SOMAN21 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2016 Μέλος Share Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2016 Λαθος, στο amazon δουλευω. Απο τα αστεια να παμε στα σοβαρα. Πες οτι αγοραζεις κατι απο εκει, ερχεται στην ωρα του αλλα σου την δινει και θελεις να το γυριζεις πισω. Εχεις το δικαιωμα. Το στέλνεις πισω και καθυστερει να φτασει σε αυτους και χανεις την προθεσμια. Θα πρεπει να παρεις λεφτα πισω ναι ή οχι? Ποια προθεσμια ;;; Με το που φτασει σε αυτους σε 5 10 15 μερες 1 μηνα σου επιστρεφουν τα λεφτα. Οταν το παρουν σου βαζουν τα λεφτα απλα και ομορφα που κολλαει το ενα με το αλλο; Επισης το στελνεις με τρακιν να φενεται (οσες φορες εχω στειλει ελτα συστημενο φαινεται και στο αντιστοιχο royal mail). Δεν υπαρχει χρονοδιαγραμμα οταν το στελνεις πισω δεν το εχω δει σε κανενα καταστημα. Eισαι λιγο εκτος τοπικ μου φαινεται. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
zio10 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2016 Share Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2016 Έκαστος εφ'ω ετάχθη λοιπόν. Επίσης η απάντηση του Amazon στο mail ερώτησής μου, ήταν αυτή: In the unlikely event that you haven't received your order by 9. February 2016, please confirm your delivery address by replying to this e-mail or feel free to contact us via phone and we'll find a solution for you. Γιατί αυτονόητα ευθύνονται για καθυστερήσεις από την εκτιμώμενη ημερομηνία παράδοσης, και επιμένω ότι είναι μονάχα θέμα καλής πίστης να δεχθούμε τις εξτρά μέρες υπομονής που πιθανώς μας ζητάνε. Επίσης ένας φίλος παραπάνω με 3-4 μέρες καθυστέρησης, του κάνανε αμέσως refund τα μεταφορικά. Προφανώς γιατί για αυτό συνάπτεται μια σύμβαση, ώστε τα μέρη να καθορίσουν τους όρους εκπλήρωσής της, και αν κάποιο μέρος τους παραβεί, υποχρεούται σε αποζημίωση. Ναι είμαι δικηγόρος αν δε το κατάλαβες ήδη. Αλλά ασ'το αυτό. Τα γράφω γιατί είναι κρίμα να υπερασπίζεστε το Amazon και να την λέτε σε απλούς αγοραστές που θέλουν απλά να τηρηθεί η συμφωνία που κάνανε. Αφού είναι εκτιμώμενη ημερομηνία παράδοσης πως ευθύνονται για πιθανές καθυστερήσεις; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mobile_32 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2016 Share Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2016 Σήμερα, μου ήρθε SMS απο τα ΕΛΤΑ ότι το δέμα μου είναι στο ταχυδρομείο της περιοχής μου!!! update: Είχε έρθει και συνοδευτικό δελτίο ελτα για το Δέμα στο Γραμματοκιβώτιο μου Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
akefaloskavalaris Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2016 Share Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2016 Να γιατί το Amazon είναι ο κολοσσός που είναι. Μπράβο τους! Δείτε τι έγινε. Τους έστειλα mail σήμερα, μία μέρα μετά την εκτιμώμενη μέρα παραλαβής, αφού δεν είχα κανένα ίχνος του δέματός μου. Τους εξέθεσα τα γεγονότα και τους ρώτησα τι επιλογές έχω. Χωρίς να μου εκθέσουν καν πιθανές επιλογές, μου κάνανε αυτόματα Full Refund!!! Έκπληκτός, τους ρώτησα ευγενικά τι θα γίνει αν τυχόν τελικά έρθει το δέμα. Και πάλι με αφήσανε ενεό. Μου δώσανε 2 επιλογές: Ή να κρατήσω το δέμα, να τους ενημερώσω και να μου ξαναχρεώσουν την κάρτα. Ή να στείλω πίσω το δέμα, με