Προς το περιεχόμενο

Αγορα απο amazon.co.uk και αποστολη με i-parcel προβλημα!


SOMAN21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπερα σε ολους.

 

Εχω παραγγειλει ενα προιον απο amazon uk απο της 23 γεναρη και το εχουν στειλει με iparcel.

Το tracking στο site της εταιριας εχει κολλησει απο της 29 του μηνα και δεν εχει ενημερωθει ξανα.

Επισης εβαλα τον κωδικο και στο site των ελτα για ανιχνευση και εκει τιποτα παλι.

Ειχα προβλεπομενη ημερα παραλαβης την τεταρτη 3 του μηνα. Επικοινωνησα με την amazon και μου ειπαν πως μαλλον εχει χαθει το δεμα μου εκαναν refund τα μεταφορικαι και να περιμενω 2 εργασιμες και αν δεν ερθει θα μου βαλουν ολα τα λεφτα.

Το ερωτημα μου εινα το εξης. Εχει καποιος παρομοια εμπειρια με  iparcel;; Eχει παραλαβει;

Διοτι διαβαζω οτι ειναι εντελως αναξιοπιστη και φτηνη η μεταφορικη iparcel  με αποτελεσμα ο κοσμος να χανει τα δεματα του η να αργουν παρα πολυ.

 

Ευχαριστω.

 

 

 

 

 

         

 

post-233689-0-64215400-1454674724_thumb.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 61
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Η iparcel αυτο που κανει ειναι οτι φτατουν στην ελλαδα στην Αθηνα (Α. Δημητριος) και απο εκει τα στελνουν με ταχυδρομειο. Συντομα θα σου ερθει ενημερωση μέσω email με νεο tracking number των elta να πας να παραλαβεις απο το ταχυδρομειο της περιοχης σου.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εσεις σε ποσες μερες παραλαβατε;; Δεν μου εχει ερθει ποτε απο ελτα mail γι αυτο που λες δε ξερω, ουτε απο καποιο καταστημα για αλλαγη τρακιν.

Επισης εστειλα πριν λιγο στην iparcel και μου ειπαν πως εχει φυγει απο αυτους και δεν ξερουν τιποτα αλλο που βρισκεται η  για αλλαγη tracking κλπ ,εχει σταλει σαν απλο ταχυδρομειο μου ειπαν και ειναι μη ανιχνευσιμο και να επικοινωνησω με το αμαζον αν δε το παραλαβω στην ημερομηνια που δινουν (πραγμα που εχω κανει). Μου φενονται ολα πολυ περιεργα πρωτη φορα μου συμβαινει αυτο απο αγορες απο ευρωπη τι να πω και οι μεταοφορικες στη κινα ειναι πιο αξιοπιστες.....

Μεχρι και απο ebay με το πιο απλο το royal mail uk δεν ειχα κανενα προβλημα με καθυστερησεις κλπ.

Και να φανταστειτε η iparcel ειναι θυγατρικη της ups....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η αληθεια ειναι οτι αργει - συνηθως - παραπανω απο το αναμενομενο. Σιγουρο ειναι οτι δεν χανεται και θα παραλαβεις σαν δεμα - με υπογραφη απο το ταχυδρομειο. Η iparcel συνεργαζεται με μια εταιρια στην ελλαδα που λεγεται ISS. Αυτοι θα σε ενημερωσουν να πας να παραλαβεις το δεμα απο το ταχυδρομειο της περιοχης σου δινοντας σου αλλο tracking number. Οσα δεματα εχω παραλαβει απο αmazon μεσω iparcel τα εχω παραλαβει με αυτον τον τροπο.

Τον τελευταιο καιρο υπαρχουν καποια θεματα σε πακετα που ερχονται, κυριως απο ευρωπη, με οδικες μεραφορες λογω μπλοκων στους δρομους.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To θεμα ειναι οτι πηγα και στο ταχυδρομειο σημερα και δεν ειχε τιποτα. Πιστευα με τον κωδικο απο το amazon  θα εμφανιζοταν στο tracking των ελτα γιατι απο το ebay οσες φορες εχω παρει εμφανιζεται οταν κοντευει να ερθει.

Αλλα λογικα θα ισχυει αυτο που λες διοτι πρεπει να εχει φτασει ελλαδα το δεμα και θα εμφανιζοταν στα ελτα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!

Φίλε μου έχω ακριβώς το ίδιο πρόβλημα, ακριβώς όμως!!! Παραγγελία από γερμανικό Amazon, στις 02 έφυγε από αυτους, 9 το περιμένω, αλλά κατα αγχώθηκα γιατί μου γράψανε ότι είναι non-traceable. 

 

Οπότε απλά να περιμένω; Και παραπάνω μέρες από την εκτιμώμενη ημερομηνία; (Μας &$^^&@ γιατί ήταν δώρο για την κοπέλα μου σε σχέση εξ'αποστάσεως).

 

Οπότε θα μου έρθει απλά mail με tracking number από τα ΕΛΤΑ, αυτό;

 

(Ευχαριστούμε μας σώζετε, για αυτήν την i-parcel εκ των υστέρων διαβάζω τα χειρότερα. Μετά σου λέει Amazon ρε φίλε)

 

(Ναι και το mail που μου στείλανε: Thank you for contacting i-parcel a UPS company as our customer service team takes great pride in being able to satisfy our customers. Your parcel has been shipped from our Processing Facility using a Mail Service which is non-traceable.

 
We can tell you that we received your parcel in our facility on 1/29/2016 and it shipped on 2/2/2016 . Ultimately your shipment will be delivered by your local postal administration. Unfortunately, we cannot provide any further information to you as to the status of your parcel and suggest that if you do not receive your parcel within the transit time quoted on Amazons site that you contact Amazon Customer Service for further assistance. ''
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και εγώ περιμένω παραγγελία απο το Ιταλικό άμαζον και έρχεται με i parcel απο Αγγλία (!) και έχει καθυστερήσει αρκετά. Μου έχει έρθει email απο την εταιρεία που συνεργάζονται εδώ στη Ελλάδα, αλλά ακόμα δεν έχει φτάσει στο τοπικό ΕΛΤΑ και είμαστε αρκετές ημέρες παραπάνω απο την εκτιμώμενη ημερομηνία παραλαβής!!!!!!

 

Επίσης περιμένω προϊόν αντικατάστασης καθώς το αρχικό ήταν ελαττωματικό και περιμένω την αντικατάσταση. Μου έκανα refund τα έξοδα αποστολής αλλά χθες μου ξανα έστειλαν άλλη μια αποζημίωση που δεν ξέρω σε τι αντιστοιχεί(?)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τιποτα παιδια για να μας λεει το αμαζον οτι μαλλον εχει χαθει φανταστειτε τη ποσοστα θα εχουν παραλαβης/ απωλειας σε αντιστοιχια.

Ειναι η χειροτερη μεταφορικη  ever παντου αυτο γραφουν δε ξερω γιατι τη χρησιμοποιουν ακομα μετα απο τοσα προβληματα.

 

Oλοι γραφουν οτι παραλαμβανουν στην καλυτερη σε 15-20 μερες οσοι ειναι τυχεροι και οι αλλοι μετα απο μηνα και.

Αν ειναι ετσι το παραγγελνα απο κινα ανεπητρεπτο και ξαναλεω ειναι θυγατρικη της ups η iparcel......

Επεξ/σία από SOMAN21
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μας φτάνουν στο σημείο να νιώθουμε ευγνώμονες και που έρχεται εν τέλει. Και ψωνίζοντας μάλιστα από τον κολοσσό Amazon. Μάλιστα. Ντροπή και όνειδος, ποτέ ξανά ούτε από κει λοιπόν.

 

Επί του πρακτέου. Ο φίλος akollias παραπάνω είναι καθησυχαστικός, ως προς το ότι εν τέλει θα έρθει έστω.

 

Επίσης εμένα το Amazon μου είπε όπως και σε σένα φίλε SOMAN21, ότι αμέσως μετά την πάροδο της ημερομηνίας παραλαβής θα μου επιστρέψουν τα μεταφορικά και 2 μέρες μετά, full refund.

 

2 ερωτήσεις SOMAN21 και mobile_32, ώστε τουλάχιστον να μην χάσουμε τα λεφτά μας: Μπορείτε να μου πείτε τι ακριβώς τους ζήτησατε (πως ονομάζεται ρε παιδί μου, full refund κτλ; Μια βοήθεια αν γίνεται γιατί θα χάνω πάλι ώρες ψαξίματος στο άθλιο help)

 

Και έστω ότι γίνεται το full refund. Μετά αν τελικά έρθει το δέμα, αν και όποτε, θα είμαι κακός άνθρωπος άμα το κρατήσω και δεν πω τίποτα;;;; Ε;;;

 

 

Παραθέτω επίσης και την πρώτη απάντηση του Amazon.de, όταν τους είπα ότι έχει φύγει από Αγγλία αλλά μου είπαν ότι πια είναι μη ανιχνεύσιμο

 

logo.png Your Account Amazon.de Message From Customer Service

Dear Thanos, 

Thank you for contacting Amazon.de. 


I'm very sorry to hear that your order 304-0792300-8342753, μπλα μπλα hasn't been delivered to you yet. 

I've checked and can confirm that it was sent from our Fulfillment Center on 28. January 2016. to the following address: 

μπλα μπλα

We expect that your parcel will arrive within the next few days. Therefore, may I kindly ask you for a bit more patience? 

In the unlikely event that you haven't received your order by 9. February 2016, please confirm your delivery address by replying to this e-mail or feel free to contact us via phone and we'll find a solution for you. 

I'd like to sincerely apologize for this delay and thank you for your patience. 

I wish you a pleasant day today!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδή το αρχικό προϊόν που παρέλαβα ήταν ελλατωματικο το έστειλα πίσω και αρχικά μου έκαναν refund τα μεταφορικά (τους έστειλα με email την απόδειξη απο τα ΕΛΤΑ). Μετά απο λίγες ημέρες μου έκαναν το refund για τα έξοδα αποστολής. Στις 1/2 έπρεπε να είχα παραλάβει την αντικατάσταση του αρχικού προϊόντος, χθες 5/2 μου ήρθε ένα email πάλι για refund για την αρχική μου παραγγελία με άλλο πόσο και με άλλη αιτιολογία. Θα δω και τις κινήσεις στη κάρτα και θα ενημερώσω το φόρουμ.

 

Επειδή όμως το amazon γενικά έχει πολύ καλό customer service θα πρότεινα να περιμένεις μέχρι και την ημερομηνία που σου είπαν και μετά να στείλεις email για full refund.....δεν υπάρχει περίπτωση το amazon να σε δουλεύει, επίσης μη ξεχνάς ότι λόγω απεργιών, μπλόκα στους δρόμους της εθνικής κτλ όλα καθυστερούν .....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To θεμα ειναι οτι πηγα και στο ταχυδρομειο σημερα και δεν ειχε τιποτα. Πιστευα με τον κωδικο απο το amazon  θα εμφανιζοταν στο tracking των ελτα γιατι απο το ebay οσες φορες εχω παρει εμφανιζεται οταν κοντευει να ερθει.

Αλλα λογικα θα ισχυει αυτο που λες διοτι πρεπει να εχει φτασει ελλαδα το δεμα και θα εμφανιζοταν στα ελτα.

To tracking της iparcel δινει το status του δεματος μεχρι να φυγει απο το εξωτερικο (συνηθως απο Αγγλία). Μετα απο καποιες μερες (στις δικες μου περιπτωσεις τουλαχιστον μια εβδομαδα απο την αναμενομενη ημ/νια παραλαβης) ερχεται καποιο email απο τον ανταποκριτη της iparcel εδω (ειναι στο Αγιο Δημητριο Αττικής) οπου σου δινουν νεο tracking δεματος ελτα (το στελνουν αυτοι απο εδω) και σε 1-2 συνηθως ημερες εχει "φανει" στο τοπικο ταχυδρομικο καταστημα. Δεν ερχεται ειδοποιηση ταχυδρομου! Περνουν τηλεφωνο απο το ταχυδρομικο καταστημα να πας να το παραλαβεις.

Ειναι σιγουρο οτι θα ερθει. Το πιθανοτερο ειναι οτι δεν το εχει παραλαβει ακομα ο ανταποκριτης της iparcel στην Ελλάδα. Μαλλον για λογους κοστους η μεταφορα προς ελλαδα γινεται οδικως, Οποτε με κλειστους δρομους και τελωνεια (ασχετα αν ειναι απο ευρωπη) ειναι "αναμενομενο" να καθυστερει.

Εγω περιμενω καποια δεματα με dhl (οδικως) τα οποια εχουν τουλ. 1 εβδομαδα καθυστερηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To tracking της iparcel δινει το status του δεματος μεχρι να φυγει απο το εξωτερικο (συνηθως απο Αγγλία). Μετα απο καποιες μερες (στις δικες μου περιπτωσεις τουλαχιστον μια εβδομαδα απο την αναμενομενη ημ/νια παραλαβης) ερχεται καποιο email απο τον ανταποκριτη της iparcel εδω (ειναι στο Αγιο Δημητριο Αττικής) οπου σου δινουν νεο tracking δεματος ελτα (το στελνουν αυτοι απο εδω) και σε 1-2 συνηθως ημερες εχει "φανει" στο τοπικο ταχυδρομικο καταστημα. Δεν ερχεται ειδοποιηση ταχυδρομου! Περνουν τηλεφωνο απο το ταχυδρομικο καταστημα να πας να το παραλαβεις.

