Προς το περιεχόμενο

Fiat bravo 1.4 t jet 09'


Vaggelino

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Νομίζω ότι το καλύτερο είναι να πάρεις από φίλο...


Και οι ιδιώτες πειράζουν χλμ. Και δεν μπορώ και την καραμέλα είναι απο γυναίκα ή γερο κτλπ. Όχι δεν θέλω αμάξι απο γυναίκα γιατί 95% εχει συντηρηθεί λάθος ( και θα θέλει και σετ συμπλέκτη )

Από δάσκαλο ή γιατρό! :D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Τι λάμπες του έχεις βάλει;

 

Το 700ευρω που κόστιζαν τα εργοστασιακά bixenon με το πλυστικο και την αυτοματη ρυθμιση δεσμης, το αξιζουν και με το παραπανω!

Πολυ ομορφος, ομαλος και ζωντανος φωτισμος, ωραια αποχρωση και οταν γυρισεις σε προβολεις βλεπεις τα παντα. Σε σημειο που το δευτερο κατοπτρο με την extra συμβατικη λαμπα για προβολεα να μην χρειαζεται καν...

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το 700ευρω που κόστιζαν τα εργοστασιακά bixenon με το πλυστικο και την αυτοματη ρυθμιση δεσμης, το αξιζουν και με το παραπανω!

Πολυ ομορφος, ομαλος και ζωντανος φωτισμος, ωραια αποχρωση και οταν γυρισεις σε προβολεις βλεπεις τα παντα. Σε σημειο που το δευτερο κατοπτρο με την extra συμβατικη λαμπα για προβολεα να μην χρειαζεται καν...

 

Δεν τα είχα βάλει τότε και δεν έβαλα και after market...ίσως κάποια στιγμή βάλω ή απλά αλλάξω λάμπες.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

After market, εφ' όσον το αυτοκινητο εχει φωτα τυπου Projection (ολα τα Bravo εχουν), δεν καγκουρεψεις το χρωμα, και στο σεταρισμα τα ρυθμισεις σωστα για να μην στραβωνουν, δεν βλεπω καπου το προβλημα στο να βαλεις.

 

Τύποις θα εισαι παρανομος, γιατι η νομοθεσια οριζει την αυτοματη ρυθμιση υψους δεσμης, αλλα πρακτικα ισως να ειναι και καλυτερα απο τα εργοστασιακα σε φωτισμο, χωρις να ενοχλεις κανεναν. :-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

After market, εφ' όσον το αυτοκινητο εχει φωτα τυπου Projection (ολα τα Bravo εχουν), δεν καγκουρεψεις το χρωμα, και στο σεταρισμα τα ρυθμισεις σωστα για να μην στραβωνουν, δεν βλεπω καπου το προβλημα στο να βαλεις.

 

Τύποις θα εισαι παρανομος, γιατι η νομοθεσια οριζει την αυτοματη ρυθμιση υψους δεσμης, αλλα πρακτικα ισως να ειναι και καλυτερα απο τα εργοστασιακα σε φωτισμο, χωρις να ενοχλεις κανεναν. :-)

Το βασικό είναι να μην τυφλώνω, δεν το μπορώ με τίποτα αυτό! Αλλά επειδή δεν βγάζω άκρη με τόσα κιτ που κυκλοφορούν (και όλοι λένε ότι τα δικά τους είναι μια χαρά!) ίσως βάλω μόνο καλύτερες λάμπες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Δεν εχει καμια σχεση ο φωτισμος με σουπερ-ντουπερ crystal clear συμβατικες λαμπες, σε σχεση με τις xenon.

Αφου ομως εχεις εστω και manual ρυθμιση υψους, τι σε αγχωνει; Αν στραβωνεις για καποιο λογο, απλα τις κατεβαζεις.

 

Σταματω και το offtopic μην χαλαμε το thread του ανθρωπου. :-)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 11 μήνες μετά...

Παιδιά ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας αν και μπαίνω μετά από έναν χρόνο ????. Είχα πάει τότε στον Μπιτρο όλα τα αμάξια είχανε από 60-90 χιλιάδες χιλιόμετρα στρογγυλοποιημενα. Το συγκεκριμένο Fiat bravo tjet που πήγα να δω το είχε χώσει σε ένα κλειστό χώρο που δεν μπορούσες ούτε στην θέση του οδηγού να κάτσεις. Ούτε τεστ drive ούτε πινακίδες ούτε βιβλίο service τίποτα απολύτως. Βάζω μπρος και άκουγα τον κινητήρα πολύ ταλαιπώρημενο ρωτάω αν έχει αλλάξει ιμάντες κλπ... Μου λέει κοίταξε εγώ στο δίνω 5.900 από εκεί και πέρα θέλει το δικό του service κλπ... Δεν μου εξηγήθηκε καθόλου ωραία και έφυγα επί τόπου. Ξενέρωσα αρκετά γιατί εξωτερικά και εσωτερικά φαινόταν άρτιο. Τελικά μετά από καμιά βδομάδα από τότε πήγα και είδα ένα Alfa Romeo mito ίδιος κινητήρας στα 85 χιλιάδες 7.000 ευρώ. Κύριος ο ιδιώτης με το βιβλίο service του κλπ. Έχω κάνει από τότε 10000 απροβληματιστα χιλιόμετρα.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To 155ρι MiTO ειναι σπιρτο, ευγε!

Αλλα δυστυχως οταν εψαχνα εγω ηθελα κατι με 5 πορτες...

Εγώ άλφα ήθελα αλλά υπήρχε μόνο η 147!

 

Ωραίο το mito φίλε, να συνεχίσεις να το χαίρεσαι!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...