tsourakis13 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2016 Share Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2016 Καλησπέρα παιδιά, είχε αγοράσει ο πατέρας μου πριν 6 χρονια ένα Alfa Romeo Spider 2.0 του 1983 μιας και είχε κόλλημα με τις αντίκες και ήθελε να το έχω εγώ στο μέλλον. Δυστυχώς για κάποιους λόγους δεν μπορεί να το οδηγήσει πλέον αυτός και το αμάξι είχε μείνει για σχεδόν 2 χρόνια αχρησιμοποίητο (μόνο κάποιες τυπικές βόλτες για να μην δημιουργήσει προβλήματα η αχρησία). Πριν λίγο καιρό λοιπόν έβγαλα δίπλωμα και σκέφτομαι να αρχίσω να το χρησιμοποιώ που και που. Πέρα από το κόστος της βενζίνης (χρειάζεται και πρόσθετο καύσιμου μιας και λειτουργεί με την παλιά super ο κινητήρας) και τις "ιδιοτροπίες" της πίσω κίνησης, λόγω ότι έμαθα σε μπροστοκινητο, τι αλλα θέματα πιστευετε ότι υπάρχουν; Φυσικά abs, υδραυλικό τιμόνι,αερόσακους κτλ δεν έχει τι αμάξι μιας και είναι αρκετά παλιό. Service είχε κάνει πριν 1,5 χρονο σχεδόν αλλά έχει κάνει ελάχιστα χιλιόμετρα σε αυτό το διάστημα. Επίσης -δεν είμαι και σίγουρος- πρέπει να έχει δηλωθεί και για λιγότερα κυβικά μιας και τα τέλη είναι αρκετά χαμηλα αν θυμάμαι καλά. Δεν ξέρω τι θέματα μπορεί να υπάρξουν με αυτό.. Ευχαριστώ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Liverpool89 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2016 Share Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2016 Τι πινακιδες εχει; αν εχει δηλωθει σαν αντικα νομοζω δεν μπορεις να το κυκλοφορεις καθε μερα, αλλα καποιες μερες. Λαδια φιλτρα, μπουζι να τα αλλαξεις σίγουρα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Soufesis Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2016 Share Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2016 Προφανώς για να πληρώνει χαμηλά τέλη έχει πινακίδες ιστορικού. Σε τέτοια περίπτωση δεν μπορείς να το χρησιμοποιείς για καθημερινό αμάξι παρά μόνο για επίσημες εκδηλώσεις και για ορισμένα χιλιόμετρα συντήρησης. Δεν υπάρχει ο μύθος ότι τα ιστορικά κυκλοφορούν ΣΚ και αργίες. Επίσης είναι αμαρτία να λες ένα αμάξι 33 χρονών αντίκα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NickTG Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2016 Share Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2016 Ή μπορεί απλά να είναι δηλωμενο 1600. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
zio10 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2016 Share Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2016 Προφανώς για να πληρώνει χαμηλά τέλη έχει πινακίδες ιστορικού. Σε τέτοια περίπτωση δεν μπορείς να το χρησιμοποιείς για καθημερινό αμάξι παρά μόνο για επίσημες εκδηλώσεις και για ορισμένα χιλιόμετρα συντήρησης. Δεν υπάρχει ο μύθος ότι τα ιστορικά κυκλοφορούν ΣΚ και αργίες. Επίσης είναι αμαρτία να λες ένα αμάξι 33 χρονών αντίκα Στα πόσα χρόνια θεωρείται αντίκα; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Soufesis Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2016 Share Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2016 Όταν συμπληρώσει 30 χρόνια από την κατασκευή του έχει δικαίωμα να πάρει πινακίδες ιστορικού οχήματος. Τα αυτοκίνητα ανάλογα με την ημερομηνία παραγωγής κατατάσσονται σε κατηγορίες όπως veteran post war classic κτλ., Επίσης κατηγοριοποιούνται τεχνικά ( κανονικά, τροποποιημένα, ρέπλικες ) και ανάλογα με τον βαθμό που έχουν διατηρηθεί. Εννοείται ότι ανάλογα με την κατηγορία και την κατάσταση του οχήματος μπορεί να αυξηθεί ή να μειωθεί η τιμή του, να λάβει μέρος σε καλλιστεία σε συγκεκριμένες κατηγορίες κτλ. Στα πόσα χρόνια θεωρείται αντίκα; Μιλάμε πάντα με βάση το νόμιμο Ή μπορεί απλά να είναι δηλωμενο 1600. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tsourakis13 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2016 Μέλος Share Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2016 Ένα λεπτό γιατί δεν τα διατύπωσα σωστά. Οι πινακίδες του είναι κανονικές αλλά νομίζω τα τέλη που πληρώσαμε πριν κανένα μήνα ήταν 135ε άρα πρέπει να έχει δηλωθεί για ~1300cc. Είχαμε σκεφτεί να βάλουμε και πινακίδες αντικας, αλλά επειδή δεν μπορείς να το μετακινείς πέρα από αγώνες και με σχετική άδεια δεν βγάλαμε αφού δεν ασχολούμαστε με αγώνες. Άρα πρέπει να κοιτάξω λάδια, μπουζί, φίλτρα για αρχή; Επίσης το ότι είναι δηλωμένο για λιγότερα κυβικά τι προβλήματα μπορεί να δημιουργήσει, μιας και ουσιαστικά είναι παράνομο; κτεο πέρασε κανονικά πάντως, το "πως" δεν το ξέρω. Soufesis φυσικά δεν είναι και πάρα πολύ παλιό αλλά ο νόμος το θεωρεί ως ιστορικό όχημα αφού είναι 30+ ετών. "Original" αντίκα είναι σίγουρα πάντως ένα Nash Metropolitan 54' το οποίο ξεκίνησε να κατασκευάζει από το σκελετό ο πατέρας μου αλλά δυστυχώς δεν το ολοκλήρωσε παρόλο που έπεσαν πάνω του ατελείωτες ώρες δουλειάς... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
elvisjedi Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2016 Share Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2016 μηπως το αυτοκινητο ηταν σε καποια φαση στον ΟΔΔΥ? γιατι ενα διαστημα δημοπρατουσαν αυτοκινητα πολλων κυβικων και στις αδειες τα βαζανε κατω απο 1800cc (εχω δει mustang απο οδδυ δηλωμενη 1800!) επισης τσεκαρε αν μπορεις τον αριθμο της μηχανης αν συμφωνει με την αδεια, μηπως αλλαξανε τη μηχανη και δεν φοραει τη δικια του. η spider παντως εβγαινε σε 1300cc οποτε αν είναι 2000cc παιζει να είναι κ μετατροπη Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tsourakis13 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2016 Μέλος Share Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2016 Για τον οδδυ δεν το γνωρίζω, αλλά θα το ρωτήσω. Το συγκεκριμένο πάντως είχε από το εργοστάσιο 2L μηχανή, μιας και όσο έψαξα στο ίντερνετ δεν το βρήκα πουθενά με 1300. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
zio10 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2016 Share Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2016 Το έψαξα στο google πάντως και είναι πανέμορφο το αυτοκίνητο! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Thanos1972 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2016 Share Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2016 το αυτοκινητο θεωρειται αντικα (κακος κατα την γνωμη μου οπως ειπωθηκε) οταν κλεισει 30 χρονια.και τοτε μπορει να βγαλει ιστορικες πινακιδες. μπορει να τρεξει σε αγωνες η να κανει χιλιομετρα συντηρησης.για την κυριακη και αργιες ισχυει αυτο οτι δεν λεει οτι μπορει να κυκλοφορει αλλα καποιοι περνουσαν και τα συνορα με πινακιδες αντικας και γενικοτερα αυτο το θεμα εχει γινει λιγο μπαχαλο....καλυτερα ομως by the book.γενικοτερα να μην προκαλεις εαν βγαλεις πινακιδες αντικας.τελη δεν υπαρχουν οπως και κτεο.και η ασφαλεια ειναι πολυ φθηνη. δες την αδεια τι γραφει και τοτε θα σου φυγει η απορια για ποιον λογο πληρωνεις λιγα τελη.η στο κατω κατω δες τι γραφει η αποδειξη των τελων.εκει λεει και τα κυβικα. τωρα για να το κυκλοφορησεις ετσι οπως ειναι,λαδια-φιλτρα-μπουζι-κανε μια εξαερωση τα φρενα και δες εαν ειναι σωστα ρυθμισμενα τα καρμπυρατερ οπως και το timing(αβανς). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tsourakis13 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2016 Μέλος Share Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2016 Ευχαριστώ για τις πληροφορίες. Πινακίδες "αντικας" είχαμε σκεφτεί να βγάλουμε αλλά αν θέλω να το χρησιμοποιώ που και που (1-2 βόλτες κάθε βδομάδα) φυσικά δεν θα μπορώ με αυτές τις πινακίδες. Και εκτός αυτού αν γίνει κάποιο ατύχημα, αντε βρες άκρη μετά με τις ασφαλιστικές. Η άδεια κοίταξα και λέει 1300 κυβικά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
elvisjedi Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2016 Share Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2016 μεχρι το 83 η σπαιντερ εβγαινε και σε 1300cc (την εχει μαλιστα γνωστος μου θεσσαλονικη) https://en.wikipedia.org/wiki/Alfa_Romeo_Spider#Series_2_Spider_.281970.E2.80.931982.2F83.29 αν η αδεια γραφει 1300 τοτε το αυτοκινητο ηταν 1300 και στην πορεια καποιος ιδιοκτητης εβαλε μοτερ απο διλιτρη αλφα. αν εχει γινει τετοια μετατροπη ειναι πολυ δυσκολο να βγαλεις πινακιδες αντικας (ασε που σαν 1300 η επιβαρυνση του ειναι ελαχιστη οποτε δεν αξιζει) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tsourakis13 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2016 Μέλος Share Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2016 Ρε παιδιά έχω μια απορία που δεν έχω βρει απάντηση ούτε στο νετ. Πως ξεκινάς ένα πισωκινητο αυτοκίνητο σε ανηφόρα;;; Με τη μέθοδο μύτη-φτέρνα; Τρέμω μην καμιά μέρα χρειαστεί να σταματήσω μεγάλη ανηφόρα και δεν έχω πως να ξεκινήσω μετά. Ειδικά αν είναι και άλλος πίσω την κάτσαμε.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Chris92 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2016 Share Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2016 κλασσικα με το χειροφρενο.Γιατι τι σε προβληματιζει? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα