CrimsonSky_gr Δημοσ. 9 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2016 Λοιπον παιρνεις στα κεντρικα τους στην Αθηνα,εξηγεις την κατασταση και πως θελεις καινουργιο και τους λες την μαγικη φραση ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΣΤΟΝ Σ.Τ.Κ. και ζητας υπευθυνο Θα του δωσεις τον αριθμο παραγγελιας κλπ, θα κλεισει, θα σε ξαναπαρει σε 5 λεπτα να σου πει οτι χαριστικα για την περιπτωση σου θα κανουν αντικατασταση. Δοκιμασμενο 2
cabdik Δημοσ. 9 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2016 καλα ολα αυτα που λετε, αλλα παρατηρω 2 πραματα 1 εκανε εγγραφη στο φορουμ για να γραψει το παραπονο του μονο.... και 2 εξαφανιζετε και δεν συμμετεχει παλι 5
ziaba Δημοσ. 9 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2016 Τον έχω κάνει αναφορά στην διαχείρηση την ημέρα που άνοιξε το θέμα αλλά τπτ Είναι προφανές ότι έκανε εγγραφή στο φορουμ μονο και μονο για να πει τον πόνο του 1
MechaCorn Δημοσ. 9 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2016 Τον έχω κάνει αναφορά στην διαχείρηση την ημέρα που άνοιξε το θέμα αλλά τπτΕίναι προφανές ότι έκανε εγγραφή στο φορουμ μονο και μονο για να πει τον πόνο του εδώ άλλοι ανοίγουν topic για σύνθεση pc, απανταμε σαν τους ... και δεν ξαναμπαινουν ποτέ. Τις προαλλες είδα topic για "δημόσια κτηνιατρεια". Μια γυναίκα έκανε account για να ρωτήσει που μπορεί να βρει δημόσιο κτηνιατρείο για ένα "μαρτινεζακι" και μάλιστα το ποσταρε στην κατηγορία internet... Κάθε δεύτερη μέρα βλέπω thread "πωλείται κάρτα γραφικων", χωρίς φωτογραφίες, χωρίς στοιχεία επικοινωνίας, χωρίς εγγύηση και φυσικά ο ts δεν ξαναμπαίνει ποτέ. Και σένα σε πείραξε αυτός 1
CrimsonSky_gr Δημοσ. 9 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2016 Τον έχω κάνει αναφορά στην διαχείρηση την ημέρα που άνοιξε το θέμα αλλά τπτΕίναι προφανές ότι έκανε εγγραφή στο φορουμ μονο και μονο για να πει τον πόνο του Σκεψου ομως οτι το google κανει index τα thread του insomnia και οταν(οχι αν) ξανακλεψει καποιον το eshop θα κανει αναζητηση θα μπει εδω και θα παρει μια ιδεα πως να κινηθει
jimdem582 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2016 Θυμάμαι παλιά είχα ένα θέμα με το eshop είχα σταματήσει μάλιστα να αγοράζω μετά είπα να τους δώσω μια δεύτερη ευκαιρία και ευτυχώς μέχρι τώρα είναι καλοί. Στο θέμα που ανέφερα, είχα αγοράσει ένα logitech gamepad (25e) το οποίο είχε 2 χρόνια εγγύηση. Κάποια στιγμή χάλασε πάνω στον 1.5 χρόνο και καθώς μίλησα μαζί τους είπαν έχει 1 χρόνο εγγύηση και δεν γίνεται να κάνουν κάτι. Μπήκα στο site της logitech, εξήγησα το πρόβλημα, ανέβασα την απόδειξη και μου είπαν 2 χρόνια εγγύηση έχει. Μετά τους έστειλα τα στοιχεία μου, ζήτησαν συγγνώμη και μου έστειλαν με courier ολοκαίνουριο gamepad στο σπίτι μου! Το eshop έκανε την πάπια και μετά από λίγες μέρες είδα ότι στην περιγραφή του προϊόντος από 1 χρόνο εγγύηση το πήγαν 2. Όπως και να'χει τουλάχιστον βρήκα το δίκιο μου. Σχετικά με τον φίλο που ξεκίνησε το νήμα, προτείνω να πάει κατευθείαν στην asus μπας και λυθεί το πρόβλημά του. Έχει online helpdesk η asus καθώς και άλλους τρόπους επικοινωνίας (παραθέτω όπως μου τα έδωσε η asus) τηλέφωνο στο 00800 44142044 ( TOLL FREE ) (09am to 13pm - 14pm to 18pm, Monday to Friday). Email: [email protected]
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα