voltmod Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2016 Παρά τον σκεπτικισμό για το δημιούργημα της, η Apple ακόμα μία φορά απέδειξε ότι είναι μία πολύ ισχυρή μάρκα στον τεχνολογικό κλάδο. Πάνω που όλοι πίστευαν ότι το iPad Pro θα αποτελέσει εμπορική επιτυχία, σύμφωνα με την IDC (International Data Corporation) πούλησε περισσότερα τεμάχια από ότι τα Surface 3, Surface Pro 4 και Surface Book μαζί. Σύμφωνα λοιπόν με την έκθεση Worldwide Quarterly Tablet Tracker για το τέταρτο τρίμηνο του 2015, προκύπτουν δύο ενδιαφέροντα στοιχεία: 1) ότι το iPad Pro ξεπέρασε σε πωλήσεις τα Surface 3, Surface Pro 4 και Surface Book την περίοδο των διακοπών και 2) τα standalone tablets (συσκευές που δεν διαθέτουν αποσπώμενο keyboard) έχουν πεθάνει ή τουλάχιστον... πεθαίνουν. Συνολικά, η αγορά των tablets εξακολουθεί να έχει πτωτική πορεία, παρόμοια με αυτή που γνωρίζει η αγορά των PCs, αλλά μέσα στην ύφεση, οι συσκευές 2-in-1 και τα tablets με αποσπώμενο πληκτρολόγιο αυξάνονται σημαντικά. Από τα νούμερα που έδωσε στην δημοσιότητα η IDC προκύπτουν τα εξής: Το τέταρτο τρίμηνο του 2015, οι αποστολές tablets έφτασαν τις 65,9 εκατομμύρια, πτώση 13,7% σε σχέση με την ίδια περίοδο πέρυσι Οι συνολικές αποστολές tablets για το 2015, έφτασαν τις 206,8 εκατομμύρια, μείωση 10.1% σε σχέση με τις περσινές αποστολές των 230,1 εκατομμυρίων Οι αποστολές των tablets που αποσπώνται από το πληκτρολόγιο έφτασαν στο ψηλότερο σημείο, με 8,1 εκατομμύρια συσκευές Οι αποστολές των detachable tablets διπλασιάστηκαν σε σχέση με το τέταρτο τρίμηνο πέρυσι Αυτό σημαίνει, ότι οι καταναλωτές γυρεύουν συσκευές tablet που μπορούν να αντικαταστήσουν τον φορητό ή τον desktop υπολογιστή τους και η Microsoft, με την σειρά Surface οδηγεί την κατηγορία. Αυτά είναι τα μοναδικά καλά νέα για την Microsoft. Τα άσχημα νέα, είναι ότι η Apple με το iPad Pro γνώρισε πολύ μεγαλύτερη επιτυχία από όση αναμενόταν, ακόμα και από ειδικούς. Ο Jitesh Ubrani, Senior Research Analyst της IDC δήλωσε: “Η εκτίμηση μας είναι ότι η Apple πούλησε κάτι παραπάνω από δύο εκατομμύρια iPad Pro την ώρα που η Microsoft πούλησε συνολικά 1,6 εκατομμύρια συσκευές Surface, με την πλειονότητα να είναι Surface Pro και όχι το οικονομικότερο Surface 3. Με αυτά τα αποτελέσματα, είναι ξεκάθαρο ότι η τιμή, δεν είναι το πιο σημαντικό στοιχείο που κοιτούν οι καταναλωτές όταν αγοράζουν ένα detachable tablet, η απόδοση είναι”. Στα οικονομικά της αποτέλεσματα για το τέταρτο τρίμηνο του 2015, η Microsoft ανακοίνωσε ότι τα έσοδα από το Surface έφτασαν τα $1,35 δισεκατομμύρια, που ήταν διπλάσια σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο και περισσότερα από το ίδιο τρίμηνο πέρυσι. Παρόλα αυτά, αν και η σειρά Surface αποδίδει ικανοποιητικά, δεν φαίνεται να αναπτύσσεται με γοργούς ρυθμούς. Αντίθετα, μέσα σε ένα τρίμηνο μόνο, και με μία συσκευή, την ώρα που η Microsoft είχε περισσότερα μοντέλα στην αγορά, η Apple κατάφερε να την ξεπεράσει με ευκολία στις πωλήσεις. Συνολικά, η Microsoft κατέχει 2,4% στην αγορά των tablets, η Apple κατέχει το 28%, η Samsung το 17.3% και οι ASUS και Lenovo κατέχουν 5,1% και 4,9% αντίστοιχα. Site: Windows Central
Fotis13 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2016 Ενταξει σιγα το νεο ,η κατηγορια tablet ετσι και αλλιως μονοπωλειται απο την apple με τα ipads 2
viper2005 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2016 Το μονο που έσωσε το iPad pro ειναι το μέγεθος της οθόνης και το pen. Αν δεν ειχε ενα απο τα δυο τότε οι πωλήσεις θα ηταν μικρότερες...
jmirko15 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2016 Πάντως, άμα όλα τα προϊόντα (κυρίως software) ήταν μοιρασμένα σε τόσα brands θα ήμασταν πολύ καλύτερα από τώρα. (50% market share = others)
11demian111 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2016 που δεν σημαίνει τίποτα διότι απλά το Ipad δεν φτάνει σε χρηστικότητα τα surface 8
Retromaniac Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2016 Σε λίγο θα προτιμούμε και τα μήλα με στάμπα το μήλο στα μανάβικα. Η Apple είναι η βασίλισσα του marketing.Αλλιώς δεν εξηγείται γιατί να προτιμήσεις ένα tablet με λειτουργικό τηλεφώνου από ένα tablet που είναι κανονικός υπολογιστής... 16
paularas Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2016 και αν δεν ειχε οθονη και mobo θα ηταν μεγαλο τασάκι, your argument is invalid 2
jmirko15 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2016 Σε λίγο θα προτιμούμε και τα μήλα με στάμπα το μήλο στα μανάβικα. Η Apple είναι η βασίλισσα του marketing. Αλλιώς δεν εξηγείται γιατί να προτιμήσεις ένα tablet με λειτουργικό τηλεφώνου από ένα tablet που είναι κανονικός υπολογιστής... Windows 10.
liberostelios Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2016 Πραγματικά, εντυπωσιακό δείγμα της επιρροής που έχει η Apple στο καταναλωτικό κοινό! Βέβαια και για το Apple Watch κάτι αντίστοιχα "διθυραμβικά" διαβάζαμε τις πρώτες μέρες και, τελικά, αποδείχθηκε ότι ήταν αποτυχία (έστω κι αν ήταν λιγότερη αποτυχία από τα υπόλοιπα smartwatches), οπότε κρατάω μικρό καλάθι. Αντικειμενικά, πάντως, το να συγκρίνεις iPad Pro με Surface είναι σαν να συγκρίνεις... καρότσι σούπερ μάρκετ με αυτοκίνητο. 6
Super Moderators billdanos Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2016 Super Moderators Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2016 που δεν σημαίνει τίποτα διότι απλά το Ipad δεν φτάνει σε χρηστικότητα τα surface Σε λίγο θα προτιμούμε και τα μήλα με στάμπα το μήλο στα μανάβικα. Η Apple είναι η βασίλισσα του marketing. Αλλιώς δεν εξηγείται γιατί να προτιμήσεις ένα tablet με λειτουργικό τηλεφώνου από ένα tablet που είναι κανονικός υπολογιστής... Πιστεύετε ακόμη πως όλα έχουν να κάνουν μόνο με το marketing ειδικά μετά από τόσα στην αγορά? Συνήθως ένα καλό marketing κρατάει ψηλά τις πωλήσεις για σχετικά μικρό διάστημα, ειδικά όταν το ίδιο το προϊόν έχει σημαντικά προβλήματα. Το ότι συνεχίζει να πουλάει και μάλιστα πολύ περισσότερο από άλλες συσκευές που συνολικά έχουν περισσότερες δυνατότητες, θα έπρεπε να σας προβληματίσει γιατί συμβαίνει. Μήπως για τα πράγματα που μπορεί να κάνει το ipad pro, είναι συνολικά πιο εύχρηστο από τον ανταγωνισμό? Μήπως το surface που κάνει ο,τι και ένα pc δεν είναι πρακτικό για την πλειοψηφία των καταναλωτών και καλύπτει μόνο τους "πολύ ψαγμένους" (που δεν αρκούν για να έχει ικανοποιητικές πωλήσεις)? 21
kukukali Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2016 Το αδιανόητο καταρρίπτει το μάρκετινγκ της Apple.Και εγώ δεν θα το έπαιρνα γιατί είμαι αλλης φιλοσοφίας.
Super Moderators billdanos Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2016 Super Moderators Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2016 Το αδιανόητο καταρρίπτει το μάρκετινγκ της Apple.Και εγώ δεν θα το έπαιρνα γιατί είμαι αλλης φιλοσοφίας. Μα ούτε και μένα με εξυπηρετεί σε κάτι για να το πάρω. Τα δεδομένα αναλύω απλά! 2
Agmourk Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2016 Την περίοδο των διακοπών. Οκ. Επίσης, είναι αρκετά βολικό να εμφανίζονται μόνο τα νούμερα ανα εταιρία, και όχι άνα λειτουργικό, λες και είναι ισολογισμοί. Φυσικά και η Microsoft θα είχε 2.4%. Όλες οι άλλες εταιρίες όμως, με λειτουργικό Windows (που πολύ εύστοχα παραποιείται, λέγοντας "αποσπώμενο πληκτρολόγιο" ΄και είναι τα μοναδικά που έχουν αύξηση, τι κάνει νιαου στα κεραμίδια δηλαδή), έχουν το 50% τουλάχιστον των πωλήσεων.
Rage_unseen Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2016 απορω γιατι δεν κατεβαινουν στην πολιτικη να γλιτωσουν κ τα εξοδα του λομπινγκ
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα