Προς το περιεχόμενο

Gaming Programming and Education


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Κοίτα αρχικά να εξικοιωθείς με την δημιουργία 3d γραφικών (Autodesk Maya). Μετά θα χρειαστείς να τα "κινήσεις", να ακολουθούν συγκεκριμένες διαδικασίες (Python ή Lua, ΙΜΗΟ οχι C#) και τέλος...  το shading! (HLSL / GLSL).

 

Googlare αυτά που έχω στις παρενθέσεις, και με δίάβασμα και επιμονή θα καταφέρεις να κάνεις κάτι σοβαρό.

 

Τέλος μπορείς να κανεις και παιχνιδάκια σε Unity.

Δημοσ.

Η παραγωγή ενός παιχνιδιού είναι business εφάμιλλη των ταινιών. Βλέπεις στα δικτυακά παιχνίδια δωρεάν είσοδο, και αγορές στην εξέλιξη. Αυτό σημαίνει ότι πίσω κάποιοι αποφασίζουν τις επόμενες ενέργειες για να κερδίσουν.Εν ανάγκη διαφημίζουν.

Αν θέλει κάποιος να ασχοληθεί τότε πρέπει να το φιλοσοφήσει πρώτα. Ποιες εταιρείες υπάρχουν, τι καλύτερο έχει η καθεμία, και πώς μπορεί να επικοινωνήσει με αυτές. Διότι μπαίνει κανείς στο νόημα με ερωτήσεις στην πηγή...Επιχειρήσεις που θέλουν πάντα την επικοινωνία με το κοινό τους.

Δημοσ.

Κοίτα αρχικά να εξικοιωθείς με την δημιουργία 3d γραφικών (Autodesk Maya). Μετά θα χρειαστείς να τα "κινήσεις", να ακολουθούν συγκεκριμένες διαδικασίες (Python ή Lua, ΙΜΗΟ οχι C#) και τέλος...  το shading! (HLSL / GLSL).

 

Shaders και Digital Content Creation applications για 3D models γιατί να χρειαστούν σε έναν αρχάριο? Προφανώς για αρχή δεν θα κάνει το επόμενο The Last of Us.

Δημοσ.

Shaders και Digital Content Creation applications για 3D models γιατί να χρειαστούν σε έναν αρχάριο? Προφανώς για αρχή δεν θα κάνει το επόμενο The Last of Us.

 

Θα σου απαντήσω με quote του TS:

 

....Θα ηθελα να ρωτησω αν μπορω να σπουδασω προγραμματισμο για  να δουλευω σε εταιριες που κανουν Video Games στο εξωτερικο γενικοτερα στην Αγγλια και θα ηθελα να με προσανατολισεται αν γινεται για το τι πρεπει να κανω!....

 

και τουλάχιστον ένα bachelor στην επιστήμη των υπολογιστών.

Δημοσ.

@sundance_kid Και ξαναρωτώ για 3D modeler (artist) πάει ή για προγραμματιστής?

 

Πάντα τα πρώτα projects των αρχάριων είναι 2D οπότε μέχρι να παίζει στα δάκτυλα quaternions. matrices και vectors και να έχει μια σημαντική εμπειρία με την γλώσσα της επιλογής του, blender, maya 3ds κλπ τα ξεχνάει και παρεκτός και θέλει να κάνει κανένα fancy per vertex ή multitexturing effect στο 2d project του, shaders ξεχνάει επίσης.

 

Είναι απλά αστείο να προτείνουμε σε κάποιον που δεν έχει εμπειρία στο industry να πέφτει με τα μούτρα σε hardcore 3D graphics programming και maya (wat) και να βρίζει θεούς και δαίμονες όταν το model του δεν εμφανίζεται σωστά ή καθόλου επέιδη έβαλε λάθος dxgi_format στο vertex buffer desc.

 

Και στην τελική video game εταιρείες != 3D games. Ξεχνάμε indie και mobile developers.

 

TLDR;

TS Ξεκίνα με python, java, c# (επίτηδες δεν προτείνω c++ εδώ) ή οποία άλλη γλώσσα θες και φτιάξε ενα δικό σου crisp 2D game για να έχεις και κάτι να δείξεις στις εταιρείες και θα έρθουν και τα 3D projects σιγά, σιγά :)

  • Like 1
Δημοσ.

Ιδέες θέλουν οι εταιρείες...υπάλληλους έχουν συνήθως! Οπότε πώς θα σιγουρέψει την ιδέα του; Εδώ δεν είναι Αμερική. Ότι πεις/δείξεις το παίρνει ο άλλος για δικό του! Και αυτός είναι ένας λόγος που δεν πάει μπροστά η Ελλάδα. Δεν υπάρχει σεβασμός για την "έμπνευση". Καταγόμαστε από κλέφτες και άνανδρους..που τον σεβασμό τον έχουν ξεχάσει όπως και τη θρησκεία!

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...