Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Στις 6/4/2022 στις 10:24 ΜΜ, meletis_m είπε

Ναι πήρα τηλέφωνο , φαίνεται η πληρωμή μου είπαν , είσαστε σε προτεραιότητα . Έχουμε έλλειψη σε μετρητές 

Πήρα και εγώ τηλέφωνο. Και με ενημέρωσαν ότι η πληρωμή τους έχει εμφανιστεί κανονικά. Πλήρωσα στις 04-04 και εμφανίστηκε στις 07-04 μου είπαν, καθώς και ότι έχει δρομολογηθεί η διαδικασία. 😊

Πάντως αφού περιμένεις από 25 Φεβρουαρίου, τους είπες και για την εγγυημένη υπηρεσία με το εικοσάρικο ως αποζημίωση που αναφέρεται στο σάιτ της ΔΕΔΔΗΕ ; Ή μήπως όχι επειδή σου είπαν ότι έχουν έλλειψη σε μετρητές; 🤨

Τον ρώτησα εγώ στο τηλέφωνο αν υπάρχουν διαθέσιμοι μετρητές για να ξέρω αν θα είναι μεγάλη η αναμονή αλλά δεν ήθελε να μου πει με δεδομένο ότι απάντησε στο κύριο ερώτημά μου που ήταν αν εμφανίστηκε ή όχι η πληρωμή μου.

Με διαβέβαιωσε πάντως ότι μπορώ να τους τηλεφωνώ  και κάθε μέρα για να ρωτώ! 😂

Δημοσ.
3 ώρες πριν, Inci624 είπε

Πήρα και εγώ τηλέφωνο. Και με ενημέρωσαν ότι η πληρωμή τους έχει εμφανιστεί κανονικά. Πλήρωσα στις 04-04 και εμφανίστηκε στις 07-04 μου είπαν, καθώς και ότι έχει δρομολογηθεί η διαδικασία. 😊

Πάντως αφού περιμένεις από 25 Φεβρουαρίου, τους είπες και για την εγγυημένη υπηρεσία με το εικοσάρικο ως αποζημίωση που αναφέρεται στο σάιτ της ΔΕΔΔΗΕ ; Ή μήπως όχι επειδή σου είπαν ότι έχουν έλλειψη σε μετρητές; 🤨

Τον ρώτησα εγώ στο τηλέφωνο αν υπάρχουν διαθέσιμοι μετρητές για να ξέρω αν θα είναι μεγάλη η αναμονή αλλά δεν ήθελε να μου πει με δεδομένο ότι απάντησε στο κύριο ερώτημά μου που ήταν αν εμφανίστηκε ή όχι η πληρωμή μου.

Με διαβέβαιωσε πάντως ότι μπορώ να τους τηλεφωνώ  και κάθε μέρα για να ρωτώ! 😂

Καλησπέρα.. Αυτοί στο τηλεφωνικό κέντρο δεν γνωρίζουν το απόθεμα στις αποθήκες στις εκάστοτε περιοχη του Δεδδηε.. Δεν γνωρίζουν τίποτα... Εξάλλου δεν είναι υπάλληλοι του Δεδδηε.. Είναι κέντρο που ανήκει σε εταιρεία που συνεργάζεται... Απλά υπομονή και περιμενεις.... 

Δημοσ.
4 ώρες πριν, takoulou είπε

Καλησπέρα.. Αυτοί στο τηλεφωνικό κέντρο δεν γνωρίζουν το απόθεμα στις αποθήκες στις εκάστοτε περιοχη του Δεδδηε.. Δεν γνωρίζουν τίποτα... Εξάλλου δεν είναι υπάλληλοι του Δεδδηε.. Είναι κέντρο που ανήκει σε εταιρεία που συνεργάζεται... Απλά υπομονή και περιμενεις.... 

Πράγματι, λογικά δεν θα γνωρίζουν αφού αποτελεί απλώς τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης πελατών . Αλλά αν δεν γνωρίζουν μπορούν να μου πουν, "δεν γνωρίζουμε, μπορείτε να υποβάλετε αίτημα εξυπηρέτησης μέσω του site του ΔΕΔΔΗΕ και θα σας ενημερώσουν". Αυτό είναι μια υποθετική απάντηση που μπορούν να δώσουν. 

Προφανώς και κάνεις υπομονή και περιμένεις αρκεί να σε έχουν ενημερώσει και για τον λόγο της καθυστέρησης. Διότι και να έχεις πληρώσει και να περιμένεις χωρίς να γνωρίζεις το λόγο, είναι κάτι αδικαιολόγητο. Αν υπάρχει έλλειψη μετρητών πρέπει να μου το πουν για να είμαι ενημερωμένη και κάνω υπομονή. Εν πάση περιπτώσει, εγώ 04-04 πλήρωσα, 07-04 εμφανίστηκε η πληρωμή, μόνο 6 εργάσιμες έχουν περάσει από την ημέρα που τους εμφανίστηκε η πληρωμή δεν έχω καμία απαίτηση ούτε διαμαρτυρήθηκα. Απλώς αν είναι μεγάλη η αναμονή πρέπει να έχουμε υπ' όψιν και την εγγυημένη υπηρεσία για τον καταναλωτή.  

Δημοσ.
10 ώρες πριν, Inci624 είπε

Πράγματι, λογικά δεν θα γνωρίζουν αφού αποτελεί απλώς τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης πελατών . Αλλά αν δεν γνωρίζουν μπορούν να μου πουν, "δεν γνωρίζουμε, μπορείτε να υποβάλετε αίτημα εξυπηρέτησης μέσω του site του ΔΕΔΔΗΕ και θα σας ενημερώσουν". Αυτό είναι μια υποθετική απάντηση που μπορούν να δώσουν. 

Προφανώς και κάνεις υπομονή και περιμένεις αρκεί να σε έχουν ενημερώσει και για τον λόγο της καθυστέρησης. Διότι και να έχεις πληρώσει και να περιμένεις χωρίς να γνωρίζεις το λόγο, είναι κάτι αδικαιολόγητο. Αν υπάρχει έλλειψη μετρητών πρέπει να μου το πουν για να είμαι ενημερωμένη και κάνω υπομονή. Εν πάση περιπτώσει, εγώ 04-04 πλήρωσα, 07-04 εμφανίστηκε η πληρωμή, μόνο 6 εργάσιμες έχουν περάσει από την ημέρα που τους εμφανίστηκε η πληρωμή δεν έχω καμία απαίτηση ούτε διαμαρτυρήθηκα. Απλώς αν είναι μεγάλη η αναμονή πρέπει να έχουμε υπ' όψιν και την εγγυημένη υπηρεσία για τον καταναλωτή.  

Καλημερα..Δεν ξερουν στο τηλεφωνικο κεντρο για τις ελλειψεις μετρητων... Δεν γνωριζουν τα ενδοτερα στον Δεδδηε...Απλα ειναι διεκπεραιωτες σαν κεντρο.. Σε ποια περιοχη του Δεδδηε ανηκεις...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 ώρες πριν, takoulou είπε

Καλημερα..Δεν ξερουν στο τηλεφωνικο κεντρο για τις ελλειψεις μετρητων... Δεν γνωριζουν τα ενδοτερα στον Δεδδηε...Απλα ειναι διεκπεραιωτες σαν κεντρο.. Σε ποια περιοχη του Δεδδηε ανηκεις...

Δεν αμφιβάλλω. Τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης είναι, τα αιτήματα των πελατών διαχειρίζονται και προωθούν στον ΔΕΔΔΗΕ αλλά δεν είναι ανάγκη να ενοχλείται επειδή ρώτησα καθαρά για  ενημερωτικούς λόγους αν υπάρχει έλλειψη μετρητών.

Ας το πει ότι δεν είναι αρμοδιότητά τους και ότι δεν είναι σε θέση να γνωρίζει. 

Εννοείται ότι τον ευχαρίστησα κιόλας που με ενημέρωσε για την εμφάνιση ή όχι της πληρωμής μου. Αυτός εξάλλου ήταν ο βασικός λόγος που είχα τηλεφωνήσει και με ενημέρωσε σχετικά. Δεν έχω παράπονο ως προς αυτό.

Ανήκω στον ΔΕΔΔΗΕ της Αθήνας, περιοχή Πολυγώνου. Έχεις υπ' όψιν σου τη διαθεσιμότητα μετρητών ανά περιοχή ; Έχεις βάλει μήπως πρόσφατα νυχτερινό μετρητή;  

Επεξ/σία από Inci624
Δημοσ.

Πληρωμη 17/3, σημερα 18/3 ακομη δεν εχουν ερθει για την εγκατασταση. Εχω μιλησει 2 φορες με την υποστηριξη της ΔΕΔΔΗΕ, μου ειπαν οτι απλα υπαρχουν καθυστερησεις.....

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, Beorn είπε

Πληρωμη 17/3, σημερα 18/3 ακομη δεν εχουν ερθει για την εγκατασταση. Εχω μιλησει 2 φορες με την υποστηριξη της ΔΕΔΔΗΕ, μου ειπαν οτι απλα υπαρχουν καθυστερησεις.....

18/04 :)

Μήπως να υποβάλεις και αίτημα από το site του ΔΕΔΔΗΕ για να τους ρωτήσεις σχετικά με το λόγο της καθυστέρησης; 

Υπάρχει και η εγγυημένη υπηρεσία για τον καταναλωτή (20Ε μετά τις 10 εργάσιμες). (Και εγώ από εδώ απ' το φόρουμ το πληροφορήθηκα) . 

  • Like 1
Δημοσ.
7 ώρες πριν, Inci624 είπε

Δεν αμφιβάλλω. Τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης είναι, τα αιτήματα των πελατών διαχειρίζονται και προωθούν στον ΔΕΔΔΗΕ αλλά δεν είναι ανάγκη να ενοχλείται επειδή ρώτησα καθαρά για  ενημερωτικούς λόγους αν υπάρχει έλλειψη μετρητών.

Ας το πει ότι δεν είναι αρμοδιότητά τους και ότι δεν είναι σε θέση να γνωρίζει. 

Εννοείται ότι τον ευχαρίστησα κιόλας που με ενημέρωσε για την εμφάνιση ή όχι της πληρωμής μου. Αυτός εξάλλου ήταν ο βασικός λόγος που είχα τηλεφωνήσει και με ενημέρωσε σχετικά. Δεν έχω παράπονο ως προς αυτό.

Ανήκω στον ΔΕΔΔΗΕ της Αθήνας,τοποθέτησης περιοχή Πολυγώνου. Έχεις υπ' όψιν σου τη διαθεσιμότητα μετρητών ανά περιοχή ; Έχεις βάλει μήπως πρόσφατα νυχτερινό μετρητή;  

Καλημέρα... Απλά υπάρχει μια μικρή  καθυστέρηση στην τοποθέτηση νυχτερινου μετρητή.. Τώρα αυτό μπορεί να είναι από ένα μήνα έως και τρεις τέσσερις μήνες... Υπάρχει τώρα τελευταία πολυ μεγάλη ζήτηση για τοποθέτηση νέων μετρητών... 

  • Like 1
Δημοσ.
9 ώρες πριν, Inci624 είπε

18/04 :)

Μήπως να υποβάλεις και αίτημα από το site του ΔΕΔΔΗΕ για να τους ρωτήσεις σχετικά με το λόγο της καθυστέρησης; 

Υπάρχει και η εγγυημένη υπηρεσία για τον καταναλωτή (20Ε μετά τις 10 εργάσιμες). (Και εγώ από εδώ απ' το φόρουμ το πληροφορήθηκα) . 

Υπεβαλλα αιτημα παραπονου στο σαιτ τους, για να δουμε....Υπαρχει καπου ανηρτημενη η διαταξη για την εγγυημενη υπηρεσια? Ευχαριστω για την απαντηση!

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, telis είπε

Ηλεκτρονικά το υποβαλλουμε μέσω της φόρμας επικοινωνίας η θέλει αίτηση; 

Έχω υποβάλλει και εγώ αίτηση για νυκτερινό μετρητή από 25 Φεβρουαρίου 2022, και δε έχω κάποιο νεότερο . 

Δημοσ.

Να ρωτησω κατι;

Στον δικο μου μετρητη οι ενδειξεις εναλλασονται.Μεταξυ ημερομηνιας και ωρας,εχει και 3 ή 4 ενδειξεις με κιλοβατωρες.

Μεθαυριο που θα θελω να καταχωρησω τις ενδειξεις ηλεκτρονικα ποια ακριβως ενδειξη πρεπει να δω;

Δημοσ.
28 λεπτά πριν, NG98 είπε

Να ρωτησω κατι;

Στον δικο μου μετρητη οι ενδειξεις εναλλασονται.Μεταξυ ημερομηνιας και ωρας,εχει και 3 ή 4 ενδειξεις με κιλοβατωρες.

Μεθαυριο που θα θελω να καταχωρησω τις ενδειξεις ηλεκτρονικα ποια ακριβως ενδειξη πρεπει να δω;

1.8.1 μέτρηση ημέρας

1.8.2 μέτρηση νύχτας

Αυτά θες.

1.8.0 συνολική μέτρηση

Δημοσ.
46 λεπτά πριν, Grim Ripper είπε

1.8.1 μέτρηση ημέρας

1.8.2 μέτρηση νύχτας

Αυτά θες.

1.8.0 συνολική μέτρηση

Ευχαριστω πολυ!

Δημοσ.
13 ώρες πριν, Inci624 είπε

Έχεις υπ' όψιν σου τη διαθεσιμότητα μετρητών ανά περιοχή ; Έχεις βάλει μήπως πρόσφατα νυχτερινό μετρητή;

Ανήκω στον ΔΕΔΔΗΕ της Αθήνας, περιοχή Πολυγώνου.  

...ούτε στα κεντρικά του ΔΕΔΔΗΕ παίζει να μην έχουν ιδέα για την γενική διαθεσιμότητα μετρητών της εταιρίας. ΙΣΩΣ ανά κατάστημα, να γνωρίζουν την δική τους διαθεσιμότητα, αλλά δεν το κόβω να βγάλεις συμπέρασμα, ακόμη κι αν στείλεις mail στο "δικό σου" (δοκίμασέ το παρ' ολ' αυτά - βρες mail προϊσταμένων/διευθυντάδων κτλ). Ο takoulou έχει (ή έστω είχε) κάποια σχέση με ΔΕΔΔΗΕ (υπάλληλος; Συνταξιούχος; Έχει γνωστούς; Κάτι από αυτά τεσπα) και λογικά σε ρώτησε πού ανήκεις μπας και είναι κάποιο κατάστημα που γνωρίζει περισσότερα.

"Κέντρο" Αθήνας ειδικά (ανάλογα και την,,,τύχη σου πάντως), λογικά θα περιμένεις πολύ (μήνες), κρίνοντας από κόσμο που έχει καταθέσει (στο παρόν thread) την καθυστέρηση στην περίπτωσή του, το τελευταίο διάστημα (από το προηγούμενο καλοκαίρι κι εντεύθεν). Εγώ θα έλεγα τυχερή θα είσαι αν προλάβεις τοποθέτηση νυχτερινού πριν τους καύσωνες (και την χρήση κλιματιστικού)... 

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...