eusuneidhtoskatanalwths Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2016 Καλησπέρα, αποφάσισα να ανοίξω αυτό το νέο θέμα για να περιγράψω την πολύ αρνητική εμπειρία που είχα μετά την αγορά από το γνωστό κιτρινόμαυρο διαδικτυακό ''μαγαζάκι'' (όπως αποδείχτηκε...) το e-shop.gr. Πριν αναφέρω το περιστατικό θα ήθελα να τονίσω ότι το εν λόγω ''μαγαζάκι'' υπήρξε για πολλά χρόνια η πρώτη μου επιλογή και είχα προβεί σε πολλές αγορές για μένα, την οικογένειά μου και τους φίλους μου. Με λίγα λόγια το εμπιστευόμουν σχεδόν τυφλά και ήταν η νο.1 επιλογή μου ακόμα και για προϊόντα που στοίχιζαν λίγο παραπάνω σε σχέση με άλλα μαγαζιά. Δυστυχώς όμως φαίνεται ότι το τελευταίο διάστημα έχουν γίνει κάποιες αλλαγές (σε θέσεις ίσως) που έχουν επηρεάσει τη σωστή λειτουργία του με αποτέλεσμα η κάκιστη σε πολλές περιπτώσεις εξυπηρέτηση των πελατών (ανάλογα περιστατικά με το δικό μου, μου είχαν αναφέρει στο πρόσφατο παρελθόν κάποιοι γνωστοί μου αλλά δεν είχα δώσει την πρέπουσα σημασία τότε δυστυχώς και μάλιστα είχα παραξενευτεί κιόλας γιατί η προσωπική μου εμπειρία ήταν θετική μέχρι βέβαια να υπάρξει κάποιο πρόβλημα αφού τότε φαίνεται ο επαγγελματίας)... Επίσης να σημειώσω ότι έχω δουλέψει στο πρόσφατο παρελθόν ως τεχνική υποστήριξη ίσως για την μεγαλύτερη εταιρία παγκοσμίως στον χώρο των handheld devices και όχι μόνο με μεγάλη επιτυχία μάλιστα (θετικότατα surveys και επίλυση σχεδόν όλων των προβλημάτων που αφορούσαν το λειτουργικό και όχι μόνο), έχω πάθος με την τεχνολογία και ασχολούμαι πολύ με πολλούς τομείς της και δεν είμαι αυτό που λένε ''παραπονιάρης'' ή ''δύσκολος πελάτης'' με την έννοια ότι πριν ζητήσω μια επιστροφή προϊόντος ή επισκευή του πρώτα σιγουρεύομαι ότι έχω απόλυτα δίκιο (χαρακτηριστική είναι η περίπτωση αγοράς 4 μνημών DDR2 CORSAIR 800 Mhz στο παρελθόν πάλι απ΄το e-shop.gr που η μία ήταν προβληματική και την επέστρεψα όμως ο...''τεχνικός'' τις βρήκε όλες εντάξει και μου έστειλαν μήνυμα να τις παραλάβω αφού λειτουργούν. Τότε πήγα και βρήκα τον τεχνικό και τρέξαμε μαζί το σχετικό test όμως με τον...σωστό τρόπο αυτή τη φορά και όντως είδε κι εκείνος ότι είχα δίκιο, μου ζήτησε συγνώμη και μου την άλλαξε) Πρόκειται λοιπόν για το tablet: ASUS MEMO PAD 7 ME70C GPS WHITE. Το συγκεκριμένο tablet το αγόρασα το καλοκαίρι που μας πέρασε για δώρο στην ανηψούλα μου. Ήταν αρκετά φτηνό με τα βασικά χαρακτηριστικά και πιστεύω μια καλή επιλογή για ένα μικρό παιδάκι να ξεκινήσει να χρησιμοποιεί μια handheld device και να μπει στον κόσμο της ''touch τεχνολογίας''. Δυστυχώς όμως το συγκεκριμένο tablet παρουσίασε πολλά προβλήματα με το κυριότερο ότι κάποιες φορές κι ενώ ήταν πλήρως φορτισμένο έσβηνε (άλλα θέματα που είχε είναι το μικρόφωνο που ''εγγραφε'' τη φωνή ''ρομποτικά'', δυσκολία στη σύνδεση πολλές φορές στο Wi-FI, κλπ.). Σε κάποια στιγμή λοιπόν κι αφού βαρεθήκαμε να βλέπουμε τη μικρούλα να παραπονιέται το πήγαμε πίσω στο e-shop. Αποτέλεσμα; Να μας το κρατήσουν 1 μήνα περίπου και να μας το επιστρέψουν με τα ίδια ακριβώς προβλήματα!!! Το μόνο που κάνανε ήταν...εργοστασιακή επαναφορά...Μόνο ο κόπος δηλαδή να το ξανασετάρουμε απ'την αρχή... Για να μην τα πολυλογώ μετά από μερικες βδομάδες το tablet έσβησε και πάλι (κι ενώ είχε κάνει κι άλλα σβησήματα πριν απλά άνοιγε μετά από λίγο). Έτσι αποφασίσαμε να το ξαναπάμε στο e-shop πιστεύοντας ότι θα μας το αλλάξουν σίγουρα ή θα μας δώσουν κάποιο πιστωτικό ή θα το πήγαιναν έστω στην ASUS για να το επισκευάσουν οι τεχνικοί της! Κι όμως! Βρέθηκε πάλι ένας παντογνώστης, ένας ...φωστήρας τεχνικός του e-shop που... αποφάνθηκε ότι δεν χρειάζονται όλα τα παραπάνω αφού το tablet ειναι...οκ!!! Δεν θέλω να πω πολλά αλλά νομίζω ότι κι ο πιο ανίδεος καταλαβαίνει ότι το εν λόγω tablet έχει ξεκάθαρα hardware issue!!! Το αποκορύφωμα της ασχετοσύνης του τεχνικού είναι ότι εκτός ότι μας το κράτησε για 1-1,5 μήνα μας πήρε και τηλέφωνο να του δώσουμε τον κωδικό που έχει βάλει η...μπέμπα για να μπαίνει στο tablet κι ενώ του τον είπαμε τον κωδικό έκανε παρόλα αυτά επαφορά στις εργοστασιακές ρυθμίσεις!!! Μετά από όλα αυτά λοιπόν έστειλα ένα πολύ ευγενικό email στο e-shop εξηγώντας το περιστατικό και ζητώτας εξηγήσεις για τον...''τεχνικό'' τους και να δοθεί λύση. Η απάντηση;;; Ένα ...αυτοματοποιημένο sms να περάσω να παραλάβω το χαλασμένο tablet!!! Μα είναι δυνατόν;;; Σε μένα που ήμουν όπως πιστεύω ένας πολύ καλός τους πελάτης τέτοια συμπεριφορά;! Αδιαφορία;;; Ούτε μια απάντηση;;; Πίστεψα ότι δεν είχαν λάβει το email κι έτσι αφού πέρασαν μερικές μέρες ξανάστειλα ένα αλλο email όχι ευγενικό αυτή τη φορά αλλά εννοείται ούτε και υβριστικό (δεν μου το επιτρέπει το ήθος μου, όχι πως δεν το αξίζουν αυτοί...) απαιτώντας να πάρουν θέση και να μην συνεχίσουν να με αγνοούν! Τους έδωσα μάλιστα διορία 2 μέρες πριν γράψω για το εν λόγω περιστατικό σε κάποια site για να ενημερώσω και τον υπόλοιπο κόσμο για την ποιότητα του after sales και τον σεβασμό στους πελάτες του συγκεκριμένου μαγαζιού. Μετά από 1,5 μέρα ακριβώς και λίγο πριν την λήξη της διορίας παίρνει τηλέφωνο ένας ''τεχνικός'' και προσπαθούσε να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα. Είπε μεταξύ άλλων ότι δεν το έστειλε στο service της ASUS γιατί ήξερε εξαρχής ότι δεν θα το έφτιαχναν!!! Επίσης είπε ότι την πρώτη φορά είχε μετακίνηθεί η μπαταρία και την έβαλε στη θέση της (!!!) και την δεύτερη έκανε...προληπτική αλλαγή μπαταρίας!!! Περιττό να σας πω ότι τα προβλήματα συνεχίζονται με το συγκεκριμένο tablet και μάλιστα τώρα η μπαταρία δεν κρατάει ούτε...3-4 max ώρες. Το μικρόφωνο εξακολουθεί να ''πιάνει'' ρομποτική φωνή, κλπ... ΑΠΟΡΙΕΣ ΜΟΥ: 1) Τον κωδικό τι τον ήθελε ο...''τεχνικάρας'' αφού κιόλας στο τέλος έκανε επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων;;; Να δει τι high scores είχε στο Candy Crash η μικρούλα;! 2) Κατά καιρούς διαφημίζει αυτό το μαγαζάκι ότι προσφέρει 2, 3 κλπ χρόνια εγγύηση κι αναρωτιέμαι μα για ποια εγγύηση μιλάνε;;; Ποιοι τεχνικοί ακριβώς θα κοιτάξουν το προϊόν στο οποίο προσφέρουν την συγκεκριμένη εγγύηση;;; Φανταστείτε να πάρετε ένα ακριβό laptop ή μια τηλεόραση από εκει και να παρουσιάσει κάποιο πρόβλημα. Είναι ωραίο να περιμένετε 1 μήνα και πλέον και τελικά στις περισσότερες περιπτώσεις να σας επιστρέψουν πίσω το προϊόν με τα ίδια ελαττώματα; 3) Σε μένα που ήμουν ένας πολύ καλός τους πελάτης συμπεριφέρθηκαν με αδιαφορία, κοροϊδία και ανεντιμότητα (δεν είναι έντιμο να σου προσφέρουν ανύπαρκτη εγγύηση ουσιαστικά) σε κάποιους άλλους γιατί να συμπεριφερθούν καλύτερα;;; 4) Με ρώτησε ο... ''τεχνικάρας'' αν θέλω να αντικαταστήσει την μπαταρία του tablet με μία άλλη; Πόσα mAh είναι η μπαταρία πού έβαλε, τι μάρκα και ποιες οι προδιαγραφές της; Ήταν καινούρια ή μεταχειρισμένη; 5) Το tablet το είχα αγοράσει 70 €. Ας πούμε λοιπόν ότι εγώ είμαι ο ...τρελός, ο ''ιδιαίτερος πελάτης'' κλπ κι ότι το tablet λειτουργεί κανινικότατα όπως λέει κι ο...''τεχνικάρας'' τους αν το άβαζα άραγε στο stock σε μια τιμή γύρω στα 45-50 € και μου έκοβαν πιστωτικό 70 € εμένα το tablet δεν θα...έφευγε...εχθές;;; Ποια η ''ζημιά τους'';;; 20-25 €;;; Μήπως λοιπόν δεν πρόκειται για μεμονομένο περιστατικό και υπάρχει ''συγκεκριμένη πολιτική αντιμετώπισης ανάλογων περιστατικών'';;; Υ.Γ.: Εγώ και οι δικοί μου χάσαμε την εμπιστοσύνη μας για το συγκεκριμένο ''μαγαζάκι'' και δεν πρόκειται να ξαναψωνίσουμε από κει ούτε καρφίτσα πλέον (δυστυχώς δεν γίνεται να διαγράψω τον λογαριασμό μου όμως άλλαξα τα προσωπικά μου στοιχεία και το email μου). Αυτά ελπίζω να υπάρξουν κι άλλοι ''ευσυνείδητοι καταναλωτές'' και να αναφέρουν όσα ανάλογα περιστατικά τους συμβούν για να ενημερωνόμαστε κι οι υπόλοιποι. Μόνο έτσι πιστεύω υπάρχει περίπτωση να διορθωθούν κάποιες καταστάσεις στον συγκεκριμένο χώρο και να αντιμετωπίζονται οι πελάτες όπως τους αξίζει. Κι όποιος δεν μπορεί να προσφέρει συγκεκριμένα standards ας κλείσει, ας αποχωρήσει έιτε είναι Έλληνας, Γερμανός, Αυστραλός, Κογκολέζος, κλπ. Να μείνουν οι πραγματικοί επαγγελματίες που θα σέβονται τον καταναλωτή και θα τον εξυπηρετούν... Αυτή είναι η γνώμη μου. 7
ziaba Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2016 Όταν αγοραζες κινεζικό ταμπλέτ παραεισαγωγής (γιατι κατα 99% δεν ειναι ελληνικής αντιπροσωπίας) από το e shop θα έπρεπε να ήσουν προετοιμασμένος για τέτοια... 1
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2016 Όταν αγοραζες κινεζικό ταμπλέτ παραεισαγωγής (γιατι κατα 99% δεν ειναι ελληνικής αντιπροσωπίας) από το e shop θα έπρεπε να ήσουν προετοιμασμένος για τέτοια... σοβαρη και ωριμη απαντηση...που ξερεις εσυ αν ειναι παραεισαγωγης και τι ειναι το ταμπλετ?το eshop δεν το πουλαει?δεν αναλαμβανει και εγγυηση?αν οχι δεν πρεπει να το στειλει στην ασους?αυτα που λες τι σχεση εχουν? οσο για το προβλημα του φιλου παραπανω δυστυχως εχουν παρατηρηθει πολλα φαινομενα με το συγκεκριμενο μαγαζι...και ολο αυξανονται!η μονη λυση τα μαγαζια της γειτονιας που μπορεις να εχεις μια πιο προσωπικη σχεση και να μην σε μεταχειρηζονται σαν ενα πορτοφολι!καλη υπομονη κ ελπιζω να βρεις λυση! 6
AETOLOFITIS Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2016 Καλησπερα. Εχεις απολυτο δικιο για αυτα που παραπονιεσαι και σιγουρα δεν εισαι δυσκολος πελατης. εγω απο εκει που επαιρνα ολα μου τα πραγματα εχω σταματησει πλεον να παιρνω γιατι εχω διαβασει απειρα παραπονα και δεν ειναι παρα θεμα χρονου να συμβει και σε εμενα. Μεσα στην ατυχια σου εισαι και τυχερος (οσο μπορει να εισαι) το προιον σου ειναι ASUS, πριν απο καποια χρονια ειχα αγορασει απο ενα μαγαζι ενα netbook της asus και σε 2 μηνες χτυπησε σκληρο. μολις το πηγα στο καταστημα αρχισαν τις βλακειες και για να μην περιμενω πηρα τηλεφωνο στην asus τους εξηγησα το περιστατικο και απο μονοι τους εστειλαν courier να παραλαβει το netbook Και σε 3 εβδομαδες μου το εστειλαν με καινουργιο σκληρο χωρις να δωσω ουτε 1 ευρω. για εμενα αυτη η εταιρια εχει κερδισει ενα μεγαλο + και δεν χανεις τιποτα να προσπαθησεις να επικοινωνησεις μαζι τους. Αρκει να εχει ακομη εγγυηση το tablet.
ziaba Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2016 σοβαρη και ωριμη απαντηση...που ξερεις εσυ αν ειναι παραεισαγωγης και τι ειναι το ταμπλετ?το eshop δεν το πουλαει?δεν αναλαμβανει και εγγυηση?αν οχι δεν πρεπει να το στειλει στην ασους?αυτα που λες τι σχεση εχουν? οσο για το προβλημα του φιλου παραπανω δυστυχως εχουν παρατηρηθει πολλα φαινομενα με το συγκεκριμενο μαγαζι...και ολο αυξανονται!η μονη λυση τα μαγαζια της γειτονιας που μπορεις να εχεις μια πιο προσωπικη σχεση και να μην σε μεταχειρηζονται σαν ενα πορτοφολι!καλη υπομονη κ ελπιζω να βρεις λυση! επειδη το πουλαει θα αναλαβει και την εγγύηση? σε ποια χωρα ζεις? γιαυτο δεν το εστειλε στην ασους γιατι δεν θα ναι καν ευρωπαικο ας μας πει το παιδι το ταμπλετ ποιας αντιπροσωπειας ειναι/ηταν? 2
nikos1982 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2016 επειδη το πουλαει θα αναλαβει και την εγγύηση? σε ποια χωρα ζεις? γιαυτο δεν το εστειλε στην ασους γιατι δεν θα ναι καν ευρωπαικο ας μας πει το παιδι το ταμπλετ ποιας αντιπροσωπειας ειναι/ηταν? ετσι ακριβως το ταμπλετ ειναι απο τριτο ο οποιος λογικο αν το μαγαζακι που λεγετε eshop τα εχει κανει και εκει μανταρα και προσπαθει να κανει μονο του το σερβις. στον φιλο που εχει το ταμπλετ αν εχει το sn ας μιλησει με την ασουσ στην ελλαδα να δει τι θα του πουν. παρομιο προβλημα ειχα με καρτα γραφικων xfx που ποτε δεν πιγε στο σερβις της xfx στην κανονικη αντιπροσωπία στο εξωτερικο . 1
irahara Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2016 (επεξεργασμένο) Αν είναι κινέζικο τότε ο πωλητής επιβαρύνεται με την διετή εγγύηση που ισχύει στην ΕΕ. Αυτό έλειπε να πουλάνε κινέζικα και αυτό να είναι η δικαιολογία για να γλυτώνουν των ευθυνών τους. Αν δεν ξέρεις ψάξε πρώτα στο δίκτυο. Επεξ/σία 5 Φεβρουαρίου 2016 από irahara 3
Επισκέπτης Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2016 Ευτυχώς είσαι και μέσα στα πράγματα και τα ξέρεις από μέσα και φυσικά είσαι ειδήμων..... Η asus δεν έχει επίσημο service στην Ελλάδα (εξυπηρετούμαστε νομίζω από Ιταλία) και το eshop δεν σε ικανοποίησε. Άρα απευθύνεσαι στην εταιρία είτε με τηλέφωνο στο +800-44142044 είτε συμπληρώνεις αυτή την φόρμα επικοινωνίας και περιμένεις απάντηση για να λυθεί το πρόβλημα. Αν σου πούνε πως δεν σε καλύπτουν, γιατί το eshop.gr τα φέρνει από Κίνα και καλύπτει αυτό την εγγύηση, όπως είπαν μερικοί και δεν σε καλύπτει η απάντηση, είτε στο φτιάχνουν και νευριάζεις με την συμπεριφορά του eshop, κάνε καταγγελία στην Γ.Γ Καταναλωτή ( www.efpolis.gr) όπως θα έκανε κάθε ενσυνείδητος πολίτης κι όχι να βγαίνεις στα φόρουμ και να νομίζεις πως καταγγέλεις. Δυσφημείς με κουτοπονηριά, χρησιμοποιείς υποτιμητικές εκφράσεις για ανθρώπους και πέφτεις σε αντιφάσεις (το εμπιστευόσουν τυφλά, αλλά σου έκαναν μπινιά με τις μνήμες, πώς γίνεται αυτό Σε παρόμοια περίπτωση εξαδέλφης μου, εμείς που δεν είμαστε μέσα στα πράγματα και δεν τα ξέρουμε καλά, στείλαμε email, έπειτα από 3-4 μέρες ήρθε κούριερ κατόπιν συνεννόησης, πήρε το tablet και η ίδια εταιρία κούριερ το επέστρεψε έπειτα από 17-20 μέρες επισκευασμένο (το πρόβλημα ήταν πως δεν άνοιγε).
AETOLOFITIS Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2016 (επεξεργασμένο) vforvendetta85 εισαι σιγουρος για αυτο? παραπανω εχω γραψει την περιπτωση μου και ειχα μιλησει (αν θυμαμαι καλα) με Ελληνα (εκτος και αν ειχαν Ελληνα στο τηλεφωνικο κεντρο). Παντως και οπως στην δικια σου περιπτωση ειχα αψογο customer service. Επεξ/σία 6 Φεβρουαρίου 2016 από AETOLOFITIS
Επισκέπτης Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2016 Αν εννοείς για την Ιταλία, διοικητικά εννοώ (να συνεννοηθείς κλπ) όχι ότι στέλνονται εκεί για επισκευή, αλλά και πάλι όπως γράφω και παραπάνω, νομίζω πως είναι έτσι. Επειδή έχει περάσει και ένα έτος από τότε, δεν αποκλείεται να έχουν αλλάξει τα πράγματα. Αυτό που ξέρω είναι πως το tablet της εξαδέλφης μου επέστρεψε από την Τσεχία και έμεινε 100% ικανοποιημένη. Τηλεφωνικά δεν δοκιμάσαμε λόγω χρέωσης, αλλά έπειτα από το email επικοινώνησαν αυτοί τηλεφωνικά για να συνεννοηθούν και ο υπάλληλος μίλησε Ελληνικά, όπως μου είπε ξαδέρφη.
Andreasgarb Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2016 επειδη το πουλαει θα αναλαβει και την εγγύηση? σε ποια χωρα ζεις? γιαυτο δεν το εστειλε στην ασους γιατι δεν θα ναι καν ευρωπαικο ας μας πει το παιδι το ταμπλετ ποιας αντιπροσωπειας ειναι/ηταν? τα asus έχουν παγκόσμια εγγύηση. Οβερ.
TheAccountant Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2016 καθε 2 και 3 βλέπω διάφορα τοπικ οπου χρήστες απευθύνονται στα μαγαζιά για σκοπούς εγγύησης. Τι δουλειά έχει το μαγαζί με την εγγύηση που στην δίνει ο κατασκευαστής και περιγράφεται αναλυτικά στις διατυπώσεις που θα πάρεις τηλέφωνο/mail για να κάνεις RMA ενα προιον. Γιατι μπλέκεται στην μέση έναν άσχετο μεσάζοντα ειναι κάτι που με ξεπερνά. Οταν αγοράζω πχ απο την HP ενα μηχάνημα, στην HP θα πάω να απευθυνθώ για εγγύηση γιατι αυτή μου την δίνει. Οχι στο ΠΛΑΙΣΙΟ, οχι στο ESHOP οχι σε κανενα τρίτο. Δεν έχουν δουλεια με το μηχάνημα και δεν ειναι εξουσιοδοτημένοι απο κανένα και για τίποτα πάνω στο μηχάνημα. Η Asus εξυπηρετει μια χαρά μέσω Ιταλίας οπως ειπώθηκε παραπάνω. Επικοινωνήστε λοιπον με αυτον που ειναι ο πραγματικά υπευθυνος για την καλη λειτουργία του μηχανηματος, και αν δεν σας εξυπηρετήσει, εδώ ειμαστε να κράξετε. 1
greengr21 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2016 (επεξεργασμένο) καθε 2 και 3 βλέπω διάφορα τοπικ οπου χρήστες απευθύνονται στα μαγαζιά για σκοπούς εγγύησης. Τι δουλειά έχει το μαγαζί με την εγγύηση που στην δίνει ο κατασκευαστής και περιγράφεται αναλυτικά στις διατυπώσεις που θα πάρεις τηλέφωνο/mail για να κάνεις RMA ενα προιον. Γιατι μπλέκεται στην μέση έναν άσχετο μεσάζοντα ειναι κάτι που με ξεπερνά. Οταν αγοράζω πχ απο την HP ενα μηχάνημα, στην HP θα πάω να απευθυνθώ για εγγύηση γιατι αυτή μου την δίνει. Οχι στο ΠΛΑΙΣΙΟ, οχι στο ESHOP οχι σε κανενα τρίτο. Δεν έχουν δουλεια με το μηχάνημα και δεν ειναι εξουσιοδοτημένοι απο κανένα και για τίποτα πάνω στο μηχάνημα. Η Asus εξυπηρετει μια χαρά μέσω Ιταλίας οπως ειπώθηκε παραπάνω. Επικοινωνήστε λοιπον με αυτον που ειναι ο πραγματικά υπευθυνος για την καλη λειτουργία του μηχανηματος, και αν δεν σας εξυπηρετήσει, εδώ ειμαστε να κράξετε. Η καλυτερη απαντηση σε αυτο το τοπικ,μονο αν το προιον ειναι DOA απευθυνεσαι εκει που το αγορασες(και παλι αναλογα τη περιπτωση στην αντιπροσωπεια-επισημο service του κατασκευαστη το στελνουν).Και απο που και εως που να δωσει πιστωτικο το e-shop αν το προιον δεν ειναι DOA η να παει στο service του κατασκευαστη και να κρινουν εκει αν το αντικαταστησουν? Επεξ/σία 7 Φεβρουαρίου 2016 από greengr21
irahara Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2016 Μην επιμένετε. Ο πωλητής έχει ξεχωριστή εκ του νόμου εγγύηση. Άλλη είναι η εγγύηση της αντιπροσωπείας (με την οποία συνήθως συνεργάζεται). Αν όχι βαρύνεται μόνο αυτός. Είναι δυνατό να σκέφτεστε ότι ο πωλητής δεν εγγυάται στην ΕΕ την καλή λειτουργία και δεν έχει καμία ευθύνη ενώ πήρε τα ωραία λεφτουδάκια σας;
ergidis Δημοσ. 9 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2016 Καλα, αυτοι δεν ειχαν κλεισει και κυριξξει πτωχευση?? 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα