixed

 

" πως μπορούμε να αγοράζουμε τζάμπα απο amazon να'ουμ"

Πραγματικά. Που να το ήξερα εξ'αρχής δηλαδή, να παράγγελνα τα αιφόνια μου, κανά λάπτοπ του τετραχίλιαρου ευρώ, την Fender Stratocaster του Gilmour. Άρχοντας θα ήμουνα, όλα τζαμπέ.

 

Θα φροντίσει η i-parcel γι'αυτό :) Είναι τόσο γλυκούληδες που δεν ξέρανε ούτε καν τι τόπο αποστολής είχε το δέμα. Βρε σε ποιο αεροπλάνο/φορτηγό/βαπόρι το βάλανε, βρε για που το στείλανε ντε, ΕΛΤΑ; Θεσσαλονίκη; Αθήνα; Όλοι οι δρόμοι γράφουνε γύρνα; Τίποτα.

Ξέρανε μόνο ότι έφυγε από το Processing Facility τους, και μετά από κει κόβει βόλτες στην non-traceable land, που είναι απολύτως λογικό να μην έχουν ιδέα σε ποιον φορέα το στέλνουν, και μετά με το μαγικό χαλί θα εμφανιστεί μια μέρα, τσουπ στην Αθήνα, και μετά το τζίνι θα σβήσει τα χιλιάδες σχόλια σε όλα τα Amazon που τα χώνουν στο i-parcel.

 

Και θα νιώσω τύψεις ΕΓΩ που έστειλα επί λέξει στο Amazon: ''therefore I am waiting from you to inform me about any possible solutions.'' Δεν ζήτησα εγώ το refund μάγκες, ρώτησα τι επιλογές έχω μετά την καθυστέρηση.

 

Και μετά θα νιώσω τύψεις πάλι ΕΓΩ, που ενώ απλά ρώτησα για possible solutions, εκείνος χωρίς να με ρωτήσει, πάτησε το full refund αμέσως, και μου είπε πως ΑΝ παραλάβω να τους ενημερώσω. Ίσως έπρεπε να αρνηθώ, makes sense, 'Όχι κολοσσέ, θα αρνηθώ να έχω όλα τα χρηματάκια μου στην τσέπη μου όσο οι δικοί σου υπάλληλοι τον παίζουν, καλύτερα να τα έχεις εσύ, και αν σε Χ μέρες δεν έρθει τελικά, τότε δώσ'τα μου πίσω.'

 

I rest my case.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ξερολας ειναι δικος σου χαρακτηρισμος πιο πανω,σε οποιον και να πηγαινε δεν συνεισφερει στην κουβεντα.

 

Οταν ανοιγεις ενα θεμα σε ενα Forum δεν ειναι σαν να ανοιγεις μια δικια σου ιστοσελιδα για να κανεις οτι γουσταρεις και να λες σε αλλους να αλλαξουν Site και να τους bannαρεις,αν δεν θες να ακουσεις αλλες γνωμες προβλημα σου.

 

Τα posts δεν εχουν καμια σημασια,ο αλλος μπορει να εχει 10.000 σε εναν χρονο επειδη μπαινει σε καθε θεμα και λεει "Wow μπραβο",η παρουσια ομως και τα ατομα που βοηθας μενουν ;)

 

Διαβασα τα posts σου και το μονο που εβγαζαν ειναι ενας αδικαιολογητος πανικος,το εχω ξαναπει δεν ειναι για ολους οι αγορες απο εξω.

 

Περαστικα 

 

Ολα αυτα που γραφεις ειναι η γνωμη σου το οτι ειμαι τυχαιος χρηστης, για  μπαν, κλπ. Το οτι κανω σαν να ειναι δικο μου το post κλπ.

Τα νομικα θεματα για αγορες ειπα τη γνωμη μου οτι δεν χωραγανε στη συζητηση. Πιστευω ειχαμε ξεφυγει απο το θεμα γραφοντας κατεβατα πραγμα που ειναι δυσκολο να τα καταλαβει  ο καθε ανθρωπος που διαβαζει ολο το τοπικ και πιστευω και αχρειαστα στο ολο νοημα της συζητησης. Επισης ζητησα να παρεμβει καποιος  αντμιν να πει τι γνωμη του. Αν διαβασεις ολο το μηνυμα μου δεν εχει αυτο το υφος που περιγραφεις και σας ειπα οτι εχετε δικιο. Δεν εκανα ετσι οπως λες αλλα τελοπαντων.

 

Ξερω τους κανονες του φορουμ και πιστευω ειχαμε ξεφυγει στη συζητηση αλλα σεβαστηκα ολες τις γνωμες, πραγμα που δεν εχεις κανει εσυ καθολου. 