δικά τους μεταφορικά έξοδα, με αιτιολογία την καθυστερημένη παραλαβή (ναι έστω και για μία μέρα, όπως κάποιοι εδώ μέσα φωνάζατε ότι είμαι υπερβολικός). Άψογοι και κύριοι. Τώρα είμαι ένας 100% καλυμμένος καταναλωτής, ο νόμος τηρήθηκε απαρέγκλιτα και έχω τις δύο επιλογές που φυσικά έπρεπε να έχω, ή να αποδεχθώ την καθυστερημένη παραλαβή, ή να υπαναχωρήσω λόγω της καθυστερημένης παραλαβής. Δεν το λέω για να την πω σε κανέναν, αν και το χάρηκα λιγάκι. Το λέω για να μάθουμε να διεκδικούμε τα δικαιώματά μας, και να μην δικαιολογούμε εταιρίες. Τόμοι νομοθεσιών υπάρχουν για την προστασία του καταναλωτή και κάποιοι δικαιολογούν εταιρίες κολοσσούς και την λένε σε εμάς που διεκδικούμε να τηρηθεί μία σύμβαση. Στην τελική εγώ τώρα είμαι μια χαρά, αν και πάλι έχασα ένα δώρο για ένα αγαπημένο μου πρόσωπο που δεν θα γίνει στην ώρα του. Αλλά τουλάχιστον εξασφαλίστηκα 100% Σας παραθέτω φυσικά τα mails: Dear Thanos, Thank you for contacting Amazon.de. I'm sorry your Order No: ----------------is late. I've checked your order and see it was placed with ----------, a seller on our website. Because ------------- inventory is constantly changing, we can't replace items sold by them that are Fulfilled by Amazon. I have requested a refund to your credit card/bank account in the amount of EUR --------. You will receive an e-mail when the refund is completed. Completed refunds information can be viewed when you visit "Mein Konto" on our website. Please click on "Meine Bestellungen" and sign in with your e-mail address and password. Then press on "Bestelldetails anzeigen" next to the relevant order. The refund information will be visible underneath the heading "Gutschriften" at the bottom of the order's summary page. You will also receive an automatic e-mail from us in German confirming the amount and date of the transaction. Sorry once again for the inconvenience. Και η απάντηση αφού τους ρώτησα τι να κάνω αν τελικά παραλάβω: Dear Thanos, Thank you for the email. If the original package should still arrive, please let us know if you would like to keep the parcel and in that case we will retrocharge you for the parcel for the same price. The other option would be to refuse the shipment or send one of the packages back to us. You may attempt to refuse the shipment ("Annahme verweigern") when the parcel is being delivered to you. If you need to send one of the packages back to us, please use our online return center: http://www.amazon.de/ruecksendezentrum As a reason for return, please choose "Lieferung kam nicht rechtzeitig an" (order didn’t arrive on time). In the comment box below, please mention "Originalbestellung angekommen und keine Ersatzlieferung mehr nötig" (original order has finally arrived – no replacement order needed). Please print the corresponding return mailing label. You will find the printable return overview page in the online return centre. Please print this page out and include it in your package. Please do not return the item freight collect but frank the package. Please use the least expensive mail method if the value of the items you send back is less than 50 EUR. If the items are over 50 EUR please choose the delivery option "Paket" and keep the certificate of posting. We will refund you the return postage. As soon as the returned item is received and processed by our returns department, the item value and the return postage will be refunded back to your bank account/credit card. To assist you in using the Online Returns Centre please find the link to the English pages on how to use the Online Returns Centre here: http://www.amazon.de/gp/help/customer/display.html?nodeId=13620461 We apologise for any inconvenience. Thank you for shopping at Amazon.de. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Sotosgl Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2016 Share Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2016 Και μετα μας λενε περιεργους που στελνουμε καταγγελιες σε Γενικες Γραμματειες Καταναλωτη,Συνηγορο του Καταναλωτη για να ζητησουμε τα αυτονοητα Τεσπα σε μια πωληση εχεις και υποχρεωσεις αλλα και δικαιωματα.Οπως η δικια μου υποχρεωση ειναι να το πληρωσω πριν μου το στειλουν (και αν το παιξω μαγκας και του πω "στειλτο μου και μετα θα σου βαλω τα λεφτα" θα με γραψουν εκει που δεν πιανει μελανι) ετσι και αυτοι πρεπει να τηρουν τα χρονοδιαγραμματα που θετουν. Δεν ανταποκρινονται στην πραγματικοτητα γιατι το Amazon θελει να το παιξει ιστορια και να τσιμπησει πελατακια που θελουν γρηγορα μεταφορικα και το επιλεγουν για αυτο;Προβλημα του.Ειδικα μετα την μαγκια του Amazon.co.uk που μας εβαλε μεταφορικα δεν χαριζεσαι σε κανεναν πλεον. Περιμενω και εγω δεμα απο το .De που εχει εξαφανιστει και δεν εχει ανανεωθει το Tracking..wish me luck 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
akefaloskavalaris Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2016 Share Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2016 Και μετα μας λενε περιεργους που στελνουμε καταγγελιες σε Γενικες Γραμματειες Καταναλωτη,Συνηγορο του Καταναλωτη για να ζητησουμε τα αυτονοητα Τεσπα σε μια πωληση εχεις και υποχρεωσεις αλλα και δικαιωματα. Οπως η δικια μου υποχρεωση ειναι να το πληρωσω πριν μου το στειλουν (και αν το παιξω μαγκας και του πω "στειλτο μου και μετα θα σου βαλω τα λεφτα" θα με γραψουν εκει που δεν πιανει μελανι) ετσι και αυτοι πρεπει να τηρουν τα χρονοδιαγραμματα που θετουν. Δεν ανταποκρινονται στην πραγματικοτητα γιατι το Amazon θελει να το παιξει ιστορια και να τσιμπησει πελατακια που θελουν γρηγορα μεταφορικα και το επιλεγουν για αυτο;Προβλημα του. Ειδικα μετα την μαγκια του Amazon.co.uk που μας εβαλε μεταφορικα δεν χαριζεσαι σε κανεναν πλεον. Περιμενω και εγω δεμα απο το .De που εχει εξαφανιστει και δεν εχει ανανεωθει το Tracking..wish me luck Soto επειδή είσαι ωραίος και βάσει του δικού σου review θα τσιμπήσω το Redmi 3, θα επικολλήσω και τι ακριβώς τους έγραψα, μπας και έχεις την ίδια καλή τύχη με μένα, και συ και άλλοι φυσικά. Να προσθέσω επίσης πως ναι, σε όλα έχεις δίκιο, και δεν πρέπει να διστάζουμε ποτέ να διεκδικούμε τα δίκια μας. Ποτέ βέβαια δεν πρέπει να πάμε να βγάλουμε παραπάνω φυσικά και όπως λες και εσύ σε άλλα θέματα, ΠΑΝΤΑ ευγενικοί μέχρι εκεί που δεν πάει. Λοιπόν, το 1ο ήταν αυτό: Good morning. So, my item was not delivered on the expected date, 9th of February. And still today, I have absolutely no clue of where it could be. No e-mails, no letters in my mailbox, nothing. I can not trace it, as i-parcel also suggested that it is non-traceable. Quoting your response Greece ''In the unlikely event that you haven't received your order by 9. February 2016, please confirm your delivery address by replying to this e-mail or feel free to contact us via phone and we'll find a solution for you.'', I am confirming that my address is the following: ------------- and therefore I am waiting from you to inform me about any possible solutions. Kind regards Και το δεύτερο mail: You were really helpful and thanks for the refund. One last question: in the unlikely event that my item eventually arrives, how should I inform you, in order to finally pay for my purchase? Should I inform you, or are you going to be informed by your partners (local post office, courier etc) ? Thanks once again! 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
zio10 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2016 Share Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2016 Εγώ συνεχίζω να μην καταλαβαίνω ποιος νόμος δεν τηρήθηκε επειδή το δέμα δεν ήρθε στην εκτιμώμενη ημερομηνία (μία μέρα μετά κιόλας!). Άλλο αν από καλή θέληση κάνουν ό,τι κάνουν και επειδή δεν θέλουν να έχουν δυσαρεστημένους πελάτες και βλέπουν ότι θα έχουν μακροπρόθεσμα κέρδος. Αλλά δεν στέκει ότι δεν τηρήθηκε κάποιος νόμος! 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
akefaloskavalaris Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2016 Share Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2016 Εγώ συνεχίζω να μην καταλαβαίνω ποιος νόμος δεν τηρήθηκε επειδή το δέμα δεν ήρθε στην εκτιμώμενη ημερομηνία (μία μέρα μετά κιόλας!). Άλλο αν από καλή θέληση κάνουν ό,τι κάνουν και επειδή δεν θέλουν να έχουν δυσαρεστημένους πελάτες και βλέπουν ότι θα έχουν μακροπρόθεσμα κέρδος. Αλλά δεν στέκει ότι δεν τηρήθηκε κάποιος νόμος! Εγώ νομίζω πως το 'εκτιμώμενη ημερομηνία' το ανέφερα εγώ και κολλήσαμε στην γραμματική διατύπωση. Ας πούμε πως απλά πως ημερομηνία παράδοσης θεωρείται η 9 Φεβρουαρίου εν προκειμένω. Και αυτή ναι, είναι νομικά δεσμευτική. Εδώ μπορεί να μιλάμε για ένα δώρο ξέρω γω, αλλά στις συναλλαγές θα μπορούσε να είναι π.χ. τελάρα φρούτα που χαλάνε ή γάλα. Θέλω να πω ότι η ημερομηνία παράδοσης είναι υποχρεωτικό κομμάτι της σύμβασης. Δεν νομίζω να θες να σου γράψω άρθρα του Αστικού Κώδικα ή να ανατρέξω στην νομοθεσία περί προστασίας του Καταναλωτή ή τους όρους του Amazon.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
zio10 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2016 Share Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2016 Εγώ νομίζω πως το 'εκτιμώμενη ημερομηνία' το ανέφερα εγώ και κολλήσαμε στην γραμματική διατύπωση. Ας πούμε πως απλά πως ημερομηνία παράδοσης θεωρείται η 9 Φεβρουαρίου εν προκειμένω. Και αυτή ναι, είναι νομικά δεσμευτική. Εδώ μπορεί να μιλάμε για ένα δώρο ξέρω γω, αλλά στις συναλλαγές θα μπορούσε να είναι π.χ. τελάρα φρούτα που χαλάνε ή γάλα. Θέλω να πω ότι η ημερομηνία παράδοσης είναι υποχρεωτικό κομμάτι της σύμβασης. Δεν νομίζω να θες να σου γράψω άρθρα του Αστικού Κώδικα ή να ανατρέξω στην νομοθεσία περί προστασίας του Καταναλωτή ή τους όρους του Amazon.. Το εκτιμώμενη δεν το αναφέραμε τυχαία, το γράφει το σάιτ. Εγώ τουλάχιστον καταλαβαίνω ότι εκτιμώμενη σημαίνει αυτό ακριβώς που λέει η λέξη, δεν το βρίσκω δεσμευτικό! Σε κάποιες περιπτώσεις το amazon λέει παραγγείλτε μέχρι τότε, για να να έρθει μέχρι την τάδε ημερομηνία, εκεί ίσως είναι δεσμευτικό, αλλά όταν estimated delivery time γιατί είναι δεσμευτικό; (Φιλικά εννοείται γράφω τα παραπάνω, για τη συζήτηση). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Sotosgl Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2016 Share Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2016 Εγώ συνεχίζω να μην καταλαβαίνω ποιος νόμος δεν τηρήθηκε επειδή το δέμα δεν ήρθε στην εκτιμώμενη ημερομηνία (μία μέρα μετά κιόλας!). Άλλο αν από καλή θέληση κάνουν ό,τι κάνουν και επειδή δεν θέλουν να έχουν δυσαρεστημένους πελάτες και βλέπουν ότι θα έχουν μακροπρόθεσμα κέρδος. Αλλά δεν στέκει ότι δεν τηρήθηκε κάποιος νόμος! Το δεμα μου απο το Amazon.de δεν λεει εκτιμωμενο χρονο παραδοσης και αλλες σαλτσες Γραφει Dispatched 2 Feb και το τελευταιο κομματι Expected by 13 Feb. Τελικη διορια και μαλιστα γενναιοδωρη για μια διαδρομη Γερμανια Ελλαδα εστω και οδικως. Απο εκει και περα it beats the purpose να αναλυουμε το γιατι και το πως και αν θα το παραγγελνα αν ηξερα οτι θα ερθει μετα την διορια και για ποιον λογο το ηθελα μεχρι τοτε και αν οι δρομοι στην Ελλαδα ειναι γεματοι λακουβες και τα φορτηγα της Amazon πανε αργα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
akefaloskavalaris Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2016 Share Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2016 Θα σας πω πως το καταλαβαίνω εγώ απλά, ως νομικός. Έχουμε πώληση κινητού πράγματος. Αmazon ο πωλητής, i-parcel η μεταφορική, αγοραστές εμείς. Δεν γίνεται η σύμβαση πώλησης του κινητού να μην έχει χρόνο παράδοσης. Τι είναι ο χρόνος παράδοσης, αόριστος; Όποτε θέλει θα το στείλει; Ούτε στα νομικά γίνεται να πούμε 'περίπου' τότε. Η ημερομηνία παράδοσης είναι και η ημερομηνία που τυπικά μεταβιβάζεται η κυριότητα και τέλος. Οπότε τι συμβαίνει. Αν καθυστερήσει και δεν παραλάβουμε ποτέ, έχουμε δικαίωμα υπαναχώρησης από την σύμβαση και πλήρη αποζημίωση και πιθανή αποζημίωση από την καθυστέρηση (σε online αγορές δύσκολα θα θεμελιωνόταν, θα έπρεπε να αποδείξεις ειδική ζημιά. Εύκολα θα αποδεικνυόταν αν ήταν σύμβαση με γάλα, και λόγω της καθυστέρησης το γάλα έληξε ή αλλοιώθηκε ποιότικα μέσα σε π.χ. 2 μέρες). Αν παραλάβουμε καθυστερημένα, έχουμε δικαίωμα ή για αποζημίωση από την καθυστέρηση και να το κρατήσουμε πληρώνοντας φυσικά, ή να το επιστρέψουμε λόγω της καθυστέρησης με έξοδα του πωλητή. Αν αναρωτιέστε τι γίνεται με την μεταφορική; Το Amazon θεωρείται προστηθείς όπως λέμε στα νομικά, και ευθύνεται για κάθε σφάλμα που κάνουν οι υπάλληλοί του. Δηλαδή δεν θα κυνηγήσουμε εμείς την μεταφορική ή τον χαζό Κινέζο που ξέρω γω συσκεύασε με σκισμένο χαρτόνι το κινητάκι μας, αλλά θα κυνηγήσουμε το Amazon. Και φυσικά μετά το κάθε κατάστημα έχει δικαίωμα να κυνηγήσει τον υπάλληλό του, εν προκειμένω το i-parcel, υπάλληλος μεταφορικής δηλαδή. Αυτά είναι τα βασικά που μαθαίνουμε στο Ενοχικό Δίκαιο και στο Δίκαιο Ανταγωνισμού. Τώρα σας έπρηξα, αλλά το ζητούσε ο οργανισμούλης σας χαχαχαχα 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
CptBill Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2016 Share Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2016 Στη θεση σου θα ξεκινουσα νομικες διαδικασιες εναντιον του amazon Ενημερωσε μας πως θα εξελιχθει το πραγμα 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
zio10 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2016 Share Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2016 Το δεμα μου απο το Amazon.de δεν λεει εκτιμωμενο χρονο παραδοσης και αλλες σαλτσες Γραφει Dispatched 2 Feb και το τελευταιο κομματι Expected by 13 Feb. Τελικη διορια και μαλιστα γενναιοδωρη για μια διαδρομη Γερμανια Ελλαδα εστω και οδικως. Απο εκει και περα it beats the purpose να αναλυουμε το γιατι και το πως και αν θα το παραγγελνα αν ηξερα οτι θα ερθει μετα την διορια και για ποιον λογο το ηθελα μεχρι τοτε και αν οι δρομοι στην Ελλαδα ειναι γεματοι λακουβες και τα φορτηγα της Amazon πανε αργα. Εγώ βλέπω ότι γράφει estimated delivery. Τέλος πάντων, όπως το καταλαβαίνει ο καθένας. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Sotosgl Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2016 Share Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2016 Εγώ βλέπω ότι γράφει estimated delivery. Τέλος πάντων, όπως το καταλαβαίνει ο καθένας. Ωπαα δεν έχει ότι καταλαβαίνει ο καθένας,λες και λέμε ότι θέλουμε εδώ μέσα ή δεν ξέρουμε να διαβάζουμε. Εγώ έκανα σύμβαση με τελική ημερομηνία παράδοσης την 13η Φεβρουαριου, ούτε προτεινόμενη,ούτε estimates,ούτε ευχολογια τύπου "Θεέ μου μακάρι να έρθει τότε". Δεν υπάρχει όμως μόνο ένας τρόπος αποστολής ή παραγγελίας στο Amazon. Από την στιγμή που με καλυπτουν και οι νόμοι της ΕΕ για δικτυακες συναλλαγες και τα TOU του Amazon δεν υπάρχει λόγος να μην το κυνηγησω. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
zio10 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2016 Share Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2016 Ωπαα δεν έχει ότι καταλαβαίνει ο καθένας,λες και λέμε ότι θέλουμε εδώ μέσα ή δεν ξέρουμε να διαβάζουμε. Εγώ έκανα σύμβαση με τελική ημερομηνία παράδοσης την 13η Φεβρουαριου, ούτε προτεινόμενη,ούτε estimates,ούτε ευχολογια τύπου "Θεέ μου μακάρι να έρθει τότε". Δεν υπάρχει όμως μόνο ένας τρόπος αποστολής ή παραγγελίας στο Amazon. Από την στιγμή που με καλυπτουν και οι νόμοι της ΕΕ για δικτυακες συναλλαγες και τα TOU του Amazon δεν υπάρχει λόγος να μην το κυνηγησω. Εγώ όταν παραγγέλνω κάτι από το εξωτερικό, ειδικά με χαμηλά ή καθόλου μεταφορικά δεν θεωρώ ότι έκανα κάποια σύμβαση με αυστηρό χρόνο παράδοσης. Το περιμένω περίπου σε χ μέρες, αυτό που λένε και αυτοί δηλαδή. Αν αργήσει και μερικές δεν έγινε και τίποτα. Αν καίγομαι τόσο δεν παίρνω από το εξωτερικό, σίγουρα όχι με απλό delivery. Θα πάρω επιτόπου από κατάστημα ή θα παραγγείλω από Ελλάδα με κούριερ. Υπάρχει επίσης η λύση να παραγγείλω λίγο νωρίτερα αν θέλω οπωσδήποτε εξωτερικό για να το έχω στα χέρια μου εγκαίρως υπολογίζοντας και τις πιθανές καθυστερήσεις. Και το ταχυδρομείο όταν στέλνεις κάτι απλό δεν σου λέει αυστηρή ημερομηνία παράδοσης. Μόνο οι κούριερ το κάνουν αυτό. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις