Προς το περιεχόμενο

Αγορα απο amazon.co.uk και αποστολη με i-parcel προβλημα!


SOMAN21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Έχω γυρίσει ακόμη πιο τσαντισμένος, γιατί έτυχε Η απίστευτη σύμπτωση: ο κολλητός μου, φοιτητής ιατρικής στη Σόφια, είχα να τον δω κανά μήνα, ήταν έξω φρενών... μαντέψτε γιατί.

 

Γιατί παρήγγειλε τα βιβλία του για την σχολή από το Amazon.co.uk, ΠΑΡ'ΟΛΟ που ήταν πιο ακριβά, ακριβώς γιατί ήθελε να πάρει από τον κολοσσό, να είναι σίγουρος για την παραλαβή και καλυμμένος από κάθε άποψη. Και φαντάζεστε την συνέχεια.

 

I-parcel και έχουν ήδη περάσει 5 μέρες από την εκτιμώμενη ημερομηνία παραλαβής. Και το παιδί τώρα δεν έχει βιβλία για να διαβάσει, και δίνει προόδους και μαθήματα κάθε εβδομάδα.

 

@SOMAN21 Πολύ καλά τα λες στο κατεβατό, αυτό ακριβώς θα κάνουμε. Και θα προσέθετα πως να αφού είμαστε ήδη, σε κοντινό χρονικό σημείο τρία άτομα με το ίδιο πρόβλημα, καλό θα είναι να αλληλοβοηθηθούμε. Εγώ σκοπεύω να σας ενημερώσω για ό, τι έκανα και πως πήγε.

 

Και επίσης σκοπεύω να τα χώσω γερά στο Amazon, ακριβώς γιατί ψωνίζεις από το no1 online shop στον κόσμο γιατί... είναι το καλύτερο. Πρέπει το λιγότερο να πιέσουν εκείνοι το i-parcel άσχημα, και αυτό θα τους πιέσω εγώ να κάνουν.

 

Εδώ θα είμαστε να τα λέμε. Σύντομα λοιπόν.

 

Εννοειται αν υπαρχει εξελιξη και εγω θα ενημερωσω και οπως τα λες ειναι το αμαζον φταιει πρωτο που μας δινει οτι θα παραλαβουμε σε μια βδομαδα δεκα μερες ενω ξερει μαλλον οτι θα αργησει και αλλο μπορουσε καλλιστα να βαλει 10-25 μερες πχ και να ξερουμε και εμεις.

Τελος παντων. Ξαναμιλαμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 61
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Είχαμε πει θα ενημερώνουμε και θα ... ενημερώσω!

 

Το δέμα του φίλου μου, το οποίο είχε εκτιμώμενη ημερομηνία παραλαβής 04/02, ήρθε σήμερα, 08/02 στα ΕΛΤΑ Αττικής, στον Άγιο Δημήτριο.

 

Συγκεκριμένα του γράψανε 'Παραλάβαμε το parcel σας από το Amazon' και του δώσανε και tracking number των ΕΛΤΑ. Το mail του το στείλανε προφανώς στο ίδιο που έκανε την παραγγελία με το Amazon. Οπότε αυτές τις μέρες τα ΕΛΤΑ θα το στείλουνε Βέροια, που το ζήτησε ο φίλος μου.

 

Άρα μάλλον θα παραλάβουμε τελικά τα δέματά μας, απλά όχι στην ώρα τους.

 

Εγώ refund για τα μεταφορικά θα ζητήσω σίγουρα.

 

Και ανάλογα με την καθυστέρηση σκέφτομαι να ζητήσω και πλήρες refund ακόμη και αν παραλάβω τελικά, γιατί η μισή αξία του δέματός μου αφορούσε την έγκαιρη προσέλευσή του. Να δω μετά αν θα μάθουνε ότι παρέλαβα ή όχι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είχαμε πει θα ενημερώνουμε και θα ... ενημερώσω!

 

Το δέμα του φίλου μου, το οποίο είχε εκτιμώμενη ημερομηνία παραλαβής 04/02, ήρθε σήμερα, 08/02 στα ΕΛΤΑ Αττικής, στον Άγιο Δημήτριο.

 

Συγκεκριμένα του γράψανε 'Παραλάβαμε το parcel σας από το Amazon' και του δώσανε και tracking number των ΕΛΤΑ. Το mail του το στείλανε προφανώς στο ίδιο που έκανε την παραγγελία με το Amazon. Οπότε αυτές τις μέρες τα ΕΛΤΑ θα το στείλουνε Βέροια, που το ζήτησε ο φίλος μου.

 

Άρα μάλλον θα παραλάβουμε τελικά τα δέματά μας, απλά όχι στην ώρα τους.

 

Εγώ refund για τα μεταφορικά θα ζητήσω σίγουρα.

 

Και ανάλογα με την καθυστέρηση σκέφτομαι να ζητήσω και πλήρες refund ακόμη και αν παραλάβω τελικά, γιατί η μισή αξία του δέματός μου αφορούσε την έγκαιρη προσέλευσή του. Να δω μετά αν θα μάθουνε ότι παρέλαβα ή όχι.

να ζητήσεις και κανα εξτραδάκι για ψυχική οδύνη

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

να ζητήσεις και κανα εξτραδάκι για ψυχική οδύνη

Well, κατανοητή η ειρωνεία, ωστόσο ο χρόνος παράδοσης σε μια σύμβαση είναι ζωτικό στοιχείο της, και ναι, σηκώνει αποζημίωση. Όλα τα υπόλοιπα είναι περί συναλλακτικών ηθών και καλής πίστης, εν προκειμένω της καλής πίστης ΜΑΣ, να μας δουλεύει το Amazon. Όχι, αυτό δεν θα συμβεί.

 

Τσέκαρε εδώ ενδεικτικά ας πούμε, μερικά χιλιάδες μόνο μωρέ παράπονα για το i-parcel. Καημένο Amazon...  http://www.amazon.com/forum/frustration-free%20packaging/ref=cm_cd_f_h_dp_t?_encoding=UTF8&cdAnchor=frustration-free%20packaging&cdForum=Fx8V4IBTJZBS33

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αμα ειναι σημαντικό στοιχείο ο χρονος παραδοσης το αμαζον εχει επιλογή και για γρήγορη παραδοση με αυστηρά ημερολογιακά χρονοδιαγράμματα, αλλά εσύ προτίμησες τη φτηνή λύση και θελεις υπηρεσιες κούριερ, ε αυτο φίλε δεν γίνεται.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αμα ειναι σημαντικό στοιχείο ο χρονος παραδοσης το αμαζον εχει επιλογή και για γρήγορη παραδοση με αυστηρά ημερολογιακά χρονοδιαγράμματα, αλλά εσύ προτίμησες τη φτηνή λύση και θελεις υπηρεσιες κούριερ, ε αυτο φίλε δεν γίνεται.

Έκαστος εφ'ω ετάχθη λοιπόν.

 

Επίσης η απάντηση του Amazon στο mail ερώτησής μου, ήταν αυτή: In the unlikely event that you haven't received your order by 9. February 2016, please confirm your delivery address by replying to this e-mail or feel free to contact us via phone and we'll find a solution for you. 

 

Γιατί αυτονόητα ευθύνονται για καθυστερήσεις από την εκτιμώμενη ημερομηνία παράδοσης, και επιμένω ότι είναι μονάχα θέμα καλής πίστης να δεχθούμε τις εξτρά μέρες υπομονής που πιθανώς μας ζητάνε.

 

Επίσης ένας φίλος παραπάνω με 3-4 μέρες καθυστέρησης, του κάνανε αμέσως refund τα μεταφορικά. Προφανώς γιατί για αυτό συνάπτεται μια σύμβαση, ώστε τα μέρη να καθορίσουν τους όρους εκπλήρωσής της, και αν κάποιο μέρος τους παραβεί, υποχρεούται σε αποζημίωση.

 

Ναι είμαι δικηγόρος αν δε το κατάλαβες ήδη. Αλλά ασ'το αυτό. Τα γράφω γιατί είναι κρίμα να υπερασπίζεστε το Amazon και να την λέτε σε απλούς αγοραστές που θέλουν απλά να τηρηθεί η συμφωνία που κάνανε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγω εχω παραγγελία που εγραφε οτι επρεπε να ειναι σπιτι μου εχθες, προτείνεις να μην περιμενω, γνωρίζοντας οτι οι δρομοι μας ειναι μπαχαλο αυτη την περιοδο, και να τους εκφρασω τα παραπονα μου ελπιζοντας να γλυτωσω τα οποια μεταφορικά; Καποτε τα σταλτικά του αμαζον ήταν δωρεαν, αν για 3-4 μερες αργοπορίας ζηταει καθε ενας αποζημίωση σε λιγο καιρό πόσο πιστευεις θα ειναι το κόστος αποστολής τους; Καποιοι πρεπει να καταλαβαιτε οτι μια καθυστερηση ειναι λογική παντα να υπαρχει αλλιως ή πληρωνεις μια ακριβή κουριερ ή πας στο μαγαζι της πολης σου και το παιρνεις επι τόπου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγω εχω παραγγελία που εγραφε οτι επρεπε να ειναι σπιτι μου εχθες, προτείνεις να μην περιμενω, γνωρίζοντας οτι οι δρομοι μας ειναι μπαχαλο αυτη την περιοδο, και να τους εκφρασω τα παραπονα μου ελπιζοντας να γλυτωσω τα οποια μεταφορικά; Καποτε τα σταλτικά του αμαζον ήταν δωρεαν, αν για 3-4 μερες αργοπορίας ζηταει καθε ενας αποζημίωση σε λιγο καιρό πόσο πιστευεις θα ειναι το κόστος αποστολής τους; Καποιοι πρεπει να καταλαβαιτε οτι μια καθυστερηση ειναι λογική παντα να υπαρχει αλλιως ή πληρωνεις μια ακριβή κουριερ ή πας στο μαγαζι της πολης σου και το παιρνεις επι τόπου.

Now we are talking. Εύστοχο επιχείρημα. Θα μιλήσουμε λοιπόν με το κατάστημα και βλέπουμε. :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχοντας διαβάσει όλα τα παραπάνω μηνύματα και έχοντας παραλάβει το σχετικό email ότι θα παραλάβω αύριο έχω να πω τα εξής. Σίγουρα η αντίδραση μας ήταν λίγο τραβηγμένη χώρις όμως αυτο να σημαίνει ότι έχουμε απόλυτο άδικο. Πιστεύω το Αμαζόν κάνει λάθος και με την φτηνή μεταφορική μας δίνει μέρες παραλαβής απο μια βδομάδα σε δέκα μέρες ενώ θα μπορούσε να βάλει μεγαλύτερο όριο και ο κόσμος να ήταν ήσυχος. Δε μπορεί να μυρίσει ο άλλος τα νύχια του που βρίσκεται το δέμα ενώ έχει φύγει απο εξωτερικό πριν μια βδομάδα η να ψάχνει τους αντιπροσώπους της κάθε εταιρίας και να ρωτάει για το δέμα του κλπ. Οταν σου δίνει 9-11 θα παραλάβεις και 12 δεν έχεις παραλάβει έχεις απόλυτο δίκιο να γκρινιάζεις .Οποτε για μένα το λάθος ειναι απο το κατάστημα που δεν βάζει μεγαλύτερο όριο γιατί θα χάσει πελάτες και θα πάνε στο eBay κλπ. Απο την άλλη κατάλαβα πλέον πως αν βιάζεσαι κάτι πληρώνεις express και τελειώνεις και δεν μπλέκεις καθόλου.

 

Disclaimer: Δε ξερω για τους αλλους αλλα εγω δε ζητησα καμια αποζημιωση  απλα ειπα τα γεγονοτα στο customer support και μονοι τους προτειναν τις λυσεις που αναφερω παραπανω οποτε πιστευω ειναι μεσα στους ορους χρησης τους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγω εχω παραγγελία που εγραφε οτι επρεπε να ειναι σπιτι μου εχθες, προτείνεις να μην περιμενω, γνωρίζοντας οτι οι δρομοι μας ειναι μπαχαλο αυτη την περιοδο, και να τους εκφρασω τα παραπονα μου ελπιζοντας να γλυτωσω τα οποια μεταφορικά; Καποτε τα σταλτικά του αμαζον ήταν δωρεαν, αν για 3-4 μερες αργοπορίας ζηταει καθε ενας αποζημίωση σε λιγο καιρό πόσο πιστευεις θα ειναι το κόστος αποστολής τους; Καποιοι πρεπει να καταλαβαιτε οτι μια καθυστερηση ειναι λογική παντα να υπαρχει αλλιως ή πληρωνεις μια ακριβή κουριερ ή πας στο μαγαζι της πολης σου και το παιρνεις επι τόπου.

Συμφωνώ οτι τα δεματα απο το οποιοδηποτε amazon περνουν απο πολλα χερια να φτασουν σε εμας και  πρεπει να υπαρχει κατανόηση. Τις περισσοτερες φορες πεφτουν αρκετα κοντα στις προβλεψεις τους ακομα και αν επιλεξεις "standard shipping". Για εμενα ο χρονος παράδοσης δεν αποτελει λογο για "claim" καθως η οποια "λογικη" καθυστερηση δεν οφειλεται σε λογους που υποκειται στον ελεγχο τους.

Disclaimer: Δε ξερω για τους αλλους αλλα εγω δε ζητησα καμια αποζημιωση  απλα ειπα τα γεγονοτα στο customer support και μονοι τους προτειναν τις λυσεις που αναφερω παραπανω οποτε πιστευω ειναι μεσα στους ορους χρησης τους.

 

Οποιος αγοραζει συστηματικα απο amazon γνωρίζει οτι η ικανοποίηση του πελατη ειναι σημαντική, για αυτους. Ειναι ούτως ή αλλως η μεγαλύτερη αλυσιδα λιανεμπορίου. Η αφιξη μεσα σε καθορισμενο χρονο ειναι στις "υποχρεωσεις¨ τους. Σε ποιο βαθμο τωρα μπορει να ευθύνεται το amazon  αν η νταλικα στον δρομο την πιασει λαστιχο ή δεν προλαβει το καραβι ειναι αλλο θεμα. Το  ποιο παραπονο ειναι λογικο και ποιο "τραβηγμένο" αυτο μπορει  το κρινει ο καθενας μας.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμφωνώ οτι τα δεματα απο το οποιοδηποτε amazon περνουν απο πολλα χερια να φτασουν σε εμας και  πρεπει να υπαρχει κατανόηση. Τις περισσοτερες φορες πεφτουν αρκετα κοντα στις προβλεψεις τους ακομα και αν επιλεξεις "standard shipping". Για εμενα ο χρονος παράδοσης δεν αποτελει λογο για "claim" καθως η οποια "λογικη" καθυστερηση δεν οφειλεται σε λογους που υποκειται στον ελεγχο τους.

 

Οποιος αγοραζει συστηματικα απο amazon γνωρίζει οτι η ικανοποίηση του πελατη ειναι σημαντική, για αυτους. Ειναι ούτως ή αλλως η μεγαλύτερη αλυσιδα λιανεμπορίου. Η αφιξη μεσα σε καθορισμενο χρονο ειναι στις "υποχρεωσεις¨ τους. Σε ποιο βαθμο τωρα μπορει να ευθύνεται το amazon  αν η νταλικα στον δρομο την πιασει λαστιχο ή δεν προλαβει το καραβι ειναι αλλο θεμα. Το  ποιο παραπονο ειναι λογικο και ποιο "τραβηγμένο" αυτο μπορει  το κρινει ο καθενας μας.

 

Eχεις κολλησει εσυ φιλε με τις νταλικες και τους δρομους φιλικα παντα. Σιγουρα συμβαινει αυτο που λες αλλα εδω μιλαμε για πολλες περιπτωσεις και τονιζω σε ολα τα ΕΛΛΗΝΙΚΑ (καλα στα ξενα ειναι χειροτερα) περιστατικα που διαβαζω και εχουν παραγγειλει με  i-parcel  σε ολους εχει αργησει, ετσι γραφουν. Δε νομιζω σε ολους να ετυχε προβλημα με τις μεταφορες κλπ. Οποτε αυτο στην περιπτωση που συζηταμε δεν ισχυει. Καλως η κακως η συγκεκριμενη μεταφορικη αργει η μαλλον καλυτερα κανει ταδε μερες να παραδωσει. Και ερχομαι παλι στα λογια μου οτι το λαθος ειναι θεμα αμαζον που δεν δινει πιο πολλες ημερες εκτιμωμενες. Και τελος ξεχασα να ανεφερω πως αλλες 2 φορες που εχω αγορασει απο αμαζον μου εχει ερθει το δεμα με ups( γενικη ταχυδρομικη) σε μια εβδομαδα με πληρης ιχνηλατιση της πορειας και με απλη αποστολη. Θελω να πω πως με ειχε βαλει σε μια κλιμακα και επαιρνα τα δεματα στην ωρα μου. Για βαλε ποσοι αλλοι πελατες ειναι ετσι οποτε το λαθος ειναι στο αμαζον παλι  και λιγοτερο σε εμας που βιαζομαστε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Eχεις κολλησει εσυ φιλε με τις νταλικες και τους δρομους. Σιγουρα συμβαινει αυτο που λες αλλα εδω μιλαμε για πολλες περιπτωσεις και τονιζω σε ολα τα ΕΛΛΗΝΙΚΑ (καλα στα ξενα ειναι χειροτερα) περιστατικα που διαβαζω και εχουν παραγγειλει με  i-parcel  σε ολους εχει αργησει, ετσι γραφουν. Δε νομιζω σε ολους να ετυχε προβλημα με τις μεταφορες κλπ. Οποτε αυτο στην περιπτωση που συζηταμε δεν ισχυει. Καλως η κακως η συγκεκριμενη μεταφορικη αργει η μαλλον καλυτερα κανει ταδε μερες να παραδωσει. Και ερχομαι παλι στα λογια μου οτι το λαθος ειναι θεμα αμαζον που δεν δινει πιο πολλες ημερες εκτιμωμενες. Και τελος ξεχασα να ανεφερω πως αλλες 2 φορες που εχω αγορασει απο αμαζον μου εχει ερθει το δεμα με ups σε μια εβδομαδα και με απλη αποστολη. Θελω να πω πως με ειχε βαλει σε μια κλιμακα και επαιρνα τα δεματα στην ωρα μου. Για βαλε ποσοι αλλοι πελατες ειναι ετσι οποτε το λαθος ειναι στο αμαζον παλι  και λιγοτερο σε εμας που βιαζομαστε.

πες τους οτι αν ξαναστηλουν τα δικα σου δεματα με  iparcel δεν θα ξανααγορασεις απο αυτους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πες τους οτι αν ξαναστηλουν τα δικα σου δεματα με  iparcel δεν θα ξανααγορασεις απο αυτους.

 

Οχι φιλε μου εσυ να τους το πεις αυτο που μαλλον το κατεχεις στην ειρωνια. Αν διαβασεις ολα τα παραπανω θα δεις οτι ουτε του ενος το μερος παιρνω ουτε του αλλου απλα μιλαω με επειχηρηματα και σου ειπα οτι πλεον μονο express εγω.

Τωρα απο που σου ηρθε αυτη η απαντηση δε καταλαβαινω μπορει να δουλευεις στην iss και βλεποντας το ολo post να θιχτηκες.

Tελος παντων καλο απογευμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τωρα απο που σου ηρθε αυτη η απαντηση δε καταλαβαινω μπορει να δουλευεις στην iss και βλεποντας το ολo post να θιχτηκες.

Tελος παντων καλο απογευμα.

Λαθος, στο amazon δουλευω. Απο τα αστεια να παμε στα σοβαρα.

Πες οτι αγοραζεις κατι απο εκει, ερχεται στην ωρα του αλλα σου την δινει και θελεις να το γυριζεις πισω. Εχεις το δικαιωμα.

Το στέλνεις πισω και καθυστερει να φτασει σε αυτους και χανεις την προθεσμια. Θα πρεπει να παρεις λεφτα πισω ναι ή οχι?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...