Ολο σου το υφος ειναι επιθετικο χωρις να ακους γνωμες των αλλων, οι χαρακτηρισμοι σου ειναι γελοιοτητες, λες για μενα οτι δεν βοηθαω στη συζητηση.. εσυ με το να λες τους αλλους τυχαιους και τρολακι και ξυδι και περαστικα και κρυος ιδρωτας βοηθας στη συζητηση;;  Σεβεσαι τον αλλον ετσι;;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στη θεση σου θα ξεκινουσα νομικες διαδικασιες εναντιον του amazon

Ενημερωσε μας πως θα εξελιχθει το πραγμα

 

:rolleyes:

 

Trollaki 1 εκτος αν συνεισφερει καπως στην κουβεντα.(του εκανες Like)

Εγώ βλέπω ότι γράφει estimated delivery. Τέλος πάντων, όπως το καταλαβαίνει ο καθένας.

 

Μετα το "Οπως το καταλαβαίνει ο καθενας" του Zio,πεσανε μερικα post για να εξηγησουμε οτι δεν ειναι θεμα κατανοησης αλλα διαφορετικων επιλογων αποστολης παραγγελιων κλπ κλπ αλλα ο zio ειναι παλια καραβανα εδω μεσα και δεν παρεξηγει.

Εγω θα πρότεινα να αλλάξει το θεμα του topic σε " πως μπορούμε να αγοράζουμε τζάμπα απο amazon" αν αργήσει το δέμα.........

Trollaki 2 (και σε αυτον εκανες Like) μαλλον και αυτος καπως βοηθησε την κατασταση

 

 εδω μπλεξανε δικηγοροι και ξερολες και νομοι και συμβασεις και πολλα αλλα που ειναι εκτος θεματος

Ξερολες γελοιοτητες επιθετικο υφος;Μετα απο αυτο επρεπε να σου λεμε και ευχαριστω; 

Ειναι μια χαρα On Topic

Αν θελετε να κανετε συζητηση για νομικα θεματα γυρω απο το ηλεκτρονικο εμποριο να αλλαξετε θεμα και site.

Γιαβορ μον κομαντατ

Τα σχολια εξυπναδας δεν βοηθουν και οσοι περιμενουν λιγο παραπανω τα δεματα τους δεν ειναι κοιμησμενοι και γνωριζουν τα δικαιωματα τους.

 

Αλλο εξυπναδα,αλλο να ριξει φως καποιος σε καποια νομικα θεματα για αυτες τις περιπτωσεις οπως ο ακεφαλος 

 

Τωρα αν σε αποζημιωσει ο πωλητης ειναι αλλο θεμα. Δεν εχουν δικιο ;; Τι συμβασεις και αποζημιωσεις μετα;;; Δεν λεω οτι εχετε αδικο που ψαξατε τις συμβασεις με το αμαζον και ολα τα νομικα θεματα δε με ενδιαφερουν καν αλλα πιστευω ειναι τροφη για αλλη συζητηση και ο καθε ενας εχει τη κριση του και οφειλετε να τη σεβαστειτε.

 

Δεν ειναι αλλο :) ειναι το ιδιο και παραπληροφορεις κοσμο.Εχεις δικαιωματα σαν καταναλωτης το αν επιλεξεις να τα χρησιμοποιησεις και να εξαντλησεις την αυστηροτητα σου ειναι αλλο θεμα,οχι ομως οτι οποιος το κανει ειναι παρανοικος.

 

 

Ελπιζω καποιος διαχειριστης να τα δει ολα αυτα και να παρει θεση.

 

Και αφου ξεθυμανες με τους χαρακτηρισμους καλεις τον Mod να σταματησει εδω η κουβεντα;Γιατι;

Οι οροι διαλογος (εστω και εντονος) και σεβασμος σε μπερδευουν,βγαζεις ενα παραπονο και δεν ξερω τι φταιει.

 

Τεσπα ο σεβασμος κερδιζεται και ο διαλογος εχει νοημα μονο οταν ο αλλος καταλαβαινει 2 3 πραγματα οποτε δεν εχει νοημα.

 

Το Αποτελεσμα του "off topic" μετραει

 

Οποιος θα μπει στο θεμα θα μεινει μακρια απο το I-Parcel,θα ξερει πως να απαντησει στο Amazon,θα μπει να δει τι ειναι η ΓΓΚ και ο Συνηγορος,οτι το Estimate δεν ισχυει σε ολες μεθοδους αποστολης,θα δει 5 6 τροπους που στελνει το Amazon τα προιοντα και πολλες νομικες συμβουλες και Links που μπορει να χρησιμοποιησει ;)

 

Καληνυχτα

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...