Coon Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2016 (επεξεργασμένο) Γεια σας, Εχθες επεσα με το (χαμηλωμενο) Saxo μου σε μια μεγαλη λακουβα με καμια 70αρια χιλιομετρα, 3-5 δευτερολεπτα μετα στο φαναρι το αμαξι εσβησε. Με την μιζα γυρνουσε αλλα δεν επαιρνε μπρος καθολου, το προσπαθησα αρκετα, επισης με εσπρωξαν και λιγο μηπως και επαιρνε ετσι. Μετα σκεφτηκα το κουμπι-ασφαλεια που κλεινει την τρομπα βενζηνης σε περιπτωση τρακαρισματος (μεγαλου κραδασμου), ανοιξα το καπο και πατησα το κουμπι αυτο που οντως μου φανηκε οτι ειχε ενεργοποιηθει. Στη συνεχεια με την πρωτη δοκιμη το αμαξι πηρε μπρος και εσβησε επιτοπου, και αυτο το πραγμα κανει μεχρι και τωρα, παιρνει μπρος, ανεβαζει ~800 στροφες και σβηνει αμεσως σε 1 δευτερολεπτο. Η αντλια βενζηνης μου φαινεται οτι λειτουργει, αφου την ακουω να λειτουργει οταν γυρναω το κλειδι, και αφου η μηχανη φαινεται σαν να παιρνει βενζηνη. Επισης βενζινη εχει περιπου μισο τεποζιτο. Δοκιμασα να βγαλω την μπαταρια για μιση ωρα για να κανει reset ο εγκεφαλος. Τσεκαρα τις ασφαλειες στην ασφαλειοθηκη. Το αμαξι εχει και συναγερμο (εμποριου) που σβηνει και τη μηχανη, αλλα τον ανοιγοκλεισα και δεν ειδα καποια διαφορα. Εχω ξεμεινει απο ιδεες και θα ηθελα λιγη βοηθεια, το μονο που δεν εχω δοκιμασει ειναι να το σπρωξουμε, μια και στο σπρωξιμο που καναμε ηταν πριν πατησω το κουμπι-ασφαλεια αρα δεν επαιρνε καν βενζινη τοτε. Λυθηκε το προβλημα! Επεξ/σία 5 Φεβρουαρίου 2016 από Coon
Γιάννης Platano Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2016 Δεν μπορω να ξερω τι φταιει αλλα το σπρώξιμο για να βαλεις εμπρος νομιζω απαγορευεται στα καταλυτικα αυτοκίνητα γιατι δημιουργει ζημια.
Coon Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2016 Δεν μπορω να ξερω τι φταιει αλλα το σπρώξιμο για να βαλεις εμπρος νομιζω απαγορευεται στα καταλυτικα αυτοκίνητα γιατι δημιουργει ζημια. Ναι απο οσο γνωριζω γιατι πηγαινει ακαυστο καυσιμο στον καταλυτη, το οποιο μπορει να καει εκει αν αυτος ειναι αρκετα ζεστος, οτι ακριβως γινεται και σε περιπτωση misfire. Αλλα: -Αν παρει μπρος αμεσως δεν υπαρχει κανενα προβλημα με το σπρώξιμο. -Αν ειναι κρυο το αμαξι (κρυος καταλυτης) παλι δεν υπαρχει προβλημα.
Γιάννης Platano Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2016 Νομιζω δεν θα αποφυγεις επισκεψη στον μηχανικο παντως.
Liverpool89 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2016 Σε αυτη την χωρα μονο 4*4 πρεπει να χεις. Ουτε ζαντες αλουμινιου, ουτε να το χαμηλωνεις, ουτε καλα λαστιχα, γιατι θα πεσει σε μια λακουβα και θα τα κλαις ολα. Πας Θεσσαλονίκη, απο χαλκιδικη και πρεπει ή να πηφαινεις με 50χλμ που δεν γινεται, ή να εχεις αντανακλαστικά οδηγου αγωνων, ειδικα πριν στριψεις για θερμη, αν δεν ξερεις παιρνεις αγκαλια τις ζάντες Τωρα πιο πολυ ηλεκτρολογικο ειναι το θεμα. Δες μπουζοκαλωδια,μηπως ενεργοποιηθηκε το immobilized, εχεις αλλο κλειδι; ο εγκέφαλος μπορει να μπηκε σε ασφαλη λειτουργία 3
Sorath Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2016 Δεν μπορω να ξερω τι φταιει αλλα το σπρώξιμο για να βαλεις εμπρος νομιζω απαγορευεται στα καταλυτικα αυτοκίνητα γιατι δημιουργει ζημια. Σε όλα τα manual καταλυτικών αυτοκινήτων το γράφουν αυτό. Και όντως όπως αναφέρθηκε, δεν πρέπει γιατί πηγαίνει άκαυστο μίγμα στον καταλύτη και του αλλάζει τα φώτα. Δεν έχει σημασία αν είναι κρύος ή όχι.
Invader Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2016 Δες μήπως από το κοπάνημα έχει ξεκουμπώσει κανα relay.Και γενικά ψάξε κάτι που μπορεί να έχει φύγει με τράνταγμα. 1
Coon Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2016 Σε αυτη την χωρα μονο 4*4 πρεπει να χεις. Ουτε ζαντες αλουμινιου, ουτε να το χαμηλωνεις, ουτε καλα λαστιχα, γιατι θα πεσει σε μια λακουβα και θα τα κλαις ολα. Πας Θεσσαλονίκη, απο χαλκιδικη και πρεπει ή να πηφαινεις με 50χλμ που δεν γινεται, ή να εχεις αντανακλαστικά οδηγου αγωνων, ειδικα πριν στριψεις για θερμη, αν δεν ξερεις παιρνεις αγκαλια τις ζάντες Τωρα πιο πολυ ηλεκτρολογικο ειναι το θεμα. Δες μπουζοκαλωδια,μηπως ενεργοποιηθηκε το immobilized, εχεις αλλο κλειδι; ο εγκέφαλος μπορει να μπηκε σε ασφαλη λειτουργία Και εμενα για ηλεκτρολογικο θεμα μου φαινεται. Θα κοιταξω και μπουζοκαλωδια. Αν ηταν θεμα του immobilizer θα ειχε αναψει και το λαμπακι του immobilizer στο καντραν πιστευω. Εχω και δευτερο κλειδι να δοκιμασω. Δες μήπως από το κοπάνημα έχει ξεκουμπώσει κανα relay.Και γενικά ψάξε κάτι που μπορεί να έχει φύγει με τράνταγμα. Ασφαλειες μεσα στην καμπινα δεν εχω κοιταξει ακομα, μονο μπροστα στην ασφαλειοθηκη κοιταξα. Σημερα το βραδυ που θα γυρισω απο τη δουλεια θα παω να δω και να το προσπαθησω κι αλλο.
stel106 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2016 Aν δεν βρηκες πριν 10-12 ειχα παρει το πρωτο μου ραλλυ μετα χιλια ζορια απο τον πατερα μου γιατι μου ελεγε ολο θα το σκουντας αυτο το αμαξι αν και επεσε παρα πολυ εξω πηγαινα προς το μερος που σπουδαζα πεφτω σε μια λακουβα και σβηνει γυρνουσε μιζα κανονικα αλλα μπρος τπτ λεω τον παλιογκαντεμη αντε να παρω να πω εμεινα με το αμαξι τελικα μιλησα με ιδιοκτητη και σε γερη λακουβα υπαρχει ενα button πανω δεξια της μηχανης που διακοπτει το καυσιμο σε περιπτωση ατυχηματος τουμπαρισματος κλπ το πατας και εισαι ετοιμος αν το κανει συνεχεια το αφαιρεις με δικη σου ευθυνη αν και ολα ετσι ειναι πλεον! καλες βολτες με προσοχη 1
Coon Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2016 Ηλεκτρολογικο ηταν τελικα το θεμα, οπως και φαινοταν δηλαδη. Το πηγα σε ηλεκτρολογο (με οδικη βοηθεια) και μου το εφτιαξε, ειχε μπλοκαρει ο εγκεφαλος απο οτι μου ειπε, αν και μου τα ειπε πολυ γενικα και αοριστα (μαλλον για να μην του παρω την δουλεια την επομενη φορα.. ).Σημασια εχει οτι μου το εφτιαξε και μου ετρεξε και ενα διαγνωστικο οταν το πηρα για να δουμε οτι ειναι ολα ενταξει και μου πηρε συνολικα 30 ευρω, λογικη τιμη. @stel106 Το ειχα πατησει και το κουμπι, ηταν απο τα πρωτα που εκανα. Αλλα το προβλημα συνεχιζε! Σας ευχαριστω ολους για την βοηθεια
Liverpool89 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2016 Αυτο που σου ειπα δηλαδη. Ειχε μπει σε ασφαλη λειτουργια
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα