Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

αγορασα κατι μνημες απο το eshop τις οποιες τις επεστρεψα λογο λαθους την επομενη εργασιμη

ημερα για να αγορασω κατι αλλο ποιο σημαντικο εξαρτημα.

αφου τις ελεγξαν την επομενη εχουν περασει 4 ημερες απο τον ελεγχο και ακομα να μου

εκδωσουν πιιστοτικο. Καθε μερα περνω τηλ και μου λενε δεν εχουν παει ακομα στο τμημα επιστροφων

λογο φορτου εργασιας.Δηλαδη εμεις δεν εχουμε φορτο εργασιας?

 

στο πουλημα ειναι γρηγορο μαγαζι μπαμ-μπαμ στην επιστροφη χελωνα

 

εχετε εσεις καποια τετοια εμπειρια απο καποια μαγαζια

 

Δημοσ.

Φίλε μέσα στο forum αν ψάξεις θα δεις ότι για το συγκεκριμένο κατάστημα έχει πολλά post. Δυστυχώς έτσι λειτουργούν, καλά ξεμπερδέματα σου εύχομαι και να μην είσαι και πολύ ευγενικός απέναντί τους γιατί καμιά φορά θέλουν και τα ζόρια τους για να βγάλεις άκρη. Πάντα σε λογικά πλαίσια και με νόμιμους τρόπους μη χάσεις και το δίκαιό σου.

Δημοσ.

Φίλε μέσα στο forum αν ψάξεις θα δεις ότι για το συγκεκριμένο κατάστημα έχει πολλά post. Δυστυχώς έτσι λειτουργούν, καλά ξεμπερδέματα σου εύχομαι και να μην είσαι και πολύ ευγενικός απέναντί τους γιατί καμιά φορά θέλουν και τα ζόρια τους για να βγάλεις άκρη. Πάντα σε λογικά πλαίσια και με νόμιμους τρόπους μη χάσεις και το δίκαιό σου.

θελω να αγορασω ενα μπροστινο panel για να εναλλασσω δυο σκληρους και το εχει το eshop και το βιαζομαι

καμια φορα τι να κανεις θα παρεις κατι απο αυτο το μαγαζι

Δημοσ.

Κάνεις τις επιλογές σου γνωρίζοντας το ρίσκο. Αν έχεις ακούσει 10 άτομα να αντιμετωπίζουν προβλήματα με το συγκεκριμένο κατάστημα και εσύ πας και αγοράζεις από εκεί τότε γνωρίζεις και τους κινδύνους και είναι εις γνώσις σου.

Δημοσ.

Κάνεις τις επιλογές σου γνωρίζοντας το ρίσκο. Αν έχεις ακούσει 10 άτομα να αντιμετωπίζουν προβλήματα με το συγκεκριμένο κατάστημα και εσύ πας και αγοράζεις από εκεί τότε γνωρίζεις και τους κινδύνους και είναι εις γνώσις σου.

 πηγα πριν απο λιγο στο μαγαζι και φωναξα λιγο εντονα και τελικα εγινε η δουλεια μου ηταν ενα καλο παιδι υπαληλος που με εξηπηρετησε

Δημοσ.

Μακριά τουλάχιστον σε ότι αφορά ακριβά προϊόντα και ιδιαίτερα όσα μπορεί να χρειαστούν επιστροφή. Για ψιλοπράγματα όπως καλώδια καλό είναι εφόσον έχεις κατάστημα κοντά σου και θες να γλιτώσεις μεταφορικά από διάφορα skroutzομάγαζα.

Δημοσ.

Τα τελευταια 8 χρονια αγοραζω κυριως από το e-shop.gr διαφορα πραγματα.Απο το pc της υπογραφης μου(καθως και hardware για αλλους 3 υπολογιστες που εχω),από εργαλεία,κονσολες,ups,καλωδια,μεχρι και την τελευταια φορα μια καφετιερα espresso των 400 ευρω.

Ποτε εως τωρα δεν αντιμετωπισα καποιο πρόβλημα,μονο μια φορα που καταλαθος μου στειλαν έναν recertified σκληρο,τους εστειλα φωτογραφιες και σε δυο εργασιμες μου στειλαν τον κανονικο και τους εδωσα τον recertified χερι με χερι,χωρις να τους στειλω πρωτα τον recertified για να τον ελεξουν.

Εως τωρα δεν εχω καποιο παραπονο και η εξυπηρετηση ηταν αμεση.

Και στο you.gr ένα doa ups μετα από φωτογραφιες και βιντεο που τους εστειλα μου στειλαν αμεσως την επομενη εργασιμη με κουριερ νέο ups και συγχρονως εστειλα το doa.

Γενικα σε κάθε κατάστημα παιζει σημασια πως θα τους μιλησεις,αν κανουν τους δυσκολους και τους απειλησεις με καταγγελιες κτλ τοτε συνηθως σε εξυπηρετουν αμεσα.

Δημοσ.

Δεν είναι το να αγοράσεις κάτι απλά. Το θέμα είναι το after-sales support. Θα συμφωνήσω μαζί σου για τους σκληρούς πως τουλάχιστον εκεί δεν είχα θέμα με το e-shop. 2 φορές αναγκάστηκα να επιστρέψω WD Caviar Blue 1TB, και τις 2 φορές μου τον αντικατάστησαν εφόσον ήταν εντός εγγύησης. Έχω όμως πολύ χειρότερες εμπειρίες με μητρική που μου την κρατούσαν 1 μήνα για να την εξετάσουν και εγώ να είμαι ένα μήνα χωρίς PC. Οπότε για κάτι τέτοια πλέον δεν το εμπιστεύομαι. Φθηνά και απλά προϊόντα ναι, αλλά για ακριβά ποτέ ξανά.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...