Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

24/03/2022 έκανα αίτηση τηλεφωνικά για νυχτερινό, 28/03/2022 πλήρωσα τα 42,16€, σήμερα (04/04/2022) ήρθε εξωτερικός συνεργάτης από τον ΔΕΔΔΗΕ. Περιοχή Πάτρα.

Υπόψιν ψηφιακό μετρητή μου είχαν βάλει εδώ και κανα χρόνο, αυτό όμως δεν έκανε διαφορά μια και ο εργολάβος είχε στα χέρια του νέο μετρητή για να τον τοποθετήσει. Αφού διαπίστωσε πως είχα ήδη ψηφιακό απλά έβγαλε το καπάκι, κάτι πείραξε στο μενού, και κατέγραψε τις ενδείξεις.

  • Απαντ. 3,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

24/03/2022 έκανα αίτηση τηλεφωνικά για νυχτερινό, 28/03/2022 πλήρωσα τα 42,16€, σήμερα (04/04/2022) ήρθε εξωτερικός συνεργάτης από τον ΔΕΔΔΗΕ. Περιοχή Πάτρα.

Υπόψιν ψηφιακό μετρητή μου είχαν βάλει εδώ και κανα χρόνο, αυτό όμως δεν έκανε διαφορά μια και ο εργολάβος είχε στα χέρια του νέο μετρητή για να τον τοποθετήσει. Αφού διαπίστωσε πως είχα ήδη ψηφιακό απλά έβγαλε το καπάκι, κάτι πείραξε στο μενού, και κατέγραψε τις ενδείξεις.

Έκανε την ενεργοποίηση του ρολογιού.. 

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, takoulou είπε

Έκανε την ενεργοποίηση του ρολογιού.. 

Ενεργοποιημένο ήταν, από την πρώτη μέρα κατέγραφε ξεχωριστά ημέρας και νύχτας...

Εκτός και αν ως "ενεργοποίηση" αναφέρεσαι σε κάτι άλλο...

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Ενεργοποιημένο ήταν, από την πρώτη μέρα κατέγραφε ξεχωριστά ημέρας και νύχτας...

Εκτός και αν ως "ενεργοποίηση" αναφέρεσαι σε κάτι άλλο...

Αφού λες οτι είχες αίτηση για το νυχτερινό.. Έτσι δεν είπες.. 

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, takoulou είπε
15 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Ενεργοποιημένο ήταν, από την πρώτη μέρα κατέγραφε ξεχωριστά ημέρας και νύχτας...

Εκτός και αν ως "ενεργοποίηση" αναφέρεσαι σε κάτι άλλο...

Αφού λες οτι είχες αίτηση για το νυχτερινό.. Έτσι δεν είπες.. 

Έγραψα πως έκανα αίτηση να ενεργοποιηθεί το νυχτερινό, και όχι να ενεργοποιηθεί ο μετρητής. Ο μετρητής ήδη μετρούσε ξεχωριστά την κατανάλωση νύχτας, απλά ο ΔΕΔΔΗΕ δεν είχε ενεργοποιήσει το νυχτερινό σαν υπηρεσία και έτσι το σύστημα του δεν επέτρεπε καταχώρηση νύχτας, επέτρεπε μόνο ημέρας.

Δημοσ.
12 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Έγραψα πως έκανα αίτηση να ενεργοποιηθεί το νυχτερινό, και όχι να ενεργοποιηθεί ο μετρητής. Ο μετρητής ήδη μετρούσε ξεχωριστά την κατανάλωση νύχτας, απλά ο ΔΕΔΔΗΕ δεν είχε ενεργοποιήσει το νυχτερινό σαν υπηρεσία και έτσι το σύστημα του δεν επέτρεπε καταχώρηση νύχτας, επέτρεπε μόνο ημέρας.

Αυτό εννοώ... Για το νυχτερινό.. Όταν μπαίνει ένας τέτοιος μετρητής καταγραφεί όλες τις ενδείξεις.. Και να παρει τωρα τις ενδείξεις για την αλλαγή.. 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, takoulou είπε

Αυτό εννοώ... Για το νυχτερινό.. Όταν μπαίνει ένας τέτοιος μετρητής καταγραφεί όλες τις ενδείξεις.. Και να παρει τωρα τις ενδείξεις για την αλλαγή.. 

Δλδ άλλο έγραψες και άλλο εννοούσες, έγραψες "ενεργοποίηση του ρολογιού" και εννοούσες "ενεργοποίηση νυχτερινού"...

Μάλιστα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Joshua21 είπε

24/03/2022 έκανα αίτηση τηλεφωνικά για νυχτερινό, 28/03/2022 πλήρωσα τα 42,16€, σήμερα (04/04/2022) ήρθε εξωτερικός συνεργάτης από τον ΔΕΔΔΗΕ. Περιοχή Πάτρα.

Υπόψιν ψηφιακό μετρητή μου είχαν βάλει εδώ και κανα χρόνο, αυτό όμως δεν έκανε διαφορά μια και ο εργολάβος είχε στα χέρια του νέο μετρητή για να τον τοποθετήσει. Αφού διαπίστωσε πως είχα ήδη ψηφιακό απλά έβγαλε το καπάκι, κάτι πείραξε στο μενού, και κατέγραψε τις ενδείξεις.

5 εργάσιμες.

Και αν βάλεις και την ενημέρωση της πληρωμής 1-2 ημέρες, πάμε 3-4 ημέρες.

Ρεκόρ.

Δουλεύουν καλά εκεί στην Πάτρα.

Δεν παίζουν.

Επεξ/σία από GREGORYMO
Λαθος
  • Like 1
Δημοσ.
20 λεπτά πριν, GREGORYMO είπε

7 εργάσιμες.

Και αν βάλεις και την ενημέρωση της πληρωμής 1-2 ημέρες, πάμε 5-6 ημέρες.

Ρεκόρ.

Δουλεύουν καλά εκεί στην Πάτρα.

Δεν παίζουν.

Πιθανόν επειδή τοποθετηθεί ήδη ηλεκτρονικός μετρητής και δεν χρειάστηκε να μπει νέος.. 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, takoulou είπε

Πιθανόν επειδή τοποθετηθεί ήδη ηλεκτρονικός μετρητής και δεν χρειάστηκε να μπει νέος.. 

Έχεις δίκιο.

Στέκει αυτό.

Γιατί το λέω:

Έχω κάνει αίτηση και με πήραν τηλέφωνο, να τους πω που είναι, για να δουν το μετρητή.

Δεν κατάλαβα τι νόημα είχε το τηλεφώνημα τους.

Ήθελαν να δουν το μετρητή ?

Δημοσ.
33 λεπτά πριν, GREGORYMO είπε

5 εργάσιμες.

Και αν βάλεις και την ενημέρωση της πληρωμής 1-2 ημέρες, πάμε 3-4 ημέρες.

Ρεκόρ.

Δουλεύουν καλά εκεί στην Πάτρα.

Δεν παίζουν.

Από ότι φαίνεται ο τοπικός ΔΕΔΔΗΕ είναι πιο αποδοτικός σε σχέση με άλλους, στη συγκεκριμένη εργασία τουλάχιστον. Στην εξ. πελατών που είχα κάνει το αίτημα μου είχαν πει ότι στην περιοχή μου θα κάνουν περίπου ένα μήνα να το ενεργοποιήσουν.

Προσωπικά έχω καταλήξει στο συμπέρασμα ότι η έλλειψη μετρητών σε κάποιες περιοχές είναι απλά δικαιολογία, μετρητές (όχι λεφτά) υπάρχουν, απλά ο ΔΕΔΔΗΕ σε κάποιους τομείς πετάει χαρταετό.

15 λεπτά πριν, takoulou είπε

Πιθανόν επειδή τοποθετηθεί ήδη ηλεκτρονικός μετρητής και δεν χρειάστηκε να μπει νέος.. 

Όπως έγραψα και παραπάνω (μάλλον δεν το είδες) το συνεργείο ήρθε με νέο μετρητή στο χέρι, για αυτό ακριβώς είτε παλιό είχα είτε νέο δεν θα έκανε καμία απολύτως διαφορά.

12 λεπτά πριν, GREGORYMO είπε

Έχεις δίκιο.

Στέκει αυτό.

Γιατί το λέω:

Έχω κάνει αίτηση και με πήραν τηλέφωνο, να τους πω που είναι, για να δουν το μετρητή.

Δεν κατάλαβα τι νόημα είχε το τηλεφώνημα τους.

Ήθελαν να δουν το μετρητή ?

Το μόνο σίγουρο είναι ότι θέλουν να τον δουν για να καταγράψουν τις ενδείξεις, έτσι ώστε να τις δώσουν στον πάροχο σου για να αρχίσει και αυτός με τη σειρά του να σε τιμολογεί με νυχτερινό από δω και πέρα.

Δημοσ.
23 λεπτά πριν, GREGORYMO είπε

Έχεις δίκιο.

Στέκει αυτό.

Γιατί το λέω:

Έχω κάνει αίτηση και με πήραν τηλέφωνο, να τους πω που είναι, για να δουν το μετρητή.

Δεν κατάλαβα τι νόημα είχε το τηλεφώνημα τους.

Ήθελαν να δουν το μετρητή ?

Αν δεν έρθουν να δουν πώς θα ξέρουν τι αλλαγές θα γίνουν?

Από ότι φαίνεται από το φίλο @Joshua21 παρόλο που αλλάχθηκε πρόσφατα ο μετρητής του σε ηλεκτρονικό, το συνεργείο που ήρθε δεν το γνώριζε...

 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Weiss είπε

Από ότι φαίνεται από το φίλο @Joshua21 παρόλο που αλλάχθηκε πρόσφατα ο μετρητής του σε ηλεκτρονικό, το συνεργείο που ήρθε δεν το γνώριζε...

Πέρσι τον Απρίλιο, έναν ολόκληρο χρόνο δεν το λες και πρόσφατα... Να ήταν πριν μερικές ημέρες θα το έβρισκα λογικό να μην είχε προλάβει να ενημερωθεί για την αλλαγή το σύστημα τους, αλλά μετά από ένα χρόνο είναι σίγουρο ότι το συνεργείο δεν τσέκαρε τίποτα, απλά ήρθε έτοιμο για όλα.

Δημοσ.
37 λεπτά πριν, GREGORYMO είπε

Έχεις δίκιο.

Στέκει αυτό.

Γιατί το λέω:

Έχω κάνει αίτηση και με πήραν τηλέφωνο, να τους πω που είναι, για να δουν το μετρητή.

Δεν κατάλαβα τι νόημα είχε το τηλεφώνημα τους.

Ήθελαν να δουν το μετρητή ?

Το ίδιο και σε εμένα. Δύο εβδομάδες μετά την αίτηση πήραν τηλέφωνο για να δουν τον μετρητή. 

Από τότε έχουν περάσει σχεδόν 20 μερες και δεν έχω κάτι νεότερο. Απλά ήρθαν και κοιταξαν.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...