Ειναι σιγουρο οτι θα ερθει. Το πιθανοτερο ειναι οτι δεν το εχει παραλαβει ακομα ο ανταποκριτης της iparcel στην Ελλάδα. Μαλλον για λογους κοστους η μεταφορα προς ελλαδα γινεται οδικως, Οποτε με κλειστους δρομους και τελωνεια (ασχετα αν ειναι απο ευρωπη) ειναι "αναμενομενο" να καθυστερει.

Εγω περιμενω καποια δεματα με dhl (οδικως) τα οποια εχουν τουλ. 1 εβδομαδα καθυστερηση.

Μάλιστα, είσαι πάρα πολύ κατατοπιστικός, σε μια ομολογουμένως χαώδη υπόθεση. Δηλαδή ημερομηνίες παραλαβής Κίνας, από το μεγαλύτερο παγκόσμιο online shop και δη των ευρωπαικών υποκαταστηματων του.

 

Όσον αφορά τα δικαιώματά μας πάντως, εσύ λες ότι έστω και μια-δυο μέρες καθυστέρηση να έχει από την εκτιμώμενη ημερομηνία παραλαβής, να ζητήσουμε τα μεταφορικά μας πίσω, σωστά;

 

Και αν όντως περάσουν πάνω από 2 μέρες από την εκτιμώμενη, να περιμένουμε κι άλλο; Ή να ζητήσουμε full refund για lost item από το Amazon;

 

Και πες ότι μας δίνουν full refund. Ξέρεις τι θα γίνει μετά αν τελικά έρθει το δέμα; (και δεν τους το πούμε). Ρωτάω όχι γιατί θέλω να τους κλέψω, αλλά γιατί θέλω σίγουρα να πάρω πίσω όλα τα λεφτά μου πρώτα, για ένα χαμένο δώρο που δεν θα γίνει στην ώρα του. Και μετά βλέπουμε.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τα πραγματα ειναι απλα. Τους συμφερει να χρησιμοποιυν φτηνες και αναξιοπιστες μεταφορικες και να δινουν τα λεφτα πισω αν δε το παραλαβεις εγκαιρως δε μπορω να το καταλαβω αυτο. Απο τη στιγμη που δουν στο αμαζον οτι δε το παρελαβες στην ωρα σου βαζουν τα λεφτα ΑΣΧΕΤΩΣ αν παραλαβεις εσυ μετα. Δεν τους ενδιαφερει αν παραλαβεις μετα η πολιτικη ειναι να σε κρατησουν ικανοποιημενο και γι αυτο κανουν επιστροφη για παν ενδεχομενο. Αν παραλαβεις το κρατας μετα τελος. ΑΥΤΑ τα ΔΙΑΒΑΖΩ σε ΦΟΡΟΥΜ και μετα απο ψαξιμο και ερευνα αλλα και παλι με επιφυλαξη ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΩ ΚΑΝΕΝΑΝ ΣΤΟ ΛΑΙΜΟ ΜΟΥ. Βεβαια αυτο μπρορει να το εκμεταλευτουν καποιοι απατεωνες και να παραλαμβανουν και μετα και να εχουν ζητησει επιστροφη..Αυτο δε το ξερω αλλα δε νομιζω να γινεται ειδικα με  καλες μεταφορικες γιατο ολα φαινονται (πχ ups). Πιστευω πως μονο με τις φτηνες μεταφορικες γινεται αυτο αλλα και παλι λογικα το καθε amazon θα κανει ερευνα. 

@akollias Δε θελω να γινω κακος αλλα δε πιστευω να ειναι αυτος ο λογος που αργουνε τα δεματα οτι δηλαδη οτι ειναι κλειστοι οι δρομοι. Κραταω μια επιφυλαξη οτι μπορει να μην κανουν καλα τη δουλεια τους εδω η εταιρια που συνεργαζονται δε ξερω αλλα προς θεου δεν υπονοω κατι απλα σκεφτομαι καθε ενδεχομενο πολλα μπορει να συμβαινουν ισως να εχεις και δικιο αλλα και πριν κρισης κλπ περιστατικων παλι αργουσαν.. Αλλα αποδεδειγμενα αυτη η μεταοφορικη αργει και εχει προβληματα. Τωρα σου λεω τι λενε στα φορουμς αν λενε ψεμματα σου λεω και εγω αλλα ειμαι παραδειγμα και εγω.

@akefaloskavalaris Aν δεν σου ερθει το δεμα μετα απο 3 4 μερες απο την τελευταια ημερομηνια που λεει το αμαζον επικοινωνεις με το customer support (εγω μεσω chat ειχα μιλησει) και τους λες οτι δεν εχεις παραλαβει ακομα και σου προτεινουν λυση. Εμενα αυτοματα μου προτεινε να βαλει τα λεφτα πισω σε 2-3 μερες αν δε το χω παρει και τωρα μου εβαλε αυτοματα τα μεταφορικα και μου ειπε οτι μαλλον θα εχει χαθει και απλα περιμενε ακομα 2-3 μερες μηπως το παρεις. Τους ειπα ενταξει περιμενω και μιλαμε σε 2 μερες. Αυτα μου ειπε αυτα σου λεω. Καλο θα ηταν να τους πεις τα γεγονοτα οτι δεν εχεις παραλαβει και να σου πουνε αυτοι οχι να μπεις και ναζητας αποζημιωση κατευθειαν. Τωρα για μαθηματα αγγλικων δε μπορω να σε βοηθησω :P (αστειευομαι) .

Εγω  τελικα  θα περιμενω μεχρι τη παρασκευη γιατι εχω εκτιμηση στο αμαζον και βλεπουμε μετα αλλα ποτε παλι iparcel μονο express θα επιλεγω.

Ουτε απατεωνες ουτε τιποτα δεν ειμαστε απλα νταξει να αργει δεμα απο αγγλια με τρακιν και θυγατρικη της ups σε ξενερωνει απιστευτα (ενω παραλαμβανεις δεματα με απλο royal mail σε μια βδομαδα) εγα δεν το ηξερα αυτο και ισως γι αυτο αντεδρασα ετσι λαθος μου αν ειχα μεσα στο μυαλο μου οτι θα παρω σε 20-30 μερες δεν θα εκανα αυτη τη συζητηση καν. Το θεμα ειναι οτι δεν θελει αγχος. Γιατι πολυ σωστα μπορει να πει καποιος αν τα θες σε μια μερα παρτα απο Ελλαδα ελα ομως που δεν υπαρχουν εδω....

Ειδωμεν....

 

(Συγνωμη για το κατεβατο !!! )

Επεξ/σία από SOMAN21
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω γυρίσει ακόμη πιο τσαντισμένος, γιατί έτυχε Η απίστευτη σύμπτωση: ο κολλητός μου, φοιτητής ιατρικής στη Σόφια, είχα να τον δω κανά μήνα, ήταν έξω φρενών... μαντέψτε γιατί.

 

Γιατί παρήγγειλε τα βιβλία του για την σχολή από το Amazon.co.uk, ΠΑΡ'ΟΛΟ που ήταν πιο ακριβά, ακριβώς γιατί ήθελε να πάρει από τον κολοσσό, να είναι σίγουρος για την παραλαβή και καλυμμένος από κάθε άποψη. Και φαντάζεστε την συνέχεια.

 

I-parcel και έχουν ήδη περάσει 5 μέρες από την εκτιμώμενη ημερομηνία παραλαβής. Και το παιδί τώρα δεν έχει βιβλία για να διαβάσει, και δίνει προόδους και μαθήματα κάθε εβδομάδα.

 

@SOMAN21 Πολύ καλά τα λες στο κατεβατό, αυτό ακριβώς θα κάνουμε. Και θα προσέθετα πως να αφού είμαστε ήδη, σε κοντινό χρονικό σημείο τρία άτομα με το ίδιο πρόβλημα, καλό θα είναι να αλληλοβοηθηθούμε. Εγώ σκοπεύω να σας ενημερώσω για ό, τι έκανα και πως πήγε.

 

Και επίσης σκοπεύω να τα χώσω γερά στο Amazon, ακριβώς γιατί ψωνίζεις από το no1 online shop στον κόσμο γιατί... είναι το καλύτερο. Πρέπει το λιγότερο να πιέσουν εκείνοι το i-parcel άσχημα, και αυτό θα τους πιέσω εγώ να κάνουν.

 

Εδώ θα είμαστε να τα λέμε. Σύντομα λοιπόν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...