Προς το περιεχόμενο

Νυχτερινό τιμολόγιο ΔΕΔΔΗΕ


Γιάννης Platano

Προτεινόμενες αναρτήσεις

5 λεπτά πριν, Menelaos83 είπε

Αυτο δεν το γνωριζα, αρα υπαρχουν παλιοι με μονο συνεχες και παλιοι με το αλλο.

Ισως κατι ειδε στο συγκεκριμενα ρολογια  ο υπαλληλος και καταλαβε οτι ειναι με το νεο ωραριο.

1. Τμηματικό ωράριο

Α. Χειμερινή περίοδος: 1 Νοεμβρίου έως 30 Απριλίου

• 02:00-08:00 και 15:00-17:00, για τους πελάτες που είναι συνδεδεμένοι στο Δίκτυο της Ηπειρωτικής Χώρας και των διασυνδεδεμένων με αυτήν νησιών
• 02:00-08:00 και 15:30-17:30, για τους πελάτες των μη διασυνδεδεμένων νησιών με τμηματικό ωράριο

Β. Θερινή περίοδος: 1 Μαΐου έως 31 Οκτωβρίου
• 23:00-07:00

2. Συνεχές ωράριο*

Όλο το έτος : 23:00 έως 07:00

* Το Οικιακό Νυκτερινό Τιμολόγιο με συνεχές ωράριο καθ' όλη τη διάρκεια του έτους δεν χορηγείται πλέον. Ισχύει για οικιακούς πελάτες που έχουν μειωμένο νυχτερινό τιμολόγιο πριν το έτος 1988 (εάν στο μεταξύ δεν ζήτησαν την αλλαγή του) ή διαμένουν σε ορισμένες γεωγραφικές περιοχές της χώρας όπου δεν υπάρχει κατάλληλη τεχνική υποδομή του δικτύου διανομής δηλαδή, μη ύπαρξη συστήματος ΤΑΣ (Τηλεχειρισμός Ακουστικής Συχνότητας). Ενημερωθείτε από τα κατά τόπους γραφεία εξυπηρέτησης για τις περιοχές που λειτουργεί το σύστημα ΤΑΣ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, skiace είπε

χαχαχα το εκανα ..... εφριξα.

παντως στην δικη μου περιπτωση ο μετρητης ειναι καινουργιος ψηφιακος, που μετραει ηδη χωριστα και το νυκτερινο. Μια ενεργοποιηση θα χρειαστει να κανουν.

..για να δούμε πόσο θα τους πάρει να την κάνουν την ρημάδα... (ενημέρωσε μας, ναι; )

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, takoulou είπε

1. Τμηματικό ωράριο

Α. Χειμερινή περίοδος: 1 Νοεμβρίου έως 30 Απριλίου

• 02:00-08:00 και 15:00-17:00, για τους πελάτες που είναι συνδεδεμένοι στο Δίκτυο της Ηπειρωτικής Χώρας και των διασυνδεδεμένων με αυτήν νησιών
• 02:00-08:00 και 15:30-17:30, για τους πελάτες των μη διασυνδεδεμένων νησιών με τμηματικό ωράριο

Β. Θερινή περίοδος: 1 Μαΐου έως 31 Οκτωβρίου
• 23:00-07:00

2. Συνεχές ωράριο*

Όλο το έτος : 23:00 έως 07:00

* Το Οικιακό Νυκτερινό Τιμολόγιο με συνεχές ωράριο καθ' όλη τη διάρκεια του έτους δεν χορηγείται πλέον. Ισχύει για οικιακούς πελάτες που έχουν μειωμένο νυχτερινό τιμολόγιο πριν το έτος 1988 (εάν στο μεταξύ δεν ζήτησαν την αλλαγή του) ή διαμένουν σε ορισμένες γεωγραφικές περιοχές της χώρας όπου δεν υπάρχει κατάλληλη τεχνική υποδομή του δικτύου διανομής δηλαδή, μη ύπαρξη συστήματος ΤΑΣ (Τηλεχειρισμός Ακουστικής Συχνότητας). Ενημερωθείτε από τα κατά τόπους γραφεία εξυπηρέτησης για τις περιοχές που λειτουργεί το σύστημα ΤΑΣ.

Εμενα η απορια μου ηταν γτ ρολοι που τοποθετηθηκε πριν το 1988 και δεν εχει ζητηθει στο ενδιαμεσο να λειτουργει με το καινουριο ωραριο αλλα εχει μεινει στο συνεχες ολο τον χρονο, ο υπαλληλος ειπε οτι λειτουργει με το καινουριο.

Επεξ/σία από Menelaos83
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, skiace είπε

παντως στην δικη μου περιπτωση ο μετρητης ειναι καινουργιος ψηφιακος, που μετραει ηδη χωριστα και το νυκτερινο. Μια ενεργοποιηση θα χρειαστει να κανουν.

Όχι ακριβώς, δεν χρειάζεται απλώς να το ενεργοποιήσουν, θα πρέπει να περάσει κάποιος από εκεί για να πειράξει κάτι στο menu (ή απλά να δει κάτι στο menu, δεν είμαι σίγουρος) και να καταγράψει τις ενδείξεις.

Αν πράγματι ισχύει αυτό που λένε για ελλείψεις σε μετρητές (χλωμό το κόβω) τότε δεν πρέπει να κάνουν πάνω από 2-3 ημέρες να έρθουν, όπως ακριβώς γίνεται αν ζητήσεις διακοπή/αλλαγή ονόματος, αν πάλι περάσει πολύ περισσότερος καιρός τότε κάτι άλλο θα φταίει.

33 λεπτά πριν, Menelaos83 είπε

Εμενα η απορια μου ηταν γτ ρολοι που τοποθετηθηκε πριν το 1988 και δεν εχει ζητηθει στο ενδιαμεσο να λειτουργει με το καινουριο ωραριο αλλα εχει μεινει στο συνεχες ολο τον χρονο, ο υπαλληλος ειπε οτι λειτουργει με το καινουριο.

Εμένα πάλι η απορία μου είναι πως και δεν σκέφτηκες καν το ενδεχόμενο να μην ισχύει αυτό που σου είπε ο εξωτερικός συνεργάτης (και όχι υπάλληλος) του ΔΕΔΔΗΕ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Όχι ακριβώς, δεν χρειάζεται απλώς να το ενεργοποιήσουν, θα πρέπει να περάσει κάποιος από εκεί για να πειράξει κάτι στο menu (ή απλά να δει κάτι στο menu, δεν είμαι σίγουρος) και να καταγράψει τις ενδείξεις.

Αν πράγματι ισχύει αυτό που λένε για ελλείψεις σε μετρητές (χλωμό το κόβω) τότε δεν πρέπει να κάνουν πάνω από 2-3 ημέρες να έρθουν, όπως ακριβώς γίνεται αν ζητήσεις διακοπή/αλλαγή ονόματος, αν πάλι περάσει πολύ περισσότερος καιρός τότε κάτι άλλο θα φταίει.

Εμένα πάλι η απορία μου είναι πως και δεν σκέφτηκες καν το ενδεχόμενο να μην ισχύει αυτό που σου είπε ο εξωτερικός συνεργάτης (και όχι υπάλληλος) του ΔΕΔΔΗΕ.

Προφανως και το σκεφτηκα γιαυτο ακριβως σε προηγουμενο μνμ μου ρωτησα αν απο εδω ξερει καποιος κατι σχετικο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Menelaos83 είπε

Προφανως και το σκεφτηκα γιαυτο ακριβως σε προηγουμενο μνμ μου ρωτησα αν απο εδω ξερει καποιος κατι σχετικο.

Άλλο είχα καταλάβει εγώ, πως ρώτησες γιατί ισχύει αυτό που σου είπε και όχι αν ισχύει αυτό που σου είπε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 6/5/2022 στις 2:39 ΜΜ, Christopher_B είπε

ΜΠΗΚΕ, νικαμε "αδελφια"!

Λοιπον οπως ειχα γραψει,
8/3/22 εκανα τηλεφωνικη αιτηση για νυχτερινο και αλλαγη φυσικα,
29/3/22 ηρθε απο ΔΕΔΔΗΕ εκανε καταμετριση γιατι αλλαξα και προγραμμα, υποθετω τσεκαρε και το ρολοι και μου ειπε να περιμενω επιστολη,
27/4/22 ελαβα τα εγγραφα απο ΔΕΔΔΗΕ,
28/4/22 πληρωσα τη ΔΕΔΔΗΕ,
6/5/22, μολις προ ολιγου ηρθαν και το εβαλαν!

Νικαμε "αδελφια"!

Μου ειπε αυριο το πρωι τα εγγραφα θα τα καταθεσει αυτος εκει που πρεπει, εγραψε και την καταμετρηση μπροστα μου και μου ειπε δε χρειαζεται να κανω τιποτε αλλο.

IMG_20220506_141150.jpg

Εγώ έκανα την αίτηση 19-11 πλήρωσα το ποσό την ίδια ημέρα που μου έστειλαν την ειδοποίηση και μου το έβαλαν 31-03

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Qwerty_2 είπε

Εγώ έκανα την αίτηση 19-11 πλήρωσα το ποσό την ίδια ημέρα που μου έστειλαν την ειδοποίηση και μου το έβαλαν 31-03

καλα παει αυτο.

αλλος 3 μηνες, αλλος 5 αλλος περισσοτερο ...... απο φθινοπωρο το βλεπω να λειτουργει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 21/5/2022 στις 3:46 ΜΜ, Menelaos83 είπε

Καλλιθεα μετα απο αιτηση τον Νοεμβρη ηρθαν πριν λιγες μερες.

Επισης επειδη στην πολυκατοικια υπαρχουν νυχτερινα ρολογια απο την δεκαετια του 80 ο υπαλληλος ειπε οτι και αυτα ειναι με τις ωρες που ισχυουν για τα καινουρια και οχι το συνεχομενο καθολη της διαρκεια της χρονιας.

Κι εμένα που είχα κάνει αίτηση τον Οκτώβριο, ήρθαν την περασμένη εβδομάδα. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, GREGORYMO είπε

Ο ΔΕΔΔΗΕ τοποθέτησε τον νυχτερινό μετρητή.

Αρκεί αυτό η πρέπει να γίνει και κάτι άλλο ακόμα ?

Αν ήρθαν και σου άλλαξαν τον μετρητή (συνήθως με νέο ψηφιακό), τότε δε χρειάζεται να κάνεις κάτι άλλο..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

31 λεπτά πριν, GREGORYMO είπε

Ο ΔΕΔΔΗΕ τοποθέτησε τον νυχτερινό μετρητή.

Αρκεί αυτό η πρέπει να γίνει και κάτι άλλο ακόμα ?

...για την ακρίβεια μένει να δώσει τις ενδείξεις του παλιού ο ΔΕΔΔΗΕ στον πάροχο ο οποίος θα βγάλει εκκαθαριστικό (και) για αυτόν. Σ' εμενα κανανε 3 βδομάδες να τα δώσουνε και ο σχετικός εκκαθαριστικός ήρθε μετά από 3 μήνες (και καπάκι ο εκκαθαριστικός με τις μετρήσεις του ψηφιακού).

Αν όμως εννοείς την ενεργοποίηση του νυχτερινού, από σήμερα ΕΧΕΙΣ νυχτερινό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, lightsout είπε

Κι εμένα που είχα κάνει αίτηση τον Οκτώβριο, ήρθαν την περασμένη εβδομάδα. 

κάνε αίτημα για το 20ρικο καθυστέρησης εγγυημένης υπηρεσίας

και γενικά αν καθυστερούν να στέλνετε συχνά πυκνά ερωτήματα μιας και είναι υποχρεωμένοι πάλι να απαντούν (+20€)

https://deddie.gr/el/eggyimenes-ypirisies-katanaloton/

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, washcloud είπε

...για την ακρίβεια μένει να δώσει τις ενδείξεις του παλιού ο ΔΕΔΔΗΕ στον πάροχο ο οποίος θα βγάλει εκκαθαριστικό (και) για αυτόν. Σ' εμενα κανανε 3 βδομάδες να τα δώσουνε και ο σχετικός εκκαθαριστικός ήρθε μετά από 3 μήνες (και καπάκι ο εκκαθαριστικός με τις μετρήσεις του ψηφιακού).

Αν όμως εννοείς την ενεργοποίηση του νυχτερινού, από σήμερα ΕΧΕΙΣ νυχτερινό.

Εμένα μπήκε 20 Μαίου και η μέτρηση του ΔΕΔΔΗΕ είναι 14 Ιουνίου.

Θα βγει χωριστά λογαριασμος από 07 έως 20 Μαίου και ένας δεύτερος από 20 Μαίου έως 14 Ιουνίου ?

Σκέφτομαι το εξής: αν όταν περάσει ο ΔΕΔΔΗΕ (14 Ιουνίου), δεν έχει καταχωρηθεί στο σύστημα η ένδειξη της 20 Μαίου, θα εκδοθεί λογαριασμος ?

54 λεπτά πριν, Kozanitis1 είπε

Αν ήρθαν και σου άλλαξαν τον μετρητή (συνήθως με νέο ψηφιακό), τότε δε χρειάζεται να κάνεις κάτι άλλο..

Με τις μετρήσεις τι θα γίνει, είναι η απορία μου.

Θα έρθει ο ΔΕΔΔΗΕ 14 Ιουνίου και θα δει μια ένδειξη πχ 100 κιλοβατώρες, τι θα γίνει ? Θα εκδοθεί λογαριασμος ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

31 λεπτά πριν, GREGORYMO είπε

Εμένα μπήκε 20 Μαίου και η μέτρηση του ΔΕΔΔΗΕ είναι 14 Ιουνίου.

έγινε ήδη μέτρηση όταν τον άλλαξαν

32 λεπτά πριν, GREGORYMO είπε

Θα βγει χωριστά λογαριασμος από 07 έως 20 Μαίου και ένας δεύτερος από 20 Μαίου έως 14 Ιουνίου ?

κανονικά ναι

32 λεπτά πριν, GREGORYMO είπε

Θα έρθει ο ΔΕΔΔΗΕ 14 Ιουνίου και θα δει μια ένδειξη πχ 100 κιλοβατώρες, τι θα γίνει ?

2 ενδείξεις θα δει μιας και έχεις νυχτερινό

33 λεπτά πριν, GREGORYMO είπε

Θα εκδοθεί λογαριασμος ?

κανονικά ναι, άγνωστο τι θα κάνουν

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...